abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200896385

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200896443
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:50 schreef sigme het volgende:
komt zo
Erg benieuwd
pi_200896450
Sepo
pi_200896464
Een tent op wielen
pi_200896477
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:49 schreef sigme het volgende:
Lief gaat zo op pad, misschien zet ik wel weer de tent op. De Hubbahubba ligt klaar voor Spanje (voor het geval ons hutje onbewoonbaar is na een jaar afwezigheid), dus als ik een tent opzet, dan de enkeldakkige eenstokker.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op zich staat 'ie snel, maar dit is niet een comfortabel tentje.
Dit is niet alleen geen comfortabel tentje, dit is geen tentje, punt. :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200896489
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200896556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
Ja, heb ik ook, een opblaasmatje met superhandige Exped-blaaszak! Dat ligt klaar voor Spanje bedenk ik nu, dus als ik in m'n tentje wil gaan slapen moet ik het thermarestje opgraven. Dat is zo'n oude dat 'ie nog een individueel Therm-a-rest nummer heeft :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200896571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
500 gram. In totaal. Ok; zonder stok, want het ding heeft geen stok, je wordt geacht je wandelstok daarvoor te gebruiken.
pi_200896575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ok bedankt
pi_200896596
Je hebt wel geluk, voor zoiets lopen de senoritas niet echt warm
pi_200896634
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
Je hebt wel geluk, voor zoiets lopen de senoritas niet echt warm
Verkeerde topic?
pi_200896652
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Verkeerde topic?
Zijn er meerdere topics over tenten op wielen?!

Ik ga nu kijken!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:06:50 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200896680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden. O+
pi_200896712
Wanneer ik kamperen leuk zou vinden, zou zo'n ding achter de fiets voor mij wel ideaal zijn. Maar ik ga er niet eens over denken ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_200896819
Ik was laatst helemaal in shock toen een vriendin vertelde dat ze overweegt binnen enkele jaren een caravan te nemen.

De charme van een tent kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar de voorkeur voor een caravan is voor mij echt een mysterie.
pi_200896856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden. O+
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.
pi_200896866
Wij willen eigenlijk graag een camper. Dingen zijn nu onbetaalbaar. Dus we wachten wel even tot iedereen weer gaat vliegen en die dingen in de verkoop komen :+
pi_200896891
Wij hebben ook zulke matjes, heerlijk.

Zo, na 20 printers Uno maar even een pauze ingelast. Zometeen bbq'en...
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:20:01 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200896911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.
Geen idee wat precies haha synthetisch want vond dons te duur :')
pi_200896917
Echo ging prima, minder gevoelig dan ik dacht. Medicatie mee gekregen en vanaf vanavond spuiten.

Ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren, ik hoop dat ik er niet al te veel last van heb. Ik maak me wel behoorlijk druk over de timing. Ik had eigenlijk op basis van m'n vorige twee cyclussen pas dinsdag ongesteld moeten worden, en dan waren m'n ouders op dag 8-10 van m'n cyclus even paar dagen weg geweest, maar de punctie was dan dus sowieso erna pas geweest. Alleen omdat ik te vroeg was, is dat nu ineens dag 13-15 van m'n cyclus. En ik zou het echt heel naar vinden als mama niet mee kan en iemand anders me daarheen zou moeten rijden en weer naar huis :'( autorijden was een ding met m'n angst en ik heb daar goed mee geoefend maar dat was wel steeds max 20min rijden ipv 50 en obviously zonder een punctie tussendoor waar ik morfine krijg en niet weet hoe ik daarop reageer enzo.. en ik vond het juist fijn idee na de punctie ook even bij m'n ouders te zijn zodat zij me ook even in de gaten kunnen houden. Dus ik hoop zo dat het dag 12 wordt (dan kunnen m'n buren me wel ff in de gaten houden maar kan ik wel met mama erheen) of dag 16, maar niet er tussenin.. Of dat het alleen maar gaat regenen die week want dan gaan m'n ouders niet weg :X (maar dat voelt ook zo onaardig om dat te hopen..). Want ik vind ook niet dat ik het kan maken om ze te vragen toch niet te gaan..

Ik heb er nul komma nul invloed op, maar ik zag sowieso al wel beetje tegen die punctie op en deze onzekerheid erbij (ik weet ook pas vlak van tevoren wanneer punctie daadwerkelijk wordt) vind ik wel echt lastig.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 13-08-2021 18:31:38 ]
pi_200896925
@jagar, raad jij multicoocker aan of beter een losse slow cooker?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:21:02 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200896928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen eigenlijk graag een camper. Dingen zijn nu onbetaalbaar. Dus we wachten wel even tot iedereen weer gaat vliegen en die dingen in de verkoop komen :+
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200897020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst helemaal in shock toen een vriendin vertelde dat ze overweegt binnen enkele jaren een caravan te nemen.

De charme van een tent kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar de voorkeur voor een caravan is voor mij echt een mysterie.
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200897085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.
Hebben ze die caravan al lang? Want dan is het blijkbaar wel een goede keuze geweest. :D

Toen ze het uitlegde begreep ik het al wel iets beter van haar. Al zou ik zelf andere keuzes maken.

Haar vriend is docent, dus ze zitten vast aan het hoogseizoen. Maar als ze een huisje nemen, dan willen ze daar eigenlijk niet teveel voor betalen. Dus dan zit je in de sfeerloze matige huisjes. In combinatie met een beetje smetvrees en liever tussen haar eigen spullen zitten, kwam ze dan op een caravan uit. Want dat vond ze vroeger ook tof.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:33:43 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...
C1 rijbewijs nemen... Denk dat die campers ook wat goedkoper zijn omdat minder mensen C1 hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')