quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat Bilbo spelen want dat krijgen we niet te heuren van Barca TV
Goed idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
Even een biertje pakken en dan ga ik ervoor zitten.
Ik heb een bacootje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
Even een biertje pakken en dan ga ik ervoor zitten.
Maar bidden op een geweldige dag van Muniain en dat Baskische keepers ook eens niet de clown uithangenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unai Simon is nog op vakantie
Capa en Yuri zijn geblesseerd, De Marcos viel maandag uit maar is net fit genoeg voor de selectie.
Nog geen Yeray centraal achterin
Dani Garcia & Vencedor zijn een koppel, op het middenveld maar Marcelino kiest uit twee namen voor beide posities (Dani Garcia of Vesga; Vencedor of Zarraga).
Raúl Garcia miste het eerste duel maandag omdat hij in S37 tegen Real Madrid de moeder van de scheidsrechter uitschold.
Dest. Muniain gaat hem slopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
Wat is de zwakke schakel bij Barcelona?
Berenguer is wel de betere sinds Marcelino er is. Iñaki mag vandaag ook weer in het wild rennen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar bidden op een geweldige dag van Muniain en dat Baskische keepers ook eens niet de clown uithangen
Dat moet Lambiek toch wel waarderen , Garcia die Frenkie te grazen neemtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berenguer is wel de betere sinds Marcelino er is. Iñaki mag vandaag ook weer in het wild rennen.
En als ze niet winnen, mag het best weer zoals Bilbao dat kan, een schopduel worden.
Dank, maar billenknijpen voor dinsdag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee.
Van harte met de 3 punten.
Ik zal voor hullie duimen. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Dank, maar billenknijpen voor dinsdag.
Vergeleken met een Elland Road van vanmiddag is dit niet zo leuk, nee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las al iets van Stijn over lage bezetting in Spanje maar dit lijkt wel heel karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |