Maar gelukkig lees je terugquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja ja ... ik zat hiero.. ik heb mijn quote en alles uit staan
NWS / goh... Eindelijk 2023 echt geen plofkippen meer in de supermarkten
[..]
En het erge is dat ik twee weken voor ze vertelde zwanger te zijn ik alles wat met baby te maken heeft weg had gegeven. Ledikantje, commode, stoeltjes kleertjes, kruiken, lakens echt alles wat ik had. Dacht ruimte maken boven komt toch geen baby meerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dan inderdaad voorstellen dat het een verrassing is
Jeej baby'tjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, had ik niet meer verwacht. Max wordt 13 en dan nog een broertje of zusje er bij
Dank uquote:
Is je kleinzoon ook enthousiast?quote:
Ik maar een keer, ik dacht huh wie is dat nu weer.. maar iemand die niet op Fok postquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en ik heb nog nooit een like gehad van @:casita . Moet ik me nu buitengesloten voelen?
O, wat leuk!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, had ik niet meer verwacht. Max wordt 13 en dan nog een broertje of zusje er bij
Snel! Terughalen!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het erge is dat ik twee weken voor ze vertelde zwanger te zijn ik alles wat met baby te maken heeft weg had gegeven. Ledikantje, commode, stoeltjes kleertjes, kruiken, lakens echt alles wat ik had. Dacht ruimte maken boven komt toch geen baby meer
Ik normaal ook niet, maar had het blijkbaar nodigquote:
Dan kun je maar beter gaan slapen, dan hebben we hier niet zoveel aan jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was té moe en had hoofdpijn..
Wilde film kijken, maar ook dat lukte niet echt..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter gaan slapen, dan hebben we hier niet zoveel aan je
Hoop dat je je nu een stuk beter voeltquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar had het blijkbaar nodig
En had hoofdpijn
Yep, helemaal fit en kiplekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je je nu een stuk beter voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |