Wel cool om te zien, hoe kom je aan deze info?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:51 schreef SQ het volgende:
Het verschil tussen een baby die in zijn eigen bed slaapt en een baby die in mijn bed slaapt.
[ afbeelding ]
Mijn fitbit registreert datquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel cool om te zien, hoe kom je aan deze info?
Ik hoop het niet, want dan is het snel weer overquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:17 schreef SQ het volgende:
Zou het de maanstand zijn?goede berichten!
Ach het scheelt dat we oud zijn, zo lang zal het niet meer duren allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan is het snel weer over.
Je opmerking doet me wel acuut vrezen voor mijn maandstond trouwens, die bleef de vorige keer lekker lang weg met een baby die er nooit langer dan 4 uur tussen liet. Deze vindt 5 of 6 uur achter elkaar slapen ‘s nachts echt een prima actie.
Nou zoveel zegt dat niet, ik maak alleen maar baby's die er max 3u tussen laten (en die van nu anderhalf uurquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan is het snel weer over.
Je opmerking doet me wel acuut vrezen voor mijn maandstond trouwens, die bleef de vorige keer lekker lang weg met een baby die er nooit langer dan 4 uur tussen liet. Deze vindt 5 of 6 uur achter elkaar slapen ‘s nachts echt een prima actie.
Dat klinkt alsnog wel suboptimaal hoor Aure! Hoe lang ben je dan bezig ‘s nachts? Want Mijnes drinkt wel heel snel maar ik moet daarna wel echt heel geduldig wachten op een boertje want anders gaat ie niet slapen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou zoveel zegt dat niet, ik maak alleen maar baby's die er max 3u tussen laten (en die van nu anderhalf uur) en ik ben altijd super snel weer ongesteld
Maar fijn van de goede nachtenMijn baby liet er steeds 2 uur tussen ipv anderhalf dus ik ben eigenlijk ook wel tevreden
Nou dat dus. Ik heb hem ook al eens bijna in de auto achtergelaten na thuiskomstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:34 schreef Aure het volgende:
Oh herkenbaar Lemijn! Hij lag laatst boven te snurken en ik was bijna met alleen de peuter naar de opvang gegaan
Kwartiertje max, hij drinkt snel, hoeft niet meer per se te boeren en ik kan hem zo weer in z'n cosleeper schuiven en dan tukt ie verder. Dus op een of andere manier voel ik mij nog best uitgerust? Maar als ik steeds de tijden op m'n telefoon check dan denk ik wel "Duuuudequote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat klinkt alsnog wel suboptimaal hoor Aure! Hoe lang ben je dan bezig ‘s nachts? Want Mijnes drinkt wel heel snel maar ik moet daarna wel echt heel geduldig wachten op een boertje want anders gaat ie niet slapen.
Dat moet je ook niet doen!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Kwartiertje max, hij drinkt snel, hoeft niet meer per se te boeren en ik kan hem zo weer in z'n cosleeper schuiven en dan tukt ie verder. Dus op een of andere manier voel ik mij nog best uitgerust? Maar als ik steeds de tijden op m'n telefoon check dan denk ik wel "Duuuude"
Soms doe ik het ook niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |