Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus je hebt liever allemaal losse topics.
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.
Wat wel bij kluun nodig is dat het een beetje gekanaliseerd wordt. Niet iedere dag een tandjes topic. Gewoon 1 tandjes topic en dat bijhouden. Er zijn ook andere users die regelmatig updates posten over hun eigenaardigheden/hobby's/reizen/verbouwingen/ziektes etc. in eenzelfde topic(reeks). Is ook niet raar of kluunspecifiek. Dat abid/van gaal adoratie gebeuren weet ik nog niet hoe en of dat nog een plaats moet krijgen.
Door blijven gaan na tig waarschuwingen ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieten.
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heb je serieus mijn bericht gedelete omdat ik vroeg om uitleg wat niet tweezijdig en hypocriet is?
Dat je er nog moeite in stopt johquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?
Kijk eerst eens goed in de spiegel van de SC alvorens op het onduidelijke en hypocrisie van het beleid af te geven. Wil je wijzen naar VBL SC, lees dan ook daar terug en als het in dezelfde mate van frequentie en aantal (onderhuidse) bashes sprake is mag je met je vinger daarheen wijzen.
Verder wijzen jullie allemaal naar mij als boodschapper, dat is prima, maar ik verzin dit niet allemaal in mijn eentje. Meer dan eens worden de excessen van de SC door users, mods, fa's en a's achter aangekaart en besproken.
Mocht er verder nog iets zijn over dit onderwerp dan mag dat via een mail naar forum@fok.nl .
--------quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.
Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
Mimimimi. Je bent gewoon hard geownd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ehm dit lijkt me niet echt de bedoeling als moderator?
Is deze TR door andere crew gezien voor meneer hem zelf weer verwijderd?
Je verliest een discussie met een user ( @Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard want er is niets policyoverschrijdends gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ehm dit lijkt me niet echt de bedoeling als moderator?
Is deze TR door andere crew gezien voor meneer hem zelf weer verwijderd?
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je verliest een discussie met een user ( @:Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard.
Win je disucsise met goede argumenten.
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?
Lijkt me niet echt de bedoeling van crew
Waarom lees je trs in klb, laat iemand gewoon lekker trs zetten als diegene dat wilquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihahoquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.
Nee wel aangaande de TR, daarom zit in feedback, niet om de discussie in het topic.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihaho
Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?
Lijkt me niet echt de bedoeling van crew
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water.
Vecht het weer daar (ontopic) uit jongons
Neuh, topic zakt vanzelf wel naar beneden als het niet meer boeiend is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Je moet op het internet links of rechts zijn, er tussen in bestaat niet, want dan moet je ineens antwoorden op allerlei kutargumenten die nergens op slaan. Als je niet links genoeg bent moet je overal een verklaring voor geven terwijl dingen duidelijk zijn, of ben je een wappie, en als je niet rechts genoeg bent ben je een schaap als je de NOS kijkt bijvoorbeeld.
Op internet en zeker op FOK! werken dit soort dingen niet.
Dit ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Ik zal het in het vervolg wel laten zo'n topic te openen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is een strontgat uitlikken smeerpijperij?
Ik vraag dit voor @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |