Oh dat zie ik hier ook nog gebeuren jabquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:15 schreef Nanuke het volgende:
Haha, dat was hier ook zo, @:Aure . Inmiddels heeft Dirk echter bedacht dat alles van hem is, en dat Hannah nergens aan mag komen. Ondertussen gaat hij nog net niet in haar gezicht spelen natuurlijk, en dan vervolgens schreeuwen dat ze ergens aan zit/hem weg duwt/aan hem wil zitten.Dat wordt nog wat als ze gaat kruipen en daadwerkelijk overal hem achterna gaat.
@:Lemijn, ik zou er nog maar even van genieten. Hannah laat ook nog wel 5-7 uur tussen voedingen maar die slaapt al lang niet meer aan een stuk.![]()
Toch sneu hé, al die tweede kindjes die gewoon vergeten worden en het maar moeten doen met het ritme wat de eerste geeft. Ze hebben het maar zwaar.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:08 schreef Aure het volgende:
Samen boekjes lezen:Die krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is de liefde ook wel echt hoor. Er is in elk geval totale adoratie van Goud naar zowel zijn zus als zijn broer. De zus adoreert Goud en ze adoreerde Noud ook wel tot hij echt een schijtzak werd. Over de gevoelens van Noud kan ik alleen maar gissenik hoop dat hij er overheen groeit zeg maar. #kutzak #entochhoujed'rvanhè
disclaimer
Yoghurt is hier ook een hit jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J is helemaal gek op yoghurt blijkbaar. Ik had vandaag een nectarine yoghurt ijsje gemaakt. Toen het op was ging hij helemaaaaaal tekeer. Krijsen van woede!Zo zielig, maar ook zo lief, hahahaha!
Ja, hij heeft level baby bijna uitgespeeld. Wat knap!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:19 schreef Seven. het volgende:
Colin deed net een oversteekje van 2 stapjes zonder handen![]()
.
Zeg maar doei tegen de baby.
Heel blij ei gelukkig! Momenteel hangt ze erg aan moeder, maar goed, ze is nog steeds niet fit, blieft het liefst alleen borstvoeding en er komen tanden door.. Dus ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:19 schreef Mango91 het volgende:
Oh wauw wat gaan jullie baby's hard! Die van mij is vooral gefrustreerd dat het nog niet lukt.
NJ, vervelend dat jullie nu zolang moeten wachten, ik snap dat je duidelijkheid wil. Hopelijk is het idd samenloop van omstandigheden en is er verder niks aan de hand. Is je dochter verder wel vrolijk?
Goede tip! Mijn baby wordt helemaal wild van yoghurt en ik lees hier meer baby's die yoghurt een hit vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:45 schreef Takkie88 het volgende:
@:NicolasJoy: je verhaal afgelopen week over je blije ei(tje) blijft bij me hangen.hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid! Afspraak met de logopedie/diëtist al gelukt?
Je hebt vast al veel adviezen gekregen en geprobeerd maar Sofie was/is ook klein en licht.
Pap heeft ze altijd geweigerd. Wat ze wel graag lustte was Griekse yoghurt en dan die met 10% vet. Dat was eigenlijk 1 van de eerste dingen die ze echt goed ging eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |