Dit is niet alleen geen comfortabel tentje, dit is geen tentje, punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:49 schreef sigme het volgende:
Lief gaat zo op pad, misschien zet ik wel weer de tent op. De Hubbahubba ligt klaar voor Spanje (voor het geval ons hutje onbewoonbaar is na een jaar afwezigheid), dus als ik een tent opzet, dan de enkeldakkige eenstokker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich staat 'ie snel, maar dit is niet een comfortabel tentje.
Ja, heb ik ook, een opblaasmatje met superhandige Exped-blaaszak! Dat ligt klaar voor Spanje bedenk ik nu, dus als ik in m'n tentje wil gaan slapen moet ik het thermarestje opgraven. Dat is zo'n oude dat 'ie nog een individueel Therm-a-rest nummer heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
500 gram. In totaal. Ok; zonder stok, want het ding heeft geen stok, je wordt geacht je wandelstok daarvoor te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is niet alleen geen comfortabel tentje, dit is geen tentje, punt.
Ok bedanktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is niet alleen geen comfortabel tentje, dit is geen tentje, punt.
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
Je hebt wel geluk, voor zoiets lopen de senoritas niet echt warm
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden.
Geen idee wat precies haha synthetisch want vond dons te duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen eigenlijk graag een camper. Dingen zijn nu onbetaalbaar. Dus we wachten wel even tot iedereen weer gaat vliegen en die dingen in de verkoop komen
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst helemaal in shock toen een vriendin vertelde dat ze overweegt binnen enkele jaren een caravan te nemen.
De charme van een tent kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar de voorkeur voor een caravan is voor mij echt een mysterie.
Hebben ze die caravan al lang? Want dan is het blijkbaar wel een goede keuze geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.
C1 rijbewijs nemen... Denk dat die campers ook wat goedkoper zijn omdat minder mensen C1 hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |