abonnement Unibet Coolblue
pi_200993578
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep! Zoals nu ;)
Ik lees het. Succes zo, CotS!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200993596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, die had ik gisteren. :')

Succes met de gesprekken CotS :*
Dit is al dag twee voor mij. Veel spanning, dus ik ben niet verbaasd, maar het is wel vervelend.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200993632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,

Oef.. Hebben jullie ook wel eens zo'n ochtend dat je wakker wordt en denkt: 'Dit wordt 'm niet' :')
:Y Regelmatig eigenlijk... Gelukkig steeds minder, omdat ik nu op m'n 43e eindelijk mezelf een beetje beter leer kennen :@

Andersom is meestal vervelender trouwens. Dat je opstaat met zo'n *O* -gevoel, en dat dat dan gedurende de ochtend door allerlei tegenslagen verandert in -O- :X
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:05:37 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200993748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:50 schreef Celestien het volgende:

[..]
Dit is al dag twee voor mij. Veel spanning, dus ik ben niet verbaasd, maar het is wel vervelend.
Gisteren was ook niet heel verbazingwekkend, ik werd op een rottijdstip wakker omdat ik naar de wc moest (gebeurt me 's nachts eigenlijk nooit) en daarna was het balletje. Ik draai niet zo goed op weinig slaap. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]
:Y Regelmatig eigenlijk... Gelukkig steeds minder, omdat ik nu op m'n 43e eindelijk mezelf een beetje beter leer kennen :@

Andersom is meestal vervelender trouwens. Dat je opstaat met zo'n *O* -gevoel, en dat dat dan gedurende de ochtend door allerlei tegenslagen verandert in -O- :X
Dat soort dagen ja. :') :'(

En fijn, die progressie. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200993835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen,

Oef.. Hebben jullie ook wel eens zo'n ochtend dat je wakker wordt en denkt: 'Dit wordt 'm niet' :')
Deze hele week al :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:54 schreef Sumppi het volgende:
En, goedemorgen. Een beetje zomer:

[ afbeelding ]

En vanmiddag ga ik zwemmen met de kinderen. *O*
Veel plezier O+ wij zijn te laat geweest met de zonnebloemen planten denk ik, nog steeds geen koppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch... had gevraagd of ik het zonder slaapmiddelen mocht proberen. Toch minder succesvol
Vandaag vooral moeilijke gesprekken op de planning
Succes :*
pi_200993953
Nieuwe viltjes om te vieren dat we 1 jaar bestaan *O*



Bij elke bestelling krijg je er een paar.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:20:17 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200993969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe viltjes om te vieren dat we 1 jaar bestaan *O*

[ afbeelding ]

Bij elke bestelling krijg je er een paar.
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200993989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:D :D
Het werd sowieso tijd voor een iets creatiever viltje :)
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:38:14 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200994220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het werd sowieso tijd voor een iets creatiever viltje :)
Hij is serieus leuk, met die labelcollage. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200994460
Heel leuk! :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200994727
Dankjewel *O*

We zitten ook te denken om deze op een tas te laten drukken. Toch misschien wel een leuk collectors item voor mensen.
pi_200994844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel *O*

We zitten ook te denken om deze op een tas te laten drukken. Toch misschien wel een leuk collectors item voor mensen.
Ja! Is zeker een leuk plan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:29:30 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_200994851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat een 'moeilijke' stoffen. :P Hopelijk zat er ook iets in waar je wel wat mee kunt.
Inderdaad moeilijke stoffen :P
Er zat ook wel was tussen waar ik wel wat mee kan, stof wat een babybroekje kan worden, en hydrofielstof wat washandjes kunnen worden.
Maar de rest wordt echt niks :P maar ik dacht: hier in cre zit vast wel iemand die met alle stoffen wat kan :)
pi_200995113
Ik denk dat ik volgende week even naar de Action ga, als dat mag en lukt. Even wat crea's halen
Ik begin weer interesses te krijgen in de wereld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200995652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat ik volgende week even naar de Action ga, als dat mag en lukt. Even wat crea's halen
Ik begin weer interesses te krijgen in de wereld
Dat klinkt goed :)
pi_200996371
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]
:Y Regelmatig eigenlijk... Gelukkig steeds minder, omdat ik nu op m'n 43e eindelijk mezelf een beetje beter leer kennen :@

Andersom is meestal vervelender trouwens. Dat je opstaat met zo'n *O* -gevoel, en dat dat dan gedurende de ochtend door allerlei tegenslagen verandert in -O- :X
Ja, idd. Ik merk ook dat met het verstrijken van de jaren ( :') ) steeds meer die 'het zal wel' attitude krijg, waar ik blij mee ben. En je leert je eigen grenzen beter kennen én stellen.

Mijn beste moment is de eerste helft van de dag, dus als ik 's morgens al wakker wordt met een 'Uhhhhm... nee', dan belooft dat meestal weinig goeds voor de rest. Zo vanaf 16.00 uur komt er nog weinig bijster intelligents uit hierzo ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200996388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Gisteren was ook niet heel verbazingwekkend, ik werd op een rottijdstip wakker omdat ik naar de wc moest (gebeurt me 's nachts eigenlijk nooit) en daarna was het balletje. Ik draai niet zo goed op weinig slaap. :P
Zodra het brein gaan denken, dan is 't hopeloos, hč, dan kan je net zo goed op staan :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200996396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Deze hele week al :Y

* Celestien is blij dat ze niet de enige is :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200998285
Ach... ik dacht vandaag "even" bij de Ikea iets te ruilen.

Ik ben maandag door een treetje van de ladder van de hoogslaper van m'n dochter gezakt :(
Was ik eindelijk op een mooi gewicht - ruim 12 kilo afgevallen het afgelopen half jaar - en dan NU zak ik ergens doorheen... 8)7

Heel de week al aan het hannessen met de klantenservice, maar nu eindelijk schot in de zaak en een plan: alleen de ladder ruilen en niet het hele bed (stel je voor dat we die hele hoogslaper eerst af hadden moeten breken, en daarna opnieuw opbouwen :o ), en ook niet alleen dat ene stukke treetje, maar de hele trap, want die andere treetjes vertrouwden we ook niet meer. Nu vertrouw ik het sowieso niet meer, ik verzin wel iets anders om haar bed op te maken dan zelf op die ladder staan... maar goed.

Dat "even" onder werktijd (rustiger bij Ikea, werktijden toch flexibel, want thuiswerken etc) kostte me 2,5 uur :X Dat wordt overwerken vanavond.

Aparte situatie terwijl ik stond te wachten trouwens... Er was een schoonmaakster daar luid aan het bellen met haar moeder "Ja nee, ik ben bijna klaar hier, en als ik thuis kom ga ik naar bed hoor! Voel me hartstikke beroerd! Heb griep, maar ben toch maar gaan werken, maar heb écht geen puf meer om dat op te gaan halen daar... " etc etc... :N
Ik ben maar een stukje verderop gaan staan :M |:(
pi_200999086
Goed met een paniekaanval in de action huilen. Wel veel gehaald
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:57:21 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200999138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed met een paniekaanval in de action huilen. Wel veel gehaald
Wel afgerekend?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201000019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:49 schreef Shandaly het volgende:
Ach... ik dacht vandaag "even" bij de Ikea iets te ruilen.

Ik ben maandag door een treetje van de ladder van de hoogslaper van m'n dochter gezakt :(
Was ik eindelijk op een mooi gewicht - ruim 12 kilo afgevallen het afgelopen half jaar - en dan NU zak ik ergens doorheen... 8)7

Heel de week al aan het hannessen met de klantenservice, maar nu eindelijk schot in de zaak en een plan: alleen de ladder ruilen en niet het hele bed (stel je voor dat we die hele hoogslaper eerst af hadden moeten breken, en daarna opnieuw opbouwen :o ), en ook niet alleen dat ene stukke treetje, maar de hele trap, want die andere treetjes vertrouwden we ook niet meer. Nu vertrouw ik het sowieso niet meer, ik verzin wel iets anders om haar bed op te maken dan zelf op die ladder staan... maar goed.

Dat "even" onder werktijd (rustiger bij Ikea, werktijden toch flexibel, want thuiswerken etc) kostte me 2,5 uur :X Dat wordt overwerken vanavond.

Aparte situatie terwijl ik stond te wachten trouwens... Er was een schoonmaakster daar luid aan het bellen met haar moeder "Ja nee, ik ben bijna klaar hier, en als ik thuis kom ga ik naar bed hoor! Voel me hartstikke beroerd! Heb griep, maar ben toch maar gaan werken, maar heb écht geen puf meer om dat op te gaan halen daar... " etc etc... :N
Ik ben maar een stukje verderop gaan staan :M |:(
Je zal altijd zien dat het nu gebeurd, maar je bent goed bezig.

En wat een rare situatie. Ik twijfelde net of je bij de apotheek nog een mondkapje op moet. Maar aangezien er toch vaak zieke mensen komen toch maar even opgezet.

Nu gaan we bbqen met vrienden en het regent :') nouja als het goed is blijft het bij dit kleine buitje. Gelukkig nog niet mijn kussens buiten.
pi_201000302
@Shandaly wat balen van je vrijdagavond! Is het echt nodig over te werken?

@ChildoftheStars je had het er toch vandaag op gewaagd in plaats van volgende week..gelukkig heb je de spullen nu binnen. Naar om in het openbaar een paniekaanval te krijgen, lijkt me. :*

@Sarabi veel plezier vanavond! Hopelijk houden jullie het verder droog.

Sinds gister is de hond niet lekker. -O- Gelukkig kon mijn man vandaag met hem naar de dierenarts. Ik ben wel met de kinderen gaan zwemmen, maar toch met een knoop in mijn maag. Nu heb ik een slapend hoopje ellende bij me. Hij heeft een injectie gekregen tegen de misselijkheid en nog wat medicijnen voor mee naar huis.

Nu wachten op de snackbar. We hadden alletwee echt geen puf meer om wat te koken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201000388
Ow wat naar Sumppi -O- hebben ze een idee wat het kan zijn?
pi_201000639
Waarschijnlijk heeft hij wat verkeerds gegeten tijdens een wandeling. Daar letten we wel op, dat hij geen ontlasting eet bijvoorbeeld, maar soms gebeurt het toch. :{

Hij heeft best wat pillen gekregen en daarom was het consult gratis. Tegen braken, maagzuurremmer, tegen infecties (antibiotica denk ik) en nog iets om zijn maag-darmkanaal te ondersteunen (tegen diarree).

[ Bericht 28% gewijzigd door Sumppi op 20-08-2021 18:06:16 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')