abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200857797
Uitgerekende data:

17 augustus: Komkommerschijfje (meisje)
19 augustus: VenusFlyTrap (meisje)
31 augustus: Rebubbled (meisje)

26 september: BellaaElisa (meisje)

2 oktober: Mahra (meisje)
4 oktober: LauriLynne (meisje)
22 oktober: _Lily_ (jongen)

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
3 november: douche-eendje
Half november: Takkie88 (meisje)

8 december: altootje86 (jongen)
23 december: Poepz0r's vrouw (meisje)

Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje)

2022
Begin januari: eponine (meisje)
22 januari: littledrummergirl
29 januari: LaBelleFleur27
30 januari: CaVaBien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 0% gewijzigd door Komkommerschijfje op 13-08-2021 07:08:15 ]
pi_200857832
Volgens mij heb ik alle dingen die ik wist qua bevalmoment/geslacht verwerkt. Ben ik iets vergeten? Let me know. Of als je toch in de OP al wil. :)
pi_200858002
Ik werd net gebeld door het echocentrum, de SEO kan vrijdag niet doorgaan want de echoscopiste is ziek. Ik begon direct al te balen.

…of we over een uurtje toevallig zouden kunnen?

:o :D
pi_200858005
Vandaag ben ik precies op de helft! En dat vier ik gezellig in bed met COVID... :’)
pi_200858021
Succes Eponine!
pi_200858040
Dank je ela, en jij heel veel beterschap O+
pi_200858387
Ach nee ela, wat naar. Beterschap!
pi_200858400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef eponine het volgende:
Ik werd net gebeld door het echocentrum, de SEO kan vrijdag niet doorgaan want de echoscopiste is ziek. Ik begon direct al te balen.

…of we over een uurtje toevallig zouden kunnen?

:o :D
Wauw! :D Dat is pas een leuke verrassing. Succes en hopelijk een goede uitslag. 😘
  woensdag 11 augustus 2021 @ 10:31:28 #9
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200858424
Beterschap Ela! :*

En succes Eponine! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_200858434
Ik heb vannacht en nu regelmatig harde buiken gehad die vanuit m'n rug op lijken te komen. Dan even een zeurende lage rugpijn en die trekt door naar m'n buik, want die is dan echt een voetbal.
Vanavond weer controle. Ben benieuwd of dit er ook gewoon bij hoort of dat het toch nog vanuit die blaasontsteking kan komen... Al heb ik de hoop dat die nu gewoon weg is. :( Anders morgen maar weer even laten checken.
pi_200860810
Alles was goed! Na een jongen krijgen we nu…een meisje :o O+ :D
Ik had me daar totaal niet op ingesteld! Zo’n verrassing!
pi_200860857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef elamanilo het volgende:
Vandaag ben ik precies op de helft! En dat vier ik gezellig in bed met COVID... :’)
:{

Veel last?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 13:18:01 #13
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200860866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:14 schreef eponine het volgende:
Nog meer meisjes O+
Fijn dat alles goed is! *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_200861059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:14 schreef eponine het volgende:
Leuk! Nog meer dametjes. 🤗 Die jongetjes zijn tot nu toe nog duidelijk in de minderheid in de OP, haha. Wil je dat ik het geslacht erbij zet in de OP?
pi_200861169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:32 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb vannacht en nu regelmatig harde buiken gehad die vanuit m'n rug op lijken te komen. Dan even een zeurende lage rugpijn en die trekt door naar m'n buik, want die is dan echt een voetbal.
Vanavond weer controle. Ben benieuwd of dit er ook gewoon bij hoort of dat het toch nog vanuit die blaasontsteking kan komen... Al heb ik de hoop dat die nu gewoon weg is. :( Anders morgen maar weer even laten checken.
Hoi ik ben er weer

Spannend!!!!!

Wie weet haal ik je wel in. Vanmorgen bij de gynaecoloog om het te hebben over inleiden (want ik slaap zo slecht). Leuke vrouw begreep het volledig. Toch even naar de baby kijken voor we de datum gaan prikken… oooo jee baby ligt in stuit. Over een uur gaan we een draaipoging doen. Ziekenhuis koffer mee in de auto, ik ben nu medisch en als ik weeen krijg dan moet ik linea recta die kant op. Even schrikken!
Morgen 39 weken.

Gefeliciteerd EPO, jongetjes zijn leuk

X VFT
pi_200861199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:{

Veel last?
Het is so far een fikse griep, dus niet echt lekker, maar we komen er wel doorheen.

Het onhandige is vooral dat mijn partner en ik beiden gevloerd zijn en de kinderen nu vooral voor zichzelf moeten zorgen. :’) We wisselen elke twee uur af met beneden op de bank liggen bij de kinderen en in bed liggen, om de beurt. Mijn partner is inmiddels wat aan de beterende hand, ik hoop dat het bij mij vlug ook wat op gaat knappen.

De kinderen hadden er zelf gelukkig heel weinig last van. Een avond wat koorts/verhoging en een dag hoofdpijn. En de kleintjes zijn gister en vandaag wat hangerig, maar misschien ook logisch na een paar ‘gekke’ dagen waarin wij voornamelijk voor Pampus liggen. ;)
pi_200861209
Ook een meisje Eponine! O+
pi_200861259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Leuk! Nog meer dametjes. 🤗 Die jongetjes zijn tot nu toe nog duidelijk in de minderheid in de OP, haha. Wil je dat ik het geslacht erbij zet in de OP?
Is goed hoor! Toen ik zwanger was van zoon waren de meisjes in de minderheid en nu precies andersom :D
pi_200861356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef eponine het volgende:

[..]

Is goed hoor! Toen ik zwanger was van zoon waren de meisjes in de minderheid en nu precies andersom :D
Wat grappig! Ik heb het aangepast. :)
pi_200861360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:42 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Het is so far een fikse griep, dus niet echt lekker, maar we komen er wel doorheen.

Het onhandige is vooral dat mijn partner en ik beiden gevloerd zijn en de kinderen nu vooral voor zichzelf moeten zorgen. :’) We wisselen elke twee uur af met beneden op de bank liggen bij de kinderen en in bed liggen, om de beurt. Mijn partner is inmiddels wat aan de beterende hand, ik hoop dat het bij mij vlug ook wat op gaat knappen.

De kinderen hadden er zelf gelukkig heel weinig last van. Een avond wat koorts/verhoging en een dag hoofdpijn. En de kleintjes zijn gister en vandaag wat hangerig, maar misschien ook logisch na een paar ‘gekke’ dagen waarin wij voornamelijk voor Pampus liggen. ;)
Sterkte ermee.

En om het positief te bekijken: beter nu dan >30 weken. Hopelijk gaat het met jou ook snel beter. :)

De laatste tijd zie ik steeds vaker zwangere vrouwen (>30 weken) in het ziekenhuis.
pi_200861380
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:40 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Hoi ik ben er weer

Spannend!!!!!

Wie weet haal ik je wel in. Vanmorgen bij de gynaecoloog om het te hebben over inleiden (want ik slaap zo slecht). Leuke vrouw begreep het volledig. Toch even naar de baby kijken voor we de datum gaan prikken… oooo jee baby ligt in stuit. Over een uur gaan we een draaipoging doen. Ziekenhuis koffer mee in de auto, ik ben nu medisch en als ik weeen krijg dan moet ik linea recta die kant op. Even schrikken!
Morgen 39 weken.

Gefeliciteerd EPO, jongetjes zijn leuk

X VFT
Oh VFT, vroeg me al af of het bij jou allemaal nog goed ging! Jouw dametje zit dus nog binnen, maar misschien ook niet lang meer! :o Ben benieuwd wie van ons de eerste gaat zijn, haha. Spannend, die wending bij jou! Hopelijk lukt de draaipoging. Is daar nog ruimte voor met 39 weken? Volgens mij heeft de mijne nauwelijks meer bewegingsvrijheid, laat staan om een hele turn te maken.
pi_200862086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:01 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Aiiii sterkte douche eendje
Gelukkig hoeft het maar 1x. Hou je het vol?

Ik lig aan de CTG
het is toch wel fijn en geruststellend om een uur naar je kindje te mogen luisteren. Qua wat ik voel aan beweging is er niet veel veranderd, nog steeds nauwelijks
Ja, kotsmisselijk wel ineens tijdens het wachten net zoals 2 jaar geleden. Smerig spul blijft het gewoon. Maar ik heb wat kunnen werken tijdens het wachten en wat zitten kletsen met de andere zwangere lotgenoten :P

Was de CTG weer in orde?

Epo *O* wat leuk!

Ela, sterkte :*
pi_200862372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef elamanilo het volgende:
Heel veel beterschap!
pi_200862408
Net goedgekeurd, de dame is nu ongeveer 2300 gram. Is dat niet veel voor 33 weken?
  FOK!fossiel woensdag 11 augustus 2021 @ 15:40:20 #25
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200862608
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:40 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Toch even naar de baby kijken voor we de datum gaan prikken… oooo jee baby ligt in stuit. Over een uur gaan we een draaipoging doen. Ziekenhuis koffer mee in de auto, ik ben nu medisch en als ik weeen krijg dan moet ik linea recta die kant op. Even schrikken!

X VFT
Veel succes met de versie, hopelijk lukt het. Ik heb in mijn omgeving in ieder geval een hoop succesverhalen (mijzelf uitgezonderd ;) ). Plan morgen een rustig dagje in want je bent flink beurs.
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')