Ziet er wel naar uit, denk dat ik zo maar eens even de markt opga, al meer dan een jaar niet geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij wordt dit een prachtige dag !
Dat klinkt wel als een plausibele verklaringquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die uil was kali ( mijn vogel) die huizenwasser was ik... en die Sphinx.. ik was gewoon blij met het uitzicht
Verhip, donderdag vandaag hè.. dat is hier ook.. ook al eeuwen niet meer geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit, denk dat ik zo maar eens even de markt opga, al meer dan een jaar niet geweest.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een plausibele verklaring
Daar heb ik inderdaad wel zin in, we hebben zo weinig gevaren dit seizoen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy Wat een weertje he, ga je nog lekker varen het weekend?
Dan juist extra van genieten joh, rondje over de markt, als is het alleen voor de sfeer en vers fruitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip, donderdag vandaag hè.. dat is hier ook.. ook al eeuwen niet meer geweest.
Maar ik heb niets nodig..
Pfff donderdag... vakantie bijna voorbij
Lekker verse kaas halen op de marktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip, donderdag vandaag hè.. dat is hier ook.. ook al eeuwen niet meer geweest.
Maar ik heb niets nodig..
Pfff donderdag... vakantie bijna voorbij
Ja het is niet echt een vaar seizoen geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad wel zin in, we hebben zo weinig gevaren dit seizoen.
Hoe is het met jou vandaag?
Dit klinkt alsof ik opgebaard ligquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je lag er mooi bij
Is Max ook weer een beetje opgeknapt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet echt een vaar seizoen geweest.
Ja gaat goed, dank je voor het vragen.
We hobbelen gewoon door
Niet? Ai...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en ik heb nog nooit een like gehad van @:casita . Moet ik me nu buitengesloten voelen?
Wees gerust... ik zag wel ergens beweging : Yquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik opgebaard lig![]()
Ik heb deze post geliket en hoop dat dat compenseert.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en ik heb nog nooit een like gehad van @:casita . Moet ik me nu buitengesloten voelen?
Hahaha ik hoor het Belse accent erbijquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Overdag is hij een normale user, maar bij nacht....
...liket hij willekeurige posts op het FOK! forum van Danny.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Overdag is hij een normale user, maar bij nacht....
Wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar het mag, niet iedereen gaat naar het theater om op het podium te staan...
Sommigen zitten graag in het publiek
Zien er goed uit!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over fruit gesproken.. gister geoogst... als eieren zo groot:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |