Oké ik ga klikken, maar dan moet jij op deze Headhunter klikken.quote:
Morgen ook niet ben ik bang.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat vanavond niet lukken
Je kan je vriend niet vragen om andere muziek op te zetten?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag nog iemand hardhandig nee verkocht om te komen darten omdat ik geen zin in hardstyle had.
LittleRabbit is duidelijk niet het mannetje binnen de relatiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je vriend niet vragen om andere muziek op te zetten?
Voor hun is dat traditie en ik heb geen zin om er tegen te ageren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je vriend niet vragen om andere muziek op te zetten?
Ik heb ook even een rustdag vandaag.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor hun is dat traditie en ik heb geen zin om er tegen te ageren.
En mijzelf een dag niet naar de tering zuipen kon ook geen kwaad.
bluewaffle.jpgquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
moet jij weten.
[..]
niet geklikt
Ik heb nu al spijt overigens.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook even een rustdag vandaag.
Doe HMF de groeten en laat 'm maar weer een account nemen hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was HMF die dat schreef. En dat is gelul. Ik zie HMF zaterdag. Ik zal hem gelijk een pets voor zijn harses geven.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe HMF de groeten en laat 'm maar weer een account nemen hier.
Doe normaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ja die tering debiel ben ik ook nog eens tegengekomen en nee dat was geen meet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we dichterbij elkaar woonden hadden wij kunnen darten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt overigens.
Hoe wist je dan dat hij het wasquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja die tering debiel ben ik ook nog eens tegengekomen en nee dat was geen meet.
Dit topic is veelte confronterend
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja die tering debiel ben ik ook nog eens tegengekomen en nee dat was geen meet.
Dit topic is veelte confronterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |