Jaloersquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:38 schreef Molo het volgende:
Jezus wat een horrorverhaal dat van die auto
Hier mega bewolkt, gelukkig in de vakantie al veel vallende Perseïdenstormdingen gezien. Liggend voor de tent![]()
Ben jij niet aan het kamperen nu?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik verbaasde me erover dat mijn neefje van 12 een elektrische fiets heeft gekregen. Omdat hij met twee meisjes naar school fietst, en die hebben ook een elektrische fiets. Dus okay, hij wil niet de enige zijn zonder die de hele tijd keihard moet trappen.
Maar ergens is dat dus begonnen, dat kinderen die net naar de middelbare school gaan en maar 20 minuten hoeven te fietsen al een elektrische fiets krijgen.
Ik vind daar wat van.
Mijn uk heeft voor de vakantie haar nieuwe klasgenoten al ontmoet, en hoorde dat ze de enige van de groep uit deze regio is die de 12km enkele reis op een gewone fiets gaat doen. 2 met een bus abbo, 5 met een ebike...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same, alleen voor kinderen die echt een pokke eind moeten kan ik het begrijpen.
Verder hebben de meeste mensen al veel te weinig lichaamsbeweging dus ga in godsnaam gewoon echt fietsen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben jij niet aan het kamperen nu?![]()
![]()
![]()
#klap in het gezicht van De Waard
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef fietsie het volgende:
Mijn uk heeft voor de vakantie haar nieuwe klasgenoten al ontmoet, en hoorde dat ze de enige van de groep uit deze regio is die de 12km enkele reis op een gewone fiets gaat doen. 2 met een bus abbo, 5 met een ebike...
Dat is hier doodnormaal zo lang er scholen en fietsen zijn? Degene die van het verst komt fietst 19km. Ook gewoon.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.
Waarom bij De Wit?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Nee en de Waard ligt zelfs bij de Wit![]()
Hopelijk over 3 weken nog ergens lekker weer![]()
Maar dan wel met de MSR want te lui.
Ik neem me wel echt al een paar jaar voor om te kamperen met die perseiden maar het komt er nooit van
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Tevens reed ik vandaag op mijn elektrische fits naar Vroeg om er te eten.
Geen aanrader. Haal er vooral brood en koffie en pains au chocolat, maar voor een fatsoenlijk diner moet je er imo niet zijn. Niet speciaal, vlees veel te doorbakken al vroeg ik het zo rood mogelijk, minimale porties én ik had schimmel in mijn dessert. Er kon nog geen sorry af.
Uiteraard niet voor een vriendenprijsje
Wat kudt! Zo'n teleurstelling altijd zoiets, en zeker als er zo mee omgegaan wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Geen aanrader. Haal er vooral brood en koffie en pains au chocolat, maar voor een fatsoenlijk diner moet je er imo niet zijn. Niet speciaal, vlees veel te doorbakken al vroeg ik het zo rood mogelijk, minimale porties én ik had schimmel in mijn dessert. Er kon nog geen sorry af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoons school was slechts 3 km, maar soms deden we dat lopendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oef, da's niet best. Jaar of wat geleden moest ik daar regelmatig reserveren voor lunches. Dat was voor een culinaire snob dus toen zal het vast een stuk beter zijn geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Tuurlijk. Ik ben al naar de 5e aan het zoeken. Dan mag jij de eerstequote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik heb me mijn hele leven het leplazeres gefietst met allerlei kinderen/zware tassen en van hot naar her en meestal op ouwe zwaartrappende brikken.
Ik vind dat ik die Ebike gewoon mag.
Duh.
Ik woonde 15 Km van school en dat ging ook gewoon op een normale fiets met wel 3 versnellingen. En met een paar klimmetjes zowel heen als terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind 12 km enkel naar school op een gewone fiets ook praktisch kindermishandeling als het kind in kwestie niet héél erg van fietsen houdt.
Toen wij naar school gingen waren er nog geen electrische fietsenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik woonde 15 Km van school en dat ging ook gewoon op een normale fiets met wel 3 versnellingen. En met een paar klimmetjes zowel heen als terug.
Same, maar ik ging dan ook écht niet 15 km verderop naar schoolquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen wij naar school gingen waren er nog geen electrische fietsenDenk trouwens niet dat ik er een had gekregen wanneer ze er wel waren
Wij hebben hem met winterkamperen kapot gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom bij De Wit?
Wat is een MSR?
Ik vergeet de Perseïdenstorm elk jaar weer maar dit jaar zagen we er zoveel door de lucht flitsen ondanks geen donkere hemel in het noorden, dat het een duidelijke hint was
1 jaar 10 km enkele rit. Rest, ik denk zo'n 5 enkele ritquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same, maar ik ging dan ook écht niet 15 km verderop naar schoolDoe ff normaal zeg. Dan hou je geen tijd meer over voor de geneugten van het puberleven.
Noooooquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben hem met winterkamperen kapot gemaakt![]()
Msr is een hip lichtgewicht trek (huehue) tentje
Ik vergeet het ook altijd tot het dan weer op internet staat
Binnen 12 km zit alleen maar een christelijk indoctrinatiecentrum.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same, maar ik ging dan ook écht niet 15 km verderop naar schoolDoe ff normaal zeg. Dan hou je geen tijd meer over voor de geneugten van het puberleven.
Hoeveel normale mensen blijven daar eigenlijk wonen na hun opleiding?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Binnen 15 km zit alleen maar een christelijk indoctrinatiecentrum.
Gemakzuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef Molo het volgende:
Ik ging nog met de paardentram naar school, alle 450 km, elke dag weer
De Waard natuurlijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooooo
Ik heb alleen een redelijk grote tent van Decathlon, en een kleintje (zo'n 2seconds pop up ding) voor Miep hier. Die heeft vrijwel de hele vakantie heerlijk in haar eigen tentje liggen pitten![]()
Zitten alleen te bedenken of we één stapje meer willen voor volgend jaar. Maar dan is de vraag.... Wát dan
Weinig; om te studeren moet je (HBO) naar Leeuwarden, of (WO) naar de rest van het land. En maar een klein deel komt terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel normale mensen blijven daar eigenlijk wonen na hun opleiding?
Dat zeg ik. Kindermishandeling.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1 jaar 10 km enkele rit. Rest, ik denk zo'n 5 enkele rit
Mijn leven is tegenwoordig wel één grote lijdenswegquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gemakzucht. De 450 km moet je lopen. Pijn zul je hebben
.
Die van ons was in de opruiming destijds, zo absurd weinig gekost dat ding en zijn er al voor het achtste jaar mee weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De Waard natuurlijk!
Moet zeggen, was dus voor het eerst in zo'n tenten winkel, er zijn echt leuke tentjes zeg!
en niet eens mega duur ook, ik zou zo een verzameling kunnen starten![]()
En dan dus geen de Waard, die zijn echt te duur voor wat het is.
Had je maar naar school moeten fietsen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn leven is tegenwoordig wel één grote lijdensweg
Jaaa voorjaar is leukste om te kamperenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van ons was in de opruiming destijds, zo absurd weinig gekost dat ding en zijn er al voor het achtste jaar mee weg.
Er gaat momenteel van alles door mijn gedachten. Van opblaasbare tent met wat meer voortentruimte naar een caravan en alles er tussenin![]()
Wel nu alweer zin in, was zo fijn. Misschien in het voorjaar lekker wat mogelijkheden plannen, zijn zat mooie momenten dan qua weer als je het lekker basic houdt.
Ik had de luxe van een hondenkar met houten wielen gelukkig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gemakzucht. De 450 km moet je lopen. Pijn zul je hebben
.
Lekker tv kijken met een bitterballetje uit de camping friteusequote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:49 schreef fietsie het volgende:
Een caravan is zalig; een echt bed met pocketveren, isolatie, parkeren, pootjes uit en slapen.
Que? Zit gewoon een airfryer in een van de opbergvakken?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker tv kijken met een bitterballetje uit de camping friteuse
Komt denk ik door dat fietsenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weinig; om te studeren moet je (HBO) naar Leeuwarden, of (WO) naar de rest van het land. En maar een klein deel komt terug.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat het gaat worden. Kamperen het liefste in het bos, dus dat sluit al vrij veel uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa voorjaar is leukste om te kamperen
Caravan lijkt me echt hels, tent heeft zoveel meer liefde
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had de luxe van een hondenkar met houten wielen gelukkig.
12km is hier ook zo'n beetje de standaard.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is hier doodnormaal zo lang er scholen en fietsen zijn? Degene die van het verst komt fietst 19km. Ook gewoon.
quote:
Wij gaan naar een vouwwagen kijken. Met onze tent moeten we teveel vertrouwen op goed weer...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van ons was in de opruiming destijds, zo absurd weinig gekost dat ding en zijn er al voor het achtste jaar mee weg.
Er gaat momenteel van alles door mijn gedachten. Van opblaasbare tent met wat meer voortentruimte naar een caravan en alles er tussenin![]()
Wel nu alweer zin in, was zo fijn. Misschien in het voorjaar lekker wat mogelijkheden plannen, zijn zat mooie momenten dan qua weer als je het lekker basic houdt.
Ja wij ook, en met tent krijg je altijd de mooiste plekjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat het gaat worden. Kamperen het liefste in het bos, dus dat sluit al vrij veel uit
19km? Wtf? Dat is op en neer, toeristische route, zo'n 40-45km.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is hier doodnormaal zo lang er scholen en fietsen zijn? Degene die van het verst komt fietst 19km. Ook gewoon.
Mijn zus heeft er eentje gekocht en ze zegt heel tevreden te zijn, maar ik hoor echt veel nare verhalen over inklappen met regen en binnen no time schimmel. Eerder weg nagaan want ander nat inpakken. Veel plekken zijn te klein. Opzetten vergt toch veel tijd en gedoe.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij gaan naar een vouwwagen kijken. Met onze tent moeten we teveel vertrouwen op goed weer...
Al ga ik dit weekend met m'n grote een weekend kamperen, daar heb ik zin in!
En dát, beste Lenny, is dus waarom jij niet meer welkom bent in CORquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
19km? Wtf? Dat is op en neer, toeristische route, zo'n 40-45km.
Dat fiets ik nog niet in een jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn broertje appte de foto's van het vertrek naar de camping.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er eentje gekocht en ze zegt heel tevreden te zijn, maar ik hoor echt veel nare verhalen over inklappen met regen en binnen no time schimmel. Eerder weg nagaan want ander nat inpakken. Veel plekken zijn te klein. Opzetten vergt toch veel tijd en gedoe.
Ik weet het zo net niet.
Als ze staan zijn ze wel erg fijn denk ik.
En leuk, waar gaan jullie heen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
En dát, beste Lenny, is dus waarom jij niet meer welkom bent in COR![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel terecht natuurlijk. COR is erg serieus.
Ja dat kan natuurlijk, ik zag weer tig Duitsers met van die touringcars die ze campers normen en daarmee 'kamperen'.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje appte de foto's van het vertrek naar de camping.
Terreinwagen, 8,5 meter caravan, kleine bestelwagen met het interieur van de voortent er in :p
Het is belangrijke materie en we kunnen niet hebben dat er wappiegedachtegoed tentoongesteld wordt!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel terecht natuurlijk. COR is erg serieus.
30km verder op. Gewoon, met z'n tweetjes is het belangrijkste. Zaterdag dagje Bobbejaanland..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er eentje gekocht en ze zegt heel tevreden te zijn, maar ik hoor echt veel nare verhalen over inklappen met regen en binnen no time schimmel. Eerder weg nagaan want ander nat inpakken. Veel plekken zijn te klein. Opzetten vergt toch veel tijd en gedoe.
Ik weet het zo net niet.
Als ze staan zijn ze wel erg fijn denk ik.
En leuk, waar gaan jullie heen?
Ik ben tegen corona.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is belangrijke materie en we kunnen niet hebben dat er wappiegedachtegoed tentoongesteld wordt!
Daar ben ik nog eens ernstig misselijk geweest van het gesuikerde-appel-tentje wat recht onder een 8-baan stond te roken..... Zoete gesmolten suikerdamp terwijl je ondersteboven hangt...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
30km verder op. Gewoon, met z'n tweetjes is het belangrijkste. Zaterdag dagje Bobbejaanland..
Ah tof! Veel plezierquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
30km verder op. Gewoon, met z'n tweetjes is het belangrijkste. Zaterdag dagje Bobbejaanland..
Mijn ouders hadden vroeger een vouwwagen, nooit problemen..
Met zulke oneliners zorg je er natuurlijk voor dat mensen zich niet serieus genomen voelen. Gevaarlijke uitspraken van een mod! Elke volgende fokker die long Covid oploopt heb jíj op je geweten!quote:
Ken je Minimalist Baker? Véèl peulvruchtenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende: Oh ja, @:minilot, leuke link met die kikkererwten. Best aardige site ook, dat HappyHealthyLife. De recepten zijn een tikje eentonig maar ik zoek juist wel vegan/veg dingen met peulvruchten momenteel. Ik voel mogelijk een gezonde fase aankomen.
Is wel waar ja. Deze week ook nog met wat uitspraken in een dagblad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Met zulke oneliners zorg je er natuurlijk voor dat mensen zich niet serieus genomen voelen. Gevaarlijke uitspraken van een mod! Elke volgende fokker die long Covid oploopt heb jíj op je geweten!
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
12km is hier ook zo'n beetje de standaard.
Nooit bij stilgestaan dat dat niet overal zo normaal is.
Voordeel, je hoeft niet meer te sporten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Kan me niet voorstellen dat je als kind zoveel van je dag kwijt bent aan zo iets onzinnigs als van en naar school fietsen. Wat zonde van de tijd.
Ik zie dit graag per DM tegemoet opdat ik er dan schande van kan sprekenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is wel waar ja. Deze week ook nog met wat uitspraken in een dagblad.
Ik beïnvloed jullie wel met mijn debiele ideeën.
Toen er nog geen middelbare scholen waren in het volgende dorp, moesten de kinderen naar de grote stad U. 10 km. minstens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Kan me niet voorstellen dat je als kind zoveel van je dag kwijt bent aan zo iets onzinnigs als van en naar school fietsen. Wat zonde van de tijd.
Speel niet met mijn privé.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dit graag per DM tegemoet opdat ik er dan schande van kan spreken
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
En dát, beste Lenny, is dus waarom jij niet meer welkom bent in COR![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ga ik gelijk bekijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ken je Minimalist Baker? Véèl peulvruchten
Ik vind dat je gewoon sowieso lekker mag kiezen welk vervoersmiddel bij je pastquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik heb me mijn hele leven het leplazeres gefietst met allerlei kinderen/zware tassen en van hot naar her en meestal op ouwe zwaartrappende brikken.
Ik vind dat ik die Ebike gewoon mag.
Duh.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens ben ik nu in moppermodus, want ik heb de weersverwachting voor Europa voor volgende week eens bekeken![]()
Ik hou van kamperen, maar ik ben wel een mooiweerkampeerder...
Gemiste kansquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon sowieso lekker mag kiezen welk vervoersmiddel bij je past![]()
Wij hadden twee kinderen op school die elke dag 50 km enkele reis aflegdenniet op de fiets overigens.
Het idee is Slovenië. Misschien nog eens een stop in Oostenrijk en/of Italië. Zal ook een beetje van het weer afhangen vermoed ik nuquote:
Oh bleh.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens ben ik nu in moppermodus, want ik heb de weersverwachting voor Europa voor volgende week eens bekeken![]()
Ik hou van kamperen, maar ik ben wel een mooiweerkampeerder...
Eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:56 schreef Candaasje het volgende:
Aan scholen geen gebrek hier, dus 3,5 km is geloof ik het verste dat ik voor school heb moeten fietsen.
Dat er vroeger geen e-bikes waren zou voor mij trouwens niet betekenen dat ik m'n kind in de huidige tijd dan ook geen e-bike zou gunnen. Scheelt zeker een half uur langer slapen 's ochtends en ook na school een wat minder lange rit, meer tijd voor buiten spelen/hobby's/huiswerk.
(Kijk, als het mooi weer is met een zacht briesje erbij is het fietsen natuurlijk heel 'zen'. Maar ik eindig of altijd druipend van het zweet of van de regen op mijn fiets. En dan vind ik een half uur wel lang zat. Dat uur enkel reis voor mijn werk vond ik namelijk ook vaak maar matig, ging op den duur wel vervelen want zo mooi was dat landschap (polder, woonwijk, polder, stad.... grotendeels met wind tegen) ook lang niet overal.
Ik was er afgelopen juni. Het was er zo absurd stil, en zo mooi, en zo fijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het idee is Slovenië. Misschien nog eens een stop in Oostenrijk en/of Italië. Zal ook een beetje van het weer afhangen vermoed ik nu
Maar ben je wel een gezellig persoon?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was zo’n verwend nest dat met de bus naar de middelbare school ging. Dat was 8 km ofzo. Mijn ouders vonden het niet nodig dat ik moest fietsen. Lekker belangrijk.
Nu loop ik om de dag minimaal 5km en ben ik nog steeds dik.
Ja wat de natuur enzo betreft ook wel echt zin in hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen juni. Het was er zo absurd stil, en zo mooi, en zo fijn
Hoop dat dat allemaal gaat lukken met beetje ok weer!
Noorwegen ben je toch veel te laat voor in het jaar? Vroeg donker en koud en nat.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja wat de natuur enzo betreft ook wel echt zin in hoor![]()
We hadden eerst als andere optie Noorwegen staan. Die hebben we nu maar gelijk geschrapt![]()
En ja, dat weer...he zou er bijna zo'n Glamping safaritent van gaan huren. Maar dat gaat teveel tegen m'n principes in. Kutten op een gasstelletje onder de tarp it is. *Gooi maar alvast een grote zwik condooms in de toilettas*
Ik vond het vooral stom als we daarna meteen 2u moesten gymen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niets te doen buiten, want regen, dus je moet wat aan vermaak...?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Noorwegen ben je toch veel te laat voor in het jaar? Vroeg donker en koud en nat.
Ik snap de link qua weer of tarp niet met condooms geloof ik 😅
Ja daarom maar geschrapt. Moeten we gewoon weer in juni doen, ideale tijd ervoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Noorwegen ben je toch veel te laat voor in het jaar? Vroeg donker en koud en nat.
Holy shit, jouw dagen/activiteiten manquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook nog steeds heel wijs met m'n elektrische fiets. Ik hou niet van fietsen. Maar ik woon in the middle of nowhere en we hebben nog maar 1 auto en die is vaak met liefste uit werken. Dus vandaag bijvoorbeeld, moest ik dan toch 5km heen en weer naar m'n biologisch dynamisch groentepakketafhaalpunt. En dan bepakt en bezakt weer op huus an. Terwijl ik helegaar geen tijd had want ik moest nog
a) schapen vangen
b) schapen in het gif zetten
c) tent opruimen
d) tent etc pakken voor mee
e) gras maaien
Dat is allemaal wel gelukt ondanks dat
1) de schapen ontsnapten en gehervangen moesten worden. Schapen vangen in je eentje is best moeilijk
2) er weer eens een schaap gelammerd had
[ afbeelding ]
Ruim 23duizend stappen vandaag. Het was vandaag dus een kantoordag hè, die ik ook nog braaf al vergaderend alle uren uitgezeten heb.
Molo heeft een koter en is getrouwd, die heeft geen seks meer joh.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja daarom maar geschrapt. Moeten we gewoon weer in juni doen, ideale tijd ervoor.
Slecht weer betekent gewoon veel tijd doorbrengen in de tent. Dat idee. Sorry, was in mijn hoofd duidelijker dan op papier
Ah!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets te doen buiten, want regen, dus je moet wat aan vermaak...?
Ja dusquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja daarom maar geschrapt. Moeten we gewoon weer in juni doen, ideale tijd ervoor.
Slecht weer betekent gewoon veel tijd doorbrengen in de tent. Dat idee. Sorry, was in mijn hoofd duidelijker dan op papier
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook nog steeds heel wijs met m'n elektrische fiets. Ik hou niet van fietsen. Maar ik woon in the middle of nowhere en we hebben nog maar 1 auto en die is vaak met liefste uit werken. Dus vandaag bijvoorbeeld, moest ik dan toch 5km heen en weer naar m'n biologisch dynamisch groentepakketafhaalpunt. En dan bepakt en bezakt weer op huus an. Terwijl ik helegaar geen tijd had want ik moest nog
a) schapen vangen
c) tent opruimen
e) gras maaien
1) de schapen ontsnapten en gehervangen moesten worden. Schapen vangen in je eentje is best moeilijk
[ afbeelding ]
Ruim 23duizend stappen vandaag. Het was vandaag dus een kantoordag hè, die ik ook nog braaf al vergaderend alle uren uitgezeten heb.
Check!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Molo heeft een koter en is getrouwd, die heeft geen seks meer joh.
Het houdt je wel jong en fris enzulks!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:07 schreef sigme het volgende:
a) schapen vangen
c) tent opruimen
e) gras maaien
[ afbeelding ]
Vrienden van mij zijn er net gearriveerd; ik zie voorlopig alleen droog-weer-foto's.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat m'n anticonceptie me bevalt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Check!
En al helemaal niet met condooms trouwens, wat een ondingen
Nou... eens, maar in de tent vind ik ze wel ideaal.... moet je anders weer met zo'n doek/sok/.. tussen je benen jezelf uit die cabine wurmen (4523 ritsen later...) en dan in het donker/in de regen naar het dichtstbijzijnde toiletgebouw hobbelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Check!
En al helemaal niet met condooms trouwens, wat een ondingen
Goed punt wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou... eens, maar in de tent vind ik ze wel ideaal.... moet je anders weer met zo'n doek/sok/.. tussen je benen jezelf uit die cabine wurmen (4523 ritsen later...) en dan in het donker/in de regen naar het dichtstbijzijnde toiletgebouw hobbelen.
Volgende week gaat het plenzen, overal wel, maar in Noorwegen wordt het wel heel koud en nat hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn er net gearriveerd; ik zie voorlopig alleen droog-weer-foto's.
De quarantaine-en-test-routine voor 12-minners is wel minder. Kost je netto drie hele dagen.
Kijk het is heel simpel: de weken dat ik zomervakantie heb zijn structureel weken waarin het veel regent.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgende week gaat het plenzen, overal wel, maar in Noorwegen wordt het wel heel koud en nat hoor.
En inderdaad ook eerder donker; de herfst begint daar echt wel eerder. Dus nouja, dat hadden we al ergens wel verwacht.
Alleen zeikweer in Slovenië had ik even niet bedacht. Dat valt dan toch tegen.
Kun je niet gewoon vrij nemen in november ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk het is heel simpel: de weken dat ik zomervakantie heb zijn structureel weken waarin het veel regent.
Dat weten mijn collega's al jaren; voor het zoveelste jaar op rij hangt er op mijn werkkamer een grote getekende kalender waarop ze de regendagen bijhouden van deze drie weken...
Dit jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon vrij nemen in november ofzo?
Met een tent is het nog steeds vroeg donker en dan steenkoudquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn er net gearriveerd; ik zie voorlopig alleen droog-weer-foto's.
De quarantaine-en-test-routine voor 12-minners is wel minder. Kost je netto drie hele dagen.
Zooi onderleggers bij de Thuiszorgwinkel kopen voor het uitlekken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou... eens, maar in de tent vind ik ze wel ideaal.... moet je anders weer met zo'n doek/sok/.. tussen je benen jezelf uit die cabine wurmen (4523 ritsen later...) en dan in het donker/in de regen naar het dichtstbijzijnde toiletgebouw hobbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zooi onderleggers bij de Thuiszorgwinkel kopen voor het uitlekken.
Die de volgende ochtend krokant en droog weggooien?omg, gadverdamme Molo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We gebruiken dus gewoon condooms. Veel minder gedrup en gekraak.![]()
Jij wijze vrouw altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind dat je gewoon sowieso lekker mag kiezen welk vervoersmiddel bij je past![]()
Wij hadden twee kinderen op school die elke dag 50 km enkele reis aflegdenniet op de fiets overigens.
Oeh, daar zijn wij inderdaad soms, thanks!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
MensenEr was vanavond een vers gebakken wafel met aardbeien en slagroom als toetje bij De IJsboerin. Mocht je een keer in Rockanje moeten zijn…..aanradertje! https://www.deijsboerin.nl/
Tutut.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik serieus tien keer liever een onderlegger van de thuiszorgwinkel dan een condoom
Al heeft wat mij betreft eindigen op een plek waar je 't gewoon door kan slikken wel de voorkeur als het anders qua opruimen echt drama zou worden..
Ik heb gisteren een wafelijzer gekocht met hartjesvorm, maar mócht ik daar in de buurt zijn, ga ik er eens heen met mijn wafelverslaafde kindquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
MensenEr was vanavond een vers gebakken wafel met aardbeien en slagroom als toetje bij De IJsboerin. Mocht je een keer in Rockanje moeten zijn…..aanradertje! https://www.deijsboerin.nl/
Tot hoe laat moet daarvoor wakker gebleven worden (want ik moet er wel aan denken niet om mijn net een paar uur terug gebeitste tuinbank te ploffen...) ??quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef minilot het volgende:
Het plan is: wakker blijven tot de vallende sterren. Ik ga even twaalf koffie zetten
Checkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:31 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik serieus tien keer liever een onderlegger van de thuiszorgwinkel dan een condoom
Al heeft wat mij betreft eindigen op een plek waar je 't gewoon door kan slikken wel de voorkeur als het anders qua opruimen echt drama zou worden..
Met de bus. Trein kon ook, maar duurder geloof ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Jij wijze vrouw altijd![]()
Hoe kwamen ze dan?
Wij gingen net al even naar een donker plekje tijdens de wandeling met de hond, zag een hele toffequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:33 schreef minilot het volgende:
Het plan is: wakker blijven tot de vallende sterren. Ik ga even twaalf koffie zetten
Zaadlapjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een voordedijendoekje (ooit gejat uit een column van 'de Boer en de Cock, VK, Wouter Klootwijk en ...?), die het van de huishoudbeurs geleerd hadden. Anyway, doekje bij bed. Gaat met beddegoed mee de was in.
Hoogtepunt rondom 02:00quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet daarvoor wakker gebleven worden (want ik moet er wel aan denken niet om mijn net een paar uur terug gebeitste tuinbank te ploffen...) ??
quote:
Ah. Pfoe. Dat is morgenochtend dus eigenlijk.quote:
Wij zijn ook net thuis. Nu verder slapen. Paar super mooie vallende sterren gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 02:40 schreef minilot het volgende:
Paar fraaie vallende sterren gespotMaar wel erg veel slaap nu, dus ik hou het erbij
Volgend jaar maar eens met tentje op een donkere plek
Of als Günther groot genoeg is gewoon weer eens een nachtje op het parkeerterreintje langs de Afsluitdijk met meegebrachte ligstoelen en thermosflessen
Ik deed 10 km enkele reis naar de middelbare school en mijn broer 22. Allemaal op de fiets. Tenzij veel ijzel of sneeuw. Was altijd gezellig met een groepje. Godzijdank geen ebikes toen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef fietsie het volgende:
Omdat ik weer naar kantoor moestquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:PdeHoog, slecht humeur omdat je met vakantie moet?
Na vandaag mag jequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik weer naar kantoor moestIk wil in de tuin zitten met een boek
Wat leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Paar mooie vallende sterren gezien maar het hoogtepunt was eigenlijk dat er opeens allemaal egeltjes om ons heen liepentoen waren we een beetje afgeleid.
Weet niet hoe klef jullie zijn in de nacht maar ik zou voor je warm weer slaapzak gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een slaapzak voor -8 tot +10 en een slaapzak voor +15 en hoger.
Het wordt komende week ongeveer +12 's nachts
Maar we liggen met z'n drieën in een driepersoons tentje (als in, 90 cm breedte per persoon?) en A en B nemen ook een of twee fleecedekentjes mee.
De warme slaapzak is groot, zwaar en oud. Maar wel warm.
Twijfel twijfel.
Bijna Halloweenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:33 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Spinnewebbenochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit gerealiseerd dat er tussen jouw huis en school ook andere mensen woonden die dus standaard minder fietstijd dan jij hadden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
12km is hier ook zo'n beetje de standaard.
Nooit bij stilgestaan dat dat niet overal zo normaal is.
Onze klas was zo'n beetje 90 procent mensen uit mijn dorp. Dus nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nooit gerealiseerd dat er tussen jouw huis en school ook andere mensen woonden die dus standaard minder fietstijd dan jij hadden?
Ze maken sowieso veel herrie vind ik, ik vergeleek ze vannacht nog met duiven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!
Wij hadden regelmatig copulerende egels in de tuin, wat een herrie maken die zeg![]()
Onderste is ook tof, blijft magisch om te zien!
Blorpsplotch!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
#notallheteroosquote:
Maar, plas je dan ook op het doekje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een voordedijendoekje (ooit gejat uit een column van 'de Boer en de Cock, VK, Wouter Klootwijk en ...?), die het van de huishoudbeurs geleerd hadden. Anyway, doekje bij bed. Gaat met beddegoed mee de was in.
Niet één maar twee nautische dagen achter elkaar, toe maar! Vaar ze! Niet eruit vallen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Het was leuk in de kano gisteren. Ik heb nog even geen zin in een verslagje.
Straks gaan we in Giessenburg een fluisterboot huren. Zin in. Vanavond naar een Argentijns restaurant. Ook zin in.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen! Hier is de vakantie net begonnen. Eigenlijk gisteravond al want we overnachtten bij mijn ouders. Nu door het midden van niets op weg naar de trein
Altijd erna plassen? Heb ik een memo gemist?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:58 schreef minilot het volgende:
Altijd erna plassen, daar hou ik me niet aan hoor. Alleen als ik toevallig nodig moet en da's bijna nooit want ik ga gewoon vooraf al
Blaasontstekingstechnisch verstandiger.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd erna plassen? Heb ik een memo gemist?
Allemachtig. Zo'n gezondheidszemelaar ben ik dan blijkbaar nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blaasontstekingstechnisch verstandiger.
Ik ben nogal gevoelig voor blaasontstekingen en het zal niet de eerste keer zijn dat te lang wachten met plassen het triggert.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Allemachtig. Zo'n gezondheidszemelaar ben ik dan blijkbaar niet
Ik heb al decennia een boel seks zonder achteraf uitplassen en nog nooit een blaasontsteking gehad! Dus tsja, dat motiveert dan ook niet echtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blaasontstekingstechnisch verstandiger.
Oeh, pic van de de potjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:06 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteravond mijn chaotische kruidenla uitgezocht en overgebracht naar identieke potjes, en die op alfabet gesorteerd. Ik had potjes 40 besteld en dat is eigenlijk net te weinig, maar ik weet nu eindelijk wel weer wat ik in huis heb.
Neuh, logisch! Maar da's wel wat er achter het advies steekt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb al decennia een boel seks zonder achteraf uitplassen en nog nooit een blaasontsteking gehad! Dus tsja, dat motiveert dan ook niet echt
Weet ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, logisch! Maar da's wel wat er achter het advies steekt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeh, pic van de de potjes!
Op alfabet probeert J. soms en dan maak ik er binnen vijf keer koken weer een chaos van
Ik scrolde langs deze op zoek naar waar ik was gebleven, met de uitplas/kampeer nog in het achterhoofd en dacht even voorbij een campingsekshack te scrollenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:16 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon IKEA. Ik had overigens opvallend weinig dubbelen, en weinig over datum spul, dus dat viel me mee.
Dit klinkt alsof Sigme uitgebreid op de hoogte is van wanneer je seks en blaasontsteking hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor blaasontstekingen en het zal niet de eerste keer zijn dat te lang wachten met plassen het triggert.![]()
Maar dat had je wel gemerkt inmiddels.
Wij hadden een plasemmer dit jaar. Verrekte hendig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik scrolde langs deze op zoek naar waar ik was gebleven, met de uitplas/kampeer nog in het achterhoofd en dacht even voorbij een campingsekshack te scrollen
Lol, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Sigme uitgebreid op de hoogte is van wanneer je seks en blaasontsteking hebt
Uhuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nu je het zegt.![]()
Je snapt wat ik bedoel![]()
Ja, ik moest ook even vertalen naar "maar dat zou je wel gemerkt hebben inmiddels".quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Sigme uitgebreid op de hoogte is van wanneer je seks en blaasontsteking hebt
Ja mooi welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even vertalen naar "maar dat zou je wel gemerkt hebben inmiddels".
Ik zou het knap vinden als dit zou lukken, zelfs inclusief plastuit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik scrolde langs deze op zoek naar waar ik was gebleven, met de uitplas/kampeer nog in het achterhoofd en dacht even voorbij een campingsekshack te scrollen
Ik heb duidelijk nog niet genoeg koffie op. M'n posts zijn nog moeilijker te lezen dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even vertalen naar "maar dat zou je wel gemerkt hebben inmiddels".
Omg ik moest bijna huilen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij hadden een plasemmer dit jaar. Verrekte hendig.
Voor het kind, that is
Nou, misschien omdat dat minder geld kost dan een enorme koopdrang net op het moment dat er geld binnen is (wat daarna nog nodig gaat zijn voor huur en eten etc)?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Waarom stel ik het kopen van dingen die ik eignelijk nodig heb altijd uit tot het einde van de betaalmaand en heb ik dan ineens de enorme behoefte om die shit te kopen als ik er niet echt geld voor heb?
Lukt mij wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als dit zou lukken, zelfs inclusief plastuit.
Welnee, ik snapte je prima. Maar meer koffie is een goed planquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk nog niet genoeg koffie op. M'n posts zijn nog moeilijker te lezen dan gebruikelijk.
Op zich wel de betere volgorde dan eerst shit kopen en daarna een "shit, ik moet nog eten ook".quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Waarom stel ik het kopen van dingen die ik eignelijk nodig heb altijd uit tot het einde van de betaalmaand en heb ik dan ineens de enorme behoefte om die shit te kopen als ik er niet echt geld voor heb?
Ik zit onscherp op de zaak, als het goed is komt er een shitload aan pakjes binnen vandaag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee, ik snapte je prima. Maar meer koffie is een goed plan![]()
Ben je vrij of ben je onscherp aan het thuiswerken?
Ik snap niet zo goed waarom mensen die gewoon naar een toilet kunnen lopen zo der gedoe dat gebruiken, en dan ook nog wachten tot de ochtend om te legenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ik moest bijna huilen.
Moet altijd zo lachen om al die vrouwen smorgens altijd met die emmertjes
De horror, is dit echt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ik moest bijna huilen.
Moet altijd zo lachen om al die vrouwen smorgens altijd met die emmertjes
Nou, best veel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef minilot het volgende:
Wat heb je nodig @:Lonaa?
Ik vandaag geloof ik alleen geitenboter voor kadofudge dus straks op defiets
naar landwinkel anderhalf dorp verderop..
Hm. Dat zou dan onbewust zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat dat minder geld kost dan een enorme koopdrang net op het moment dat er geld binnen is (wat daarna nog nodig gaat zijn voor huur en eten etc)?
En dan eten we vanavond ook nog in Bremen bij Hans im Glückquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:01 schreef minilot het volgende:
[..]@ het midden van niets
Goede reis!
Volwassenen die chemische toiletten of plasemmers gaan legen terwijl ze tien meter van sanitair af staanquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Volwassenen die chemische toiletten of plasemmers gaan legen terwijl ze toen meter van sanitair af staan
Het bestaat
Je herkent ze van verre meestal. Mevrouw loopt vaak in badjas, soms met krulspelden in. Vrijwel altijd een föhn en stofzuiger mee ook in de caravan of camper
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dan eten we vanavond ook nog in Bremen bij Hans im GlückSprookjes galore!
Heerlijk, echt dik genieten datquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dank! Heb er zin in, citytrippen met kind
Zoek even op pakistan pringlequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij hadden een plasemmer dit jaar. Verrekte hendig.
Voor het kind, that is
quote:
Hoezo... je kunt dit letterlijk om je plasgat heen zetten... je hoeft niet eens te mikkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:35 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als dit zou lukken, zelfs inclusief plastuit.
Als het regent wil ik die tent niet uit in donker en gedoe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen die gewoon naar een toilet kunnen lopen zo der gedoe dat gebruiken, en dan ook nog wachten tot de ochtend om te legen![]()
Rondom mijn kind vind ik het dan weer niet vies. Zal wel hormonaal ofzo zijn als moeke zijnde
Nja dat dus. En hoe goor ook dat je zo ongeveer naast je bed zit te pissen en dat dan de hele nacht laat staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen die gewoon naar een toilet kunnen lopen zo der gedoe dat gebruiken, en dan ook nog wachten tot de ochtend om te legen![]()
Rondom mijn kind vind ik het dan weer niet vies. Zal wel hormonaal ofzo zijn als moeke zijnde
Bah bah bah.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat dus. En hoe goor ook dat je zo ongeveer naast je bed zit te pissen en dat dan de hele nacht laat staan
Extra long?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoek even op pakistan pringle
Ik ga deze importeren.
Want de ideale maat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoek even op pakistan pringle
Ik ga deze importeren.
Pringlebus aankoppelen, plassen, vegen, papier in bus, deksel op, ritsje open, pringlebus naar buiten, ritsje dicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat dus. En hoe goor ook dat je zo ongeveer naast je bed zit te pissen en dat dan de hele nacht laat staan
Ja voor de echt grote ochtendplassenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pringlebus aankoppelen, plassen, vegen, papier in bus, deksel op, ritsje open, pringlebus naar buiten, ritsje dicht.
Wakker worden, aankleden, weggegooide pringles bij elkaar vegen, pringlebus weggooien.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pringlebus aankoppelen, plassen, vegen, papier in bus, deksel op, ritsje open, pringlebus naar buiten, ritsje dicht.
Wakker worden, aankleden, weggegooide pringles bij elkaar vegen, pringlebus weggooien.
Ja er kunnen best wel dingen, afhankelijk van persoonlijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik dacht jaren geleden dat steden bezoeken onhandig zou zijn met een kleine stuiterbal maar grappig genoeg zijn steden altijd het meest relaxed. Ook iets omvangrijks als Londen of Berlijn. Bremen is niet echt een wereldstad van formaat natuurlijk maar zo kunnen we weer even wennen aan mensen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed ik hoef snachts niet dus vind het sowieso niet zo'n probleem.
Jaloers!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig word ik eigenlijk nooit 's nachts wakker omdat ik moet plassen.
Nee dit doe je ook niet liggend! Maar op de hurkjes! In de voortent om zeker te zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]dat zou wel een optie zijn.
Maar ga ik liggend in bed niet gokken.
Maar goed ik hoef snachts niet dus vind het sowieso niet zo'n probleem.
Ik drink gewoon niet savonds, anders moet ik wel. Dus ook niet de meest ideale situatie, maar ik haaat snachts uit bed gaan.quote:
Ahquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja precies, maar heb meestal geen voortentquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dit doe je ook niet liggend! Maar op de hurkjes! In de voortent om zeker te zijn!
Je kunt ze ook nog in rellen gebruiken als het nodig isquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb daar voor nood een ANWB gekorrels ding voor mee. Eet ook nooit Pringles dus dit zal nooit mijn oplossing worden. Hoe goed ook bedacht. En dan hopen dat ie lekvrij is natuurlijk ook 😅
Zal volgende keer eens kijken of ik ze naast tentjes zie staan
Het is 's ochtends wel vlot doorlopen, dat wel.quote:
Voor festivals lijkt het me echt geweldig jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt ze ook nog in rellen gebruiken als het nodig is![]()
Ik koop voor festivals ook aanzienlijk meer pringles dan ik eet
Ik heb hier beeld bijquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt ze ook nog in rellen gebruiken als het nodig is![]()
Ik koop voor festivals ook aanzienlijk meer pringles dan ik eet
Hashsashasha?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Fuuuuu. Tomaat op mijn rauwe ham tosti. Dat geeft een enorme kaassouffle-feel.#bekverbrand
Opengeslagen slaapzak om op te liggen, en een lakentje om onder te kruipen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een slaapzak voor -8 tot +10 en een slaapzak voor +15 en hoger.
Het wordt komende week ongeveer +12 's nachts
Maar we liggen met z'n drieën in een driepersoons tentje (als in, 90 cm breedte per persoon?) en A en B nemen ook een of twee fleecedekentjes mee.
De warme slaapzak is groot, zwaar en oud. Maar wel warm.
Twijfel twijfel.
Lakentje gaat sowieso meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Opengeslagen slaapzak om op te liggen, en een lakentje om onder te kruipen?
Vergeet de airfryer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Volwassenen die chemische toiletten of plasemmers gaan legen terwijl ze tien meter van sanitair af staan
Het bestaat
Je herkent ze van verre meestal. Mevrouw loopt vaak in badjas, soms met krulspelden in. Vrijwel altijd een föhn en stofzuiger mee ook in de caravan of camper
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een goed idee, @:Tele6 !
Ik werd ineens gister ongesteld ipv volgende week dinsdag, vanmorgen zodanig doorgezet dat ik formulier kon invullen voor de startecho, ergens in komende drie kwartier ofzo word ik daarover gebeld.
En nu ben ik ineens toch zenuwachtig/gespannen. Is er nog wel plek voor een echo vanmiddag, hoe gaat het met echo tijdens ongesteldheid (normaal gaat dat redelijk OK, sommige dingen wat gevoelig, maar bij ongesteld alles extra gevoelig), met het spuiten straks.. ik mis nu toch wel de steun van een partner die je moed inspreekt/mee kan enzo. Alsof het nu pas 'binnen komt' wat ik ga doen/welke onzekerheden het meebrengt of zo.
En ik ben gewoon emotioneel labiel want ongesteld, dat helpt ook niet per se mee![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd ineens gister ongesteld ipv volgende week dinsdag, vanmorgen zodanig doorgezet dat ik formulier kon invullen voor de startecho, ergens in komende drie kwartier ofzo word ik daarover gebeld.
En nu ben ik ineens toch zenuwachtig/gespannen. Is er nog wel plek voor een echo vanmiddag, hoe gaat het met echo tijdens ongesteldheid (normaal gaat dat redelijk OK, sommige dingen wat gevoelig, maar bij ongesteld alles extra gevoelig), met het spuiten straks.. ik mis nu toch wel de steun van een partner die je moed inspreekt/mee kan enzo. Alsof het nu pas 'binnen komt' wat ik ga doen/welke onzekerheden het meebrengt of zo.
En ik ben gewoon emotioneel labiel want ongesteld, dat helpt ook niet per se mee![]()
Als je een laken mee hebt is dat ook extra warmte he? 2 lagen isoleert weer dus dan zou je met die 15+ echt wel weg moeten kunnen komen bij 12 graden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lakentje gaat sowieso mee
Ik denk dat ik voor de 15+ slaapzak ga en dan gewoon met B een fleecedekentje deel of tegen kachel A aan ga liggen, afhankelijk van wie waar terechtkomt
Da's een goeie. Het laken gaat vooral mee voor anti-muggen en anti-vastplak-aan-slaapzak, maar een beetje meer warmte is nu ook handig idd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je een laken mee hebt is dat ook extra warmte he? 2 lagen isoleert weer dus dan zou je met die 15+ echt wel weg moeten kunnen komen bij 12 graden.
Hou er mee op! Het is een enorme rijkdom dat je dit kunt doen en stoer dat je het doet. Partnerschmartner!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Lief van jullie![]()
Werd net al gebeld, 15.25 startecho. Echt super kort telefoontje, hoi je kan starten 15.25 echo en de factuur ligt dan klaar die moet je van tevoren betalen doei. Ik kon nog net vragen hoe hoog het bedrag is zodat ik kan zorgen dat ik dat op m'n lopende rekening heb staan. Ook niks van info over waar die factuur allemaal voor is, en het bedrag kan ik ook niet direct herleiden tot iets in de tarievenlijst, dus ben benieuwd. En ik ga zo nog even terugbellen voor iets meer info, als in, mag ik van tevoren wel drinken of moet blaas leeg zijn, waar gaan ze eigenlijk naar kijken..
Ik zou eigenlijk vanavond bij een vriendin gaan eten maar dat heb ik afgezegd want ik heb best wel buikkramp en rugpijn enzo, en dan voel ik me niet zo fijn in gezelschap. Maar ik denk dat ik als ik thuis kom van de echo wel even bij de buurvrouw aanklop voor kop thee of mn ouders even bel ofzo.
Ja, ik heb wel folders gehad, maar daar stonden dit soort dingen niet in voor zover ik me herinner. Misschien zo even nog keer lezen voor ik ze belquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed bezig
Klinkt verstandig om er nog even achteraan te bellen, en ook verstandig om nog even iemand te zien/spreken achteraf![]()
En wat een gedoe. Hadden ze je niet een folder mee kunnen geven of zo, met daarin wat er wanneer gebeurt bij dat soort dingen. Sukkels daar.
Oooh, mijn oma had niet moeten zien hoe je de boontjes puntquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:05 schreef fietsie het volgende:
Ochtend activiteiten...
[ afbeelding ]
Boontjes schoonmaken....
[ afbeelding ]
En even in een grote pan kokend water...
[ afbeelding ]
Vervolgens afkoelen....... en zometeen per portie in plastic zakjes invriezen.
Hadden de puntjes die eraf gingen veeeeeeeeeeeeeel kleiner moeten zijn ja?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, mijn oma had niet moeten zien hoe je de boontjes punt
Grappig dat de zwarte boontjes ook groen worden. Ik ken die boontjes helemaal niet zwart.
Succes vanmiddag, vlindertje! Echo tijdens begin ongesteldheid lijkt mij ook vreselijk, maar het is voor een goed doel
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:41 schreef fietsie het volgende:
Hadden de puntjes die eraf gingen veeeeeeeeeeeeeel kleiner moeten zijn ja?
De gekleurde bonen waren heeeeel donker paars, als ik ze nog even langer had geblancheerd waren ze echt helemaal groen geworden..
Voor festivals zou ik het wel gebruiken jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Plastechnisch kamperen, plaszakken
http://www.traveljohn.nl/nl/onze-producten/
ging laatste jaren altijd mee naar festivals want bier dus geheid plassen en vaak best ver lopen. Handig gevormd dus nooit mis plassen, Wordt instant gel, ruikt niet, dicht doen met zo'n drukstrip en in vuilniszak mikken
Ik heb nog nooit gewoon gekampeerd maar binnenkort wel denk ik met de nieuwe vouwwagen van de schoonoudersquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor festivals zou ik het wel gebruiken ja
Voor gewoon kamperen nooit want de wc is nooit ver en wel schoon![]()
Festivals![]()
Vanavond weer huilen.
Dat soort dingen had ik ook mee op kampeer vakanties in Afrika. Maar maar 1 keer hoeven gebruiken want de "gaten in de grond" waren voorhanden en dezen waren voor noodgeval. Alleen in Zimbabwe moeten gebruiken. Op die kampeerplek waarde een black mamba rond en wij werden opgesloten in de tent en mochten er niet uit tot na zonsopgang. En wat was ik blij met dat ding want als je niet mag dan moet je heel erg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Plastechnisch kamperen, plaszakken
http://www.traveljohn.nl/nl/onze-producten/
ging laatste jaren altijd mee naar festivals want bier dus geheid plassen en vaak best ver lopen. Handig gevormd dus nooit mis plassen, Wordt instant gel, ruikt niet, dicht doen met zo'n drukstrip en in vuilniszak mikken
Welkom in de wereld van mensen die voor hun lol afzienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewoon gekampeerd maar binnenkort wel denk ik met de nieuwe vouwwagen van de schoonouders
Nou heb ik alleen maar in Afrika gekampeerd waar altijd koks bij waren maar ik zal er geen traan om laten wanneer ik nooit meer in een tent zal slapen. Het was best te doen (op een paar vervelende gebeurtenissen na) maar nee, het is geen hobby geworden. Ook niet zoals bij broer en schoonzus die er veel met een vrij grote caravan op uit trekken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar...maar ik vind kamperen helemaal niet afzien
Als je het goed doet nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar...maar ik vind kamperen helemaal niet afzien
nou met dat bed is het geen afzien, schotelbodem, traagschuim matrasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van mensen die voor hun lol afzien
Beetje snel op te zetten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou met dat bed is het geen afzien, schotelbodem, traagschuim matrasanders was het wel echt een "kamperen?? mij niet bellen" situatie
Deze is t:
https://www.smitveld-vouwwagens.nl/ruebist/
Ik huil mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor festivals zou ik het wel gebruiken ja
Voor gewoon kamperen nooit want de wc is nooit ver en wel schoon![]()
Festivals![]()
Vanavond weer huilen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dan eten we vanavond ook nog in Bremen bij Hans im GlückSprookjes galore!
Omg ja, ik hou ervanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef Tele6 het volgende:
Dat was mijn hobby nr 1 vorig jaar, kijken hoe mensen hun tent/vouwwagen/voortent opzetten of inpakten. Ik heb een paar relaties zowat zien stranden geloof ik, maar er waren ook mensen bij die het duidelijk al eens eerder hadden gedaan
Mooi plekje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:04 schreef minilot het volgende:
Onze tent. Vorig jaar op de Veluwe, pre-regen nog
[ afbeelding ]
Hoe moeilijk of makkelijk -ie op te zetten is weet ik niet, want het is mij uitdrukkelijk verboden ermee te helpen.
Dat is chillquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, is simpel (<10 minuten) en 't opruimen nog makkelijker en sneller
De matrassen, denk ik. En het niet op de grond hoeven slapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is chill![]()
Zie wel eens vouwwagens en dan zijn die mensen nog ruim een uur bezig, dan snap ik echt niet wat het voordeel is van zo'n ding.
Maar, een uur is op een hele vakantie toch ook niks?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is chill![]()
Zie wel eens vouwwagens en dan zijn die mensen nog ruim een uur bezig, dan snap ik echt niet wat het voordeel is van zo'n ding.
In dit geval is het voordeel voor m'n schoonouders, niet meer op de grond liggen (ook qua opstaan) en gewoon 'n echt goede slaapplek gezien lichamelijk 't toch achteruit gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is chill![]()
Ik heb een zelfopblazend matje. Het is geen dik matje, maar het loopt iig niet leeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matrassen zijn ook wel goud... Al zou een niet leeglopend luchtbed ook al verrek veel schelen...
Tweepersoons dik zelfopblazend slaapmatje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matrassen zijn ook wel goud... Al zou een niet leeglopend luchtbed ook al verrek veel schelen...
Mja ik denk een Tele op een dun matje, of een DP op een dun matje... dat dat nogal een verschil maaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een zelfopblazend matje. Het is geen dik matje, maar het loopt iig niet leeg.
Voor m'n schoonouders is 't de eerste vouwwagen. schoonvader ziet kamperen écht als de enige optie van vakantie en het liefst zo basic als 't kan en had het liefst 'n nieuwe de waard tent gekocht (maar met reuma klachten ed die hij ontkent is dat echt niet goed te doen meer). Schoonmoeder is wel 'n beetje klaar met 't basic kamperen dus de vouwwagen was de gulden middenwegquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De matrassen, denk ik. En het niet op de grond hoeven slapen.
Hoewel het voor sommige mensen ook een soort religie is, geloof ik. De mensen die dan trots beginnen over hun 1976 oranje Alpenkreuzer die al tachtig jaar in de familie is en zo.
Ik vind luchtbed in de kofferbak al een upgrade vanaf een tentjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het al afzien op de matras op de lattenbodem in onze vouwwagen
Waar slaap je normaal dan op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het al afzien op de matras op de lattenbodem in onze vouwwagen
Ligt aan je vakantie natuurlijk maar op zich niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar, een uur is op een hele vakantie toch ook niks?
Mja, bij mij is de pret ook al begonnen als ik mn bagage neergooi (mits zon). Dus drankie drbij en lekker chil tentje opzetten, primaaaah.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt aan je vakantie natuurlijk maar op zich niet.
Wij gaan ook graag een weekend kamperen daar zou ik minder zin in hebben als het een uur kost om op te zetten.
Maar boeiend, ieder zijn ding
Ach ja ook wel zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, bij mij is de pret ook al begonnen als ik mn bagage neergooi (mits zon). Dus drankie drbij en lekker chil tentje opzetten, primaaaah.
Ons vermiste schaap!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:40 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa was gezellig. Moeten we vaker doen..
Wel heel fijn dat je dan vakantie hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Vakantie. Moe. Futloos. Nergens zin in. Doei.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:58 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Ik wil wat jij doet ipv fietsen op Vlie
Zwager is er nog. Over een week schoonmoeder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel fijn dat je dan vakantie hebt(tenzij je plots allemaal 'doe eens gezellig vakantie dingen' moet doen
Is de schoonfam alweer weg of komt er nog meer?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Her is vrijdag de 13ede eerstvolgende vrijdag de 13e ga ik gewoon trouwen
Kan je wel een beetje je eigen gang gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwager is er nog. Over een week schoonmoeder.
Jawelquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje je eigen gang gaan?
Zou echt niets voor mij zijnsinds we hier wonen is er maar 1x iemand blijven logeren.
Een betere, 40 cm bredere matras waar ik ruimte heb om mijn krakkemikkig lijf te bewegen 's nachts.quote:
Bremen heeft mijn Duitser lang gewoond, leuke stad!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik dacht jaren geleden dat steden bezoeken onhandig zou zijn met een kleine stuiterbal maar grappig genoeg zijn steden altijd het meest relaxed. Ook iets omvangrijks als Londen of Berlijn. Bremen is niet echt een wereldstad van formaat natuurlijk maar zo kunnen we weer even wennen aan mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |