\quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:45 schreef Roellie80 het volgende:
Blijkbaar is dit de norm. Voor mij is deze wereld redelijk nieuw. Ik heb nooit eerder gebruik kunnen maken van deze vorm van dating. Maar ik begrijp een aantal van mijn vrienden nu wel. Goudeerlijke kerels die niet moeders mooiste zijn kansloos op datingapps
Ik vind jullie beide nogal bot reageren met allerlei aannames.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Op een app waar je niet makkelijk iedereen kan liken kreeg ik een like. Dus, prima. Ik like terug. Dan moet je binnen 24 uur allebei iets zeggen anders wordt de chat automatisch gesloten...
[ afbeelding ]
Op Tinder zit er ook een max aanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:09 schreef LXIV het volgende:
Misschien zou het wel goed zijn wanneer (vooral mannen) maar maximaal 5 likes per dag mochten geven. Dan waren ze selectiever en had het voor vrouwen ook meer zin om te reageren
Eigenlijk is het niet zo heel erg netjes op profielen en zeker geen chats online te plaatsen. Je mag er toch vanuit gaan dat zoiets prive is!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Op een app waar je niet makkelijk iedereen kan liken kreeg ik een like. Dus, prima. Ik like terug. Dan moet je binnen 24 uur allebei iets zeggen anders wordt de chat automatisch gesloten...
[ afbeelding ]
Ik hoef niet de allermooiste man. Maar ik vind het oppervlakkige en dus uiterlijk wel belangrijk en heb van mezelf geaccepteerd dat ik dat nu eenmaal belangrijk vind.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
\
1) Ik denk dat het voor mooie mannen niet veel anders is.
2) Als die vrouwen een serieuze relatie willen dan zullen ze uiteindelijk toch water bij de wijn moeten doen. Want die allermooiste man kan ook maar uiteindelijk met 1 vrouw een relatie beginnen. Realisme heet dat.
Ok. Daar ben ik nog niet geweest. Ik werk top down. Begonnen op Parship (prima site, maar echt heel weinig aanbod), nu Lexa dan (veel aanbod, veel moeilijker contact te krijgen) en straks op de bodem van het riool op Tinder.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Op Tinder zit er ook een max aan
Er staat geen persoonsinformatie in maar, Ik zal m weghalenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo heel erg netjes op profielen en zeker geen chats online te plaatsen. Je mag er toch vanuit gaan dat zoiets prive is!
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom zit je dan nog op een dating site?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.
Ik zag het andersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?
Ja ik snap dat ook niet. Er is altijd nog Fok voor de echt hopeloze gevallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nog op een dating site?
Wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?
Screenshot is weggehaald dus niet meer relevant nuquote:
Jij zegt het. veel plezier met naar 10 vrouwen die nog niks concreets over zichzelf hebben gezegd toerijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft in principe alleen de eerste 10 te bekijken of er iets bij zit toch??
Ja, dat is wel een goede aanpak dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:45 schreef Roellie80 het volgende:
Ik weet hoe het werkt. Vrouwen worden overladen met berichten en likes. Als man ik heb zodoende de illusie los gelaten dat ik een keuze heb. In plaats van dat ik veel tijd en energie steek in het sturen van een persoonlijk berichten, heb ik mijn best gedaan op mijn profiel. Een leuke catchy tekst, grappige foto's en zo compleet mogelijk. Nu laat ik door middel van likes zien dat ik besta en dat heeft tot nu toe veel meer opgeleverd.
Is dat ook wat mannen het meest aantrekkelijk vinden in een vrouw? Hoe goudeerlijk ze is? Wauw, dan moet ik echt een mannenmagneet zijn. Vreemd dat ik dat niet ben?quote:Het is niet dat ik de vrouwen hier de schuld van geef. Mannen veroorzaken dit zelf. Door vrouwen te overladen met berichten is het gevolg dat ze alleen maar minder energie er in steken. Het is wat het is. Jammer is het wel.
Blijkbaar is dit de norm. Voor mij is deze wereld redelijk nieuw. Ik heb nooit eerder gebruik kunnen maken van deze vorm van dating. Maar ik begrijp een aantal van mijn vrienden nu wel. Goudeerlijke kerels die niet moeders mooiste zijn kansloos op datingapps
Ik denk een datingsite met keuzemenu’s zodat er eerst wordt gefilterd op wensen/persoonlijkheid voordat je uberhaupt profielen zietquote:Klopt helemaal. Maar als je als man gezien wilt worden, wat is het alternatief? Is er een alternatief?
Je moet ze ook een beetje verleiden. Hobby’s kun ne ook met vrienden beoefenenquote:Ik heb letterlijk honderden persoonlijke berichten verstuurd. Ik probeer altijd te reageren op iets dat ze in haar profiel heeft geschreven. Als je iets inhoudelijks kan vertellen of vragen over haar hobby, dan moet je er uit springen dacht ik. Helaas.
Dat is wel heel typisch ja. Van dat soort dingen word je echt cynisch. Heb ik ook vaak met mensen op internet, los van dating. Reageren vaak alleen bij negativiteit. Dat hebben mensen nodig.quote:Een grappig voorbeeld is op een site waar ik eerst persoonlijke berichten verstuurde. Toen er niks terugkwam heb ik een standaard bericht gestuurd (niks plats, gewoon humor). Ik kreeg 2 reacties terug van dames: "Zo jammer dat je een standaard bericht stuurt!". Bleek achteraf dat ik dezelfde 2 dames eerder juist wel een persoonlijk bericht had verzonden. Dus vooral niet reageren als je niet geïnteresseerd bent. Maar als je de kans krijgt iemand een steek onder water te geven, dan vooral wel reageren.
Ik bedoel maar aan te geven dat het gewoon prima partners zouden kunnen zijn. Maar omdat ze toevallig niet de kwaliteit hebben zichzelf goed te verkopen via een foto, of profiel tekst kunnen ze het wel vergeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Is dat ook wat mannen het meest aantrekkelijk vinden in een vrouw? Hoe goudeerlijk ze is? Wauw, dan moet ik echt een mannenmagneet zijn. Vreemd dat ik dat niet ben?
Dat is wel een goede. Ik denk alleen dat het ontzettend moeilijk is de juiste toon aan te slaan. Ook kan het overkomen als een standaard bericht als je niet ingaat op iets uit hun profiel, toch?quote:Je moet ze ook een beetje verleiden. Hobby’s kun ne ook met vrienden beoefenen
Oh gewoon een teller in het profiel laten zien hoeveel likes de user al heeft gegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:09 schreef LXIV het volgende:
Misschien zou het wel goed zijn wanneer (vooral mannen) maar maximaal 5 likes per dag mochten geven. Dan waren ze selectiever en had het voor vrouwen ook meer zin om te reageren
En ook hoeveel iemand er heeft gekregenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:47 schreef Hineni het volgende:
[..]
Oh gewoon een teller in het profiel laten zien hoeveel likes de user al heeft gegeven.
Ho hoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Daar ben ik nog niet geweest. Ik werk top down. Begonnen op Parship (prima site, maar echt heel weinig aanbod), nu Lexa dan (veel aanbod, veel moeilijker contact te krijgen) en straks op de bodem van het riool op Tinder.
Blijkbaar willen ze dan in de smaak vallen bij mensen die uiterlijke presentatie belangrijk vinden. De vraag is: waarom? Genoeg nuchtere dames te vinden die zelf ook in boeren werkpak (oke dat is overdreven, maar iig zoiets) op de foto staan. Alleen dan moeten ze daarvoor misschien iets langer zoeken en beter selecteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Ik bedoel maar aan te geven dat het gewoon prima partners zouden kunnen zijn. Maar omdat ze toevallig niet de kwaliteit hebben zichzelf goed te verkopen via een foto, of profiel tekst kunnen ze het wel vergeten.
Is het wel eens gebeurd dat je de verkeerde toon aansloeg dan? Wat was er toen gebeurd? Ja, ik zou dan als jou was het beiden doen voor de zekerheid. En ingaan op haar hobby’s, maar niet in het algemeen van “oh leuke hobby” want dat kan alsnog iedereen schrijven. Eerder dan de link met jou, wat je er precies zo leuk aan vindt en waarom. En waarom haar profiel je nou meer aanspreekt dan alle anderen. Met nog een beetje een flirterige opmerking erbij. Het moet geen boekwerk worden, want gezien je vele afwijzingen is dat zonde van je tijd. Maar ik zou wel wat specifieke details geven om zo het sleepnetvisser label te voorkomen.quote:Dat is wel een goede. Ik denk alleen dat het ontzettend moeilijk is de juiste toon aan te slaan. Ook kan het overkomen als een standaard bericht als je niet ingaat op iets uit hun profiel, toch?
Op en datingsite staan als man, of als vrouw zijn werkelijk 2 totaal verschillende ervaringen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Blijkbaar willen ze dan in de smaak vallen bij mensen die uiterlijke presentatie belangrijk vinden. De vraag is: waarom? Genoeg nuchtere dames te vinden die zelf ook in boeren werkpak (oke dat is overdreven, maar iig zoiets) op de foto staan. Alleen dan moeten ze daarvoor misschien iets langer zoeken en beter selecteren.
Bedankt voor de adviezenquote:Is het wel eens gebeurd dat je de verkeerde toon aansloeg dan? Wat was er toen gebeurd? Ja, ik zou dan als jou was het beiden doen voor de zekerheid. En ingaan op haar hobby’s, maar niet in het algemeen van “oh leuke hobby” want dat kan alsnog iedereen schrijven. Eerder dan de link met jou, wat je er precies zo leuk aan vindt en waarom. En waarom haar profiel je nou meer aanspreekt dan alle anderen. Met nog een beetje een flirterige opmerking erbij. Het moet geen boekwerk worden, want gezien je vele afwijzingen is dat zonde van je tijd. Maar ik zou wel wat specifieke details geven om zo het sleepnetvisser label te voorkomen.
Toch heb ik dus verschillende mannen gedate die honderden matches hadden. Terwijl ik ze niet super bijzonder vond ofzo. Leuke mannen, daar niet van anders zou ik ze niet daten maar gewoon normaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:37 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap trouwens dat mijn status mij een totaal oninteressante match maakt voor veel vrouwen. Ter compensatie zie ik er natuurlijk gelikt uit en ben ik een intellectuele wonderboy
Maar zonder gekheid. Ik hoor van veel mannen die ik hierover spreek dat het gewoon super lastig is een match te maken
Inderdaad. En voor het gemak vergeten we maar even de niet zulke spetterende vrouwen, die steevast genegeerd worden omdat de aandacht uitgaat naar mooie, jonge vrouwen die in de gelegenheid zijn om mannen bij de vleet af te wijzen. Tja, klaag dan niet dat je een van die velen bent en wees zelf iets minder kritisch.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik vind jullie beide nogal bot reageren met allerlei aannames.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef thekolere het volgende:
Dacht een leuke vrouw te leren kennen. Tijdens de date kwam ze nogal statisch over. Zij vertelt om haar vreemd gaan tijdens haar huwelijk en dat zij voor haar huwelijk een relatie had met een getrouwde man. Mijn vraag of ze of zij dat niet erg vond voor zijn vrouw was het antwoord “ Nee, het gaat om mijn genot “
Heb de date beleefd afgerond. En vroeg mij af of zij überhaupt nog een partner zou vinden. Twee kinderen in het speciaal onderwijs, eisen stellen maar totaal geen empathie hebben.
Eigenlijk ben ik geschrokken.
Gaat dat nog over die afbeelding?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. En voor het gemak vergeten we maar even de niet zulke spetterende vrouwen, die steevast genegeerd worden omdat de aandacht uitgaat naar mooie, jonge vrouwen die in de gelegenheid zijn om mannen bij de vleet af te wijzen. Tja, klaag dan niet dat je een van die velen bent en wees zelf iets minder kritisch.
Zijn gewoon low tier mensen, lager volk. Gewoon opzij inderdaad en verder.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef thekolere het volgende:
Dacht een leuke vrouw te leren kennen. Tijdens de date kwam ze nogal statisch over. Zij vertelt om haar vreemd gaan tijdens haar huwelijk en dat zij voor haar huwelijk een relatie had met een getrouwde man. Mijn vraag of ze of zij dat niet erg vond voor zijn vrouw was het antwoord “ Nee, het gaat om mijn genot “
Heb de date beleefd afgerond. En vroeg mij af of zij überhaupt nog een partner zou vinden. Twee kinderen in het speciaal onderwijs, eisen stellen maar totaal geen empathie hebben.
Eigenlijk ben ik geschrokken.
Ik ben 43. Eigenlijk ben ik geschrokken vanwege het feit dat ik niet eerder door haar narcistische gedrag heb heen geprikt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:33 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Ik schrik hier dus helemaal niet van.
Ik heb inmiddels alles wel gezien en meegemaakt (en gedaan ook overigens).
En dat is dus voor het gros van de vrouwen wel haalbaar en voor het gros der mannen niet. Gewoon de site als een soort bestelformulier zien, na de lunch wat likes eruit en na het avondeten staan er een knappe ONS voor de deur ( die daar 80 km voor ongereden heeft)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer puur voor fwb gedate en dan koos ik dus letterlijk iemand/ een bepaald type uit waar ik op dat moment zin in had. Wel ongebonden dus, voor zo ver ik dat wist natuurlijk.
De minder spetterende vrouwen hebben ook zo een date als ze willen. Op een paar, echt hele rare vrouwen die er tussen zitten na.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. En voor het gemak vergeten we maar even de niet zulke spetterende vrouwen, die steevast genegeerd worden omdat de aandacht uitgaat naar mooie, jonge vrouwen die in de gelegenheid zijn om mannen bij de vleet af te wijzen. Tja, klaag dan niet dat je een van die velen bent en wees zelf iets minder kritisch.
Tja. Ga het er niet om laten en ga er ook niet minder aantrekkelijke mannen voor “daten” uit medelijden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat is dus voor het gros van de vrouwen wel haalbaar en voor het gros der mannen niet. Gewoon de site als een soort bestelformulier zien, na de lunch wat likes eruit en na het avondeten staan er een knappe ONS voor de deur ( die daar 80 km voor ongereden heeft)
Doet me denken aan dat datingsite onderzoek van jaren geleden, die hier nog wel eens langsgekomen is. Conclusie was dat de minst aantrekkelijke vrouw van de testprofielen het al beter deed qua matches dan de meest aantrekkelijke man.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
De minder spetterende vrouwen hebben ook zo een date als ze willen. Op een paar, echt hele rare vrouwen die er tussen zitten na.
Moet je ook zeker niet doen. Dit is hoe het gaat op de datingscene. Niemand die er wat aan kan veranderenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Tja. Ga het er niet om laten en ga er ook niet minder aantrekkelijke mannen voor “daten” uit medelijden.
Nee, dat zou ik ook niet doen!😂quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Tja. Ga het er niet om laten en ga er ook niet minder aantrekkelijke mannen voor “daten” uit medelijden.
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kostte me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseerde).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef Roellie80 het volgende:
Op en datingsite staan als man, of als vrouw zijn werkelijk 2 totaal verschillende ervaringen.
Wij hebben dus sinds kort onze relatie open gegooid. We zijn gelukkig samen maar willen wel weer eens wat avontuur, los van elkaar. Dus hadden we allebei een account op OKCupid gemaakt. Hier zitten nog wel wat niet-monogame mensen. Na 4 uur had m'n vriendin 99+ likes. Daarna stopt de app met tellen. Ik had 5 likes na 2 maanden...
Van 1 goede vriend weet ik dat hij al jaren accounts heeft op verschillende sites en de likes die hij heeft gekregen over deze periode zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Hij heeft ongetwijfeld zelf ook wel eens rondgekeken, maar als ik zelf zie hoeveel energie het kost om ergens een reactie op te krijgen dan kan ik me voorstellen dat ie dit maar snel opgegeven heeft.
Mooi dat je er iets aan hebt, maar waarom benader je mensen waar je niet direct warm van wordt? Waarom zouden zij wel warm van jou moeten worden? Wat moet je daarmee?quote:Bedankt voor de adviezenIk doe uiteraard mijn best om even het verschil te maken en er uit te springen. Als ik écht iemand zie waar ik meteen warm van wordt dan doe ik extra m'n best natuurlijk. En daarna vergeet ik het ook weer zo snel mogelijk, omdat, zo blijkt het eigenlijk altijd verspeelde moeite is.
Wat voor non verbale communicatie werkte bij jou goed dan?quote:Maar het maakt niet uit. Ik ga vrolijk door. Ik baal alleen een beetje dat je online dus niks kan met de non-verbale communicatie. Dat kon ik altijd vrij redelijk. Ik luisterde in de kroeg altijd maar half naar wat ze werkelijk te vertellen had, als je goed kan spelen met de non-verbale communicatie komt het helemaal goed
Oke, maar even voor de theorie hiervan: hoe zit dat dan met homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Als het werkelijk aan het geslacht lag allemaal, zou 1 van deze 2 categorieen een probleem hebben. Maar daar hoor je nooit wat over.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef LXIV het volgende:
En dat is dus voor het gros van de vrouwen wel haalbaar en voor het gros der mannen niet. Gewoon de site als een soort bestelformulier zien, na de lunch wat likes eruit en na het avondeten staan er een knappe ONS voor de deur ( die daar 80 km voor ongereden heeft)
Goed verhaal wel haha. Het is wat het is hè. Dat is een enorme dooddoener. Ik weet het. maar heb gewoon ook even geen goed antwoord hierop.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kost me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseert).
Je moet ergens beginnen toch? Als blijkt dat ik mijn lat te hoog leg dan gaat deze wat naar beneden. Mijn huidige partner zou ook echt niet mijn eerste keuze geweest zijn als ik haar op een dating app voorbij zag komen. Dat betekend dus niet dat het wel heel goed kan werken.quote:Mooi dat je er iets aan hebt, maar waarom benader je mensen waar je niet direct warm van wordt? Waarom zouden zij wel warm van jou moeten worden? Wat moet je daarmee?
Liefde kan groeien,maar dat is wanneer er al een vriendschap oid is. Als je elkaar niet eens kent, waarom zou je dan op basis van dit soort middelmatige gevoelens uberhaupt willen afspreken.
Dat zijn natuurlijk ontzettend veel dingen. En veel van deze dingen gebeuren ook automatisch. Ga je staan of zitten, schuin, of naar d'r toe. Waar leg je je armen neer. Maak je veel oogcontact, raak je haar aan? Wat zegt ze, en op welke manier, is het gepast te reageren met een grap, of is het bloedserieus? Allemaal van die dingen die je in een splitsecond beslist op basis van de verbale en non verbale signalen die de andere partij afgeeft. Dit lijken allemaal kleine dingen, maar ik ben er van overtuigd dat deze dingen minstens zo belangrijk zijn als de letterlijke woorden die uit iemand zijn of haar mond komt. (of in dit geval de tekst / emoji's op een scherm).quote:Wat voor non verbale communicatie werkte bij jou goed dan?
Jawel hoor, lesbische vrouwen hebben praktisch geen seks, die documentaires op internet daarover zijn nep.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kostte me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseerde).
[..]
Mooi dat je er iets aan hebt, maar waarom benader je mensen waar je niet direct warm van wordt? Waarom zouden zij wel warm van jou moeten worden? Wat moet je daarmee?
Liefde kan groeien,maar dat is wanneer er al een vriendschap oid is. Als je elkaar niet eens kent, waarom zou je dan op basis van dit soort middelmatige gevoelens uberhaupt willen afspreken?
[..]
Wat voor non verbale communicatie werkte bij jou goed dan?
[..]
Oke, maar even voor de theorie hiervan: hoe zit dat dan met homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Als het werkelijk aan het geslacht lag allemaal, zou 1 van deze 2 categorieen een probleem hebben. Maar daar hoor je nooit wat over.
Ach ja, zo hebben we allemaal wel eens iets gemist.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:07 schreef thekolere het volgende:
[..]
Ik ben 43. Eigenlijk ben ik geschrokken vanwege het feit dat ik niet eerder door haar narcistische gedrag heb heen geprikt.
App contact was leuk. Maar toen ik haar voor het eerst zag gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen. Noem het intuïtie of wat dan ook.
En het vreemde is dat ik medelijden met haar kreeg.
Homoseksuele mannen het meeste, daarna hetero's, en daarna lesbo's jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jawel hoor, lesbische vrouwen hebben praktisch geen seks, die documentaires op internet daarover zijn nep.
Ik lig helemaal dubbel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Homoseksuele mannen het meeste, daarna hetero's, en daarna lesbo's ja![]()
Doet me denken aan een opmerking die een vriend van me ooit eens maakte tijdens de toen nog wekelijkse bieravond. "Goh, jongens, als wij nou allemaal homo waren hè, zouden we elkaar dan niet elke week tijdens de bieravond helemaal kapot neuken?". De conclusie was dat we dat waarschijnlijk idd zouden doen
Het was vroeger veel anders, de positie was toen veel gelijker verdeeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 07:45 schreef Spirit82 het volgende:
Wel grappig dat dit topic altijd hetzelfde blijft, ook al zitten er nieuwe mensen inZal dus zeker een kern van waarheid in zitten dat online dating voor mannen lastiger is, maar was het vroeger in de kroeg anders? De man zet meestal de eerste stap, veel mannen worden daardoor afgewezen tov vrouwen.
Beter ga je gewoon door zodat je niet bij je ex blijft hangen (wat niet gek is)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:51 schreef Chai het volgende:
Ik had een leuke nacht maar ben nog helemaal niet over mijn ex heen. Dus ik denk dat ik het casual hpu en hem het initiatief laat nemen.
Wat is casual hpu ?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:51 schreef Chai het volgende:
Ik had een leuke nacht maar ben nog helemaal niet over mijn ex heen. Dus ik denk dat ik het casual hpu en hem het initiatief laat nemen.
Harde pik uitbuiten.quote:
Zou ik wel in je profiel zetten van "alleen op zoek naar wat fun" ofzo. Of gewoon direct in het begin zeggen tegen iemand.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:36 schreef Chai het volgende:
Hou ja, en dat haha. Uiteindelijk wil ik gewoon geen relatie nog, of ik moet echt heel erg onder de indruk raken.
Plus ik ben nu ook druk met werk en wil dat als main focus en mijn relatie kunnen verwerken.
Ik zal wel even in je DM sliden dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:36 schreef Chai het volgende:
Hou ja, en dat haha. Uiteindelijk wil ik gewoon geen relatie nog, of ik moet echt heel erg onder de indruk raken.
Plus ik ben nu ook druk met werk en wil dat als main focus en mijn relatie kunnen verwerken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Harde pik uitbuiten.
Of het moest een o ipv een p zijn.
Ik heb even iets gemist. Maar als je je zo identificeert ben ik blij voor je.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:54 schreef Faxie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ik blijkbaar een lesbische vrouw ben
Even Grindr aanslingeren en ze bigots noemen als ze me afwijzenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even iets gemist. Maar als je je zo identificeert ben ik blij voor je.
Snap ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:57 schreef Roellie80 het volgende:
Goed verhaal wel haha. Het is wat het is hè. Dat is een enorme dooddoener. Ik weet het. maar heb gewoon ook even geen goed antwoord hierop.
Oh, dat vind ik best wel erg om te lezen. Tenzij dat gevoel van “mwoah niet zo geweldig maar het beste dat ik kan krijgen” was veranderd in “wauw, ik wist niet dat 2e keus eigenlijk 1e keus kon zijn” ofzo.quote:Je moet ergens beginnen toch? Als blijkt dat ik mijn lat te hoog leg dan gaat deze wat naar beneden. Mijn huidige partner zou ook echt niet mijn eerste keuze geweest zijn als ik haar op een dating app voorbij zag komen. Dat betekend dus niet dat het wel heel goed kan werken.
Ik ben zelf nooit zo goed in het lezen/inzetten van non verbale communicatie. Erg ingewikkeld allemaal. Mooi dat het bij jou anders is, maar als je het qua versieren daarvan moet hebben is internetdaten niet geschikt. Maar waarom is dat nog belangrijk als je al een relatie hebt?quote:Dat zijn natuurlijk ontzettend veel dingen. En veel van deze dingen gebeuren ook automatisch. Ga je staan of zitten, schuin, of naar d'r toe. Waar leg je je armen neer. Maak je veel oogcontact, raak je haar aan? Wat zegt ze, en op welke manier, is het gepast te reageren met een grap, of is het bloedserieus? Allemaal van die dingen die je in een splitsecond beslist op basis van de verbale en non verbale signalen die de andere partij afgeeft. Dit lijken allemaal kleine dingen, maar ik ben er van overtuigd dat deze dingen minstens zo belangrijk zijn als de letterlijke woorden die uit iemand zijn of haar mond komt. (of in dit geval de tekst / emoji's op een scherm).
Interessant…. Is ook logisch achteraf gezien.. Dan vraag ik me echt af:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:35 schreef LXIV het volgende:
Jawel hoor, lesbische vrouwen hebben praktisch geen seks, die documentaires op internet daarover zijn nep.
Heb je wel eens echt moeite gedaan om een man aantrekkelijk te vinden?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Homoseksuele mannen het meeste, daarna hetero's, en daarna lesbo's ja![]()
Doet me denken aan een opmerking die een vriend van me ooit eens maakte tijdens de toen nog wekelijkse bieravond. "Goh, jongens, als wij nou allemaal homo waren hè, zouden we elkaar dan niet elke week tijdens de bieravond helemaal kapot neuken?". De conclusie was dat we dat waarschijnlijk idd zouden doen
Toen ik mijn vriendin leerde kennen viel ik puur op haar billen. Niks meer, en niks minder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oh, dat vind ik best wel erg om te lezen. Tenzij dat gevoel van “mwoah niet zo geweldig maar het beste dat ik kan krijgen” was veranderd in “wauw, ik wist niet dat 2e keus eigenlijk 1e keus kon zijn” ofzo.
Nu vind ik ‘billen’ een vrij magere basis voor een langdurige relatie en al helemaal met kinderen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriendin leerde kennen viel ik puur op haar billen. Niks meer, en niks minder.
Na daar een paar keer van genoten te hebben tussen de lakens merkte ik dat wij eigenlijk best wel ver van elkaar stonden op verschillende aspecten in het leven. Zij zag in mij wel de geschikte partner en heeft mij in die eerste periode best wel overruled. Ik dacht er verder niet zoveel over na want heej, billen! Waarom ook niet...
Na een tijdje is het nieuwe er af en ga je je meer irriteren aan elkaar. Hier lopen relaties dan ook vaak op stuk. Ondanks dat we totaal verschillende persoonlijkheden hebben met totaal niet dezelfde interesses hebben we nooit de stekker er uit getrokken. Het is gegroeid in een relatie waarin je elkaar dingen gunt. En als een soort team door het leven gaat. Samen een huis kopen, onze zoon opvoeden. Enz.
Dat gaat allemaal niet vanzelf. Je moet elkaar vooral dingen gunnen. En hoe langer je samen bent, hoe beter je elkaar aanvoelt.
Wij zijn nu ruim 10 jaar gelukkig samen en gunnen elkaar sinds kort weer het plezier van het flirten en sex met een ander. Gewoon voor de fun. Dit heeft ons tot nu toe ook weer dichter bij elkaar gebracht hoe gek dat ook kan klinken.
Als je mij dus 11 jaar had gevraagd of ik net haar oud zou willen worden, dan was dat een dikke Nooooo! Geweest. Maar nu zijn we super gelukkig samen. Het "probleem" met het huidige aanbod op de datingapps is naar mijn idee dan ook dat je elkaar geen kans geeft. Het moet het perfecte plaatje zijn, anders swipe je weer verder. Terwijl je waarschijnlijk ook een hele gelukkige relatie zou kunnen opbouwen met een iemand waarvan je dit niet verwacht
Whahaha haar billen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriendin leerde kennen viel ik puur op haar billen. Niks meer, en niks minder.
Na daar een paar keer van genoten te hebben tussen de lakens merkte ik dat wij eigenlijk best wel ver van elkaar stonden op verschillende aspecten in het leven. Zij zag in mij wel de geschikte partner en heeft mij in die eerste periode best wel overruled. Ik dacht er verder niet zoveel over na want heej, billen! Waarom ook niet...
Na een tijdje is het nieuwe er af en ga je je meer irriteren aan elkaar. Hier lopen relaties dan ook vaak op stuk. Ondanks dat we totaal verschillende persoonlijkheden hebben met totaal niet dezelfde interesses hebben we nooit de stekker er uit getrokken. Het is gegroeid in een relatie waarin je elkaar dingen gunt. En als een soort team door het leven gaat. Samen een huis kopen, onze zoon opvoeden. Enz.
Dat gaat allemaal niet vanzelf. Je moet elkaar vooral dingen gunnen. En hoe langer je samen bent, hoe beter je elkaar aanvoelt.
Wij zijn nu ruim 10 jaar gelukkig samen en gunnen elkaar sinds kort weer het plezier van het flirten en sex met een ander. Gewoon voor de fun. Dit heeft ons tot nu toe ook weer dichter bij elkaar gebracht hoe gek dat ook kan klinken.
Als je mij dus 11 jaar had gevraagd of ik net haar oud zou willen worden, dan was dat een dikke Nooooo! Geweest. Maar nu zijn we super gelukkig samen. Het "probleem" met het huidige aanbod op de datingapps is naar mijn idee dan ook dat je elkaar geen kans geeft. Het moet het perfecte plaatje zijn, anders swipe je weer verder. Terwijl je waarschijnlijk ook een hele gelukkige relatie zou kunnen opbouwen met een iemand waarvan je dit niet verwacht
Dan heb ik mijn verhaal niet duidelijk genoeg uitgelegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu vind ik ‘billen’ een vrij magere basis voor een langdurige relatie en al helemaal met kinderen.
Goh. Je brengt me op een idee. Ik zal het haar direct vertellen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Whahaha haar billen.
Wat een treurnis.
Weet ze het zelf wel?
Jawelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn verhaal niet duidelijk genoeg uitgelegd.
[..]
Goh. Je brengt me op een idee. Ik zal het haar direct vertellen!
Die lust, of lichamelijke aantrekkingskracht heb je volgens mij nodig. Dat is er, of niet. De meeste andere zaken, waarvan je nu misschien denkt dat je te ver uit elkaar staat zijn wel te overbruggen als je beide bereid bent hier voor te vechten en elkaar dingen gunt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:53 schreef Avianflu het volgende:
Ik of de man beëindig het als na verloop van tijd blijkt dat het alleen maar lust was. Eerlijk is eerlijk dat is best vaak het geval.
Eerlijk gezegd is mijn ergste angst tijdens het daten dat een man alleen maar bij mij blijft omdat ik een “lekkere kont” heb of uit schaarste. Maar ik wil ook geen man waar ik geen lust voor voel.
Dat maakt het wel lastig vind ik, een man waar ik op relationeel vlak mee klik en lust voor voel.
Wel goed om dit eens van een ander perspectief te horen.
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mensen die zeggen “seks is niet het belangrijkste” echt niet begrijp. Uiteraard is het niet het belangrijkste op aarde maar ik snap niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je geen seks mee wil.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Die lust, of lichamelijke aantrekkingskracht heb je volgens mij nodig. Dat is er, of niet. De meeste andere zaken, waarvan je nu misschien denkt dat je te ver uit elkaar staat zijn wel te overbruggen als je beide bereid bent hier voor te vechten en elkaar dingen gunt.
Snap ik ook niet. Ik hoor het wel eens van oudere mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mensen die zeggen “seks is niet het belangrijkste” echt niet begrijp. Uiteraard is het niet het belangrijkste op aarde maar ik snap niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je geen seks mee wil.
Dus. Het begint met de fysieke aantrekkingskracht. Vanuit daar ga je verder... Dan kom je op een gegeven moment op een punt waarop je samen min of meer moet besluiten of je ervoor wilt gaan. Maar die momenten heb je dus ongetwijfeld al meermaals meegemaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mensen die zeggen “seks is niet het belangrijkste” echt niet begrijp. Uiteraard is het niet het belangrijkste op aarde maar ik snap niet waarom je een relatie zou willen met iemand waar je geen seks mee wil.
Ja, eerlijk gezegd kan ik vaak niet echt meer helder nadenken als ik in die lust gevoelens zit. Verwar ik lust met liefdes gevoelens. Als ik er dan naderhand op terugkijk denk ik wel eens “WTF avianflu?!”.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus. Het begint met de fysieke aantrekkingskracht. Vanuit daar ga je verder... Dan kom je op een gegeven moment op een punt waarop je samen min of meer moet besluiten of je ervoor wilt gaan. Maar die momenten heb je dus ongetwijfeld al meermaals meegemaakt
Mwah, een setje fantastische billen en een lekkere kop lang haar, en er is veel onderhandelingsruimte voor allerlei andere imperfecties..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu vind ik ‘billen’ een vrij magere basis voor een langdurige relatie en al helemaal met kinderen.
Ehm… oke. Maar dat was dus ook wat ik bedoelde. Dat ze uiteindelijk toch je eerste keuze werd. Hoewel je ook best wel wanhopig overkomt, alsof ze nog steeds best inwisselbaar en je niet genoeg aan haar hebt. Apart dat jullie polygaam zijn, maar als dat zo werkt is dat natuurlijk mooi.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Roellie80 het volgende:
* Faxie streept geeninspiratie van z'n lijstje afquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ehm… oke. Maar dat was dus ook wat ik bedoelde. Dat ze uiteindelijk toch je eerste keuze werd. Hoewel je ook best wel wanhopig overkomt, alsof ze nog steeds best inwisselbaar en je niet genoeg aan haar hebt. Apart dat jullie polygaam zijn, maar als dat zo werkt is dat natuurlijk mooi.
Ben wel blij dat ik zelf lelijke billen heb als ik dit lees gelukkig.
Waarom? Denk je dat je dan meer op waarde beoordeeld zal worden ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ben wel blij dat ik zelf lelijke billen heb als ik dit lees gelukkig.
Ik spring hier even in...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat je dan meer op waarde beoordeeld zal worden ofzo?
Volgens mij zijn mannen simpele wezens die je grofweg kan verdelen in 2 categorieën. Billenmannen, en borstenmannen. Alle intellectuele onzin, de bloemen, de "ik houd van avonden wandelen bij zonsondergang" of "gezellig met een wijntje bij het haardvuur". Is voor de man vaak slechts een methode om bij in de buurt van het werkelijke doel te komen. Just my 2 cents...
Het is ook wat kort door de bocht. En via datingapps heb je hier ook niet zoveel aan. Je ziet over het algemeen alleen een foto van het gezicht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:39 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ik spring hier even in...
Aannames, het is echt niet alleen dat. Ik swipe selectief en er komen ook andere dingen bij. Als ik even naar mijn vrienden kijk, is dit ook het geval.
Veel oppervlakkige mannen hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:23 schreef Faxie het volgende:
* Faxie streept geeninspiratie van z'n lijstje af
Oh ja? Ik dacht altijd dat er voornamelijk mannen bestonden die allebei wilden. Zijn jullie NOG minder kieskeurig dan ik dacht, maar niet datik er iets aan heb. Bij mij is het beiden niks. Maar dat is dus eigenlijk a blessing in disguise.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom? Denk je dat je dan meer op waarde beoordeeld zal worden ofzo?
Volgens mij zijn mannen simpele wezens die je grofweg kan verdelen in 2 categorieën. Billenmannen, en borstenmannen. Alle intellectuele onzin, de bloemen, de "ik houd van avonden wandelen bij zonsondergang" of "gezellig met een wijntje bij het haardvuur". Is voor de man vaak slechts een methode om bij in de buurt van het werkelijke doel te komen. Just my 2 cents...
Gelukkig.. heb er zelf niets aan, m’n innerlijk is ook al niks, maar voor andere vrouwen wel een hele gerustelling lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:39 schreef DisneyXDEE het volgende:
Ik spring hier even in...
Aannames, het is echt niet alleen dat. Ik swipe selectief en er komen ook andere dingen bij. Als ik even naar mijn vrienden kijk, is dit ook het geval.
Hmmmm, hier is het met de 2e vrouw waarmee ik fysiek op date ging raak. Heb ik dan heel veel geluk, of zijn er eigenlijk nog 18 betere vrouwen voor mij?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:41 schreef LXIV het volgende:
Maar goed. Toch weer een nieuwe date gemaakt. Ik las dat je er 20 moest hebben voor een relatie, dus met 1 per week ben ik binnen een half jaar onder de pannen.
Ik hoop ook dat het sneller gaat. Eigenlijk vind ik er niet zoveel meer aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Grublit het volgende:
[..]
Hmmmm, hier is het met de 2e vrouw waarmee ik fysiek op date ging raak. Heb ik dan heel veel geluk, of zijn er eigenlijk nog 18 betere vrouwen voor mij?
Goed bezig! Misschien sta je er voor open nu? Of puur geluk? Geen idee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Grublit het volgende:
[..]
Hmmmm, hier is het met de 2e vrouw waarmee ik fysiek op date ging raak. Heb ik dan heel veel geluk, of zijn er eigenlijk nog 18 betere vrouwen voor mij?
Tel je zegeningen ipv af te vragen of er nog beter te behalen is?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Grublit het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet echt een antwoord op de vraag. Waarom zie jij het als voordeel om niet als lustobject gezien te worden door mannen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oh ja? Ik dacht altijd dat er voornamelijk mannen bestonden die allebei wilden. Zijn jullie NOG minder kieskeurig dan ik dacht, maar niet datik er iets aan heb. Bij mij is het beiden niks. Maar dat is dus eigenlijk a blessing in disguise.
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het sneller gaat. Eigenlijk vind ik er niet zoveel meer aan.
Een lustobject….Dat klinkt alsof het alleen daarvoor te doen is, de seks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet echt een antwoord op de vraag. Waarom zie jij het als voordeel om niet als lustobject gezien te worden door mannen?
Tenzij je überhaupt niet geïnteresseerd bent in mannen natuurlijk...
Hmmm hier ben ik dan toch echt anders in. Het begint met het karakter. Die lieve vrouw, die matcht qua intelligentie, ambitie, levensvisie. En dan moet je ook nog de aantrekkingskracht hebben natuurlijk. Ik zou zelf (als man!) niet op de eerste date het bed in duiken...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus. Het begint met de fysieke aantrekkingskracht. Vanuit daar ga je verder... Dan kom je op een gegeven moment op een punt waarop je samen min of meer moet besluiten of je ervoor wilt gaan. Maar die momenten heb je dus ongetwijfeld al meermaals meegemaakt
Later wel. Maar het begint met de vraag of je iemand lekker vind. Toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een lustobject….Dat klinkt alsof het alleen daarvoor te doen is, de seks.
Mag toch hopen dat je als vrouw als meer wordt gezien.
Dat zal de vrouwen goed doen! Gelukkig zijn er ook nog normale kerelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:43 schreef Grublit het volgende:
[..]
Hmmm hier ben ik dan toch echt anders in. Het begint met het karakter. Die lieve vrouw, die matcht qua intelligentie, ambitie, levensvisie. En dan moet je ook nog de aantrekkingskracht hebben natuurlijk. Ik zou zelf (als man!) niet op de eerste date het bed in duiken...
Doet me trouwens ook denken aan het volgende: eerste keer seks is leuk. Tweede keer is beter, maar de 10e+ keer, dan is de seks helemaal fantastisch. Dan wil je toch geen one night stands?
Maar misschien heb ik wel makkelijk praten? Ik heb absoluut beide gevonden nu. Nog nooit zo'n mooie vrouw gehad... Ik weet ook echt niet wat me overkomt. Ik ben daar zelf ook gewoon veel relaxter in dan toen ik een twintiger was. Heeft een enorm positief effect op wat er allemaal lukt en goed uitpakt tussen de lakens![]()
![]()
Ik doe maar 1 vrouw goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat zal de vrouwen goed doen! Gelukkig zijn er ook nog normale kerels
Als je je aangetrokken voelt tot iemands innerlijk word je er volgens mij vaak zelf een beter persoon van? Dat is sterker dan elk uiterlijk en maakt die persoon sowieso de mooiste.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:43 schreef Grublit het volgende:
[..]
Hmmm hier ben ik dan toch echt anders in. Het begint met het karakter. Die lieve vrouw, die matcht qua intelligentie, ambitie, levensvisie. En dan moet je ook nog de aantrekkingskracht hebben natuurlijk. Ik zou zelf (als man!) niet op de eerste date het bed in duiken...
Doet me trouwens ook denken aan het volgende: eerste keer seks is leuk. Tweede keer is beter, maar de 10e+ keer, dan is de seks helemaal fantastisch. Dan wil je toch geen one night stands?
Maar misschien heb ik wel makkelijk praten? Ik heb absoluut beide gevonden nu. Nog nooit zo'n mooie vrouw gehad... Ik weet ook echt niet wat me overkomt. Ik ben daar zelf ook gewoon veel relaxter in dan toen ik een twintiger was. Heeft een enorm positief effect op wat er allemaal lukt en goed uitpakt tussen de lakens![]()
![]()
Neem aan dat je toch verder kijkt? Niet alleen een mooi uiterlijk, want als ze verder tokkie is, of om wat voor reden ook niet je type is, hoef je er toch geen wippie op te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Later wel. Maar het begint met de vraag of je iemand lekker vind. Toch?
Welke andere eigenschappen van jou trekken de mannen aan volgens jou dan?
Vrouwen worden nu eenmaal sterk op hun uiterlijk beoordeeld. Dat is geen nieuws toch? Daar maken ze ook massaal gebruik voor door middel van kleding, made-up etc. Maar vervolgens is het een schande en laagdrempelig als de man hier naar kijkt?
Zeker. Maar om terug te komen op datingapps. Dan begint het met het beoordelen van de foto? Er kan daarna nog van alles mis gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Neem aan dat je toch verder kijkt? Niet alleen een mooi uiterlijk, want als ze verder tokkie is, of om wat voor reden ook niet je type is, hoef je er toch geen wippie op te maken?
Dat klopt zeker. Ik ben wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Dat het voor jou zo werkt is één ding, @:Roellie80, maar jij bent niet maatgevend. Er zijn genoeg mannen die intelligentie opwindend vinden. Aantrekkingskracht is meer dan alleen een plaatje.
Als het op dating aankomt met apps dan moet een man dus wel eerst aan deze eigenschappen voldoen voor hij überhaupt beoordeeld kan gaan worden op zijn intelligentie, toch?quote:Als ik namens mezelf spreek: ik val op knappe, slanke, lange mannen en in die zin doet uiterlijk ertoe.
Ik gebruik geen datingapp (en daarom heb ik hier eigenlijk niks te zoeken), maar mij lijkt dat geen vruchtbare strategie. Daten via internetfora zie ik meer zitten. Dan draai je het in feite om: eerst bepaal je of er genoeg raakvlakken zijn wat intelligentie/waarden/humor/smaak betreft en daarna kijk je of je elkaar (uiterlijk) aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:26 schreef Roellie80 het volgende:
Als het op dating aankomt met apps dan moet een man dus wel eerst aan deze eigenschappen voldoen voor hij überhaupt beoordeeld kan gaan worden op zijn intelligentie, toch?
Je zou OKCupid dan wel kunnen proberen. Daar kan je honderden stellingen beantwoorden. En op basis hiervan krijg je gelijkgestemden te zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik gebruik geen datingapp (en daarom heb ik hier eigenlijk niks te zoeken), maar mij lijkt dat geen vruchtbare strategie. Daten via internetfora zie ik meer zitten. Dan draai je het in feite om: eerst bepaal je of er genoeg raakvlakken zijn wat intelligentie/waarden/humor/smaak betreft en daarna kijk je of je elkaar (uiterlijk) aantrekkelijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |