welnee man.. zij of hij is geregistreerd op: vrijdag 6 juli 2012 @ 13:01quote:Op donderdag 12 augustus 2021 07:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt
Casita is een beetje moed aan het verzamelen om gezellig mee te posten...
en jij duwt haar al in een hoekje
No offense.
10 Jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
welnee man.. zij of hij is geregistreerd op: vrijdag 6 juli 2012 @ 13:01
dat is 10 jaar... nou dan zou je toch kunnen ''gezellig'' mee kunnen posten?
Dat is een kloon...
Oh.. je kent haar of hem?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:02 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Is casita weer in da house?
Of ze staat voor het raamquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:02 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Is casita weer in da house?
Misschien wil ze niet mee posten, dat kan ook, maar zo hoeft dan nog niet laf te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
welnee man.. zij of hij is geregistreerd op: vrijdag 6 juli 2012 @ 13:01
dat is 10 jaar... nou dan zou je toch kunnen ''gezellig'' mee kunnen posten?
Dat is een kloon...
Ja nogal...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
10 JaarErnstige vorm van drempelvreesch
Dat droomde ik net voordat ik wakker werd, maar dat was de huizenwasser en zijn sfynx en uil wilden door mijn raam klimmen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ze staat voor het raam
Mogge
mwa....quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet mee posten, dat kan ook, maar zo hoeft dan nog niet laf te zijn
Welnee, dat was ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat droomde ik net voordat ik wakker werd, maar dat was de huizenwasser en zijn sfynx en uil wilden door mijn raam klimmen.
ja ja oké het zal wel...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar het mag, niet iedereen gaat naar het theater om op het podium te staan...
Sommigen zitten graag in het publiek
Nee dat trucje ken ik niet, maar casita liket wel vaker posts. Ik zal eens gezellig naar haar zwaaien, vindt ze vast leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:04 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh.. je kent haar of hem?
Jij kan zo via het IP adres zien zie het is natuurlijk?![]()
Of niet?
Mooie vacht heb je, maar Tom vond je niet zo leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat was ikKreeg allleen het raam niet van de clip.
Ja geef haar de groeten van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat trucje ken ik niet, maar casita liket wel vaker posts. Ik zal eens gezellig naar haar zwaaien, vindt ze vast leuk.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je dat ff herhalen?
Die uil was kali ( mijn vogel) die huizenwasser was ik... en die Sphinx.. ik was gewoon blij met het uitzichtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie vacht heb je, maar Tom vond je niet zo leuk.
ah.. excuus..quote:
Morguh Dot!quote:
Morguh Deisyy Wat een weertje he, ga je nog lekker varen het weekend?quote:
Morguh Fannnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |