abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200891721
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:40 schreef Ama het volgende:

[..]
Dus je hebt liever allemaal losse topics.
Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?
  Forum Admin vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:05:50 #27
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_200891865
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]
Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.

Wat wel bij kluun nodig is dat het een beetje gekanaliseerd wordt. Niet iedere dag een tandjes topic. Gewoon 1 tandjes topic en dat bijhouden. Er zijn ook andere users die regelmatig updates posten over hun eigenaardigheden/hobby's/reizen/verbouwingen/ziektes etc. in eenzelfde topic(reeks). Is ook niet raar of kluunspecifiek. Dat abid/van gaal adoratie gebeuren weet ik nog niet hoe en of dat nog een plaats moet krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_200891893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.

Wat wel bij kluun nodig is dat het een beetje gekanaliseerd wordt. Niet iedere dag een tandjes topic. Gewoon 1 tandjes topic en dat bijhouden. Er zijn ook andere users die regelmatig updates posten over hun eigenaardigheden/hobby's/reizen/verbouwingen/ziektes etc. in eenzelfde topic(reeks). Is ook niet raar of kluunspecifiek. Dat abid/van gaal adoratie gebeuren weet ik nog niet hoe en of dat nog een plaats moet krijgen.
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2021 13:08:46 ]
  Forum Admin vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:09:31 #29
54263 crew  Pharkus
pi_200891912
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieten.
Door blijven gaan na tig waarschuwingen ook.
  Forum Admin vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:09:53 #30
54263 crew  Pharkus
pi_200899269
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]
Heb je serieus mijn bericht gedelete omdat ik vroeg om uitleg wat niet tweezijdig en hypocriet is?
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?

Kijk eerst eens goed in de spiegel van de SC alvorens op het onduidelijke en hypocrisie van het beleid af te geven. Wil je wijzen naar VBL SC, lees dan ook daar terug en als het in dezelfde mate van frequentie en aantal (onderhuidse) bashes sprake is mag je met je vinger daarheen wijzen.

Verder wijzen jullie allemaal naar mij als boodschapper, dat is prima, maar ik verzin dit niet allemaal in mijn eentje. Meer dan eens worden de excessen van de SC door users, mods, fa's en a's achter aangekaart en besproken.

Mocht er verder nog iets zijn over dit onderwerp dan mag dat via een mail naar forum@fok.nl .
pi_200899331
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?

Kijk eerst eens goed in de spiegel van de SC alvorens op het onduidelijke en hypocrisie van het beleid af te geven. Wil je wijzen naar VBL SC, lees dan ook daar terug en als het in dezelfde mate van frequentie en aantal (onderhuidse) bashes sprake is mag je met je vinger daarheen wijzen.

Verder wijzen jullie allemaal naar mij als boodschapper, dat is prima, maar ik verzin dit niet allemaal in mijn eentje. Meer dan eens worden de excessen van de SC door users, mods, fa's en a's achter aangekaart en besproken.

Mocht er verder nog iets zijn over dit onderwerp dan mag dat via een mail naar forum@fok.nl .
Dat je er nog moeite in stopt joh
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200899349
Als we braddie nou vervangen door schoenbekooievaars, dan is iedereen blij toch?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_200939929
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.

Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
--------
melding:
Ehm dit lijkt me niet echt de bedoeling als moderator?

Is deze TR door andere crew gezien voor meneer hem zelf weer verwijderd?
pi_200939973
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
[..]
--------
melding:

Mimimimi. Je bent gewoon hard geownd.
pi_200939991
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
[..]
--------
melding:

Je verliest een discussie met een user ( @Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard want er is niets policyoverschrijdends gezegd.

Win je discussie met goede argumenten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 16-08-2021 18:17:43 ]
pi_200940004
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Je verliest een discussie met een user ( @:Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard.

Win je disucsise met goede argumenten.
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?

Lijkt me niet echt de bedoeling van crew
pi_200940035
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:

[..]
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?

Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200940063
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
Waarom lees je trs in klb, laat iemand gewoon lekker trs zetten als diegene dat wil
pi_200940065
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.
pi_200940091
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:21 schreef PS. het volgende:

[..]
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihaho
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200940131
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihaho
Nee wel aangaande de TR, daarom zit in feedback, niet om de discussie in het topic.

Sowieso snap ik niet waarom je dat denkt te moeten lezen als je hier geeneens mod bent.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2021 18:26:51 ]
pi_200940162
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:

[..]

Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water. :P

Vecht het weer daar (ontopic) uit jongons :Y)
pi_200942349
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water. :P

Vecht het weer daar (ontopic) uit jongons :Y)
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.

Je moet op het internet links of rechts zijn, er tussen in bestaat niet, want dan moet je ineens antwoorden op allerlei kutargumenten die nergens op slaan. Als je niet links genoeg bent moet je overal een verklaring voor geven terwijl dingen duidelijk zijn, of ben je een wappie, en als je niet rechts genoeg bent ben je een schaap als je de NOS kijkt bijvoorbeeld.

Op internet en zeker op FOK! werken dit soort dingen niet.

Ik zal het in het vervolg wel laten zo'n topic te openen.
pi_200942464
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.

Neuh, topic zakt vanzelf wel naar beneden als het niet meer boeiend is.

quote:
Je moet op het internet links of rechts zijn, er tussen in bestaat niet, want dan moet je ineens antwoorden op allerlei kutargumenten die nergens op slaan. Als je niet links genoeg bent moet je overal een verklaring voor geven terwijl dingen duidelijk zijn, of ben je een wappie, en als je niet rechts genoeg bent ben je een schaap als je de NOS kijkt bijvoorbeeld.

Op internet en zeker op FOK! werken dit soort dingen niet.
Dat moet je helemaal zelf weten.

quote:

Ik zal het in het vervolg wel laten zo'n topic te openen.
Dit ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 16-08-2021 20:41:49 ]
  Admin dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:03:55 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200951599
Is het mogelijk eens een , ach wat zal ik zeggen, eens een week zonder homofoob gedoe, zonder stront en pis, zonder strontgat uitlikken zonder smeerpijperij?

Gewoon eens doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 17-08-2021 14:13:12 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_200951709
Eens met Yvonne.
pi_200951737
Sinds wanneer is een strontgat uitlikken smeerpijperij?

Ik vraag dit voor @GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:17:23 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200951771
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is een strontgat uitlikken smeerpijperij?

Ik vraag dit voor @:ggmm
}:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:47:38 #49
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_200960072
mag ik vragen welke hersendode mod mij 2 notes heeft gegeven vanwege "transfobe" berichten die overduidelijk bedoeld waren als advocaat-van-de-duivel-achtige, sarcastische uiteenzetting van de hypocrisie van mijn discussiepartner, en een derde note vanwege het citeren van vier regels uit een antifascistisch lied die overduidelijk niet serieus bedoeld waren, noch door mij noch door de artiest? :')

sta er echt van te kijken hoe fucking toondoof de crew is; en niet de eerste keer. mijn notes schetsen het beeld van een of andere extreemrechtse idioot, terwijl ik volgens mij de enige linkse user ben hier samen met pferdfahrer
verwijder dit account.
pi_200960100
TR gezet wegens crewbash
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')