Kan heel FOK wel TR'en.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
TR, do not engage. Kan ik wat mee op zich.
Ik wil m'n muisarm niet erger maken dan noodzakelijk.quote:
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
Gevalletje kutkloon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Het topic van die user is ook weg geloof ik?
O nu zie ik het probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...quote:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een gepersonaliseerde tettenpic hosselen om dat te toetsen...
Die Bibe10?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dichtgeflikkerd, ze staan bij de gesloten topics.
Ja, daar ging het vegen over.quote:
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:11 schreef DrMarten het volgende:
Dat laat ik aan jou over. Op een of andere manier lukt mij dat nooit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Het was al afgelopen voor het begonnen was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Jouw onvermogen om te delen zie ik niet als mentaal instabiel, vooral als eeuwig zonde.quote:
Het drama was vooral dat ik bij iedere keer knipperen een post zag verdwijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ben je even serieus aan het werk, mis je alle drama.
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal instabiele tiepjes laat ik aan mij voorbij gaan.
Dat gezegd hebbende...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.
Lekker en verstandig! Enjoyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
En toen was ik de hele week vrij...
*gaat in het park onder een boom liggen met een boekje
Hopelijk geeft het de nodige rust in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Is er nog iets uit de onderzoeken gekomen qua duidelijkheid? Beterschap!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt zelf geen bagage?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heel sneu hoor, en ieder z'n eigen bagage, maar niet op mijn rug.
Fijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Take care!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh lekker, kom vrijdag wel ff borreltje doen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
vergeet niet whiskey uit de fles te drinkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:32 schreef Barbusse het volgende:
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:39 schreef rival het volgende:
Wat voor geveeg heb ik gemist? Kunnen we eindelijk weer eens rellen?
*whiskyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef ArTiC het volgende:
vergeet niet whiskey uit de fles te drinken
Die drang naar de goede oude tijd hequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.
Prima dokter gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is er nog iets uit de onderzoeken gekomen qua duidelijkheid? Beterschap!
Er gebeurde eindelijk eens watquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De aandacht voor het vegen is al meer dan het feitelijke gedoe.
Als je die hebt meegemaakt, dan is het niks meer tegenwoordig.quote:
Ben je dan in Porto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh lekker, kom vrijdag wel ff borreltje doen dan
Een 22-jarig geitje die wat moeite heeft met afscheid nemen.quote:
Niks mis met Irish, een Knappogue ofzoquote:
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 22-jarig geitje die wat moeite heeft met afscheid nemen.
Nu ook, mede dankzij CoolGuy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.
Ah fijn dat ze er bovenop zitten. Goed voor jezelf zorgen! Gezondheid is het belangrijkste goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima dokter gehad
Maar ze heeft me wel op dieet gezet want m'n bloeddruk is te hoog. Vrijdag terug om opnieuw te meten, is het nog te hoog of hoger gaat ze medicatie voorschrijven. En dan bestaat de kans dat ik langer thuis kom te zitten.
Dat is de leven hequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben we in deze SC nooit zo'n moeite mee. We nemen eenzijdig afscheid, of de ander nou wil of niet.
Klinkt alsof je goed in de gaten wordt gehouden nu. Fijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima dokter gehad
Maar ze heeft me wel op dieet gezet want m'n bloeddruk is te hoog. Vrijdag terug om opnieuw te meten, is het nog te hoog of hoger gaat ze medicatie voorschrijven. En dan bestaat de kans dat ik langer thuis kom te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |