abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200845119
Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_200845296
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 05:47 schreef Kijkertje het volgende: [..] Want alle mensen met kinderen moeten wel anti-masker zijn of zo? Waarom zijn het dan juist de ouders die DeSantis aanklagen? Je denkt dat zij er niet goed over nagedacht hebben? Ik denk juist van wel en dat ze het alternatief een stuk onverantwoordelijker vinden, niet alleen voor de veiligheid van hun kinderen maar ook voor die van hun hele leefomgeving met alle gevolgen vandien. Ik denk dat het bovendien reuze meevalt. Gezichten zijn immers niet helemaal bedekt? De ogen bv (met wenkbrauwen/voorhoofd) spelen een belangrijke rol daarbij en die zijn niet bedekt. En behalve gelaatsuitdrukkingen zijn nog er allerlei andere non-verbale manieren om te communiceren: lichaamstaal, gebaren en stemintonatie. Daarnaast zullen er vast wel voor de hele kleine kinderen mogelijkheden bedacht worden om dat af te wisselen. Buiten is er veel minder kans op besmetting bv. en ze zitten ook niet de hele dag op school. Ja het is een moeilijke tijd voor kinderen en daarom moet er juist alles uit de kast gehaald worden om verdere escalatie te voorkomen. Dan ben je nog veel verder van huis. Ik heb er nog even op gezocht en kwam dit onderzoek tegen. Geen zin meer om het helemaal door te nemen maar zo te zien kunnen kinderen meer dan jij denkt: [..]
Ik plaats mijn vraagtekens bij de bevindingen van deze studie. Mijn vriendin werkt met dementerende bejaarden en die mensen hebben ontzettend veel moeite met het feit dat een ieder nu gemaskerd rondloopt.
Nu zijn kinderen natuurlijk geen dementerende bejaarden maar het gebrek aan non verbale communicatie is dus het probleem.

Nog een goede reden om kinderen niet te dwingen een masker te dragen is het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van COVID.
Het is ongeveer vergelijkbaar met het risico dat kinderen ernstig ziek worden van de griep.

https://www.npr.org/secti(...)-flu?t=1628597804234

Als kinderen nauwelijks ziek worden van het virus betekent het dus ook dat kinderen volspuiten met die rommel dus ook niet nodig is. Het eigen afweersysteem is dus voldoende om het virus te bestrijden.

Kortom angst is een slechte raadgever en het is wel duidelijk dat het dwingen van kinderen om een masker te dragen het resultaat is van angst.
In een tijd dat vaccins voor volwassen voor een ieder vrij verkrijgbaar zijn juich jij het toe dat kinderen gemaskerd naar school moeten gaan.
pi_200845877

Goede response van DeSantis op de matige grap van Biden.
pi_200846135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:16 schreef Chivaz het volgende:

Goede response van DeSantis op de matige grap van Biden.
Heeft DeSantis al gereageerd op zijn nederlaag voor de rechter met zijn tweede onconstitutionele wet op rij?
pi_200846172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft DeSantis al gereageerd op zijn nederlaag voor de rechter met zijn tweede onconstitutionele wet op rij?
Geen idee, Google het eens even aub? Daar worden we allemaal wijzer van.
pi_200846179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee, Google het eens even aub? Daar worden we allemaal wijzer van.
Ik laat dat graag aan de DeSantis fanclub hier over :)
pi_200846249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom, jij stelt toch de vraag of er al een reactie was van DeSantis?
Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in zijn reactie, zijn mening was immers al duidelijk.
pi_200846381
twitter

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik heb hardop gelachen om deze malle racist.
Ze verdedigt doodleuk het feit dat ze duizenden dollars betaald aan beveiliging want ze wilt haar veiligheid garanderen.
Niets mis mee natuurlijk, maar om dan vervolgens “defund the police” te roepen is natuurlijk best bijzonder.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:43:34 #9
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200847079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:52 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik heb hardop gelachen om deze malle racist.
Ze verdedigt doodleuk het feit dat ze duizenden dollars betaald aan beveiliging want ze wilt haar veiligheid garanderen.
Niets mis mee natuurlijk, maar om dan vervolgens “defund the police” te roepen is natuurlijk best bijzonder.
Tja, wanneer je de overtuiging hebt dat de politie er niet is voor zwarte amerikanen dan is het inhuren van privé beveiliging en het afbreken van die politie natuurlijk niet zo'n vreemd idee.

Of het nou een slim idee is? Nee denk ik niet. Grootschalig reorganiseren en rotte appels verwijderen lijkt mij handiger.
pi_200847128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is eerder het demente Biden fan club topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:06:57 #11
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200847501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit is eerder het demente Biden fan club topic
Fantastische president, Biden. Nu al top 10.
pi_200847517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik plaats mijn vraagtekens bij de bevindingen van deze studie. Mijn vriendin werkt met dementerende bejaarden en die mensen hebben ontzettend veel moeite met het feit dat een ieder nu gemaskerd rondloopt.
Nu zijn kinderen natuurlijk geen dementerende bejaarden maar het gebrek aan non verbale communicatie is dus het probleem.
Niet zo gek dat juist dementerende bejaarden er moeite mee hebben omdat hun kortetermijngeheugen niet meer werkt en ze dus geen idee hebben waarom mensen gemaskerd rondlopen. Heeft niets met nonverbale communicatie maken en ook niet met kinderen die dat wel kunnen onthouden.

quote:
Nog een goede reden om kinderen niet te dwingen een masker te dragen is het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van COVID.
Het is ongeveer vergelijkbaar met het risico dat kinderen ernstig ziek worden van de griep.

https://www.npr.org/secti(...)-flu?t=1628597804234

Als kinderen nauwelijks ziek worden van het virus betekent het dus ook dat kinderen volspuiten met die rommel dus ook niet nodig is. Het eigen afweersysteem is dus voldoende om het virus te bestrijden.
Dat artikel is uit mei. De huidige Delta-variant die rondwaart zorgt voor meer ziekenhuisopnames onder kinderen. En voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen om het feit hoe ziek kinderen ervan worden maar vooral dat ze het virus verder kunnen verspreiden in hun leefomgeving met alle gevolgen vandien.

quote:
Kortom angst is een slechte raadgever en het is wel duidelijk dat het dwingen van kinderen om een masker te dragen het resultaat is van angst.
In een tijd dat vaccins voor volwassen voor een ieder vrij verkrijgbaar zijn juich jij het toe dat kinderen gemaskerd naar school moeten gaan.
Ah ja wetenschappers baseren hun advies vooral op angst zeker :')

Ook al is het vaccin vrij verkrijgbaar, zolang er in grote getale wappies rondlopen die het vaccin weigeren blijft het risico bestaan dat er nieuwe varianten kunnen opduiken die nog schadelijker zijn en waar bv de huidige vaccins niet tegen werken.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200847650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Fantastische president, Biden. Nu al top 10.
The show just started...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200847829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja, wanneer je de overtuiging hebt dat de politie er niet is voor zwarte amerikanen dan is het inhuren van privé beveiliging en het afbreken van die politie natuurlijk niet zo'n vreemd idee.

Of het nou een slim idee is? Nee denk ik niet. Grootschalig reorganiseren en rotte appels verwijderen lijkt mij handiger.
Lijkt mij meer iets wat op lokaal niveau moet gebeuren ipv op federaal niveau.
pi_200847934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

The show just started...
De show is juist gestopt toen de clown weer is teruggestuurd naar het circus, nu kan er weer gewerkt worden.
pi_200847946
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niet zo gek dat juist dementerende bejaarden er moeite mee hebben omdat hun kortetermijngeheugen niet meer werkt en ze dus geen idee hebben waarom mensen gemaskerd rondlopen. Heeft niets met nonverbale communicatie maken en ook niet met kinderen die dat wel kunnen onthouden.
[..]

Dat artikel is uit mei. De huidige Delta-variant die rondwaart zorgt voor meer ziekenhuisopnames onder kinderen. En voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen om het feit hoe ziek kinderen ervan worden maar vooral dat ze het virus verder kunnen verspreiden in hun leefomgeving met alle gevolgen vandien.
[..]

Ah ja wetenschappers baseren hun advies vooral op angst zeker :')

Ook al is het vaccin vrij verkrijgbaar, zolang er in grote getale wappies rondlopen die het vaccin weigeren blijft het risico bestaan dat er nieuwe varianten kunnen opduiken die nog schadelijker zijn en waar bv de huidige vaccins niet tegen werken.

Je mist het punt dat een ieder die zich wilt vaccineren zich kan vaccineren. Dat geld dus ook voor de ouders die bang zijn dat hun kinderen het mogelijk kunnen verspreiden naar volwassen familieleden. De enige reden dat kinderen nu vaker ziek worden is omdat de delta variant sneller verspreid. Dat betekent nog niet dat kinderen er zieker van worden dan van de oudere varianten.
pi_200848423
twitter

De druk is hem blijkbaar teveel geworden en zijn positie was redelijk onhoudbaar.
pi_200848574
twitter
pi_200848596
twitter

Glenn Greenwald nog even met een compilatie omtrent de adoratie jegens Cuomo.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:26:17 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200849501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

De druk is hem blijkbaar teveel geworden en zijn positie was redelijk onhoudbaar.
Zie hier wel een verschil met de democratische partij en wat de republikeinen nu allemaal lekker laten gaan in hun groep uchemattgaetzuche, alleen daarom hebben ze al het morele overwicht. Of iig de schijn. Het enige wat je nu nog enigszins positief kan vinden aan de republikeinse partij is dat ze de façade van enig fatsoen lekker hebben laten vallen en nu gewoon vol op de onderbuik inspelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_200850919
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Zie hier wel een verschil met de democratische partij en wat de republikeinen nu allemaal lekker laten gaan in hun groep uchemattgaetzuche, alleen daarom hebben ze al het morele overwicht. Of iig de schijn. Het enige wat je nu nog enigszins positief kan vinden aan de republikeinse partij is dat ze de façade van enig fatsoen lekker hebben laten vallen en nu gewoon vol op de onderbuik inspelen.
Was het niet dat Matt Geatz beschuldigd werd van seks met hoeren? Ik vind dat toch van een heel andere orde als aanranding.
Maar volgens jou is een beschuldiging eigenlijk al genoeg om je spullen te pakken?
pi_200851328
Vergeet niet dat Cuomo enkel wordt geMeToo'd als afleiding van het feit dat hij 15.000 mensen de dood heeft ingejaagd. Het is bijna altijd een afleiding van ergere zaken.
pi_200851427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Was het niet dat Matt Geatz beschuldigd werd van seks met hoeren? Ik vind dat toch van een heel andere orde als aanranding.
Maar volgens jou is een beschuldiging eigenlijk al genoeg om je spullen te pakken?
Het zou gaan om een 17-jarige:

quote:
The Daily Beast obtained a letter and text messages in which Joel Greenberg confessed to Roger Stone that both he and the Trump-loving congressman paid for sex with a minor

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:13:19 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200851846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het ging om een minderjarige (net aan maar toch) dame in het geval van Matt Gaetz .

En als het waar is mag je wat mij betreft best je boeltje pakken en opflikkeren. Denk dat die Matt Gaetz ook nog wel de deksel op zijn neus krijgt.

Maar Cuomo is zeker ook wel een leugenachtige viesnek, dit in combinatie met zijn achteraf best slechte COVID aanpak ( https://www.nytimes.com/a(...)ing-home-deaths.html ) maakte zijn positie inderdaad nogal onhoudbaar, denk dat hij één van de twee nog wel had kunnen overleven, misschien.
Vrijheid
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:17:01 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200851941
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat Cuomo enkel wordt geMeToo'd als afleiding van het feit dat hij 15.000 mensen de dood heeft ingejaagd. Het is bijna altijd een afleiding van ergere zaken.
Ja dat is iedereen helemaal vergeten.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')