quote:
Is liegen over de smaak echt belangrijker dan genieten van de goddelijke smaak van een pizza hawaii?quote:
Ansjovis is wel daadwerkelijk het smerigste wat er is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:23 schreef Fcu030 het volgende:
Rebecca moet haar smoel houden inderdaad.
Probeer eens een Hawaii met ansjovis volgende keer, ik zweer het je die shit is geniaal.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ansjovis is wel daadwerkelijk het smerigste wat er is.
Mensen die vis echt lekker vinden, bestaan niet.
Zo kunnen we jouw hele act samenvatten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Je bent wellicht wel edgy, maar je mist wel iets fijns.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo kunnen we jouw hele act samenvatten.
Ranzige vruchten op suikerstroop goddelijk noemen, dan heb je echt een stel defecte genenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
Is liegen over de smaak echt belangrijker dan genieten van de goddelijke smaak van een pizza hawaii?
En dan wel verse graag, niet die goedkope suikerstrooprommel uit blik die ze op pizza's flikkeren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:12 schreef Twiitch het volgende:
Waarom zou je de perfecte combinatie van zout, umami en vettigheid die een pizza is verpesten door er zoete rommel op te gooien. Ik eet de ananas wel als toetje.
Warme ananas is inderdaad veel te zoet. En het probleem met pizza Hawaļ is vooral dat er niks anders op de pizza zit om daarvoor te compenseren. Het is nogal eenzijdig.quote:
Met een tegenhanger voor het zoete is het inderdaad beter. Peer met blauwschimmelkaas is ook een verrassend goede combinatie op de pizza.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:23 schreef Fcu030 het volgende:
Rebecca moet haar smoel houden inderdaad.
Probeer eens een Hawaii met ansjovis volgende keer, ik zweer het je die shit is geniaal.
Nog nooit gegeten, maar ik geloof het direct. Het is echt een smaakexplosie inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Warme ananas is inderdaad veel te zoet. En het probleem met pizza Hawaļ is vooral dat er niks anders op de pizza zit om daarvoor te compenseren. Het is nogal eenzijdig.
[..]
Met een tegenhanger voor het zoete is het inderdaad beter. Peer met blauwschimmelkaas is ook een verrassend goede combinatie op de pizza.
Als je het nooit hebt geproefd weet je ook niet of het vies of lekker is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind al het warme fruit gewoon erg vies, en zoet met hartig vind ik ook ontzettend smerig.
Rot voor je dat je het daar blijkbaar zo moeilijk mee hebt, probeer die tia te vermijden, maar het is nu eenmaal wat het is.
Tenzij je een enorme teringdebiel bent, kan je echt wel inschatten of je iets wel of niet lekker vindt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:49 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Als je het nooit hebt geproefd weet je ook niet of het vies of lekker is.
Ik denk dat je er eerder eentje bent als je werkelijk waar denkt dat je bij alles meteen al weet hoe het smaakt terwijl je het nog nooit geprobeerd hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij je een enorme teringdebiel bent, kan je echt wel inschatten of je iets wel of niet lekker vindt.
Warme ananas niet lekker vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:54 schreef timmmmm het volgende:
Goh, ik vind warme ananas niet te vreten. Ik vind de combinatie zoet en hartig niet lekker. Laat ik dan pizza Hawaii vreten want wie weet vind ik het lekker.
Opmerkelijke conclusie na een handvol posts. Wįt een mensenkennisquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik denk dat je er eerder eentje bent als je werkelijk waar denkt dat je bij alles meteen al weet hoe het smaakt terwijl je het nog nooit geprobeerd hebt.
[..]
Joh je wilt niet weten welke kwaliteiten ik allemaal wel niet bezit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opmerkelijke conclusie na een handvol posts. Wįt een mensenkennis
Hier ben ik het dan wel mee eens. Die warme ananas, vergeef ik je bij deze.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ansjovis is wel daadwerkelijk het smerigste wat er is.
Mensen die vis echt lekker vinden, bestaan niet.
Mensen die niet van punani houdenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:21 schreef fotostarter het volgende:
Hier ben ik het dan wel mee eens. Die warme ananas, vergeef ik je bij deze.
Pas op hoor. Voordat ik zo meteen een warme ananas in je zusje haar doos stop.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Opgewarmde suikersiroop uit blik lekker vinden. Dan heb je echt een chromosoompje teveel
Mijn zusje is nog in transitie maar veel plezier met haarquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:29 schreef Bart.Messen het volgende:
Pas op hoor. Voordat ik zo meteen een warme ananas in je zusje haar doos stop.
I dont care. Anders douw ik er eentje in jou.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mijn zusje is nog in transitie maar veel plezier met haar
Alsof jij dat durftquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:30 schreef Bart.Messen het volgende:
I dont care. Anders douw ik er eentje in jou.
Moet je eens opletten? Of is er een reden voor mij om bang te zijn voor jou?quote:
Tettenkoningquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ranzige vruchten op suikerstroop goddelijk noemen, dan heb je echt een stel defecte genen
Veel pizzeria's gebruiken gewoon verse ananas. Moet je gewoon niet naar de Domino of een andere ordinaire tent gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:46 schreef Erasmus het volgende:
Verse ananas uit de koelkast als toetje of snack
Ananas uit blik![]()
![]()
Ananas uit blik op pizza![]()
![]()
![]()
Mikeytt die uitgetrolled is en dus maar pizza Hawaii gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Pizza met banaan heb ik eens in Malmo gehad, wordt er op veel plekken verkocht. Is best lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:21 schreef very het volgende:
Ananas is sowieso altijd +1
En mensen die daar al moeilijk over doen....vooral die wannabee italiaantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zoete sap samen met de vegan ham is echt hemels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:34 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind het in vergelijking met andere smaken fastfood/domino's/diepvriespizza niet eens slecht.
Het probleem is slechte kwaliteit pizza uberhaupt, en niet per se dat er ananas op zit.
Er is geen mens die een napolitaanse pizza in een houtoven bakt op de juiste wijze en er dan ananas opflikkert natuurlijk.
Als ik een American pie neem van die tenten ga ik geen fruit op mijn pizza flikkeren manquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel pizzeria's gebruiken gewoon verse ananas. Moet je gewoon niet naar de Domino of een andere ordinaire tent gaan.
Hoezo? Heerlijk man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik een American pie neem van die tenten ga ik geen fruit op mijn pizza flikkeren man
In combinatie met ´vegan ham´ lijkt het me inderdaad hemels want dan proef je die ranzige vegan ham niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zoete sap samen met de vegan ham is echt hemels.
Maak het vaak zelf vers en dan is ananas ook echt nice
Ik weet dat onze huis-Napolitaan @Aiciu een pittge mening hierover heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:21 schreef very het volgende:
Ananas is sowieso altijd +1
En mensen die daar al moeilijk over doen....vooral die wannabee italiaantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit idd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:01 schreef The_Emotion het volgende:
Pizza Hawaii is best te eten, wel zijn er tig andere pizza's die lekkerder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |