Mooienquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over fruit gesproken.. gister geoogst... als eieren zo groot:
[ afbeelding ]
Welk fruit is het geworden ... ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef SolidasRock het volgende:
Ow verdomme, was ik weer ingelogd als casita?
Hangt van de vogel af..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Pruimen zijn toch altijd al zo groot als een ei
Ja gelukkig wel, zijn moeder is het bespaart gebleven gelukkig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Max ook weer een beetje opgeknapt?
Ja dan voel ik me een heel ander mens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zodra jij je panty's en je rokje aan trekt ben je jezelf niet meer hè
Dat is veel goed nieuws in één bericht! Wat leuk Dot, je wordt weer oma. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, zijn moeder is het bespaart gebleven gelukkig.
ONvoorstelbaar he dat sommige besmet worden en andere niet
Hij heeft ziek bij haar in bed gelegen, voor ze wisten dat hij corona had.
Maar gelukkig maar want ze is zwanger.
ZO dan zit er verleidelijk uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik ze vandaag niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:49 schreef chufi het volgende:
Het wordt een klamme dag voor panty's
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef SolidasRock het volgende:
Ow verdomme, was ik weer ingelogd als casita?
Dank je, had ik niet meer verwacht. Max wordt 13 en dan nog een broertje of zusje er bijquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is veel goed nieuws in één bericht! Wat leuk Dot, je wordt weer oma. Gefeliciteerd
Is ie alweer beter of?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, had ik niet meer verwacht. Max wordt 13 en dan nog een broertje of zusje er bij
Ja ja ... ik zat hiero.. ik heb mijn quote en alles uit staanquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
dit meisje heeft deze kip een paar jaar.
[..]
En ''normaal'' leeft een kip gemiddeld 10 jaar oud. Maar er zijn uitschieters van maar liefst 20 jaar oud.
Dus dat is écht niet waar!
https://www.animalstoday.nl/hoe-oud-wordt-kip/
Net als zoals China honden eten.. liefst puppy's zo eten ''wij'' kippen.
en andere landen eten ze weer aapjes.
Het is net wat je gewend bent.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, had ik niet meer verwacht. Max wordt 13 en dan nog een broertje of zusje er bij
Ja, zo gingen wij vroeger met de kinderen bij mijn schoonouders naar die lieve schattige kuikentjes kijken, en dan zei Oma: "Over 4 weken gaan ze in de pan"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja ja ... ik zat hiero.. ik heb mijn quote en alles uit staan
NWS / goh... Eindelijk 2023 echt geen plofkippen meer in de supermarkten
[..]
Ik kan me dan inderdaad voorstellen dat het een verrassing isquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel Sol, hij was zaterdag even hier voor het raam. Hij durfde nog niet bij mij te komen. Maar volgens de GGd kan dat juist wel nu. Maar hij durfde nog niet goed.quote:
thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |