quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:27 schreef BE het volgende:
Mijn kinderen vonden het ook geen probleem, ze konden amper naar buiten kijken zonder die dingen in het begin.
Je hebt gelijk. Europees is het 1.50m tenzij uitzonderingregel zoals 1.35m in NL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:49 schreef Leandra het volgende:
Overigens zijn er ook landen waar kinderen tot 1.50 lang in een autostoeltje moeten zitten.... dat daar even rekening mee gehouden wordt als er weer naar het buitenland gereisd wordt
Ik las jouw reactie in het vorige topic en dacht ook al; oei, mijn dochter van 11 moet bij Leandra op een stoelverhoger. Gelukkig rijdt ze een cabrio want dochter is 1.70quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:49 schreef Leandra het volgende:
Ik zat nog met die 12 jaar in gedachten, want vroeger mocht een kind onder de 12 sowieso niet voorin, en volgens mij is er nog een tijdje de situatie geweest dat onder de 12 alleen mocht met een autostoeltje.
Mijne nog láng nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:09 schreef lunapuella het volgende:
Oh, dat is goed om te weten. Mijn lang end van net zes tikt al wel bijna de 1.35 aan.
Oh deze wist ik niet. Onze 10-jarige is over de 1.50, daar zou ik echt geen verhoger voor hebben geregeld als we nog die kant op waren gegaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:59 schreef laziness het volgende:
Frankrijk doet het wel op leeftijd10 jaar en jonger in een stoeltje/zitverhoger.
Toen ik in Indonesië was heb ik echt knappe dingen gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn ook landen waar je met 3 kinderen en 2 kippen en een geit op de brommer mag zonder helm
Haha, mijn vriend is ook zó voorzichtig. Hij vindt monkeytown nog wel spannend voor de 5,5 jarige, laat staan voor de bijna 4 jarige.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:57 schreef Nanukerst het volgende:
Ik leef dus samen met een man die ONTZETTEND voorzichtig is met alles rondom de kinderen. Pas op, kijk uit, niet doen, dat is gevaarlijk, etcetera. Hij ziet in elke beweging die zij maken een groot gevaar in de vorm van hersenletsel of dwarslaesie. Dat mag wat ontspannener, wat mij betreft. Maar dan aan de andere kant zonder nadenken tegen ons kind van net 1.30 zeggen JA JOH IK DENK DAT DE ZITVERHOGER AL NIET MEER HOEFT HOOR.![]()
![]()
![]()
En dan ook al de zitverhoger achterin leggen en lekker op pad gaan met de auto met het kind, niet gehinderd door enige kennis of common sense.
Ik ben echt heel chill over het algemeen, maar daar kan ik slecht tegen.
1.70 is idd wel van een andere ordequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ik las jouw reactie in het vorige topic en dacht ook al; oei, mijn dochter van 11 moet bij Leandra op een stoelverhoger. Gelukkig rijdt ze een cabrio want dochter is 1.70
Hier idem en dan ook pas kind voorin zonder stoelverhoger...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:57 schreef Nanukerst het volgende:
Ik leef dus samen met een man die ONTZETTEND voorzichtig is met alles rondom de kinderen. Pas op, kijk uit, niet doen, dat is gevaarlijk, etcetera. Hij ziet in elke beweging die zij maken een groot gevaar in de vorm van hersenletsel of dwarslaesie. Dat mag wat ontspannener, wat mij betreft. Maar dan aan de andere kant zonder nadenken tegen ons kind van net 1.30 zeggen JA JOH IK DENK DAT DE ZITVERHOGER AL NIET MEER HOEFT HOOR.![]()
![]()
![]()
En dan ook al de zitverhoger achterin leggen en lekker op pad gaan met de auto met het kind, niet gehinderd door enige kennis of common sense.
Ik ben echt heel chill over het algemeen, maar daar kan ik slecht tegen.
Weet je, mijn moeder was daar altijd erg voorzichtig mee, liet ook al gordels achterin plaatsen in de auto die ze in 1972 kochten, waarvoor de dealer haar nog net niet voor gek verklaarde maar wel duidelijk maakte dat ze het maar overdreven nonsens vonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:59 schreef Nanukerst het volgende:
En inderdaad, throwback naar de jaren 80 waar wij met ons hele gezin (7 man) gewoon op pad gingen met zo'n Renaultje, kinderen gewoon opstapelen op elkaars schoot.
Oh wauw, gelukkig mag ik dan zelf nét zonder stoelverhoger vervoerd wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Europees is het 1.50m tenzij uitzonderingregel zoals 1.35m in NL.
Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland eisen dus wel gewoon 1.50m.
Frankrijk doet het wel op leeftijd10 jaar en jonger in een stoeltje/zitverhoger.
Is een bingo specifiek voor jongens of meisjes niet sowieso al een belachelijk concept?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Mijn oudste 2 jongens zijn net op de camping geweigerd bij de jongens only bingo![]()
want met zulk lang haar ben je vast een meisje![]()
ik vind het echt zo belachelijk
Dit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:
Wtf, echt?
Ik weet serieus even niet welke van die 2 ik inderdaad belachelijker vind...
Ja ze zitten dus wel binnen na aandringen van ex ookal vonden ze het ongeloofwaardig dat het echt jongens zijn en nu hebben ze een uitzondering gemaakt (vind ik nog belachelijker om dat zo te zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef lunapuella het volgende:
Ik zou geloof ik in staat zijn daar boos verhaal te gaan halen... (mijn oudste heeft ook lang haar en wordt vaak aangezien voor een meisje)
Een uitzonderingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ja ze zitten dus wel binnen na aandringen van ex ookal vonden ze het ongeloofwaardig dat het echt jongens zijn en nu hebben ze een uitzondering gemaakt (vind ik nog belachelijker om dat zo te zeggen)
Wat een kut actie van die mensen. Jongens/meisjes bingo is al 1 ding maar vervolgens de ‘juiste’ kinderen aangemeld krijgen en ze weigeren, is wel echt een schepje er bovenop. Daar zou ik ook wel een klacht over indienen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ja ze zitten dus wel binnen na aandringen van ex ookal vonden ze het ongeloofwaardig dat het echt jongens zijn en nu hebben ze een uitzondering gemaakt (vind ik nog belachelijker om dat zo te zeggen)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Moet je dan je bingokaart met je piemel invullen ofzo? Wat een onzin…
Je zal als meisje maar een auto krijgen, dat kan dus ook écht niet. Wordt ze vast lesbisch van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
hahaha ja ik dacht nog na posten zal ik dat even toevoegen, want ja dat vind ik idd ook echt belachelijk.
zullen wel met van die prijzen zijn die meisjes niet kunnen gebruiken zoals nerf guns en auto's
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Mijn oudste 2 jongens zijn net op de camping geweigerd bij de jongens only bingo![]()
want met zulk lang haar ben je vast een meisje![]()
ik vind het echt zo belachelijk
Idd, je zou hem zo op tafel leggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Lemijn het volgende:
Het lijkt me het ultieme moment om nog één keer als kind je piemel uit je broek te halen.
Verder uiteraard eens met de WTF-reacties.
Oh dat klinkt heerlijk ja!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak zit op vakantie in de camper op een zitverhoger zonder rugleuning. De eerste keer had ik zijn gewone stoel meegenomen, maar waar laat ik dat ding als ik de achterbank tot bed ombouw? Het stond zo ontzettend in de weg! Dus heb ik een zitverhoger gekocht.
Onze laatste avond in Frankrijk![]()
Het was echt zo ontzettend heerlijk! Hard werken in m’n eentje met Sjaak, maar ook wel ontzettend fijn.
We staan nu met de camper in een klein dorpje (400 inwoners) ergens in de Champagne-steek, kijken uit over heel veel druivenplantjes en aan de andere kant zien we het dorpje. Er kwamen 2 luchtballonnen over varen vanavond. Zo idyllisch!
precies dat beeld…quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:04 schreef BE het volgende:
[..]![]()
![]()
*mental image van die voorhuidjes op stempelkussens!
Dat heeft hij ook gevraagd inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
precies dat beeld…![]()
Ik had trouwens serieus bij de ingang gevraagd of ze misschien hun broek even uit moesten doen om het bewijs te leveren
Een homeknop heeft mijn iphone al jaren niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:18 schreef Vanyel het volgende:
Nog ff terug naar die Apple.. als ik op mijn iPhone homescreen naar beneden swipe krijg ik dus geen lager homescreen maar een zoekscherm. 3x tikken op home knop maakt wel lager scherm.
Ik dacht ik check ff in de instellingen.
Vergat ik mijn andere probleem. Die zijn ook al zo onlogisch![]()
Mijn baas is niet zo vrijgevig. Ik heb net een nieuwe, maar die heeft er gewoon nog wel een.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Een homeknop heeft mijn iphone al jaren niet meer
Dus nu ben je zo ongeveer vrij tot oktober?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Hier is er ineens een soort van paniek ontstaan over mijn openstaande verlofuren![]()
Dus ik heb er maar twee weken vrij van gemaakt![]()
En dan heb ik nog heel veel staan maar vanwege de piek mogen we oktober tm januari sowieso alleen maar losse dagen vrij als we al vrij krijgen dan, maar goed, dat wist ik, no problemo.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:45 schreef Nijna het volgende:
OMG, die bingo... zijn jullie op vakantie naar de vorige eeuw of nog verder terug?
Is er ook een meisjes bingo? Kunnen ze 2 x meedoen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:39 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gevraagd inderdaad
Oh noesquote:
Stomquote:
Ow bruhquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef laziness het volgende:
Ik laadde gisteren iets in het systeem met de verkeerde code en overschreef daarmee de historie van het hele jaar. Kostte me gisteravond 3 uur en vandaag nog 3 uur maar het is allemaal gecorrigeerd.
*note to self* Doe dat nooit meer![]()
Blij dat ik volgende week vrijdag weer een week vakantie heb
Ik vertelde eerder wel hoe moeilijk ik het vond en waar ik tegen aan liep maar op een gegeven moment mee gestopt, want kreeg reacties van Haha ja dat doen kinderen hé, en met mijn hond pak ik het zus of zo aan, en ja dan flikkert je kind toch een keer van de trap...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef LeSage het volgende:
Vandaag was mijn collega na zwangerschapsverlof weer op het werk.
Natuurlijk ook flink wat bij te buurten.
Ik vertelde dat we het momenteel best moeilijk hebben met Mijm (als het niet beter gaat als hij naar school gaat, met meer uitdagingen, dan wil ik wat hulp gaan zoeken).
En ze was zo opgelucht dat ik dat zei. Ze vertelde dat ze al een paar keer flink gehuild had bij een krijsende baby in de wieg.
‘Ja, dat hebben we allemaal wel eens gedaan hoor!’ zei ik.
Maar blijkbaar gingen haar vriendinnen dus alleen maar vertellen hoe leuk het is om baby’s/kinderen te hebben.
Ik snap dat dus niet. Waarom daar zo’n taboe van maken? Er is toch geen schande aan dat je het niet altijd een feestje vindt?
Ik hou zielsveel van mijn jongens, maar het is het moeilijkste dat ik ooit in mijn leven gedaan heb.
Hebben jullie in het dagelijks leven wel eerlijke gesprekken over ouderschap?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef LeSage het volgende:
Jawel, maar het ligt eraan tegen wie. Ik kies wat ik met wie deel. En bij sommige mensen lijkt het dus vast rozengeur en maneschijn. Aan de andere kant benoem ik ook wel eens wat aan mensen die dichter bij mij staan (bijv extreem gedrag van mijn kind) en wordt dat dan gebagatelliseerd. 'Dat doen ze allemaal'. Dan ben ik ook gauw klaarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef LeSage het volgende:
Ik heb sowieso maar weinig vrienden met kinderen eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar ik ken ze wel, die zijige niets is mooier dan het ouderschap en mijn engeltjes mensen.
Dat zijn niet mijn vrienden.
Dat is gewoon onaardig. Een blijk van herkenning vind ik dan vaak wel fijn. Maar niet om het te bagataliseren nee.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jawel, maar het ligt eraan tegen wie. Ik kies wat ik met wie deel. En bij sommige mensen lijkt het dus vast rozengeur en maneschijn. Aan de andere kant benoem ik ook wel eens wat aan mensen die dichter bij mij staan (bijv extreem gedrag van mijn kind) en wordt dat dan gebagatelliseerd. 'Dat doen ze allemaal'. Dan ben ik ook gauw klaar
Dit. Vriendinnen die dichtbij me staan, weten dat het soms echt loodzwaar is met Sjaak. Met hen deel ik dat. Uiteraard deel ik ook de goede momenten met hen en dan genieten ze mee. Maar ze krijgen ook alle moeilijke momenten mee, frustraties, verdriet etc. Bij hen mag dat, ook al herkennen ze het niet van hun eigen situatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jawel, maar het ligt eraan tegen wie. Ik kies wat ik met wie deel. En bij sommige mensen lijkt het dus vast rozengeur en maneschijn. Aan de andere kant benoem ik ook wel eens wat aan mensen die dichter bij mij staan (bijv extreem gedrag van mijn kind) en wordt dat dan gebagatelliseerd. 'Dat doen ze allemaal'. Dan ben ik ook gauw klaar
Mag ik vragen wat je bedoelt met "kinderen als Sjaak" of is dat privé?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dit. Vriendinnen die dichtbij me staan, weten dat het soms echt loodzwaar is met Sjaak. Met hen deel ik dat. Uiteraard deel ik ook de goede momenten met hen en dan genieten ze mee. Maar ze krijgen ook alle moeilijke momenten mee, frustraties, verdriet etc. Bij hen mag dat, ook al herkennen ze het niet van hun eigen situatie.
Daarnaast heb ik wat moeders om me heen verzameld met kinderen als Sjaak, waardoor we op Whatsapp een fijne groep hebben met heel veel herkenning![]()
In het dagelijks leven vertel ik weinig, of alleen de positieve dingen. Dat is vaak toch wat mensen willen horen.
Dagelijks. Ik werk veel met mannen en die staan daar toch wel anders in dan vrouwen hoor. Maar ik ken eigenlijk niemand die het ouderschap ophemelt. Iedereen in mijn echte wereld is tamelijk realistisch.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef LeSage het volgende:
Vandaag was mijn collega na zwangerschapsverlof weer op het werk.
Natuurlijk ook flink wat bij te buurten.
Ik vertelde dat we het momenteel best moeilijk hebben met Mijm (als het niet beter gaat als hij naar school gaat, met meer uitdagingen, dan wil ik wat hulp gaan zoeken).
En ze was zo opgelucht dat ik dat zei. Ze vertelde dat ze al een paar keer flink gehuild had bij een krijsende baby in de wieg.
‘Ja, dat hebben we allemaal wel eens gedaan hoor!’ zei ik.
Maar blijkbaar gingen haar vriendinnen dus alleen maar vertellen hoe leuk het is om baby’s/kinderen te hebben.
Ik snap dat dus niet. Waarom daar zo’n taboe van maken? Er is toch geen schande aan dat je het niet altijd een feestje vindt?
Ik hou zielsveel van mijn jongens, maar het is het moeilijkste dat ik ooit in mijn leven gedaan heb.
Volgens mij zetten de meiden het ook wel erg aan hoor, en hoor ik vooral de dramatische verhalen. Maar het lijkt me behoorlijk aanpoten met tweequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb het hebben van 2 kinderen onderschat. Maar om het nu een hel te noemen, nee.
Ik denk dan ook dat mensen met drie kinderen de zeldzame soort zijn die het hebben van 2 kinderen niet zwaar vonden, anders begin je toch niet aan nog een kindquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:30 schreef SQ het volgende:
Ik krijg trouwens nu steeds kudos toegeworpen van andere moeders omdat ik 3 kinderen heb, zo van "omg dat je dat kunt, ik vind 2 kinderen al zo moeilijk!"
Maar die hebben dan vaak ook 2 hyperactieve peuterzoons met anderhalf jaar er tussen ofzo. Ja, dan was ik misschien ook al gillend gek geworden
Superfijn toch. Beter zo dan dat je denkt "waar de hel ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:30 schreef MaJo het volgende:
Zelf heb ik juist het gevoel dat velen vooral het negatieve delen. Van tevoren werd me verteld hoe vreselijk bevallen is, dat je echt nooit meer slaapt, nul tijd voor jezelf hebt etc. Nou ik vind dat allemaal best meevallen. Nogmaals, ik heb geen huilbaby dus ik kan me voorstellen dat je er dan compleet anders in staat, maar zo vreselijk en levensveranderend vind ik het ook weer niet. Ik zat 's avonds altijd al uitgeteld op de bank, dat is nu niet anders
Zoiets als ik dusquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:30 schreef SQ het volgende:
Ik krijg trouwens nu steeds kudos toegeworpen van andere moeders omdat ik 3 kinderen heb, zo van "omg dat je dat kunt, ik vind 2 kinderen al zo moeilijk!"
Maar die hebben dan vaak ook 2 hyperactieve peuterzoons met anderhalf jaar er tussen ofzo. Ja, dan was ik misschien ook al gillend gek geworden
Haha nou ja, ik vond 2 ook "zwaar", maar 3 heeft mijn leven niet perse zwaarder gemaakt, anders dan dat ik nou weer zo'n afhankelijke baby heb terwijl die andere twee nu op school zitten. Dan zie ik weer het gemak waarmee andere moeders met 2 kinderen in de leeftijd van mijn oudste 2 dingen ondernemen, en dan denk ik wel "crap, ik moet nu wéér 3 jaar op die vrijheid wachten"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat mensen met drie kinderen de zeldzame soort zijn die het hebben van 2 kinderen niet zwaar vonden, anders begin je toch niet aan nog een kind
Ik heb in mijn hele vriendengroep welgeteld 2 vriendinnen die 2 kinderen heerlijk vinden, de rest zeurt er bijna alleen maar over
Ik vind het hebben van 2 kleine kinderen wel zwaar. Maar toch heb ik de wens voor een derde. Omdat ik weet dat het makkelijker/anders wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat mensen met drie kinderen de zeldzame soort zijn die het hebben van 2 kinderen niet zwaar vonden, anders begin je toch niet aan nog een kind
Ik heb in mijn hele vriendengroep welgeteld 2 vriendinnen die 2 kinderen heerlijk vinden, de rest zeurt er bijna alleen maar over
Ja dat hou ik mezelf ook voor. Het is nu echt wel bikkelen maar ik zag ook altijd dat nest vol groterds voor me. En ik kom zelf uit een fijn en warm gezin, ik hoop dat ik dat later ook heb met mijn kinderenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:38 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het hebben van 2 kleine kinderen wel zwaar. Maar toch heb ik de wens voor een derde. Omdat ik weet dat het makkelijker/anders wordt.
Ik las eens ergens: je moet niet afgaan op de tropenjaren, maar hoeveel kinderen je later aan je kerstdiner wil hebben zitten. Dat vond ik mooi.
Wat een heerlijke spekkiesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:46 schreef SQ het volgende:
Maar deze derde is gewoon mijn leukste. Hij is echt mijn allerbeste maatje
(En ja ik weet dat ook deze uiteindelijk een onhebbelijke klootzak wordt maar dat negeer ik nog ff)
[ afbeelding ]
Och, wat een heerlijk lekker ding!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:46 schreef SQ het volgende:
Maar deze derde is gewoon mijn leukste. Hij is echt mijn allerbeste maatje
(En ja ik weet dat ook deze uiteindelijk een onhebbelijke klootzak wordt maar dat negeer ik nog ff)
[ afbeelding ]
Echt zeuren? Ik vind het ook soms zwaar. Zeker met de jongste en ik ben er heel eerlijk over, maar dat is toch anders dan zeuren denk ik. Heel vaak heb ik ook het “OMG, wat ben ik rijk!!” gevoel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whut?quote:
I know, right?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hoezo is Noud al oud genoeg om naar school te gaan? Die is toch pas 2 jaar ofzo?
De woedeaanvallen die ik al om die uitspraak heb gehad, als collega's er weer eens mee kwamen als ik totaal gesloopt binnenkwam na een schoolvakantie of weekend waarin we van wanhoop niet meer wisten waar we het zoeken moesten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 07:45 schreef hilliebillie het volgende:
En zoals een collega van me altijd zegt.. kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Dus ik bereid me vast voor
En waar schaamde je je dan voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:07 schreef Bottoms_up het volgende:
De eerste paar maanden met mijn baby durf ik wel een hel te noemen. Ik heb er weinig over geklaagd omdat ik mij schaamde. Met een baby die slecht sliep, slecht aan de borst dronk waardoor ik moest kolven na elke voeding, kolven wat moeizaam verliep en een baby die zich niet liet wegleggen bleef er echt geen tijd over voor mezelf. Ik kwam niet buiten en ik verzorgde mezelf niet. En dat duurde veel langer dan ik durf toegeven.
Ik snap die uitspraak ook nooit zo. Alsof je geen enorme zorgen om je kleine kinderen kunt hebben. In welk opzicht dan ook. En alsof grote kinderen altijd heel moeilijk worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De woedeaanvallen die ik al om die uitspraak heb gehad, als collega's er weer eens mee kwamen als ik totaal gesloopt binnenkwam na een schoolvakantie of weekend waarin we van wanhoop niet meer wisten waar we het zoeken moesten.
Nooit rechtstreeks naar de betreffende collega's, maar het is nooit meer goedgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |