Zal wel een totaal nieuw team wordenquote:Op maandag 15 november 2021 17:59 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan mij toch haast niet voorstellen dat wanneer ze Kamphues vervangen dat ze Jack en Van Gameren wel zouden laten zitten?
Wat heeft Jack van doen met de nieuw gekozen presentator? Hij is eerder gebonden aan Mol dan aan Kamphues.quote:Op maandag 15 november 2021 17:59 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan mij toch haast niet voorstellen dat wanneer ze Kamphues vervangen dat ze Jack en Van Gameren wel zouden laten zitten?
Of Rob wilde nietquote:Op maandag 15 november 2021 17:59 schreef Breekfast het volgende:
Mooi nu Mol, Plooij en bril met petje nog weg en het feest is compleet.quote:Op maandag 15 november 2021 12:09 schreef Johannes788 het volgende:
Amber Brantsen hoofd studio presentator bij Viaplay.
Weg met robbie!
Yeah!
https://twitter.com/amberbrantsen/status/1460201644176588801?s=21
Vervangen door Luuk Ikink, Allard Kalff en Marcel Maijer inderdaad!quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
Mooi nu Mol, Plooij en bril met petje nog weg en het feest is compleet.
Geen idee, maar met een nieuwe speler kun je wel eens schoon schip maken. Dat voor ons gaan alle deuren open is zo'n kul argument want als ze morgen alledrie doodvallen hoeven hun opvolgers ook alleen maar de persvoorlichter van coureurs te bellen om toegang te krijgen misschien moeten ze even een nieuwe relatie opbouwen maar persvragen horen gewoon bij de werkdag van die gasten.quote:Op maandag 15 november 2021 18:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vervangen door Luuk Ikink, Allard Kalff en Marcel Maijer inderdaad!
Dat laatste komt wel goed inderdaad, maar ik vraag me vooral af of je “zomaar” mensen gaat vinden die het beter doen. Als commentator zou ik Hoogterp daar blind neerzetten (en dan is een co-commentator ook een optie) en Winkelman als pitreporter en eventueel commentator voor vrije trainingen lijkt me ook prima, maar verder zie ik er niet zoveel. En weet niet of zij over willen stappen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Geen idee, maar met een nieuwe speler kun je wel eens schoon schip maken. Dat voor ons gaan alle deuren open is zo'n kul argument want als ze morgen alledrie doodvallen hoeven hun opvolgers ook alleen maar de persvoorlichter van coureurs te bellen om toegang te krijgen misschien moeten ze even een nieuwe relatie opbouwen maar persvragen horen gewoon bij de werkdag van die gasten.
Met elkaar doen ze zo. Als er 1 van de 3 er niet bij is, gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 15 november 2021 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De onderbroekenlol van het Ziggo-programma was al ver over de houdbaarheidsdatum.
Het zal niet meevallen om een capabele club bij elkaar te brengen. Mensen die serieuze interesse hebben en kennis van deze tak van autosport. Shirley van der Lof bijvoorbeeld.
Ja dat geforceerde "afzeiken" dat werkt niet. Kamphues mag gewipt worden.quote:Op maandag 15 november 2021 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De onderbroekenlol van het Ziggo-programma was al ver over de houdbaarheidsdatum.
Het zal niet meevallen om een capabele club bij elkaar te brengen. Mensen die serieuze interesse hebben en kennis van deze tak van autosport. Shirley van der Lof bijvoorbeeld.
Nederland is geen autosport land, en zal het ook nooit worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
Eindelijk zijn we verlost van Olaf Mol. Dat is een hoop waard.
En hopelijk nodigen ze de leden van de fanclub (zoals Tom Coronel) ook nooit meer uit. Dat het gewoon eens wat serieuzer besproken kan worden.
Ik draag al jaren mijn zomer jassen van F1 teams, begon al in 2000.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Nederland is geen autosport land, en zal het ook nooit worden.
Gros van de mensen die kijken zijn gewoon Max Verstappen geil.
En dat is iets wat ze bij Ziggo heel goed hebben begrepen.
Programma's bij Ziggo zijn niet gemaakt voor de autosport liefhebber, maar voor de Verstappen fans.
Niet te moeilijk, met een lach en een biertje.
Ik ben bang dat als ze te serieus gaan, dat ze dat heel wat kijkers gaat kosten
Hopelijk is uitstel afstel in dit geval.quote:Op maandag 15 november 2021 21:39 schreef Johannes788 het volgende:
Net op VI: Doornbos heeft al contract getekend bij Viaplay, olav mol en plooij nog niet
Snap ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik draag al jaren mijn zomer jassen van F1 teams, begon al in 2000.
Dit jaar heb ik door de "Max" fan een gewone jas gekocht
Ik heb een jas gehad van het Jaguar F1-team. Heerlijke jas was datquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Alsof dat in andere landen met een niet enorm rijke historie binnen de sport zo totaal anders is/zou zijn. Laten we toch ook niet een reteserieus programma willen, waar geen lachje aan te pas komt, bah.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Nederland is geen autosport land, en zal het ook nooit worden.
Gros van de mensen die kijken zijn gewoon Max Verstappen geil.
En dat is iets wat ze bij Ziggo heel goed hebben begrepen.
Programma's bij Ziggo zijn niet gemaakt voor de autosport liefhebber, maar voor de Verstappen fans.
Niet te moeilijk, met een lach en een biertje.
Ik ben bang dat als ze te serieus gaan, dat ze dat heel wat kijkers gaat kosten
Waarom moet het altijd OF/OF zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof dat in andere landen met een niet enorm rijke historie binnen de sport zo totaal anders is/zou zijn. Laten we toch ook niet een reteserieus programma willen, waar geen lachje aan te pas komt, bah.
Ze hebben vorig jaar(?) een poging gewaagd met Giedo, maar ik heb het idee dat Olav dit maar niets vind/vond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik hoop dat ze Olav een contract geven, maar dan wél met een co-commentator
Ik heb toen Ricciardo voor Red Bull ging rijden een RBR jas gekocht. Die beviel zo goed als windbreaker dat ik hem nog steeds heb.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
2019 volgens mij. hij zat er toen een paar keer bij. En hij liet het geluid van z'n telefoon aanstaan, want elke paar minuten hoorde je een whatsapp-geluidje.quote:Op woensdag 17 november 2021 07:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar(?) een poging gewaagd met Giedo, maar ik heb het idee dat Olav dit maar niets vind/vond.
Maar daar ga je toch niet mee rondlopen, tenzij je echt aan het racen bent of anderszins op het circuit of aanverwant (ik gebruik oude jassen van de Supercup ook met het sleutelen)?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een jas gehad van het Jaguar F1-team. Heerlijke jas was dat
Toen ik die jas kocht was Jaguar al opgehevenquote:Op woensdag 17 november 2021 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar daar ga je toch niet mee rondlopen, tenzij je echt aan het racen bent of anderszins op het circuit of aanverwant (ik gebruik oude jassen van de Supercup ook met het sleutelen)?
Een beetje zoiets als in een ajax shirtje rondlopen als je niet voor die club op dat moment moet voetballen.
Ik zie eerder Jack een Ted's notebook makenquote:Op woensdag 17 november 2021 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Olav naar NENT, maar laat hem dan lekker een soort Ted's notebook achtige itempjes maken. Hij heeft zoveel kennis en connecties, daar is hij perfect voor.
Maar dan iemand anders voor de commentaarpositie want hij is totaal zijn scherpte van vroeger kwijt
Dont carequote:Op woensdag 17 november 2021 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar daar ga je toch niet mee rondlopen, tenzij je echt aan het racen bent of anderszins op het circuit of aanverwant (ik gebruik oude jassen van de Supercup ook met het sleutelen)?
Een beetje zoiets als in een ajax shirtje rondlopen als je niet voor die club op dat moment moet voetballen.
Dat ze gewoon het podium van Sky hadden in zandvoort was wel echt geniaalquote:Op woensdag 17 november 2021 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zou het sowieso leuk vinden als er meer op locatie wordt gedaan. De nederige tijd van Ziggo 5 jaar geleden is wel geweest, voor zoveel kijkers mag er best meet geinvesteerd worden.
Dat verwacht ik pas in februari/maartquote:Op donderdag 18 november 2021 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ze mogen wel eens gaan opschieten met het bekend maken van de prijzen voor de abo's.
Dan heb ik allang een contract afgesloten met F1TV. En ik denk dat ik niet de enige ben dan.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat verwacht ik pas in februari/maart
Jeetje. Dat zal ze leren!!quote:Op donderdag 18 november 2021 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan heb ik allang een contract afgesloten met F1TV. En ik denk dat ik niet de enige ben dan.
Lolquote:Op donderdag 18 november 2021 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan heb ik allang een contract afgesloten met F1TV. En ik denk dat ik niet de enige ben dan.
Pc of telefoon?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Wordt gewoon een zenderpakketje op de decoder bij de grote aanbieders
Alsof Henk& Ingrid een stream gaan aanzetten via hun PC of telefoon.
Ik lees daar hele wisselende verhalen over. De een gaat perfect, de ander klaagt steen en been.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Livestreams zijn gewoon zwaar bagger, dus ik hoop echt van harte dat er tv pakketten komen.
F1TV komt nipt boven Ziggo Sport Select. En dat is als alles voor de volle 100% goed gaat. Wat het dus niet doet.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik lees daar hele wisselende verhalen over. De een gaat perfect, de ander klaagt steen en been.
Wat wil je nog meer op locatie zien dan, naast wat Olav en Jack nu doenquote:Op woensdag 17 november 2021 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zou het sowieso leuk vinden als er meer op locatie wordt gedaan. De nederige tijd van Ziggo 5 jaar geleden is wel geweest, voor zoveel kijkers mag er best meet geinvesteerd worden.
Analyse van beelden met de coureur er bij. Zoals Sky nu ook doet.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer op locatie zien dan, naast wat Olav en Jack nu doen
Het heerlijke loopje langs alle pitboxen mis ik wel ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Analyse van technische vernieuwingen aan de auto's zoals vroegah. Informatie is een stuk schaarser, maar nog wel beschikbaar. Die vernieuwingen aan de auto's worden nauwelijks meer besproken. Ik ben wel benieuwd naar een nieuw flapje hier of bultje daar, gewoon om te weten of een auto updates heeft en of je daar tijdens de race wat van merkt.
Heel het technische aspect is enorm naar de achtergrond geschoven terwijl ik juist dat het meest interessante van de F1 vond
De Nieuwtjes uit de pitstraat. Misschien komt het ook wel dat ze niet meer zo makkelijk bij de auto's kunnen komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het heerlijke loopje langs alle pitboxen mis ik wel ja.
Olav heeft dat nog een tijdje gedaan, ook na de Sport1 overname. Misschien nu niet meer wegens Covid.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De Nieuwtjes uit de pitstraat. Misschien komt het ook wel dat ze niet meer zo makkelijk bij de auto's kunnen komen.
Ik ga een beetje op mijn telefoon zitten kijken als ik een 128cm 4K OLED tv heb staan. Schei uit, zegquote:Op donderdag 18 november 2021 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Het is te hopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
quote:The following channels are available in all Scandinavian countries:
V Film Premiere (SD/HD)
V Film Action (SD/HD)
V Film Hits
V Film Family
V Series (SD/HD)
eSportsTV (HD)
V Sport Golf (SD/HD)
V Sport Hockey (SD/HD) (except Denmark)
V Sport Ultra HD (UHD)
These channels are only available in Sweden:
V Sport (formerly known as Viasat Sport 1) (SD/HD)
V Sport Football (formerly known as Viasat Sport 2) (SD/HD)
V Sport Motor (formerly known as Viasat Sport 3) (SD/HD)
V Sport Premium (HD)
These channels are only available in Norway:
V Sport (SD/HD)
These channels are available in Finland:
V Sport Urheilu (HD)
V Sport Jalkapallo (HD)
V Sport Jääkiekko (HD)
quote:Voormalig autocoureur Robert Doornbos wil graag voor Viaplay aan de slag nu de streamingdienst vanaf volgend jaar de rechten voor de Formule 1 heeft. Doornbos, die de races nu nog analyseert voor Ziggo Sport, heeft zelf contact gezocht met de dienst en heeft naar eigen zeggen volgende week een gesprek.
De oud-coureur vertelde vrijdag in de ochtendshow van Mattie en Marieke op Qmusic dat de kans „natuurlijk heel groot” is dat hij van Ziggo Sport overstapt naar Viaplay. „Ik wil gewoon bij de Formule 1 blijven. Ik heb niet gewacht tot ze mij belden, maar ik heb zelf contact gezocht. Ik ben altijd best wel direct met dat soort dingen. Ik zit volgende week met ze.”
Collega Olav Mol vertelde vrijdagochtend aan Frank Dane op Radio 538 dat hij nog geen contact heeft gehad met Viaplay. Ook is het nog niet duidelijk of Jack Plooij met de Formule 1 mee verhuist. Dane is daarom een petitie gestart om de gezichten aan de klus te helpen bij de streamingdienst. Viaplay was vrijdagochtend niet direct bereikbaar voor commentaar. De streamingdienst maakte onlangs wel bekend dat NOS-journaallezer Amber Brantsen het studioprogramma rond de Grand Prix-races gaat presenteren.
een petitiequote:
Jammer dat het van mafklapper Frank Dane komt, maar toch even getekend uiteraard.quote:
Ach megalomane plannen, veel financiering om die contracten te krijgen en slechte uitvoering uiteindelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:29 schreef Breekfast het volgende:
Blijft gek die complete radiostilte. Over een paar maanden zou er een complete sportzender moeten staan en moet het team dat de verslaggeving voor de formule 1 gaat doen beginnen. En het enige dat we tot nu toe weten is dat Amber de rol van Rob overneemt.
Robert Doornbos heeft dus zelf maar contact opgenomen
Ik krijg Sport1 flashbacks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Ach megalomane plannen, veel financiering om die contracten te krijgen en slechte uitvoering uiteindelijk.
Waarom is dat zo'n rare situatie dan? Dat is toch vrij normaal als mensen overstappen naar een andere werkgever en de werkzaamheden bij de oude werkgever nog afmaken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:51 schreef AnneX het volgende:
Oh, en ik dacht, dat het al rond was met Doornbos.
Dan nog: staat Doornbos dit weekend naast de huidige presentator.
Gekke situatie.
Er blijft er eentje na alle inzet 😉 achter zonder baan. Die Rob.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n rare situatie dan? Dat is toch vrij normaal als mensen overstappen naar een andere werkgever en de werkzaamheden bij de oude werkgever nog afmaken?
Hopelijk ook gewoon bij KPN.quote:Op zondag 21 november 2021 10:57 schreef KennyBakens het volgende:
Komt dus gewoon in de abonnementen van tv-aanbieders.
https://gostreaming.nl/vi(...)-meer-distributeurs/
Goddankquote:Op zondag 21 november 2021 10:57 schreef KennyBakens het volgende:
Komt dus gewoon in de abonnementen van tv-aanbieders.
https://gostreaming.nl/vi(...)-meer-distributeurs/
Hoop ik ook, net mijn ziggo abo ingeruild voor kpn aboquote:
Als dit het is, prima. Ik denk er ook zo over.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal wel rond de 7 į 8 euro per maand gaan liggen denk ik.
Voor mij jn elk geval de moeite waard.
Zo dicht bij de auto's dat je ze letterlijk aan kan raken en ook de binnenkant kan bestuderen gaat niet meer komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav heeft dat nog een tijdje gedaan, ook na de Sport1 overname. Misschien nu niet meer wegens Covid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |