Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Mikky de broek aan heeft?
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal niet van de honden.
Vind er ook maar een paar mooi, zoals een husky.
Benieuwd naar de pittige analyse van @El-Stinho in de rust.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog geen aanvalspatronen kunnen bespeuren bij Barca.
Ja die stond er maar gewoon bijquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.
Ik verwacht eigenlijk ook weinig van een aanval Memvis, Griessman en Breetweet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog geen aanvalspatronen kunnen bespeuren bij Barca.
Voetballen ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een Friese stabij, dat vind ik wel mooie hondjes. Zit ook geen kwaad in.
Ik heb nu 3 biertjes op maar nog 21 te weinig om hier een like voor te geven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die stond er maar gewoon bij
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef Coco het volgende:
Temperament: Vriendelijk, Gehoorzaam, Toegewijd, Geduldig, Trainbaar, Vredig
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.
Zo kan ik mijn trouwe viervoeter omschrijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zou mijn vriendin mij ook omschrijven.
Wat voor hond heb jij? (liefst met pics)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo kan ik mijn trouwe viervoeter omschrijven.
Is op de achtergrond belangrijk, anders stort Barcelona als een kaartenhuis in elkaar.quote:
Barca gaat maximaal 3e worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Is op de achtergrond belangrijk, anders stort Barcelona als een kaartenhuis in elkaar.
Golden Retriever van 9 jaar. Een teef.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor hond heb jij? (liefst met pics)
Ik dacht een @El-Stinho tweet te hebben gelezen dat hij vakantie had maar wellicht na deze pot of in de interland break?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Pedri doet ook al mee. Krap weekje vakantie? Belachelijk
Maar jij bent toch vaak op pad? Wie zorgt dan voor die hond?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever van 9 jaar. Een teef.
Hondstrouw beestje
Ik heb een vaste oppasadres om de hoek als ik langer dan 4 uur van huis ben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar jij bent toch vaak op pad? Wie zorgt dan voor die hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |