SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ik snap ook niet hoe ik bij 7 maanden kom trouwens, maar ik ben geen wonder in hoofdrekenenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:13 schreef monsterd. het volgende:
Hij is 5,5 maand nu. Gaat idd wel lekker hard! Anderzijds rolt hij nog niet terug, maar ik zie wel dat hij an sich makkelijk leert voor zaken die fijne motoriek vereisen.
Yes, alles al aardig goed op de ritquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk hoor, monsterd.! Fijn dat het zo goed gegaan is.
Hier gaat het goed! Madame komt lekker aan en gaat weer heel mooi richting geboortegewicht, gaat ze waarschijnlijk dinsdag of woensdag komen.
Ze is lekker alert en al best wel vaak wakker. Bij papa en mama chillen is het fijnste wat er is. Dat is voor de nacht soms wat lastiger, haha.
En hopelijk ook niet je taalgevoelquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ik bij 7 maanden kom trouwens, maar ik ben geen wonder in hoofdrekenen(maart, april, mei, juni...). Ik mag hopen dat Colin niet mijn vermogen tot hoofdrekenen heeft geörven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow @monsterd dat gaat snel! Kijk hem trots zijn![]()
Komkommer fijn dat het goed gaat! Het is echt even wennen aan elkaar hè?
Aapie was vannacht uit logeren bij mijn ouders, hij heeft flink liggen spoken vannacht dus mijn moeder had nauwelijks geslapenthuis slaapt hij altijd als een roosje
Ik denk dat het toch komt door het heen en weer gereis van de laatste tijd.
Gelukkig is hij vandaag wel weer zijn vrolijke zelfHij komt nu zelfs de keuken in kruipen als ik daar ben
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:32 schreef MaJo het volgende:
En hopelijk ook niet je taalgevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arm joch, het zit 'm niet mee
Haha, leuk hè?quote:Aapie was vannacht uit logeren bij mijn ouders, hij heeft flink liggen spoken vannacht dus mijn moeder had nauwelijks geslapenthuis slaapt hij altijd als een roosje
Ik denk dat het toch komt door het heen en weer gereis van de laatste tijd.
Gelukkig is hij vandaag wel weer zijn vrolijke zelfHij komt nu zelfs de keuken in kruipen als ik daar ben
Resistance is futile.
Is mij ook nooit gelukt om het te doorbreken, Tink. Om die reden is m'n man van het naar bed brengen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb inmiddels een redelijk slapende baby... op of naast mij. Dus in de draagzak, soms in de wagen, in de auto of in bed naast mij. Maar ik wil helemaal niet verplicht gaan slapen 's avonds zodra hij moe is. Maar het patroon doorbreken is echt heel lastig
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef Aure het volgende:
In Zwolle hebben we swerelds meest relaxte baby ever ontmoet, hier wel bekend als Hannah van @:NanukeWat een droppie en lachebekje is dat zeg
![]()
Supergeheimquote:
Mijn kinderen hebben dit beiden gedaan tot ze 4 jaar werden, en ik heb niet het idee dat ze er schade door hebben opgelopen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:29 schreef Seven. het volgende:
Trouwens.. Colin gaat nog steeds altijd met een flesje melk op naar bed. Hoe doorbreek je dat? En ook, wanneer? Hij is nu 11 maanden, en flesje leeg is echt een slaap trigger geworden, dan vallen z'n ogen zo dicht.
Hier ook bij beide gedaan totdat ze het zelf niet meer wildequote:Op zondag 22 augustus 2021 23:29 schreef Seven. het volgende:
Trouwens.. Colin gaat nog steeds altijd met een flesje melk op naar bed. Hoe doorbreek je dat? En ook, wanneer? Hij is nu 11 maanden, en flesje leeg is echt een slaap trigger geworden, dan vallen z'n ogen zo dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |