Ik zal eens aan jouw ventieltje draaien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eentje zonder ventieltje
Lekker sfeertje ja, het is wat afgezaagd maar ik vond de you never wulk alone ook wel weer fijn hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vergeleken met een Elland Road van vanmiddag is dit niet zo leuk, nee.
Mag niet van je moederquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:02 schreef Coco het volgende:
Ik zal eens aan jouw ventieltje draaien.
Koekoek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In de EBI hebben ze geen ziggo
Zo he danquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
IJs wel, naar het schijntquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bilboquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat Bilbo spelen want dat krijgen we niet te heuren van Barca TV
Is dat een kop in dat krantje van Valentijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Danjuma kan Villarreal bij debuut niet behoeden voor puntenverlies
Viquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is dat een kop in dat krantje van Valentijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
VI lees ik al weet ik veel lang niet meer. Laten we hopen dat hij voor Nigeria kiest, puur om de vaderlandse media te pesten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Echt walgelijk, lijkt wel zo'n sticker die je op een Transformer hebt zitten om te kijken of het een autobot of decepticon is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat lijkt dat logo van Barca raar trouwens, niet mooi.
En er is geen betere te vinden in de ploegquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Memvis
Zijn directe vrije trappen zijn zo slecht
Griezmann kan het vast beter dan zijn rollertjequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En er is geen betere te vinden in de ploeg
Ik sprak in de verleden tijd, jij kent de hondjes die Frenkie heeft gehad?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is duidelijk geen hondenkenner
Ja, ik ben helemaal niet van de honden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die wegschop hondjes, ook te gebruiken als dweil.
Jij denkt dat Mikky de broek aan heeft?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
Zal zeker de wens van Mikky zijn geweest.
Baby-uitstel-gedrag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
Zal zeker de wens van Mikky zijn geweest.
Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Mikky de broek aan heeft?
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal niet van de honden.
Vind er ook maar een paar mooi, zoals een husky.
Benieuwd naar de pittige analyse van @El-Stinho in de rust.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog geen aanvalspatronen kunnen bespeuren bij Barca.
Ja die stond er maar gewoon bijquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.
Ik verwacht eigenlijk ook weinig van een aanval Memvis, Griessman en Breetweet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog geen aanvalspatronen kunnen bespeuren bij Barca.
Voetballen ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.
Ik heb nu 3 biertjes op maar nog 21 te weinig om hier een like voor te geven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die stond er maar gewoon bij
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef Coco het volgende:
Temperament: Vriendelijk, Gehoorzaam, Toegewijd, Geduldig, Trainbaar, Vredig
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.
Zo kan ik mijn trouwe viervoeter omschrijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.
Wat voor hond heb jij? (liefst met pics)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo kan ik mijn trouwe viervoeter omschrijven.
Is op de achtergrond belangrijk, anders stort Barcelona als een kaartenhuis in elkaar.quote:
Barca gaat maximaal 3e worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Is op de achtergrond belangrijk, anders stort Barcelona als een kaartenhuis in elkaar.
Golden Retriever van 9 jaar. Een teef.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor hond heb jij? (liefst met pics)
Ik dacht een @El-Stinho tweet te hebben gelezen dat hij vakantie had maar wellicht na deze pot of in de interland break?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Pedri doet ook al mee. Krap weekje vakantie? Belachelijk
Maar jij bent toch vaak op pad? Wie zorgt dan voor die hond?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever van 9 jaar. Een teef.
Hondstrouw beestje
Ik heb een vaste oppasadres om de hoek als ik langer dan 4 uur van huis ben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar jij bent toch vaak op pad? Wie zorgt dan voor die hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |