Dat betekent dus dat je 2 mooie pluspunten hebt, waar je trots op mag zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar misschien maak ik mezelf nu te veel maatgevend. Ik word niet zo gauw verliefd. En je borsten- versus billenvoorkeur zie ik trouwens ook wel bij mannen. (Ik trek zelf de borstenmannen aan.)
Linkje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:20 schreef LXIV het volgende:
Ik las een verhaal in Trouw over een vrouw die al 5 jaar op meerdere apps zat maar geen man kon vinden. “ Alles wat ik wil is gewoon een normale vent, maar die zijn er blijkbaar niet te vinden in Nederland”
Zo’n vrouw heeft letter duizenden prima kerels in 1 seconde afgewezen en mist iedere zelfreflectie om in te zien dat het toch echt aan haarzelf ligt. Die gaat de komende 5 jaar ook geen man vinden, en daarna is ze oud.
Beter wacht je tot ze jou liken en bepaal je zelf wie je een bericht terug stuurtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:51 schreef LXIV het volgende:
Wat echt irritant is, is wanneer een vrouw zo ongeveer jou beschrijft als de man waar ze naar op zoek is in haar profiel , je haar dan een vriendelijk en correct mailtje stuurt en dan gewoon niks hoort.
En dat aan tevens hele normale vrouwen.
Natuurlijk heeft iedere vrouw het recht om af te wijzen wie ze maar wil. Maar ga niet klagen dat je in 5 jaar tijd niks kunt vinden als 1000 in principe prima kerels die grotendeels aan jouw beweerde eisen voldoen je een berichtje sturen en je ze allemaal naar links swiped.
Bedankt. Je ‘quote’ deed het geen recht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)afspraakjes-mislopen
Het was op rtl, maar goed
Het lijkt me maar zeer de vraag of die 1000 kerels in principe allemaal prima zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:51 schreef LXIV het volgende:
Wat echt irritant is, is wanneer een vrouw zo ongeveer jou beschrijft als de man waar ze naar op zoek is in haar profiel , je haar dan een vriendelijk en correct mailtje stuurt en dan gewoon niks hoort.
Natuurlijk heeft iedere vrouw het recht om af te wijzen wie ze maar wil. Maar ga niet klagen dat je in 5 jaar tijd niks kunt vinden als 1000 in principe prima kerels die grotendeels aan jouw beweerde eisen voldoen je een berichtje sturen en je ze allemaal naar links swiped.
Nee, er zullen zich 2000 kerels hebben aangemeld, maar daarvan waren er toch zeker 1000 prima. Gewoon normale, eerlijke, werkende kerels.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me maar zeer de vraag of die 1000 kerels in principe allemaal prima zijn.
Niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt. Je ‘quote’ deed het geen recht.
quote:Romy heeft in de afgelopen vijf jaar zo'n beetje elke datingapp geprobeerd die ze tegenkwam. "Plenty of Fish, Happn, Badoo, Tinder natuurlijk, bijna alles wat te downloaden is heb ik wel getest." Een leuke man hield ze er niet aan over. "Wat je allemaal tegenkomt… Niet te geloven. Het valt me op dat steeds als je denkt dat het niet erger kan, er een nog grotere idioot opduikt."
Het aanbod kan ook gewoon slecht matchen. Dan kan ze beter haar conclusies trekken over die apps. Dat doet ze volgens mij ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, er zullen zich 2000 kerels hebben aangemeld, maar daarvan waren er toch zeker 1000 prima. Gewoon normale, eerlijke, werkende kerels.
Ze hoeven ook niet allemaal prima te zijn, maar als je er geen 1 tussen vindt dan moet je je afvragen of het aan alle mannen in Nederland ligt of aan jezelf.
Ik zal je eens een berichtje sturen zoals ik dat aan een vrouw stuur, met link naar mijn profiel. Daar is niks raars aanquote:
En wat wil je dan van mij horen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zal je eens een berichtje sturen zoals ik dat aan een vrouw stuur, met link naar mijn profiel. Daar is niks raars aan
Ik heb er ook niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zal je eens een berichtje sturen zoals ik dat aan een vrouw stuur, met link naar mijn profiel. Daar is niks raars aan
Dan kun je zien dat ik, net zoals zeker de helft van de mannen, een heel normaal profiel heb en ook in staat ben een relevant en correct mailtje te schrijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat wil je dan van mij horen?
Gewoon Fokkers casual datenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:36 schreef Chai het volgende:
Hou ja, en dat haha. Uiteindelijk wil ik gewoon geen relatie nog, of ik moet echt heel erg onder de indruk raken.
Plus ik ben nu ook druk met werk en wil dat als main focus en mijn relatie kunnen verwerken.
Ik begin de frustratie van andere mannen steeds beter te begrijpen op dit soort apps. En dan heb ik tenminste nog 3 dates met leuke vrouwen in 2 weken. Maar het aantal genegeerde berichten is veel en veel groter!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op aan te merken.
Gek is dat. Zij is net zo goed als jij ‘hongerig’ actief op die apps. Maar jullie zijn allebei ontevreden over hoe het er werkt en ontwikkelen zo een bij voorbaat negatief oordeel over de mensen waaronder je op zoek bent naar een serieuze partner.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien dat ik, net zoals zeker de helft van de mannen, een heel normaal profiel heb en ook in staat ben een relevant en correct mailtje te schrijven.
Vervolgens mag iedere vrouw mij naar links swipen, al is het netter om even de moeite te nemen te zeggen dat ik niet ben wat ze zoeken, maar ga dan niet na vijf jaar dagelijks 35 mailtjes zoals dit ontvangen te hebben roepen dat je niet in contact kunt komen met een normale man.
Ik denk dat veel vrouwen daar helemaal niet serieus op zoek zijn naar een man, maar vrijblijvend willen genieten van alle aandacht en complimenten die ze telkens weer krijgen. Puur narcisme.
Misschien is dit wat voor jequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik begin de frustratie van andere mannen steeds beter te begrijpen op dit soort apps. En dan heb ik tenminste nog 3 dates met leuke vrouwen in 2 weken. Maar het aantal genegeerde berichten is veel en veel groter!
Stel je voor dat je er al een half jaar op zit en nog geen enkele date gehad hebt! Of een fatsoenlijk bericht terug! En dan vrouwen hoort klagen dat er geen men te vinden is… Dat is echt frustrerend.
Ik denk dat wij het allebei totaal anders proberen. Ik vind zeker 25% van de vrouwen tussen 35 en 50 leuk genoeg om ze een kans te geven om een gesprek te beginnen. Wie weet wat voor een interessant persoon achter dat profiel steekt. Die vrouw keurt 99% al bij voorbaat af zonder dat ze die mannen überhaupt een kans geeft. Wat dat betreft denk ik echt dat het haar enkel om de aandacht gaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gek is dat. Zij is net zo goed als jij ‘hongerig’ actief op die apps. Maar jullie zijn allebei ontevreden over hoe het er werkt en ontwikkelen zo een bij voorbaat negatief oordeel over de mensen waaronder je op zoek bent naar een serieuze partner.
Dan moet je daar toch gewoon een conclusie aan verbinden? Zij dat die vijf jaar daten via dating apps er minstens 4 jaar te veel waren. Jij dat je jezelf hooguit een half jaar geeft, dan evalueert of het je echt iets oplevert. Zo niet: kappen met die ongein.
Ik sta prima in de markt en kan een vrouw echt heel veel bieden, op allerlei vlakken. Maar ik heb ook mijn eer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je
https://www.youtube.com/c/PlayingWithFireDating/playlists
Tips om jezelf beter in de markt te zetten...
Zij moet toch ook keuzes maken? Ze kan moeilijk 1000 mannen gaan daten en dan een top vijf bepalen. Je kunt haar alleen verwijten dat ze slecht kiest uit het aanbod, maar daar staat dan weer tegenover dat een hoop van die mismatches zich kennelijk ook niet eerlijk hebben gepresenteerd op die apps.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het allebei totaal anders proberen. Ik vind zeker 25% van de vrouwen tussen 35 en 50 leuk genoeg om ze een kans te geven om een gesprek te beginnen. Wie weet wat voor een interessant persoon achter dat profiel steekt. Die vrouw keurt 99% al bij voorbaat af zonder dat ze die mannen überhaupt een kans geeft. Wat dat betreft denk ik echt dat het haar enkel om de aandacht gaat.
Wat het niet jarenlang op dit soort apps blijven hangen geef ik je 100% gelijk. Ik geef het een half jaar maximaal en dan word ik incel
Probleem is dat ook al swipe je 1% naar rechts dan nog heb je meer matches dan je in een jaar kan daten……quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het allebei totaal anders proberen. Ik vind zeker 25% van de vrouwen tussen 35 en 50 leuk genoeg om ze een kans te geven om een gesprek te beginnen. Wie weet wat voor een interessant persoon achter dat profiel steekt. Die vrouw keurt 99% al bij voorbaat af zonder dat ze die mannen überhaupt een kans geeft. Wat dat betreft denk ik echt dat het haar enkel om de aandacht gaat.
Wat het niet jarenlang op dit soort apps blijven hangen geef ik je 100% gelijk. Ik geef het een half jaar maximaal en dan word ik incel
Puur gebaseerd op je foto’s komt het me jou echt wel goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik begin de frustratie van andere mannen steeds beter te begrijpen op dit soort apps. En dan heb ik tenminste nog 3 dates met leuke vrouwen in 2 weken. Maar het aantal genegeerde berichten is veel en veel groter!
Stel je voor dat je er al een half jaar op zit en nog geen enkele date gehad hebt! Of een fatsoenlijk bericht terug! En dan vrouwen hoort klagen dat er geen men te vinden is… Dat is echt frustrerend.
Ja, dat is dus het probleem van het overaanbod dat heerst. Waardoor uiteindelijk “niemand’ wat kiest, want een betere optie is altijd 1 swipe van je vandaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Probleem is dat ook al swipe je 1% naar rechts dan nog heb je meer matches dan je in een jaar kan daten……
Thx en ik ben ook niet bang hoor! Maar echt een leuke bezigheid is het eigenlijk niet. Heel anders iig dan dat ik verwachtte toen ik er 2 weken terug aan begon!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op je foto’s komt het me jou echt wel goed.
Ik heb wel gemerkt dat meteen doorpakken heel belangrijk is. Zodra er een match is meteen erbovenop zitten anders is er alweer een ander voor je. Ale matches die uitdraaiden op een date hadden met elkaar gemeen dat ik meteen doorpakte. Het zal te maken hebben met wat je zegt... vrouwen hebben zo veel meer keus dan dat er tijd is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Probleem is dat ook al swipe je 1% naar rechts dan nog heb je meer matches dan je in een jaar kan daten……
Klopt 100%, niet ellenlang appen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat meteen doorpakken heel belangrijk is. Zodra er een match is meteen erbovenop zitten anders is er alweer een ander voor je. Ale matches die uitdraaiden op een date hadden met elkaar gemeen dat ik meteen doorpakte. Het zal te maken hebben met wat je zegt... vrouwen hebben zo veel meer keus dan dat er tijd is.
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je zou OKCupid dan wel kunnen proberen. Daar kan je honderden stellingen beantwoorden. En op basis hiervan krijg je gelijkgestemden te zien.
Groot deel op tinder is ook gewoon nog niet toe aan een relatie. Heeft wat “soul searching” te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem van het overaanbod dat heerst. Waardoor uiteindelijk “niemand’ wat kiest, want een betere optie is altijd 1 swipe van je vandaan.
Je moet ook geen verwachtingen hebben, je moet het zien als een handig hulpje. Aangezien je niet al je matches op straat kunt tegenkomen krijg je het aanbod op scherm waarbij je de keuze kunt maken om naar linkse of rechts te swipen. Lukt het wel om te matchen: probeer op te vallen tussen al haar andere berichten, lukt het niet om te matchen: jammer, maar niet over blijven nadenken!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx en ik ben ook niet bang hoor! Maar echt een leuke bezigheid is het eigenlijk niet. Heel anders iig dan dat ik verwachtte toen ik er 2 weken terug aan begon!
Begin je nu al verzuurd te raken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien dat ik, net zoals zeker de helft van de mannen, een heel normaal profiel heb en ook in staat ben een relevant en correct mailtje te schrijven.
Vervolgens mag iedere vrouw mij naar links swipen, al is het netter om even de moeite te nemen te zeggen dat ik niet ben wat ze zoeken, maar ga dan niet na vijf jaar dagelijks 35 mailtjes zoals dit ontvangen te hebben roepen dat je niet in contact kunt komen met een normale man.
Ik denk dat veel vrouwen daar helemaal niet serieus op zoek zijn naar een man, maar vrijblijvend willen genieten van alle aandacht en complimenten die ze telkens weer krijgen. Puur narcisme.
Dat doet me nu echt goed om dat te lezen, C! Alleen al door dit uit te spreken doe je het perfect.🥰quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @:LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @:LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.
Nee, dat zou het laatste zijn wat ik wil! Maar begin nu wel aan te voelen waarom sommige mannen dat zijn geworden. Je hebt wel wat eelt op je ziel hiervoor nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Begin je nu al verzuurd te raken?
Stel je voor dat je een man bent met 10 likes in een jaar ofzo. Gewoon een beetje proberen te genieten van het daten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx en ik ben ook niet bang hoor! Maar echt een leuke bezigheid is het eigenlijk niet. Heel anders iig dan dat ik verwachtte toen ik er 2 weken terug aan begon!
Kun je LXIV ook nog tips geven hoe hij die vrouwen kan identificeren, zodat hij er met een grote boog omheen kan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een man bent met 10 likes in een jaar ofzo. Gewoon een beetje proberen te genieten van het daten.
Ik word er juist soms een beetje sacherijnig van dat alles op een gegeven moment stukloopt. Maar dat schijnt dus het “vrouwenprobleem” te zijn op tinder. Ben er van overtuigd dat een groot deel van de blaam (iig 50%) van het stuklopen ook bij de vrouwen zelf ligt.
Soort zoekt soort. Ik merk nu al dat ik andere mannen date nu ik zelf meer en meer open begin te staan voor iets serieuzers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je LXIV ook nog tips geven hoe hij die vrouwen kan identificeren, zodat hij er met een grote boog omheen kan?
Ik herken eenzelfde moedeloosheid bij je die sollicitanten vaak hebben. Afwijzing doet iets met mensen. Die sollicitanten worden langzaamaan steeds negatiever over werkgevers in het algemeen, raken blind voor hun eigen ongeschiktheid en belangrijker nog: ze vergeten dat het er niet om gaat dat zoveel mogelijk werkgevers hen willen, maar dat er één geschikte baan is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef LXIV het volgende:
Genoeg matches die ook niet reageren bij mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat zou het laatste zijn wat ik wil! Maar begin nu wel aan te voelen waarom sommige mannen dat zijn geworden. Je hebt wel wat eelt op je ziel hiervoor nodig.
Dat heb ik meestal ook hoor. Ik denk dat mannen echt minder kieskeurig zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Quick fix inderdaad. Ik denk bij sommige dates wel eens “vond ik jou leuk of vond ik de aandacht van een mooie man leuk?”
Verder vind ik het vreemd dat van de ca. 15 dates die ik heb gehad er 14 een 2e date wilde. Dat is toch gewoon niet realistisch. Ik vind mezelf best een leuke vrouw maar het kan toch niet zo zijn dat iedereen mij voldoende leuk vind voor een 2e ontmoeting/date.
In het dagelijkse leven haal ik die statistieken in ieder geval niet.
Pics van je pomponsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is dus een valkuil die je beslist moet vermijden!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken eenzelfde moedeloosheid bij je die sollicitanten vaak hebben. Afwijzing doet iets met mensen. Die sollicitanten worden langzaamaan steeds negatiever over werkgevers in het algemeen, raken blind voor hun eigen ongeschiktheid en belangrijker nog: ze vergeten dat het er niet om gaat dat zoveel mogelijk werkgevers hen willen, maar dat er één geschikte baan is.
Misschien is dit onbewust deels waar, maar bewust heb ik ook echt de intentie om een vrouw te vinden voor een langdurige relatie.quote:Een afwijzing wil niet zeggen dat jij waardeloos bent of die ander waardeloos is. Beide personen kunnen leuk zijn en toch niet (op dat moment) bij elkaar passen. Als je vertrouwen houdt in jezelf en moedig voorwaarts blijft gaan, dan komt er heus een leuke vrouw op je pad. Twee weken is te kort voor zulke negatieve praat. Sowieso is de negatieve manier waarop je je over vrouwen uitlaat niet bepaald sexy.
Wat mij opviel in het RTL-stuk, was deze passage: 'Mannen zijn er op zoek naar snelle seks, willen zien hoe ze in de markt liggen of zien het als een quick fix voor eenzaamheid'. Wat jij vrouwen verwijt (het dikgedrukte deel), is wat deze vrouw mannen verwijt. Treurig vind ik dat, hoe beide seksen het zichzelf en elkaar zo moeilijk kunnen maken.
En als je heel eerlijk bent, val jij misschien wel in de derde categorie: op zoek naar een quick fix voor eenzaamheid. Zelf zou ik er geen trek in hebben om zo'n quick fix te zijn.
Precies. Ook van die dates waar ik echt 0,0 chemie voel. Dan is het best gezellig maar meer alsof ik met een collega aan het lunchen ben zeg maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal ook hoor. Ik denk dat mannen echt minder kieskeurig zijn.
Voor meerdere keren daten hè. Een relatie gaan vrouwen uiteindelijk weer meer moeite doen, lijkt het.
Ik zou dat ook problematisch vinden. En je wilt zo graag een vrouw dat ik me af zou vragen of het je echt om mij te doen is. Maar hé, ik ben een hopeloze romanticus en wil iemands grote liefde zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:28 schreef LXIV het volgende:
Nu je het zegt valt het me achteraf ook op dat een paar vrouwen afhaakten toen ik ze vertelde dat ik formeel pas heel kort uit elkaar ben.
Eens. Ik probeer mannen te vermijden die korter dan een jaar single zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou dat ook problematisch vinden. En je wilt zo graag een vrouw dat ik me af zou vragen of het je echt om mij te doen is. Maar hé, ik ben een hopeloze romanticus en wil iemands grote liefde zijn.
Ik denk dat dit best oprecht kan zijn. Zo’n eerste date zegt ook niet alles, 100% relaxed vond ik het in ieder geval niet. Het lijkt op een sollicitatiegesprek. Je weet niet eens wat voor een vrouw je voor je krijgt. Ik zou in de meeste gevallen ook wel voor een 2e date gaan, al is het maar om de persoon echt te leren kennen. Je hebt hem/ haar immers al geselecteerd uit honderden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Quick fix inderdaad. Ik denk bij sommige dates wel eens “vond ik jou leuk of vond ik de aandacht van een mooie man leuk?”
Verder vind ik het vreemd dat van de ca. 15 dates die ik heb gehad er 14 een 2e date wilde. Dat is toch gewoon niet realistisch. Ik vind mezelf best een leuke vrouw maar het kan toch niet zo zijn dat iedereen mij voldoende leuk vind voor een 2e ontmoeting/date.
In het dagelijkse leven haal ik die statistieken in ieder geval niet.
Ik vermoed dat m'n pompons nog ergens in het Fok!-archief te vinden zijn. Zo ben ik aan m'n vriend gekomen.quote:
Probleem met al dat geswipe is meer dat er altijd wel weer wat langs lijkt te komen dat nóg leuker lijkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:31 schreef Hineni het volgende:
Met al dat geswipe word je toch alleen maar gestimuleerd om te kiezen tussen a,b en c, etc. Alsnog moet je daarna in een proces denken en van niets iets maken. Dat is waar het mis gaat als je keuze in overvloed hebt. Ook dan komt het je m.i. niet zomaar aangevlogen. Dat wordt, als je het mij vraagt, nog wel eens vergeten. Relatie is een werkwoord?
Dat is precies het probleem. Je hebt meer kans om uit 10 mannen de geschikte kandidaat te vinden dan uit 1000quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Probleem met al dat geswipe is meer dat er altijd wel weer wat langs lijkt te komen dat nóg leuker lijkt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed dat m'n pompons nog ergens in het Fok!-archief te vinden zijn. Zo ben ik aan m'n vriend gekomen.
Zie je wel? Vergeet al die gare apps en ga gewoon Fokkers datenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat m'n pompons nog ergens in het Fok!-archief te vinden zijn. Zo ben ik aan m'n vriend gekomen.
Misschien moet je de verwachting dat je een langdurige relatie wil vinden enigszins loslaten. Focus eerst op leuke matches en dates, daarna kun je altijd nog zien of het match made in heaven isquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dus een valkuil die je beslist moet vermijden!
[..]
Misschien is dit onbewust deels waar, maar bewust heb ik ook echt de intentie om een vrouw te vinden voor een langdurige relatie.
Nu je het zegt valt het me achteraf ook op dat een paar vrouwen afhaakten toen ik ze vertelde dat ik formeel pas heel kort uit elkaar ben.
Dat is misschien wel een goede. Mogelijk schrikt mijn focus daarop wel af. Dat ze het idee hebben meteen voor alles of niets te moeten gaan ipv een gezellige date.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien moet je de verwachting dat je een langdurige relatie wil vinden enigszins loslaten. Focus eerst op leuke matches en dates, daarna kun je altijd nog zien of het match made in heaven is
Preciesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goede. Mogelijk schrikt mijn focus daarop wel af. Dat ze het idee hebben meteen voor alles of niets te moeten gaan ipv een gezellige date.
Dan is de liefde echter, als een man je een lelijk mormel vindtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet echt een antwoord op de vraag. Waarom zie jij het als voordeel om niet als lustobject gezien te worden door mannen?
Tenzij je überhaupt niet geïnteresseerd bent in mannen natuurlijk...
Dat zou ik zeker afzwakken. Doe gewoon iets luchtigs in de trant van: "Op zoek naar een leuk contact en wie weet..."quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:06 schreef LXIV het volgende:
Al met al heb ik aan jullie feedback toch wel veel gehad. Feitelijk zeg ik: “nu ik alweer 2 maanden officieel single ben, ben ik weer op zoek naar een nieuwe relatie 4-ever, het liefst stichten we meteen een gezin.”
Alhoewel dit wel gemeend is, denk ik dat dit toch sterk moet afzwakken. Het komt te pusherig/desperate/wellicht zelfs ongemeend en al te gemakkelijk over.
Ik ga dus dat opnieuw formuleren en net even wat luchtiger houden.
Thx ladies van Fok!
Ga dan vooral niet beweren dat je 'normaal' zoekt. What the shit is normaal überhaupt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:51 schreef LXIV het volgende:
Daten met mondkapjes is het nieuwe normaal toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:12 schreef Cockwhale het volgende:
Ga dan vooral niet beweren dat je 'normaal' zoekt. What the shit is normaal überhaupt?
Yep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker afzwakken. Doe gewoon iets luchtigs in de trant van: "Op zoek naar een leuk contact en wie weet..."
Dat is zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Je hebt meer kans om uit 10 mannen de geschikte kandidaat te vinden dan uit 1000
Maar de meest geschikte zit eerder bij die 1000quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Je hebt meer kans om uit 10 mannen de geschikte kandidaat te vinden dan uit 1000
Dan krijg je later weer te horen dat ze iemand willen die vol voor ze gaatquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goede. Mogelijk schrikt mijn focus daarop wel af. Dat ze het idee hebben meteen voor alles of niets te moeten gaan ipv een gezellige date.
Ik ben een man en dit is echt bullshit. Dan ben je als man gewoon echt een beetje simpel. Ik geloof best dat sommige mannen zo zijn, maar ik ga me snel genoeg vervelen hoor als de billen en borsten 10/10 zijn en er verder niet zo veel is qua andere dingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef Roellie80 het volgende:
Volgens mij zijn mannen simpele wezens die je grofweg kan verdelen in 2 categorieën. Billenmannen, en borstenmannen. Alle intellectuele onzin, de bloemen, de "ik houd van avonden wandelen bij zonsondergang" of "gezellig met een wijntje bij het haardvuur". Is voor de man vaak slechts een methode om bij in de buurt van het werkelijke doel te komen. Just my 2 cents...
Dit geldt voor zo veel mannen, ook voor mij. Het is gewoon driedubbel kut maar het gaat vanzelf een keer lukken. Van de 50 matches vind ik 40 gewoon niet interessant of lelijk, van die 10 die je wel leuk vind reageren er 7 niet, ook al ben je gematched, en die drie die over zijn is potentieel date materiaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom match je die 40 onaantrekkelijke dan?????quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit geldt voor zo veel mannen, ook voor mij. Het is gewoon driedubbel kut maar het gaat vanzelf een keer lukken. Van de 50 matches vind ik 40 gewoon niet interessant of lelijk, van die 10 die je wel leuk vind reageren er 7 niet, ook al ben je gematched, en die drie die over zijn is potentieel date materiaal.
Geografie heeft denk ik ook een invloed. Als ik in Amsterdam zit kan ik direct wel een date of een ONS fixen.
Ik vind 3 op 10 reageren best wel ok eigenlijk. Ik haal dat niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit geldt voor zo veel mannen, ook voor mij. Het is gewoon driedubbel kut maar het gaat vanzelf een keer lukken. Van de 50 matches vind ik 40 gewoon niet interessant of lelijk, van die 10 die je wel leuk vind reageren er 7 niet, ook al ben je gematched, en die drie die over zijn is potentieel date materiaal.
Geografie heeft denk ik ook een invloed. Als ik in Amsterdam zit kan ik direct wel een date of een ONS fixen.
Omdat ik Tinder gold heb en als ik me verveel gewoon wat ga ouwehoeren (En bij Bumble om te kijken wie mij geliked heeft aangezien die altijd bovenop in de stapel zitten). Als zij denken mij wel te kunnen fixen, bewijs jezelf maar, als jij denkt interessant te zijn, let's give it a go. Vaak denk ik na even chatten toch van méh, bye bye.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar waarom match je die 40 onaantrekkelijke dan?????
Wellicht blijken ze toch leuk (of gewillig) te zijn. Beetje optimistisch blijven en iedereen een kans geven tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar waarom match je die 40 onaantrekkelijke dan?????
Bij Bumble is het wel meer trouwens. Alhoewel, het verschilt ook. De ene maand reageren veel meer mensen en de andere weer niks. Het is echt gewoon een kwestie van geluk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind 3 op 10 reageren best wel ok eigenlijk. Ik haal dat niet.
Ok. Maar is het dan niet wat hypocriet om vrouwen hetzelfde gedrag te verwijten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat ik Tinder gold heb en als ik me verveel gewoon wat ga ouwehoeren (En bij Bumble om te kijken wie mij geliked heeft aangezien die altijd bovenop in de stapel zitten). Als zij denken mij wel te kunnen fixen, bewijs jezelf maar, als jij denkt interessant te zijn, let's give it a go. Vaak denk ik na even chatten toch van méh, bye bye.
En zo gaan mensen met die apps om, ook dat liken en niet reageren, dus dan ik er zelf ook niet meer serieus mee om. Dat deed ik in het begin wel, maar na een tijdje dacht ik wat een kut app, dus dan maar zo. En, misschien zit die ene er wel tussen waar je het totaal niet verwacht.
Ik vind billen en borsten overrated. Zo veel gehad en gezien dat het na verloop van tijd ook gewoon standaard is. Ja, billen en borsten zijn mooi maar om daar altijd zo op te geilen vind ik ook zo primitief. Al zou ik geen vrouw daten zonder mooie borsten of billen.quote:
Dat doe ik toch nergens? Volgens mij was dat @LXIVquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ok. Maar is het dan niet wat hypocriet om vrouwen hetzelfde gedrag te verwijten?
Soms denk ik echt dat het beter zou zijn als iedereen gewoon lesbisch en homo was als ik dit soort berichten lees. Want dit soort berichten lees je bijna alleen maar van vrouwen, en het is toch erg als een man voor een vrouw haar grote liefde is en zij niets meer kan worden dan een soort van irritante maar toch noodzakelijke snack om de eenzaamheid mee te verdrijven die net iets beter is dan niks met haar billen/tieten/enz en voor altijd inwisselbaar zal blijven. Een vrouw is volgens mij de enige die de verliefdheid van een vrouw echt op dezelfde manisr zou kunnen beantwoorden (ook al heb je tegenwoordig ook erg veel onverschillige vrouwen).quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou dat ook problematisch vinden. En je wilt zo graag een vrouw dat ik me af zou vragen of het je echt om mij te doen is. Maar hé, ik ben een hopeloze romanticus en wil iemands grote liefde zijn.
Aldus de tettenkoningquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Why not have both?![]()
Het moet allemaal een beetje in verhouding zijn
Een vrouw en een man complementeren elkaar juist omdat ze zo anders zijn. Het is juist leuk 🙂 m de romantiek te gebruiken om het hart van een vrouw te veroveren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat het beter zou zijn als iedereen gewoon lesbisch en homo was als ik dit soort berichten lees. Want dit soort berichten lees je bijna alleen maar van vrouwen, en het is toch erg als een man voor een vrouw haar grote liefde is en zij niets meer kan worden dan een soort van irritante maar toch noodzakelijke snack om de eenzaamheid mee te verdrijven die net iets beter is dan niks met haar billen/tieten/enz en voor altijd inwisselbaar zal blijven. Een vrouw is volgens mij de enige die de verliefdheid van een vrouw echt op dezelfde manisr zou kunnen beantwoorden (ook al heb je tegenwoordig ook erg veel onverschillige vrouwen).
En andersom voor de man natuurlijk ook, als ze dat gezeur over romantiek en monogamie er altijd maar op de koop toe bij moeten nemen terwijl ze met andere mannen ten minste wel kunnen neuken om het neuken, zonder dat het per se in het kader van een relatie hoeft, die voor hen toch alleen maar waarde heeft als garantie op doorlopende betekenisloze seks en verder niets. Romantische mannen, die ook heus wel bestaan maar heel zeldzaam zijn (dat zijn nou eerder de 10% mannen waar incels zo jaloers op zijn) uitgezonderd.
Het is gewoon evolutionair bepaald, onze programmering. We complementeren elkaar simpelweg omdat er potentieel nageslacht kan komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een vrouw en een man complementeren elkaar juist omdat ze zo anders zijn. Het is juist leuk 🙂 m de romantiek te gebruiken om het hart van een vrouw te veroveren.
En als de seks dan andersom weer alleen gebruikt wordt om de romantiek te veroveren, is het dan nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:58 schreef LXIV het volgende:
Een vrouw en een man complementeren elkaar juist omdat ze zo anders zijn. Het is juist leuk 🙂 m de romantiek te gebruiken om het hart van een vrouw te veroveren.
Het is een leuk spel als je er goed in bent, want het geeft je een voordeel tov de rest. Het vereist de kwaliteiten empathie, creativiteit en fantasie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En als de seks dan andersom weer alleen gebruikt wordt om de romantiek te veroveren, is het dan nog steeds leuk?
Dan vind je het dus niet overratedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind billen en borsten overrated. Zo veel gehad en gezien dat het na verloop van tijd ook gewoon standaard is. Ja, billen en borsten zijn mooi maar om daar altijd zo op te geilen vind ik ook zo primitief. Al zou ik geen vrouw daten zonder mooie borsten of billen.
Haha, ik snap je gedachtegang wel. Vrouwen zijn over het algemeen romantischer en tederder. Ik ben zelf ook zo'n vrouw die is versierd door een man die gedichten stuurde en die gedichten allang niet meer krijgt 'want ik heb je al veroverd'.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat het beter zou zijn als iedereen gewoon lesbisch en homo was als ik dit soort berichten lees. Want dit soort berichten lees je bijna alleen maar van vrouwen, en het is toch erg als een man voor een vrouw haar grote liefde is en zij niets meer kan worden dan een soort van irritante maar toch noodzakelijke snack om de eenzaamheid mee te verdrijven die net iets beter is dan niks met haar billen/tieten/enz en voor altijd inwisselbaar zal blijven. Een vrouw is volgens mij de enige die de verliefdheid van een vrouw echt op dezelfde manisr zou kunnen beantwoorden (ook al heb je tegenwoordig ook erg veel onverschillige vrouwen).
En andersom voor de man natuurlijk ook, als ze dat gezeur over romantiek en monogamie er altijd maar op de koop toe bij moeten nemen terwijl ze met andere mannen ten minste wel kunnen neuken om het neuken, zonder dat het per se in het kader van een relatie hoeft, die voor hen toch alleen maar waarde heeft als garantie op doorlopende betekenisloze seks en verder niets.
Vaak zijn de incels juist verschrikkelijk romantisch. En omdat de fantasie maar niet tot leven wil komen, raken ze gaandeweg verbitterd.quote:Romantische mannen, die ook heus wel bestaan maar heel zeldzaam zijn (dat zijn nou eerder de 10% mannen waar incels zo jaloers op zijn) uitgezonderd.
Het is meer dat ik er niet zo onder de indruk van ben, maar vind het wel gewoon mooi. Ik hou niet zo van dat primitieve gegeil van bepaalde mannen als ik ze bijvoorbeeld in de kroeg hoor praten of whatever.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dan vind je het dus niet overrated.
Ik vind een grote overrated maar ja ik zou geen man daten met een kleine
Mwah. Ik ben dus een vrouw die totaal niet van die over de top romantiek houdtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En andersom voor de man natuurlijk ook, als ze dat gezeur over romantiek en monogamie er altijd maar op de koop toe bij moeten nemen terwijl ze met andere mannen ten minste wel kunnen neuken om het neuken, zonder dat het per se in het kader van een relatie hoeft, die voor hen toch alleen maar waarde heeft als garantie op doorlopende betekenisloze seks en verder niets. Romantische mannen, die ook heus wel bestaan maar heel zeldzaam zijn (dat zijn nou eerder de 10% mannen waar incels zo jaloers op zijn) uitgezonderd.
Die ken ik ook wel, maar veel zitten wel gewoon in een relatie dus schijnbaar is daar ook “markt” voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er niet zo onder de indruk van ben, maar vind het wel gewoon mooi. Ik hou niet zo van dat primitieve gegeil van bepaalde mannen als ik ze bijvoorbeeld in de kroeg hoor praten of whatever.
Edit: Maar, helemaal niks is wel erg sneu hoor. Zag keer een meisje gewoon echt zonder heupen en ass. Ik vind dat best wel onaantrekkelijk, maar voor haar voor heel sneu.
Ik date +/- 10 jaar. Idealiter +/- 5 jaar. Of als ik even heel eerlijk mag zijn -5 jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:48 schreef LXIV het volgende:
Hoe zit het trouwens met de age-range waar binnen jullie daten guys?
Ik zat me juist te bedenken dat de jongste vrouw met wie ik zo wat chat volkomen legaal de kleindochter zou kunnen zijn van de oudste.
Maar ik. Love is love zeggen ze tegenwoordig
Ik vind mannen die menen hun ballen te moeten scheren sneu, maar dat zal die mannen toch een rotzorg zijn. Er zijn genoeg vrouwen die het niet alleen aantrekkelijk vinden maar als een vereiste zien. En dat gaat voor dat meisje ongetwijfeld ook op. Jij valt niet op haar en ik stel me zo voor dat ze daar prima mee kan leven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
Edit: Maar, helemaal niks is wel erg sneu hoor. Zag keer een meisje gewoon echt zonder heupen en ass. Ik vind dat best wel onaantrekkelijk, maar voor haar voor heel sneu.
Wat is je leeftijd dan? Hopelijk ouder dan 28quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik date +/- 10 jaar. Idealiter +/- 5 jaar. Of als ik even heel eerlijk mag zijn -5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |