abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:48:27 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Probleem is dat ook al swipe je 1% naar rechts dan nog heb je meer matches dan je in een jaar kan daten……
Ja, dat is dus het probleem van het overaanbod dat heerst. Waardoor uiteindelijk “niemand’ wat kiest, want een betere optie is altijd 1 swipe van je vandaan.
The End Times are wild
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:49:49 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999071
quote:

[..]
Puur gebaseerd op je foto’s komt het me jou echt wel goed.
Thx en ik ben ook niet bang hoor! Maar echt een leuke bezigheid is het eigenlijk niet. Heel anders iig dan dat ik verwachtte toen ik er 2 weken terug aan begon!
The End Times are wild
pi_200999072
quote:

[..]
Probleem is dat ook al swipe je 1% naar rechts dan nog heb je meer matches dan je in een jaar kan daten……
Ik heb wel gemerkt dat meteen doorpakken heel belangrijk is. Zodra er een match is meteen erbovenop zitten anders is er alweer een ander voor je. Ale matches die uitdraaiden op een date hadden met elkaar gemeen dat ik meteen doorpakte. Het zal te maken hebben met wat je zegt... vrouwen hebben zo veel meer keus dan dat er tijd is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200999150
Wat een verbitterd artikel trouwens zonder zelfreflectie.
Alsof het allemaal zo zwart/wit is.

Wat bij mij wel helpt om te relativeren is te reflecteren op alle keren dat ik mij als een totaal kutwijf heb gedragen.

Zo heb ik een bepaald patroon ontdekt bij mezelf wat ik best erg vind. Iedere keer als er iets potentieels stukloopt date ik bijvoorbeeld met wat mannen waar ik niet eens echt interesse in heb. Gewoon voor de leuk, als ik heel eerlijk ben had ik dan alleen interesse in een avondje uit met een man (seksloos).
Dus wie ben ik dan om het gedrag van een ander te veroordelen.

Anyway is het mij nu wel duidelijk dat ik de enige constante factor ben in al mijn gefaalde semi serieuze dates/relaties in de afgelopen 1,5 jaar dat ik date.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200999161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik heb wel gemerkt dat meteen doorpakken heel belangrijk is. Zodra er een match is meteen erbovenop zitten anders is er alweer een ander voor je. Ale matches die uitdraaiden op een date hadden met elkaar gemeen dat ik meteen doorpakte. Het zal te maken hebben met wat je zegt... vrouwen hebben zo veel meer keus dan dat er tijd is.
Klopt 100%, niet ellenlang appen.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200999179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je zou OKCupid dan wel kunnen proberen. Daar kan je honderden stellingen beantwoorden. En op basis hiervan krijg je gelijkgestemden te zien.
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200999181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, dat is dus het probleem van het overaanbod dat heerst. Waardoor uiteindelijk “niemand’ wat kiest, want een betere optie is altijd 1 swipe van je vandaan.
Groot deel op tinder is ook gewoon nog niet toe aan een relatie. Heeft wat “soul searching” te doen.
pi_200999231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Thx en ik ben ook niet bang hoor! Maar echt een leuke bezigheid is het eigenlijk niet. Heel anders iig dan dat ik verwachtte toen ik er 2 weken terug aan begon!
Je moet ook geen verwachtingen hebben, je moet het zien als een handig hulpje. Aangezien je niet al je matches op straat kunt tegenkomen krijg je het aanbod op scherm waarbij je de keuze kunt maken om naar linkse of rechts te swipen. Lukt het wel om te matchen: probeer op te vallen tussen al haar andere berichten, lukt het niet om te matchen: jammer, maar niet over blijven nadenken!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 16:06:47 ]
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:08:07 #234
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_200999257
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dan kun je zien dat ik, net zoals zeker de helft van de mannen, een heel normaal profiel heb en ook in staat ben een relevant en correct mailtje te schrijven.
Vervolgens mag iedere vrouw mij naar links swipen, al is het netter om even de moeite te nemen te zeggen dat ik niet ben wat ze zoeken, maar ga dan niet na vijf jaar dagelijks 35 mailtjes zoals dit ontvangen te hebben roepen dat je niet in contact kunt komen met een normale man.

Ik denk dat veel vrouwen daar helemaal niet serieus op zoek zijn naar een man, maar vrijblijvend willen genieten van alle aandacht en complimenten die ze telkens weer krijgen. Puur narcisme.
Begin je nu al verzuurd te raken?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:11:14 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @:LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.
Dat doet me nu echt goed om dat te lezen, C! Alleen al door dit uit te spreken doe je het perfect.🥰
The End Times are wild
pi_200999313
quote:

[..]
Ik ben niet zoekende - vandaar dat ik hier niks te zoeken heb. Ik ben hier om @:LXIV te steunen, maar ik vrees dat ik een belabberde cheerleader ben.
:')
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:13:05 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999318
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Begin je nu al verzuurd te raken?
Nee, dat zou het laatste zijn wat ik wil! Maar begin nu wel aan te voelen waarom sommige mannen dat zijn geworden. Je hebt wel wat eelt op je ziel hiervoor nodig.
The End Times are wild
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:13:35 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999326
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
:')
We kennen elkaar al 15+ jaar…
The End Times are wild
pi_200999327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Stel je voor dat je een man bent met 10 likes in een jaar ofzo. Gewoon een beetje proberen te genieten van het daten.

Ik word er juist soms een beetje sacherijnig van dat alles op een gegeven moment stukloopt. Maar dat schijnt dus het “vrouwenprobleem” te zijn op tinder. Ben er van overtuigd dat een groot deel van de blaam (iig 50%) van het stuklopen ook bij de vrouwen zelf ligt.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:15:15 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200999339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Stel je voor dat je een man bent met 10 likes in een jaar ofzo. Gewoon een beetje proberen te genieten van het daten.

Ik word er juist soms een beetje sacherijnig van dat alles op een gegeven moment stukloopt. Maar dat schijnt dus het “vrouwenprobleem” te zijn op tinder. Ben er van overtuigd dat een groot deel van de blaam (iig 50%) van het stuklopen ook bij de vrouwen zelf ligt.
Kun je LXIV ook nog tips geven hoe hij die vrouwen kan identificeren, zodat hij er met een grote boog omheen kan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_200999380
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kun je LXIV ook nog tips geven hoe hij die vrouwen kan identificeren, zodat hij er met een grote boog omheen kan?
Soort zoekt soort. Ik merk nu al dat ik andere mannen date nu ik zelf meer en meer open begin te staan voor iets serieuzers.

Als iemand bindings problemen heeft rent hij/zij binnen de eerste ca. 3 maanden wel weg :+ .
pi_200999383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef LXIV het volgende:

Wat het niet jarenlang op dit soort apps blijven hangen geef ik je 100% gelijk. Ik geef het een half jaar maximaal en dan word ik incel
Ik herken eenzelfde moedeloosheid bij je die sollicitanten vaak hebben. Afwijzing doet iets met mensen. Die sollicitanten worden langzaamaan steeds negatiever over werkgevers in het algemeen, raken blind voor hun eigen ongeschiktheid en belangrijker nog: ze vergeten dat het er niet om gaat dat zoveel mogelijk werkgevers hen willen, maar dat er één geschikte baan is.

Een afwijzing wil niet zeggen dat jij waardeloos bent of die ander waardeloos is. Beide personen kunnen leuk zijn en toch niet (op dat moment) bij elkaar passen. Als je vertrouwen houdt in jezelf en moedig voorwaarts blijft gaan, dan komt er heus een leuke vrouw op je pad. Twee weken is te kort voor zulke negatieve praat. Sowieso is de negatieve manier waarop je je over vrouwen uitlaat niet bepaald sexy.

Wat mij opviel in het RTL-stuk, was deze passage: 'Mannen zijn er op zoek naar snelle seks, willen zien hoe ze in de markt liggen of zien het als een quick fix voor eenzaamheid'. Wat jij vrouwen verwijt (het dikgedrukte deel), is wat deze vrouw mannen verwijt. Treurig vind ik dat, hoe beide seksen het zichzelf en elkaar zo moeilijk kunnen maken.

En als je heel eerlijk bent, val jij misschien wel in de derde categorie: op zoek naar een quick fix voor eenzaamheid. Zelf zou ik er geen trek in hebben om zo'n quick fix te zijn.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:20:03 #243
438527 MissButterflyy
pi_200999399
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, dat zou het laatste zijn wat ik wil! Maar begin nu wel aan te voelen waarom sommige mannen dat zijn geworden. Je hebt wel wat eelt op je ziel hiervoor nodig.
Genoeg matches die ook niet reageren bij mij.
Kan er niet van wakker liggen.

Er zal wel wat anders spelen in hun leven op het moment. Ik ga het niet op mezelf betrekken.
pi_200999429
Quick fix inderdaad. Ik denk bij sommige dates wel eens “vond ik jou leuk of vond ik de aandacht van een mooie man leuk?”

Verder vind ik het vreemd dat van de ca. 15 dates die ik heb gehad er 14 een 2e date wilde. Dat is toch gewoon niet realistisch. Ik vind mezelf best een leuke vrouw maar het kan toch niet zo zijn dat iedereen mij voldoende leuk vind voor een 2e ontmoeting/date.

In het dagelijkse leven haal ik die statistieken in ieder geval niet.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:25:29 #245
438527 MissButterflyy
pi_200999467
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Quick fix inderdaad. Ik denk bij sommige dates wel eens “vond ik jou leuk of vond ik de aandacht van een mooie man leuk?”

Verder vind ik het vreemd dat van de ca. 15 dates die ik heb gehad er 14 een 2e date wilde. Dat is toch gewoon niet realistisch. Ik vind mezelf best een leuke vrouw maar het kan toch niet zo zijn dat iedereen mij voldoende leuk vind voor een 2e ontmoeting/date.

In het dagelijkse leven haal ik die statistieken in ieder geval niet.
Dat heb ik meestal ook hoor. Ik denk dat mannen echt minder kieskeurig zijn.
Voor meerdere keren daten hè. Een relatie gaan vrouwen uiteindelijk weer meer moeite doen, lijkt het.
pi_200999511
quote:

[..]
Pics van je pompons
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:28:49 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200999519
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik herken eenzelfde moedeloosheid bij je die sollicitanten vaak hebben. Afwijzing doet iets met mensen. Die sollicitanten worden langzaamaan steeds negatiever over werkgevers in het algemeen, raken blind voor hun eigen ongeschiktheid en belangrijker nog: ze vergeten dat het er niet om gaat dat zoveel mogelijk werkgevers hen willen, maar dat er één geschikte baan is.
Dat is dus een valkuil die je beslist moet vermijden!

quote:
Een afwijzing wil niet zeggen dat jij waardeloos bent of die ander waardeloos is. Beide personen kunnen leuk zijn en toch niet (op dat moment) bij elkaar passen. Als je vertrouwen houdt in jezelf en moedig voorwaarts blijft gaan, dan komt er heus een leuke vrouw op je pad. Twee weken is te kort voor zulke negatieve praat. Sowieso is de negatieve manier waarop je je over vrouwen uitlaat niet bepaald sexy.

Wat mij opviel in het RTL-stuk, was deze passage: 'Mannen zijn er op zoek naar snelle seks, willen zien hoe ze in de markt liggen of zien het als een quick fix voor eenzaamheid'. Wat jij vrouwen verwijt (het dikgedrukte deel), is wat deze vrouw mannen verwijt. Treurig vind ik dat, hoe beide seksen het zichzelf en elkaar zo moeilijk kunnen maken.

En als je heel eerlijk bent, val jij misschien wel in de derde categorie: op zoek naar een quick fix voor eenzaamheid. Zelf zou ik er geen trek in hebben om zo'n quick fix te zijn.
Misschien is dit onbewust deels waar, maar bewust heb ik ook echt de intentie om een vrouw te vinden voor een langdurige relatie.
Nu je het zegt valt het me achteraf ook op dat een paar vrouwen afhaakten toen ik ze vertelde dat ik formeel pas heel kort uit elkaar ben.
The End Times are wild
pi_200999542
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat heb ik meestal ook hoor. Ik denk dat mannen echt minder kieskeurig zijn.
Voor meerdere keren daten hè. Een relatie gaan vrouwen uiteindelijk weer meer moeite doen, lijkt het.
Precies. Ook van die dates waar ik echt 0,0 chemie voel. Dan is het best gezellig maar meer alsof ik met een collega aan het lunchen ben zeg maar.

Als ik iemand dan een keer wel leuk vind is hij op het moment dat ik hem leuk begin te vinden ineens niet meer geïnteresseerd _O- .
Ik zal dan wel een bepaalde “desperate” vibe afgeven vanaf dat moment ofzo :'(
pi_200999570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:28 schreef LXIV het volgende:

Nu je het zegt valt het me achteraf ook op dat een paar vrouwen afhaakten toen ik ze vertelde dat ik formeel pas heel kort uit elkaar ben.
Ik zou dat ook problematisch vinden. En je wilt zo graag een vrouw dat ik me af zou vragen of het je echt om mij te doen is. Maar hé, ik ben een hopeloze romanticus en wil iemands grote liefde zijn.
pi_200999590
Met al dat geswipe word je toch alleen maar gestimuleerd om te kiezen tussen a,b en c, etc. Alsnog moet je daarna in een proces denken en van niets iets maken. Dat is waar het mis gaat als je keuze in overvloed hebt. Ook dan komt het je m.i. niet zomaar aangevlogen. Dat wordt, als je het mij vraagt, nog wel eens vergeten. Relatie is een werkwoord?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')