Plof of Bof ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, helemaal fit en kiplekker
HIj belde mij om het te zeggen maar heeft het er verder niet meer overgehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Is je kleinzoon ook enthousiast?
Kippendij vind ik toch wel lekkerst van de kipquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker mals bofkipje
jammiequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kippendij vind ik toch wel lekkerst van de kip
Ja, zal wel wennen zijn voor moeder, ze begon het net makkelijk te krijgen, kon wat meer. Nu is het weer thuiszitten en gebroken nachtenquote:
Dank je D. Nee eens gegeven blijft gegeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Snel! Terughalen!
En gefeliciteerd natuurlijk
Ja soms lees ik nog wel een terug,,, dat klopt...quote:
Ja, ja ik weet het allemaal vroeger.. ging ik pasgeboren poesjes kijken en de volgende dag zei datquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo gingen wij vroeger met de kinderen bij mijn schoonouders naar die lieve schattige kuikentjes kijken, en dan zei Oma: "Over 4 weken gaan ze in de pan"
Afhankelijk van de situatie zouden de ontvangers er best begrip voor hebben denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je D. Nee eens gegeven blijft gegeven.
morgen Fannnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:32 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja soms lees ik nog wel een terug,,, dat klopt...
Dus Gefeliciteerd Dot!![]()
ik hoop dat het kindje in een mooiere wereld opgroeit en dat niet álle bomen zijn afgefikt of gekapt.
en cafca
[..]
Ja, ja ik weet het allemaal vroeger.. ging ik pasgeboren poesjes kijken en de volgende dag zei dat
vriendinnetje, ja ze zijn alweer weg, mijn vader heeft ze in de sloot gegooiddus ik ben wel wat
gewend hoor
De bofkip is vegan hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:37 schreef FANNN het volgende:
Als jullie lekkere kippetjes gaan posten nu, dan heb je mij niet mee hoor...
Het is dat ik het zielig vind hoe ze behandeld worden, daarom eet ik geen vlees meer maar Go a Head
zou ik zeggen, voor de rest boeit het me niet meer...
Alleen de kinderen en kleinkinderen zitten straks met de puinhopen, maar ik heb geen kinderen gelukkig.
Hoi! Jacqueline!quote:
ja ja i know....quote:
hey meid alles oke?quote:
Tuurlijk! héél oké zelfs!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey meid alles oke?
Niet alle lekkere kippetjes hebben verenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:37 schreef FANNN het volgende:
Als jullie lekkere kippetjes gaan posten nu, dan heb je mij niet mee hoor...
Het is dat ik het zielig vind hoe ze behandeld worden, daarom eet ik geen vlees meer maar Go a Head
zou ik zeggen, voor de rest boeit het me niet meer...
Alleen de kinderen en kleinkinderen zitten straks met de puinhopen, maar ik heb geen kinderen gelukkig.
ja ook goed. fijn dat goed met je gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
Tuurlijk! héél oké zelfs!![]()
Met jou?
Goed zo!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ook goed. fijn dat goed met je gaat
latersquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:44 schreef FANNN het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga zo een ontbijtje maken en een Peukie roken, lekker asociaal![]()
see you later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |