Kan heel FOK wel TR'en.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
TR, do not engage. Kan ik wat mee op zich.
Ik wil m'n muisarm niet erger maken dan noodzakelijk.quote:
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
Gevalletje kutkloon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
O nu zie ik het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...quote:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...
Die Bibe10?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ja, daar ging het vegen over.quote:
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:11 schreef DrMarten het volgende:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Het was al afgelopen voor het begonnen was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Jouw onvermogen om te delen zie ik niet als mentaal instabiel, vooral als eeuwig zonde.quote:
Het drama was vooral dat ik bij iedere keer knipperen een post zag verdwijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Dat gezegd hebbende...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.
Lekker en verstandig! Enjoyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
En toen was ik de hele week vrij...
*gaat in het park onder een boom liggen met een boekje
Hopelijk geeft het de nodige rust in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Is er nog iets uit de onderzoeken gekomen qua duidelijkheid? Beterschap!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt zelf geen bagage?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.
Fijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Take care!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh lekker, kom vrijdag wel ff borreltje doen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
vergeet niet whiskey uit de fles te drinkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:39 schreef rival het volgende:
Wat voor geveeg heb ik gemist? Kunnen we eindelijk weer eens rellen?
*whiskyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef ArTiC het volgende:
vergeet niet whiskey uit de fles te drinken
Die drang naar de goede oude tijd hequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.
Prima dokter gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is er nog iets uit de onderzoeken gekomen qua duidelijkheid? Beterschap!
Er gebeurde eindelijk eens watquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.
Als je die hebt meegemaakt, dan is het niks meer tegenwoordig.quote:
Ben je dan in Porto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh lekker, kom vrijdag wel ff borreltje doen dan
Een 22-jarig geitje die wat moeite heeft met afscheid nemen.quote:
Niks mis met Irish, een Knappogue ofzoquote:
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 22-jarig geitje die wat moeite heeft met afscheid nemen.
Nu ook, mede dankzij CoolGuy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.
Ah fijn dat ze er bovenop zitten. Goed voor jezelf zorgen! Gezondheid is het belangrijkste goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima dokter gehad
Maar ze heeft me wel op dieet gezet want m'n bloeddruk is te hoog. Vrijdag terug om opnieuw te meten, is het nog te hoog of hoger gaat ze medicatie voorschrijven. En dan bestaat de kans dat ik langer thuis kom te zitten.
Dat is de leven hequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.
Klinkt alsof je goed in de gaten wordt gehouden nu. Fijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima dokter gehad
Maar ze heeft me wel op dieet gezet want m'n bloeddruk is te hoog. Vrijdag terug om opnieuw te meten, is het nog te hoog of hoger gaat ze medicatie voorschrijven. En dan bestaat de kans dat ik langer thuis kom te zitten.
Krijgen we nu weer groepsprivileges?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel gezellig weer eens een mod die hier meepost.
Waarschijnlijk lurkt hij al die tijd al meequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel gezellig weer eens een mod die hier meepost.
Thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah fijn dat ze er bovenop zitten. Goed voor jezelf zorgen! Gezondheid is het belangrijkste goed.
Hoe reageerde je werkgever?
Gelukkig wel, was er even bang voor gezien de bureaucratie hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt alsof je goed in de gaten wordt gehouden nu. Fijn
Zie DM terug!quote:
Goed, goed, we kachelen maar door.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende...
[ afbeelding ]
Iedereen heeft bagage.quote:
Jouw bagage ligt op de Ever Given ja?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen heeft bagage.
Maar niet super veel nee. I travel light.
Samzz kon je nog eens lief aankijken. Weet niet hoe dat bij deze zit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer groepsprivileges?
Ik weet nu al dat hij minder goeie tetten heeft dan Samzz.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samzz kon je nog eens lief aankijken. Weet niet hoe dat bij deze zit.
Ja, tis wel een beetje een downgrade he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat hij minder goeie tetten heeft dan Samzz.
Misschien niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat hij minder goeie tetten heeft dan Samzz.
Het woord beetje is blijkbaar aan inflatie onderhevigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis wel een beetje een downgrade he?
Mag hopen dat die niet alsnog met vertraging aankomtquote:
Ik vertrouw volledig op mijn jarenlange ervaring in de tettenlogie.quote:
Are you a Boobologist?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op mijn jarenlange ervaring in de tettenlogie.
Ik heb mijn MBA; Master in Boobs and Asses.quote:
Ik bekijk de opties....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ga je?
Wilde eettips geven en dacht toen oh nee.
Ik ben wel benieuwd naar de vega McKroket.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bekijk de opties....
Eettips? Hebben ze daar geen McDonalds?
Haha jawel ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bekijk de opties....
Die nieuwe vega dingen van de Burger King schijnen lekker te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de vega McKroket.
Hier moet je heen als je zoet lekker vind:quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bekijk de opties....
Die is goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De veggie long chickenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe vega dingen van de Burger King schijnen lekker te zijn.
Ben dol op zoet, sugarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier moet je heen als je zoet lekker vind:
https://www.tripadvisor.n(...)rthern_Portugal.html
Heb ik lekker ontbeten en awesome koekjes op
Vlees-liefhebbende vent hier snapte niet waarom je nog een normale kroket zou bestellen als dit is hoe de vega variant smaakt. Oftewel; goedgekeurd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Om de chemische ingredientenlijst?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Vlees-liefhebbende vent hier snapte niet waarom je nog een normale kroket zou bestellen als dit is hoe de vega variant smaakt. Oftewel; goedgekeurd.
*knip* Laat maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Vlees-liefhebbende vent hier snapte niet waarom je nog een normale kroket zou bestellen als dit is hoe de vega variant smaakt. Oftewel; goedgekeurd.
Macdonalds is per definitie rommel, dus zal de vega vast geen uitzondering zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om de chemische ingredientenlijst?
Ik heb geen probleem met vega, maar zodra het rommel is twijfel ik.
Ach ja, je hebt niks aan een gezond lijf als de wereld ten onder is gegaan aan klimaatverandering, dus dat is een voor- en nadeen afweging.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om de chemische ingredientenlijst?
Ik heb geen probleem met vega, maar zodra het rommel is twijfel ik.
Omgggg kun je eindelijk naar mij rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:20 schreef Californium het volgende:
Even langs de stads winkel geweest om een Rijbewijsje aan te vragen. Kan ik binnenkort lekker met de auto door NL karren om mensen te bezoeken:)
Kom volgend weekend wel een biertje drinken (maar stiekem geen bier maar water)quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omgggg kun je eindelijk naar mij rijden.![]()
Oh wacht.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Macdonalds is per definitie rommel
Echter zeg ik gevoelsmatig dat vega dat exact smaakt als vlees meer rommel heeft dan slechts dat stuk fastfoodvlees.quote:, dus zal de vega vast geen uitzondering zijn
Zie mijn andere reactie, verder eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt niks aan een gezond lijf als de wereld ten onder is gegaan aan klimaatverandering, dus dat is een voor- en nadeen afweging.
Plus in vlees zit stiekem ook allemaal zooi, maar dan omdat dt bij het dier naar binnen gemikt is voordat het geslacht werd, dus meh.
en naar mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omgggg kun je eindelijk naar mij rijden.![]()
Oh wacht.
Ohja, valt me erg mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met de chemische ingrediënten.
Water, paneermeel (tarwebloem, zout, peterselie, gist), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, scharreleiwitpoeder, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), boter, zout, gemodificeerd zetmeel, natuurlijk aroma, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar, stabilisatoren: E451, E466, groentepoeder: oignon, knoflook, specerijen, melkeiwit, kruiden, rijsmiddelen: E450, E500.
Niet zozeer meer E nummers dan in een gemiddelde koek ofzo.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:20 schreef Californium het volgende:
Even langs de stads winkel geweest om een Rijbewijsje aan te vragen. Kan ik binnenkort lekker met de auto door NL karren om mensen te bezoeken:)
Ja ik moest even wachten met een datum zoeken totdat ik geslaagd was maar kan m donderdag ophalenquote:
Was jij niet die ene die niet bereid was een huis te kopen in Nijmegen on dichter bij haar in de buurt te zijn?quote:
Met jouw auto?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ik moest even wachten met een datum zoeken totdat ik geslaagd was maar kan m donderdag ophalen
Waterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom volgend weekend wel een biertje drinken (maar stiekem geen bier maar water)
Tof. Ik wist niet dat de wachtlijsten bij het CBR al opgelost waren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ik moest even wachten met een datum zoeken totdat ik geslaagd was maar kan m donderdag ophalen
Thx!quote:
Water of koffie(zwart) of slimpie is het enige wat ik mag. Cola bij hoge uitzonderingquote:
Moest een half jaar wachten voor een datumquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof. Ik wist niet dat de wachtlijsten bij het CBR al opgelost waren?
Klachten al minder geworden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Californium het volgende:
Water of koffie(zwart) of slimpie is het enige wat ik mag. Cola bij hoge uitzondering
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:40 schreef Senn88 het volgende:
Las ik het goed dat hier mentaal instabiele typjes welkom zijn?
Nog steeds aan die ellendige FODMAP?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx!
[..]
Water of koffie(zwart) of slimpie is het enige wat ik mag. Cola bij hoge uitzondering
[..]
Moest een half jaar wachten voor een datum
E nummers zeggen ook niet zoveel hoor. We hebben een keer boter/margarine gehad en daar stonden geen E-nummers op, terwijl op een ander merk stonden wel E-nummers, maar als we dan opzochten wat die E-nummers zijn, zaten in beide precies dezelfde ingrediënten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met de chemische ingrediënten.
Water, paneermeel (tarwebloem, zout, peterselie, gist), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, scharreleiwitpoeder, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), boter, zout, gemodificeerd zetmeel, natuurlijk aroma, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar, stabilisatoren: E451, E466, groentepoeder: oignon, knoflook, specerijen, melkeiwit, kruiden, rijsmiddelen: E450, E500.
Niet zozeer meer E nummers dan in een gemiddelde koek ofzo.
Godzijdank wel!quote:
Bezig met opbouwen. Begonnen met avocado; dag 2 was niet zo’n succes. Bramen ging goed en mag nu voor dag 4 bloemkool eten maar dat lijkt goed te gaan. Donderdag mag ik dan 10gram champignonsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog steeds aan die ellendige FODMAP?
Fijn.quote:
Ik voel me nu een gore vreter nu ik dit lees. Bedankt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Godzijdank wel!
[..]
Bezig met opbouwen. Begonnen met avocado; dag 2 was niet zo’n succes. Bramen ging goed en mag nu voor dag 4 bloemkool eten maar dat lijkt goed te gaan. Donderdag mag ik dan 10gram champignons![]()
Me too. Heb de fructanen maar naar het einde geschoven. Had recentelijk een slechte aanvaring met een bosui en sowieso had ik tarwe al geschrapt uit het menu dus ik gok dat ik daar last van ga krijgenquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik voel me nu een gore vreter nu ik dit lees. Bedankt.
Gelukkig weer uitbreiden dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Godzijdank wel!
[..]
Bezig met opbouwen. Begonnen met avocado; dag 2 was niet zo’n succes. Bramen ging goed en mag nu voor dag 4 bloemkool eten maar dat lijkt goed te gaan. Donderdag mag ik dan 10gram champignons![]()
Helaas is er maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Me too. Heb de fructanen maar naar het einde geschoven. Had recentelijk een slechte aanvaring met een bosui en sowieso had ik tarwe al geschrapt uit het menu dus ik gok dat ik daar last van ga krijgen
Altijd weer die bosuien die het verpesten voor de anderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Me too. Heb de fructanen maar naar het einde geschoven. Had recentelijk een slechte aanvaring met een bosui en sowieso had ik tarwe al geschrapt uit het menu dus ik gok dat ik daar last van ga krijgen
Hopelijk jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig weer uitbreiden dus
Hopelijk snel dingen wegstrepen en meer terug naar normaal
I knowquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Helaas is er maar 1 manier om daar achter te komen
Zit zelf te overwegen weer eens bruin brood te halen een weekje te gaan testen. Zien hoe dat gaat.
Uhuhquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die bosuien die het verpesten voor de anderen.
Ik krijg altijd zo'n gore nasmaak van rauwe uiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:59 schreef DrMarten het volgende:
Sowieso moeten ze eens kappen met overal rauwe ui op te gooien. A het is niet lekker en B ik krijg er last van
Bestel je ergens een broodje, zit je eerst de rauwe ui en de rucola (wie heeft verzonnen dat dat lekker zou moeten zijn?) eraf te peuteren
Ik krijg er van die vieze scheetjes van...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n gore nasmaak van rauwe ui
Extreme misselijkheid. Buikpijn. Opgezwollen buik. Vermoeidheid. En reflux achtige klachten. Zonder aantoonbare oorzaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:59 schreef Debsterr het volgende:
@:Californium op basis van welke klachten ben je nu hiermee aan het testen?
Hmm, ja, klinkt herkenbaar voor KM (minus de misselijkheid). Die kan zo heftig reageren soms op eten, maar we hebben nog niet echt een gemene deler gevonden qua ingrediënten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Extreme misselijkheid. Buikpijn. Opgezwollen buik. Vermoeidheid. Zonder aantoonbare oorzaak.
Vervelend!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, ja, klinkt herkenbaar voor KM (minus de misselijkheid). Die kan zo heftig reageren soms op eten, maar we hebben nog niet echt een gemene deler gevonden qua ingrediënten.
Ze schrijven dat dieet vaak voor aan mensen met prikkelbare darm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, ja, klinkt herkenbaar voor KM (minus de misselijkheid). Die kan zo heftig reageren soms op eten, maar we hebben nog niet echt een gemene deler gevonden qua ingrediënten.
Merk wel dat alles veel beter werkt ook en veel minder vaak last van mijn buik!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Ja, ik denk dat ik toch eens gaan aandringen op een eet dagboek + klachten lijst bijhouden een tijdje, even kijken of daar al iets uit blijkt wat nu niet opvalt. Maar omdat het niet altijd is, de klachten, is de noodzaak ook minder hoog. Al denk dat wanneer je de klachten niet meer hebt, pas opvalt hoe vaak je wel last had.
Thanks voor de reacties iig @:Californium en @:DrMarten
Dat hele fodmap gebeuren is online wel te vinden, dus je zou altijd eens kunnen kijken of je er iets mee kunt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Ja, ik denk dat ik toch eens gaan aandringen op een eet dagboek + klachten lijst bijhouden een tijdje, even kijken of daar al iets uit blijkt wat nu niet opvalt. Maar omdat het niet altijd is, de klachten, is de noodzaak ook minder hoog. Al denk dat wanneer je de klachten niet meer hebt, pas opvalt hoe vaak je wel last had.
Thanks voor de reacties iig @:Californium en @:DrMarten
Iets wat bij mij i.v.m. die vezels ook wel helpt is gewoon beter kauwenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Merk wel dat alles veel beter werkt ook en veel minder vaak last van mijn buik!
En let ook op de hoeveelheden in je eet dagboek. Soms kunnen kleine hoeveelheden wel maar meer ook niet. Zo ging 40 gram avocado goed en 80 was ik ineens misselijk van
Succes iig
Bij voorkeur minimaal twee tot drie look familieleden in een gerechtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die bosuien die het verpesten voor de anderen.
Oh ja vergetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx!
[..]
[..]
Moest een half jaar wachten voor een datum
Rival ontmoet ik wel in een schmutzige fado bar, want toerist.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet je huis opruimen voor de visite van Rival toch?
Jaaa en pastel de nata eten met hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rival ontmoet ik wel in een schmutzige fado bar, want toerist.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa en pastel de nata eten met hem![]()
Omg vannacht dromen over Rival en Barb![]()
Wie wil mijn fanfiction lezen? Laat je email hier achter!!
Ik wil veul plantjes in mijn nieuwe huisjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb planten weggegeven via FacebookAls een stel aasgieren doken mensen erop.
Je weet dat het kweken van dat soort planten illegaal is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb planten weggegeven via FacebookAls een stel aasgieren doken mensen erop.
Sssst!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je weet dat het kweken van dat soort planten illegaal is?
Oh ja. Alsof er niet genoeg acteurs zijn die goed Duits kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:48 schreef DrMarten het volgende:
The Blacklist aan het kijken en ik stoor me er mateloos aan dat de scenes in Duitsland met Duitsers zijn opgenomen in de V.S. met acteurs die verdomd slecht Duits spreken
Heb je niet gewoon een wattpad account?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa en pastel de nata eten met hem![]()
Omg vannacht dromen over Rival en Barb![]()
Wie wil mijn fanfiction lezen? Laat je email hier achter!!
Een wat? Dat kan ik niet hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een wattpad account?
Mijn verhalen passen beter op opwindend.netquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een wattpad account?
Wattpad. Kan iedereen hun eigen verhaal publiceren.quote:
Oeh leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wattpad. Kan iedereen hun eigen verhaal publiceren.
Schijnen nogal smeuige verhalen op te staan en de meest rare fanfictions
2,875 dagenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nog 8 dagen werken, dan vakantie
Moet alleen nog even onderhandelen over de lengte van de vakantiequote:
Nog 23, helaas weer maar 1 weekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nog 8 dagen werken, dan vakantie
HOE LANG?!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:25 schreef babylon het volgende:
2 dagen. En vrijdag. Maar vrijdag is alleen 2 gesprekken met zieke medewerkers.
FERKANZIE!!!@
Ik had 6 dagen gevraagd, er zijn 10 dagen verlof afgeschreven, nu eens kijken welke van de 2 het wordt.quote:
Gewoon vanaf nu tot aan je pensioenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet alleen nog even onderhandelen over de lengte van de vakantie
dat is nog best langquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon vanaf nu tot aan je pensioen
Zo lang nogquote:
Lekker! beetje weer daar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:28 schreef babylon het volgende:
[..]
ZWEI WOCHEN JA!
Waarvan 10 dagen in Zwitserland bij lief
Misschien moet ik toch maar een baby.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo lang nog![]()
Ik vond mijn 8 dagen al langMaar wel 2 weken vrij. En dan nog 4 weken werken en dan verlof
![]()
Ben wel echt enorm toe aan mijn verlof
Nu wel. De afgelopen zes weken stond de camping min of meer onder water. Hopelijk gaat het daar niet weer naar terug.quote:
Heeft ook z'n nadelen. Je kunt doen alsof! Tis niet dat werk dat checkt of zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar een baby.
It's a trap!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar een baby.
Grapjas. Je moet wel een zwangerschapsverklaring inleveren om verlof te kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Heeft ook z'n nadelen. Je kunt doen alsof! Tis niet dat werk dat checkt of zo.
Alles valt na te makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Je moet wel een zwangerschapsverklaring inleveren om verlof te kunnen krijgen
tuur die van jou even door.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Je moet wel een zwangerschapsverklaring inleveren om verlof te kunnen krijgen
Denk dat ze het bij jou wel bijzonder zouden vinden dat je helemaal naar Amersfoort gaat voor een verloskundige.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuur die van jou even door.
een half uurtje photoshop en in ben ook zwanger
Mja, dat is waarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Alles valt na te maken
Je bent dan toch al de boel aan het belazeren.
Die in Amersfoort is anders wel gespecialiseerd in mannenzorg !quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat ze het bij jou wel bijzonder zouden vinden dat je helemaal naar Amersfoort gaat voor een verloskundige.
Los van dat je man bent natuurlijk
Hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die in Amersfoort is anders wel gespecialiseerd in mannenzorg !
Oeh goeie!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Heeft ook z'n nadelen. Je kunt doen alsof! Tis niet dat werk dat checkt of zo.
Ohquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons gaat dat naar HR, en die kent de medewerker vaak niet. Ik heb zelf nog geen zwangere medewerkers gehad, maar wel meerdere mannen die partnerverlof hebben gehad. Ik moet er maar blind op vertrouwen dat de foto die ze doorsturen van hun kind isquote:
Haha, even 5 weken verlof opnemen door het laten zien van een foto van een ander kind. Wel slimquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Bij ons gaat dat naar HR, en die kent de medewerker vaak niet. Ik heb zelf nog geen zwangere medewerkers gehad, maar wel meerdere mannen die partnerverlof hebben gehad. Ik moet er maar blind op vertrouwen dat de foto die ze doorsturen van hun kind is
Ook zij moeten formulieren inleveren. Maar ik hoef op geen moment in het proces goed keuring te geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, even 5 weken verlof opnemen door het laten zien van een foto van een ander kind. Wel slim
I know. Vriend heeft dat al geregeld inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ook zij moeten formulieren inleveren. Maar ik hoef op geen moment in het proces goed keuring te geven.
Maar als dat de leugen helpt, dan hebben dat er graag voor over.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Vriend heeft dat al geregeld inderdaadMaar die formulieren kun je dan net zo goed faken als een zwangerschapsverklaring. En als man hoef je niet te doen alsof je buik elke week dikker wordt
Die van mij wordt minderquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als dat de leugen helpt, dan hebben dat er graag voor over.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als dat de leugen helpt, dan hebben dat er graag voor over.
Maar jij wil dan ook niet zwanger worden..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Die van mij wordt minder
16/8 vasten werkt
Sennquote:
Jij ook niet, jij wil zwanger lijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij wil dan ook niet zwanger worden..
[..]
Senn
Nee, daar ben ik veel te oud voor!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij wil dan ook niet zwanger worden..
Daarom ga je als leidinggevende ook op kraamvisite; niet uit interesse maar als controle.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
Bij ons gaat dat naar HR, en die kent de medewerker vaak niet. Ik heb zelf nog geen zwangere medewerkers gehad, maar wel meerdere mannen die partnerverlof hebben gehad. Ik moet er maar blind op vertrouwen dat de foto die ze doorsturen van hun kind is
En wie weet een glimpje tietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ga je als leidinggevende ook op kraamvisite; niet uit interesse maar als controle.
Foodbaby, beste baby!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij ook niet, jij wil zwanger lijken.
Beetje moedermelk in je koffie.quote:
En zo in de buurt te komen van een net uitgekomen parasiet, oh hells no!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ga je als leidinggevende ook op kraamvisite; niet uit interesse maar als controle.
Inderdaad. koffie hoort gewoon zwart te zijnquote:
16 uur eten, 8 uur vasten doe ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Die van mij wordt minder
16/8 vasten werkt
Zoals je ziel?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inderdaad. koffie hoort gewoon zwart te zijn
mijn ziel is een en al regenbogen en zonneschijnquote:
Mannen die het niet aandurven om geconfronteerd te worden met hun weggestopte vadergevoelens.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:19 schreef babylon het volgende:
En zo in de buurt te komen van een net uitgekomen parasiet, oh hells no!
Ja deze verhouding werkt bij mij ook beter heb ik de afgelopen week gemerkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
16 uur eten, 8 uur vasten doe ik ook
Haha, babs is een ginger.quote:
Ja, dat is het. Want je kunt onmogelijk een baby oninteressant, saai en vervelend vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die het niet aandurven om geconfronteerd te worden met hun weggestopte vadergevoelens.
Pics.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarmee ik wil zeggen dat ik geen rood haar of sproeten heb.
Doe niet zo gek, dan heb je 1/4de ziekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe zit dat dan als je halve ginger bent? Mijn moeder is ginger, mijn vader is blond. Ik ben blond maar met een lichte rode gloed erover en heb de huid van mn moeder (lees; bleek en sproeten). Heb ik dan een halve ziel?
Nope, gewoon geen. De kleur is niet dominant, het geen ziel hebben wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe zit dat dan als je halve ginger bent? Mijn moeder is ginger, mijn vader is blond. Ik ben blond maar met een lichte rode gloed erover en heb de huid van mn moeder (lees; bleek en sproeten). Heb ik dan een halve ziel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, dan heb je 1/4de ziek
Niet echt veelbelovend/geruststellend ditquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Nope, gewoon geen. De kleur is niet dominant, het geen ziel hebben wel.
En dat ook gewoon nog weer doorgeven aan je kindquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Niet echt veelbelovend/geruststellend dit
Dat is geen viking.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huuuhhh wist niet dat jij een viking was! Als ik dat eerder had geweten..
Ik had gehoopt dat ik op zijn minst een halve ziel had, en dan met het indobloed van mijn vriend erbij mijn kind gered zou zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dat ook gewoon nog weer doorgeven aan je kind
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Op Insta is ze wel actief gelukkig.quote:
Zulks een gemisquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegenwoordig op ANONIEM geloof ik
Ik ben een fokster ik heb toch (g)een standaard.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is geen viking.
DIT is een viking (ok, vooruit, een Fries)
[ afbeelding ]
Het leven. Ze zijn allemaal 'verder'. En FOK! is ook niet meer zo leuk als vroeger.quote:
Ow.. dan ga ik ook maar wegquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven. Ze zijn allemaal 'verder'. En FOK! is ook niet meer zo leuk als vroeger.
Beiden nog nooit ontmoet. Dus zal het niet weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:59 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb bij Babylon een soort kruising tussen Barb en Bels in mijn hoofd en wil alleen maar weten of dat klopt
Interessant, mijn beeld bij hem is een stereotype bezoeker van de Zwarte Cross.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:59 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb bij Babylon een soort kruising tussen Barb en Bels in mijn hoofd en wil alleen maar weten of dat klopt
Ik zie de foto zo wel toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Beiden nog nooit ontmoet. Dus zal het niet weten.
Ik ben gewoon groot.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessant, mijn beeld bij hem is een stereotype bezoeker van de Zwarte Cross.
Nee die ken ik die zijn minder verfijndquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden het over uiterlijk, niet over gedrag.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef Senn88 het volgende:
Nee die ken ik die zijn minder verfijnd
Ik zag eigenlijk vooral zo'n lange slungel voor me bij Babylonquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij even gladjakkeren ja, wie weet kan ik een foto lospeuterenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden het over uiterlijk, niet over gedrag.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk vooral zo'n lange slungel voor me bij BabylonZo eentje die lang, dun en strak van de pillen staat op een Defqon ofzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij alleen Hosti weggejaagd.
Nee dat is die Matador ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk vooral zo'n lange slungel voor me bij BabylonZo eentje die lang, dun en strak van de pillen staat op een Defqon ofzo
Denken dat Hosti zich laat wegjagen...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ja, deze specs wist ik niet toen ik me een beeld van je ging vormen hequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:04 schreef babylon het volgende:
[..]
En die was (ik vermoed dat hij niet meer leeft) niet lang.
Ow is dat de reden dat allures hem gedumpt heeftquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat Hosti zich laat wegjagen... -O_ Hosti geeft geen fucks...
Het was wel heel apartquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat Hosti zich laat wegjagen... -O_ Hosti geeft geen fucks...
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:59 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een buik (minder dan op die verkleedde foto), maar dat is het wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met die lengte ben je ook niet echt dik. Gewoon gevuld.
Nee die is ook verder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Is niet erg. Dus de verklede foto ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb een buik (minder dan op die verkleedde foto), maar dat is het wel.
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Het was wel heel apart![]()
Voelde me helemaal schuldig.
Zelfs Hos is verder? Verder dan treinbier?!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee die is ook verder.
Je hebt hem wel uit kutnijd gejaagd.
De laatste keer dat ik wat over hem hoorde was hij full-alu-hoedje levend in Columbia. Kwam allemaal niet heel gezond over.quote:
De laatste keer dat ik met hem in de trein zat niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef Debsterr het volgende:
Zelfs Hos is verder? Verder dan treinbier?!
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee die is ook verder.
Je hebt hem wel uit kutnijd gejaagd.
Ik lul maar wat. Ik wil gewoon een foto.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dombo
Hoe je op die kruising komt.
Zou ie al samenwonen? kinderen hebben? een labrador?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Treinbier is niet fasegebonden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pfieuw. Gelukkig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem in de trein zat niet.
Nee treinbier blijft altijd denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is niet erg. Dus de verklede foto ben jij?
Hij was toch heel actief met dat onderzoek naar die twee verdwenen meisjes in Panama?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:06 schreef babylon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik wat over hem hoorde was hij full-alu-hoedje levend in Columbia. Kwam allemaal niet heel gezond over.
Smooth welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat. Ik wil gewoon een foto.
Labrador is zo 2020. Je koopt nu een labradoodlequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ie al samenwonen? kinderen hebben? een labrador?
Maar er staan er nu al 2 !!!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat. Ik wil gewoon een foto.
Veel te hipster voor Hosit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Labrador is zo 2020. Je koopt nu een labradoodle
Ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Sommige Fokkers zien er ZO anders uit dan je van te voren verwacht.
Geen ideequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was toch heel actief met dat onderzoek naar die twee verdwenen meisjes in Panama?
Nu nog van Barb en Bels om te kijken of het idd een mix is, die Baby.quote:
Ja, daar zag ik 'm toen vooral posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was toch heel actief met dat onderzoek naar die twee verdwenen meisjes in Panama?
Not even close...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Nu nog van Barb en Bels om te kijken of het idd een mix is, die Baby.
Ik zie Hos niet echt dagelijks de hond uit latenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Veel te hipster voor Hosit.
Dan een pug ofzo.
Volgens mij heeft ze nog niet door dat dat daadwerkelijk babylon isquote:
Weet ik, maar we willen gewoon een foto van Barb en Belsquote:
Jaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik, maar we willen gewoon een foto van Barb en Bels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |