Ten Hag stond er al een tijdje in de rest was stuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Wie heeft de gifjes eruitgesloopt en de onsympathieke Ten Hag in de OP gepleurd?
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juichen voor het altijd sympathieke AZ?
Eens, waar slaat dat op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.
Ik ook, en Feyenoord op 6quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft dus geen goede keeper, geen goede spits en geen goed middenveld. Hoezo heb ik die op 3 gezet? (lol)
Iemand zoals Jorgensen niet mee laten draaien omdat hij aangeeft bij een nieuwe trainer dat hij op dag 1 al niet gemotiveerd is snap ik nog wel maar Koopmeiners voetbalt en traint gewoon nog bij AZ en zit op de bank. Raar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, waar slaat dat op.
Tenzij het om figuren als Diemers of Jorgensen gaat uiteraard (:D).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |