SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 10-08-2021 22:02:46 ]
Dan is mijn TT direct relevantquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:44 schreef Oriente het volgende:
Hoertje
Ik had 'loempia's zijn lekker'
@:Wazaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén van mijn fabelachtige acties vanaf de doellijn naar de goal@FireFox1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=oGwjWNFiOvoquote:What can change the nature of a man?![]()
Gaan we straks nog gezellig een potje spelen?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
open maar een roomquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaan we straks nog gezellig een potje spelen?![]()
Ik wacht even rustig af op antwoord van Cocoquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht even rustig af op antwoord van CocoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vast wel ergens in Polenquote:
HAHAHAHAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
https://www.haxball.com/play?c=VEsRGXQtDMAquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=DXnYptG2k9cquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice Dit is slechts één voorbeeld, maar misschien kan je voortaan iets geconcentreerder spelen, wel zo leuk voor je teamgenoten
@Oriente was woedend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend afgerond @JR-Style-93![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente pass had beter gekund, maar prima goaltje uiteindelijk!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circus @ChevyCaprice![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circus @ChevyCaprice (deel 2)![]()
Normaal geen Rambogifjes, maar voor deze fraaie goal van @3rr0r maak ik graag een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 01:29 schreef GGMM het volgende:
Normaal geen Rambogifjes, maar voor deze fraaie goal van @:3rr0r maak ik graag een uitzonderingEn mijne bij jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@3rr0r tip: als ik keep: maak je dan geen zorgen over zo'n balletje. Je loopt op die manier alleen maar in de weg!SPOILER: ERRORED #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILER: TOTO'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILER: FRENKIE'DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(al blijft het toch een kutmap)
SPOILER: ERRORED #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- In dit geval had je beter naar voren kunnen lopenSPOILER: JOSSED #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM korte hoek!SPOILER: GMGM'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CHEVY'DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- als ik de bal kan gaan passen, laat mij die bal dan ook passen!SPOILER: JOSSED #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna!SPOILER: WAZZEDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice tip: dit was mokerdomSPOILER: CHEVY'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik liep juist weg omdat error die bal hadquote:
Althans, dat had gemoeten. Helaas heeft hij de draai van een olifant![]()
Zou hij het dit keer leren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
@-jos- In dit geval had je beter naar voren kunnen lopen![]()
Dat is precies waar het mis gaatquote:
Je legt een hele hoek openGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja als ik nu op moet rekenen dat zelfs dat al fout gaat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is precies waar het mis gaat
Je legt een hele hoek open
Hij draait te ver door en heeft de draaicircel van een olifant.
Er was ook tijd zat, je ziet dat hij op x drukt maar een centimeter van de bal afstaat![]()
![]()
Het is sowieso riskant om op die plek in het veld de bal breed te leggen, en ik zou als ik op het doel zou staan dan ook niet meteen reageren op die bewegingquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik nu op moet rekenen dat zelfs dat al fout gaat.
Hij draait te ver door en heeft de draaicircel van een olifant.
Er was ook tijd zat, je ziet dat hij op x drukt maar een centimeter van de bal afstaatDie bal had ik ook nooit zo gegeven, ik was sowieso langs de muur gegaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 'schiet' hij
Als hij dat "gewoon normaal" had gedaan was die bal naar jou gegaan en liep ik al onderweg om jou weer rugdekking te geven.
Al begrijp ik dat hij de bal naar mij wilde spelen, het was immers al bijna een minuut CHEVYTIMEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:23 schreef Scrummie het volgende:
Chevy die haxball inhoudelijk post. Hahahahahaha
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit dit soort muurtrucjes zijn schering en inslagquote:
Je zou eens mee moeten doen, dan kijk je je ogen uit![]()
![]()
Ik ga eerst even oefenenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit dit soort muurtrucjes zijn schering en inslag
Je zou eens mee moeten doen, dan kijk je je ogen uit![]()
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel gebandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
A leuk als je meteen geband wordtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wordt jequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel geband
@onlogisch![]()
wordt jequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel geband![]()
![]()
![]()
Nee man is juist mooiquote:
Beter dan FIFA omdat dit puur isGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=0_YBtW407-cquote:What can change the nature of a man?![]()
Wtf is dit voor debiele ban?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tegengoal omdat Scrummie typt, ik krijg de schuld? Moet ik verplicht op keep staan? Wat is dit voor onzin zeg, tering
Waarom ban je Toto niet dat hij niet keept? Dit slaat echt nergens op
Moderator DIG
Als je dit werkelijk niet snapt ben je echt een achterlijk varken hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegengoal omdat Scrummie typt, ik krijg de schuld? Moet ik verplicht op keep staan? Wat is dit voor onzin zeg, tering
Waarom ban je Toto niet dat hij niet keept? Dit slaat echt nergens op
[ afbeelding ]![]()
Ik ga toch godverdomme niet verplicht staan keepen op een spelletje? Je bent zelf nogal een debiel dat je niet durft te keepen terwijl als je dat wel doet je gewoon had gewonnenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk niet snapt ben je echt een achterlijk varken hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik keep regelmatig een potje, maar dan wel inclusief overtime. Als jij 5 minuten lang keept ga je je act opvoeren van chevytime op de meest achterlijke momenten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toch godverdomme niet verplicht staan keepen op een spelletje? Je bent zelf nogal een debiel dat je niet durft te keepen terwijl als je dat wel doet je gewoon had gewonnen
Doe gewoon normaal en blijf keepen, of loop aan het begin naar voren zodat je een ander verplicht te keepen.![]()
Een speler zoals ik gaat in een OVERTIME niet als een zoutzak staan keepen als ik denk de aanval naar een hoger plan kan tillen, zelf een idioot kan dat bedenkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik keep regelmatig een potje, maar dan wel inclusief overtime. Als jij 5 minuten lang keept ga je je act opvoeren van chevytime op de meest achterlijke momenten.
Doe gewoon normaal en blijf keepen, of loop aan het begin naar voren zodat je een ander verplicht te keepen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar goed, iemand met een winnaarsmentaliteit en tactisch inzicht is dus blijkbaar niet welkom hier, duidelijk
De triestheidGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben weer blij, de ban is verwijderdquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben weer blij, de ban is verwijderd![]()
![]()
Jammer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben weer blij, de ban is verwijderd![]()
Jij had die ban moeten hebben, je loopt naar voren precies als blauw die bal veroverd. Ontzettende laffe hondquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V dit vond ik wel even een lekkere goal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
![]()
Als het draait tussen mij en @Oriente dan zijn we heel goed samen. (Helaas draait het vaak niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: @Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: @Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: @:Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#1 Klopt, ik ga er vanuit dat jij keept. Doe je ook gewoon dus boeiend.SPOILER: @:Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.![]()
Nee ik liet jou keepen en je vliegt naar vorenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#1 Klopt, ik ga er vanuit dat jij keept. Doe je ook gewoon dus boeiend.
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.
Daarom ben jij nou een laffe zak hooiGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oké ik zal dan wel nooit meer keepen, ook prima
Als we zo omgaan met de grootste speler van FOK! dan verdienen jullie mijn verdedigende diensten niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
En jij stond laatste man en liep bewust naar vorenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.
En vervolgens werd @Coco mad en trekt die de bankaart
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké ik zal dan wel nooit meer keepen, ook prima
Als we zo omgaan met de grootste speler van FOK! dan verdienen jullie mijn verdedigende diensten niet.
Wat ben je toch ook een totaalidioot.![]()
Vertel dat de bangeile @Coco maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:29 schreef scrupuleus het volgende:
Heeft er hier ooit iemand gezegd dat het maar een spelletje is?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Omdat jij keepte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En jij stond laatste man en liep bewust naar vorenJa, volkomen terecht omdat je voor de zoveelste keer je team in de steek liet. Leer daar nou eens van.quote:En vervolgens werd @:coco mad en trekt die de bankaart![]()
Nee ik had al aangekondigd dat ik ging aanvallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat jij keepte.
[..]
Ja, volkomen terecht omdat je voor de zoveelste keer je team in de steek liet. Leer daar nou eens van.
Als jij laatste man staat dan moet je dat maar accepteren, en dan niet janken dat als je vooruit (EN typt) loopt dat er dan een goal valt
Ga zelf eens leren dat ik niet op doel hoor te staan als we te lang gelijk staanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jij bent echt de enige die zichzelf zo voor paal zet elke keer hoor. Geen enkele andere keeper doet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga zelf eens leren dat ik niet op doel hoor te staan als we te lang gelijk staan![]()
Eens, en dat alleen maar omdat Scrummie geen verantwoordelijkheid durft te dragen, check ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:33 schreef onlogisch het volgende:
@:coco weer aan het bannen geslagen? Dat jongetje kan niet goed met macht omgaan
HIEROM werd ik geband![]()
Benieuwd naar jouw oordeel maat
Moderator DIG
Jij bent de enige die achterlijk doetquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die zichzelf zo voor paal zet elke keer hoor. Geen enkele andere keeper doet zo achterlijk.
“Ik ga niet keepen want dat doe ik niet als ik bij chevy in het team zit“
Achterlijke jankbalGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat raar om daar te lopen als keeperquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, en dat alleen maar omdat Scrummie geen verantwoordelijkheid durft te dragen, check dit
[ afbeelding ]
HIEROM werd ik geband![]()
Benieuwd naar jouw oordeel maat
Terechte ban![]()
![]()
Ik keepte toen niet eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar om daar te lopen als keeper
Terechte ban
Moderator DIG
Prima chevyquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent de enige die achterlijk doet
“Ik ga niet keepen want dat doe ik niet als ik bij chevy in het team zit“
Achterlijke jankbal.
![]()
Ah, de bekende “niet inhoudelijk meer, want Chevy heeft gelijk”.quote:
Klopt, ik heb altijd gelijk. Vooral als het om hax gaat.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je bent een gestoorde gek, maar idd, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah, de bekende “niet inhoudelijk meer, want Chevy heeft gelijk”.
Klopt, ik heb altijd gelijk. Vooral als het om hax gaat.![]()
![]()
Kan je nog wat anders dan beledigen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een gestoorde gek, maar idd, je hebt helemaal gelijk!
Haxballen in ieder geval niet
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nog wat anders dan beledigen?
Haxballen in ieder geval niet![]()
![]()
Ik kan nu eenmaal slecht tegen onrecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze "discussies" zijn zo'n leuke rubriek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Geen onrecht gezien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal slecht tegen onrecht.![]()
De altijd vooringenomen Scrummie heeft geen onrecht gezien, daar sta ik van te kijken zeg!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Redenen dat deze ban onterecht was:
- Ik stond al 10 seconden niet meer laatste man.
- De ban kwam pas na de tegengoal. Was het stuivertje de andere kant op gevallen met een goal van rood, had ik nog steeds dezelfde "overtreding" (dat was het volgens @Coco) begaan, maar dan was het niet erg geweest omdat rood dan had gewonnen. Dus was het ook nog eens een opportunistische ban!
Dat is het oordeel van Chevy, en daar laat ik het bij, voorlopig.
Op inhoudelijke reacties wil ik wel ingaan.
Degene die aanwezig waren bij deze ONRECHTMATIGE daad en zich nu stilhouden mogen zich de ogen uit de kop schamen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
- De ban kwam pas na de tegengoal. Was het stuivertje de andere kant op gevallen met een goal van rood, had ik nog steeds dezelfde "overtreding" (dat was het volgens @:coco) begaan, maar dan was het niet erg geweest omdat rood dan had gewonnen. Dus was het ook nog eens een opportunistische ban!
Degene die aanwezig waren bij deze ONRECHTMATIGE daad en zich nu stilhouden mogen zich de ogen uit de kop schamen.![]()
Dankzij mij kon je er weer snel in maat, maar je mag nu wel eens ophouden met deze act en gewoon je fout toegeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
- De ban kwam pas na de tegengoal. Was het stuivertje de andere kant op gevallen met een goal van rood, had ik nog steeds dezelfde "overtreding" (dat was het volgens @:coco) begaan, maar dan was het niet erg geweest omdat rood dan had gewonnen. Dus was het ook nog eens een opportunistische ban!
Degene die aanwezig waren bij deze ONRECHTMATIGE daad en zich nu stilhouden mogen zich de ogen uit de kop schamen.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankzij mij kon je er weer snel in maat,Over welke fout gaat dit?quote:maar je mag nu wel eens ophouden met deze act en gewoon je fout toegeven.
Je kan toch zien dat ik naar voren ga en dat ik niet laatste man sta? Doe ik al zo vaak. Dat heeft iedereen gezien, vaak succesvol, soms niet. En nu INEENS, word ik daarvoor de server uit gestuurd, terwijl ik er nog nooit over was gewaarschuwd.
"Chevy je verpest de wedstrijd", wat?! Ik ben degene die de wedstrijd verpest terwijl ik juist degene ben die een andere tactiek initieert om de wedstrijd een andere wending te geven? De rest van het team dat voorin niet tot een goal kan komen is niet degene die de wedstrijd verpest?
Die ban kwam alleen voort uit het feit dat het kwartje toevallig de verkeerde kant op viel, dat irriteert mij ook mateloos.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je dan toch gaat bannen, ban dan voor dit soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klopt, een persoonlijke hetze tegen een speler is ongelofelijk sneu.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kunnen jullie niet online dammen ofzo?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Dit is veel leukerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:03 schreef yvonne het volgende:
Kunnen jullie niet online dammen ofzo?.
![]()
Wat ben ik blij dat ik niet telkens zo'n meltdown krijg na een fout te maken in Haxball, dan had ik al 4045x zelfmoord gepleegd.Oh.![]()
Wat ben ik blij dat ik niet zo dom ben dat ik denk dat die ban om een "fout" werd gegeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet telkens zo'n meltdown krijg na een fout te maken in Haxball, dan had ik al 4045x zelfmoord gepleegd.
Trouwens als iedereen roept dat het een "fout" was, waarom krijg ik dan een ban? Dan kan je wel nog wel 60 keer per sessie een ban zetten, de tering
Moderator DIG
Misschien moet je even je gedrag analyseren en niet je spel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet zo dom ben dat ik denk dat die ban om een "fout" werd gegeven.
Trouwens als iedereen roept dat het een "fout" was, waarom krijg ik dan een ban? Dan kan je wel nog wel 60 keer per sessie een ban zetten, de teringOh.![]()
Je denkt als host het op te lossen door die ban na 10 minuten weer te verwijderen, maar niets is minder waar!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco zeg het maar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:27 schreef GGMM het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
@:coco zeg het maarWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:27 schreef GGMM het volgende:
Die bal is niet over de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
@:coco zeg het maar![]()
Vrijdag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk al dat slap gewouwehoer, maar wanneer gaan we spelen?
@:Coco @:GGMM @:Oriente![]()
Morgen, zei @Coco gisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk al dat slap gewouwehoer, maar wanneer gaan we spelen?
@:Coco @:GGMM @:Oriente
Al kan ik me voorstellen dat hij het nu naar vrijdag verplaatst.![]()
Het is morgen ook woensdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
Ik zei tot woensdag, graag geen nepnieuws.
Tenzij je dacht dat ik bedoelde dat je gisteren morgen zei, wat dus vandaag is, maar ik bedoelde morgen vanuit vandaag gezien.
Maar dat leek me logisch![]()
Gezellig topic, even volgen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:38 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v dit vond ik wel even een lekkere goal
Ging wel lekker ja.![]()
Gezellig.![]()
Bedankt voor het hosten gisteravond Coco!"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Je bent welkom om vaker mee te doen, laat je niet wegjagen door een zekere nare FAquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:19 schreef Salina het volgende:
Gezellig.![]()
Bedankt voor het hosten gisteravond Coco!![]()
![]()
Iedereen krijgt een kans bij mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bent welkom om vaker mee te doen, laat je niet wegjagen door een zekere nare FAZelfs FA's.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik alleen als bepaalde figuren een beetje normaal kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanavond wel weer zin in een potje haxball.![]()
![]()
Is er überhaupt animo?
@Dj_Day-V @JR-Style-93 @ChevyCaprice @Scrummie @3rr0r @FireFox1 @T3hTommay @Wazaaaaa @GGMM @-jos-![]()
Hun probleem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben alle anderen ineens een leven.![]()
Loop niet zo nerveus te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
Is er überhaupt animo?
@:DJ_Day-V @:JR-Style-93 @:ChevyCaprice @:Scrummie @:3rr0r @:FireFox1 @:T3hTommay @:Wazaaaaa @:GGMM @:-jos-![]()
Vergeet @Coco niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
Is er überhaupt animo?
@:DJ_Day-V @:JR-Style-93 @:ChevyCaprice @:Scrummie @:3rr0r @:FireFox1 @:T3hTommay @:Wazaaaaa @:GGMM @:-jos-Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
https://www.haxball.com/play?c=Usw5Ad_Mtr0
Als iemand zich ook verveelt zo op de zondagavond, dit is real soccer, met fatsoenlijk inworp/corner/doeltrap systeem etc. dus men kan niet valsspelen. En powershot, als je 3 sec aan de bal bent kun je veel harder schieten en dus ook mooie afstandsgoals of steekpasses maken
@ChevyCaprice iets voor jou denk![]()
Vanavond nieuwe kansen. Hopelijk is er genoeg animo, aftrap rond 21:17 tijdens de eerste reclame van VI.
Als er vanavond wederom niet genoeg animo is kunnen we concluderen dat @ChevyCaprice verantwoordelijk is voor de dood van haxball.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=Usw5Ad_Mtr0
Als iemand zich ook verveelt zo op de zondagavond, dit is real soccer, met fatsoenlijk inworp/corner/doeltrap systeem etc. dus men kan niet valsspelen. En powershot, als je 3 sec aan de bal bent kun je veel harder schieten en dus ook mooie afstandsgoals of steekpasses maken
@:chevycaprice iets voor jou denk![]()
![]()
Waar is die server dan??quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond nieuwe kansen. Hopelijk is er genoeg animo, aftrap rond 21:17 tijdens de eerste reclame van VI.
Als er vanavond wederom niet genoeg animo is kunnen we concluderen dat @:ChevyCaprice verantwoordelijk is voor de dood van haxball.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Waarom blijf je dit herhalenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoord, maar in goed overleg is besloten dat we geen namen en rugnummers gaan posten!
Noem gewoon namen en rugnummers of hou je het helemaal voor je, slappe zak.![]()
deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit herhalen
Noem gewoon namen en rugnummers of hou je het helemaal voor je, slappe zak.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat blijf je een slappe zak natuurlijk.![]()
![]()
Heb ik al gedaan toch.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoord, maar in goed overleg is besloten dat we geen namen en rugnummers gaan posten!![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=i1czMxXmCwYquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie je draait hier de verkeerde kant op en je hebt de draaicirkel van een olifant.
Graag op letten voortaan.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie je draait hier de verkeerde kant op en je hebt de draaicirkel van een olifant.
Graag op letten voortaan.
Het was vanavond sowieso matig, op een kwartiertje na ofzo.![]()
Tweede week op rij RAMBO gewonnen.
YES LET'S GO FOR IT WOOHOO YEAHGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je hebt zelfs niemand weggejaagd!quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
Dat was ouderwets gezellig!
@:yvonne geen ruzie gemaakt vandaag
Nou ja, @FireFox1 misschien![]()
Geen probleem ouwe reus, ik heb altijd minstens 3 minuten rust tijdens m'n leg press setjes anders word ik lijpquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Bedankt dat je m'n post een like geeft tijdens het sporten![]()
Ik heb mezelf weggejaagd. Mijn spel deed pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt zelfs niemand weggejaagd!
Nou ja, @:Firefox1 misschien
Lekker @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heb je het nu wel door![]()
![]()
Waarom maak je je zo druk om een spelletjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf weggejaagd. Mijn spel deed pijn aan mijn ogen.![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk om een spelletje![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:08 schreef GGMM het volgende:
Lekker @:cocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @:cocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]PasstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heb je het nu wel door![]()
Maar ik vind dit topic wel leuk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee jij vindt haxball kut
Ga weg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco (@Scrummie stond hier wel heel raar gepositioneerd trouwens!)![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:15 schreef GGMM het volgende:
Jos is een sta in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco (@:scrummie stond hier wel heel raar gepositioneerd trouwens!)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1
(nu ik dit zo bekijk ook weer geen beste pass van @Oriente)![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:17 schreef GGMM het volgende:
Gewoon iets omhoog mikken en hij zit. Niet perfect maar deze kon er wel in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1
(nu ik dit zo bekijk ook weer geen beste pass van @:oriente)![]()
Bal is veel te hard om hem aan te nemen en nog omhoog te mikkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gewoon iets omhoog mikken en hij zit. Niet perfect maar deze kon er wel in hoor![]()
Hoeft hem niet aan te nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bal is veel te hard om hem aan te nemen en nog omhoog te mikken![]()
@ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker @:cocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @:cocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Error had gewoon moeten uitkomen @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heb je het nu wel doorBij jou hetzelfde: gewoon iets meer omlaag mikken en het was een goede pas geweest. Dit was inderdaad gewoon een kutpass, sorry dat ik het zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gewoon iets omhoog mikken en hij zit. Niet perfect maar deze kon er wel in hoorGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
Dat was ouderwets gezellig!
@:yvonne geen ruzie gemaakt vandaagYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
En ik weet na al die jaren nog steeds niet wat Haxball is
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik zou zeggen: ga er maar even goed voor zitten, de hoogtepunten:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:34 schreef yvonne het volgende:
En ik weet na al die jaren nog steeds niet wat Haxball is
Moderator DIG
@:-jos-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooie balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heb je het nu wel door![]()
![]()
Eens. Daar kan @Oriente nog iets van lerenquote:![]()
Al vind ik ook dat error die bal gewoon moet hebben![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=acaQnfb97KYquote:What can change the nature of a man?![]()
Ik heb het helemaal gekekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga er maar even goed voor zitten, de hoogtepunten:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Heldinquote:![]()
Genoten? (Moet wel toch)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Absoluut én een like gegeven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heldin![]()
Genoten? (Moet wel toch)Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nog niet in elk geval!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ik dacht die heeft er wel zin in.
Vorige week wel, en toen was het ook een enorme teleurstelling, dus tja.![]()
Ja eens, we zien het om 21.15 wel weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet in elk geval!
Vorige week wel, en toen was het ook een enorme teleurstelling, dus tja.
Ik vraag me af of @MC-M nog leeft![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=aC0ZhiHqsDkquote:What can change the nature of a man?![]()
Error maakt nooit gifjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:47 schreef T3hTommay het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Tevens @:GGMM @:3rr0r, waarmee maken jullie die HQ gifjes?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@TchockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V wtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice @JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@CocoZeg het maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco @-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V prima pass
@Scrummie prima afgerondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is hij @OrienteNetjes
Zie nu pas dat dit ook dom van @Coco is trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere reactie @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde hier woest reageren dat @-jos- de bal van mij afpakte
Dit waren even snel de mooiste/leukste goals.
Morgen misschien nog meer gifjes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie graag gedaan maat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:01 schreef GGMM het volgende:
baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie graag gedaan maat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:44 schreef GGMM het volgende:
Gast hoe kan je mij hier de schuld van gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice@Scrummie loopt weg uit het doel
Moderator DIG
Omdat je de de verkeerde kant afdekt je staat tussen de muur en de bal ipv tussen de goal en de bal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast hoe kan je mij hier de schuld van geven@:Scrummie loopt weg uit het doel
@Scrummie liep ook iets te vroeg uit, ja. Maar dit mag jou nooit gebeuren.![]()
![]()
@3rr0r en @FireFox1 niet meer op deze manier "verdedigen" graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was echt grappig, iedereen stond stil omdat ze dachten dat het al een GOAL was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco krijgt een koekje van eigen blokkeerdeegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zei @GGMM dat hij daar niet bij konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaf hier goede vriend @Scrummie de schuld van een eigen goal (sorry nog daarvoor), achteraf bleek het een GIGA schot van @JR-Style-93 te zijn! ONGELOFELIJK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan...
De misser van de avond!
@GGMM HAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat is grappig die wilde ik net posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij had ik nog een ergere misser trouwens gisteren.![]()
Nog even die wereldgoal van JR in slow motionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente als je hier gewoon direct doordraait naar de goal is dit een goal, waarom altijd per se dat muurtrucje willen doen wat 99 v/d 100 keer misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook weer. Je kan beter van die bal afblijven en hopen dat error inloopt, wat je hier doet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-Jij hebt echt nooit een idee hoe en waar je het beste in kan stappen. Je tactisch inzicht komt niet verder dan "Naar de bal lopen en op x drukken"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco stuurt @ChevyCaprice het bos inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente je pass had aan de andere kant van chevy gemoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 doet ook mee voor 'misser van de avond'
@-jos- liep hier trouwens waanzinnig dom zijn goal uit
@Dj_Day-V en @ChevyCaprice waren hier niet blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 je maakt het wel goed later
(@-jos- was weer naar voren gelopen, waardoor ik 3v1 stond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schitterende openingspass wordt weer eens om zeep geholpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schitterende assist wordt weer eens op zeep geholpen.
Ik heb het maar moeilijk met jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V kiest hier voor de blinde pass achteruit!
(wel mooi afgerond door @Oriente overigens)
Erg vriendelijk van @Scrummie dat hij zo met de situatie omgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@TchockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik de misser van de dag @ChevyCaprice Zowel van mij als van @FireFox1
(wel een heerlijke pass van mij trouwens!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke uitbraak rood![]()
![]()
![]()
Jij was keeper, ik ging er niet vanuit dat je die bal zo achterlijk zou verspelen en anticipeerde daarop door alvast vooruit te lopen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast hoe kan je mij hier de schuld van geven@:Scrummie loopt weg uit het doel
Maar ja, ik had beter moeten weten.
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog even die wereldgoal van JR in slow motionDat was een erg fijn doelpunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Okongod.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens zei ik niet dat ik er niet bij kon
Ik zei dat ik er niet bij okon![]()
Ik sla vandaag een dagje over. Druk druk druk vroeg naar bed
En ik las dat @Oriente in het ziekenhuis ligtSterkte makker.
![]()
wattequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik sla vandaag een dagje over. Druk druk druk vroeg naar bed
En ik las dat @:oriente in het ziekenhuis ligtSterkte makker.
@Oriente wat heb je gedaan maat![]()
Dit was een mislukte grap van @Coco ..quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
watte
@:Oriente wat heb je gedaan maat![]()
https://www.haxball.com/play?c=Om52G4ThPaoquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godsamme.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit was een mislukte grap van @:coco ..![]()
https://www.haxball.com/play?c=Om52G4ThPaoquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar we spelen hé maatquote:
https://www.haxball.com/play?c=Om52G4ThPao
@Dj_Day-V
@JR-Style-93
@Scrummie![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=UW85YsglWBQquote:What can change the nature of a man?![]()
#BedanktVoorHetHostenCoco!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Weer rambo gewonnen! (derde week op rij)
Dit is ongelofelijk. Dank aan alle spelers die hebben meegedaan
Moderator DIG
wtfquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit was een mislukte grap van @:coco ..wtfquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
Frenkie: ggmm zal gelukkig wegblijven
@:GGMM![]()
Hou jij dit bij ja?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer rambo gewonnen! (derde week op rij)
Nou gefeliciteerd dan maar.What can change the nature of a man?![]()
Viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou jij dit bij ja?
Nou gefeliciteerd dan maar.
Bedankt
Moderator DIG
Ziedend.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=gVO6cNxZRBAquote:
Omdat toto users voor de gek heeft gehoudenWhat can change the nature of a man?![]()
Oh okéquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja. Geen zin.
Laten we maar stoppen met haxball.![]()
Even serieus; ik twijfel of ik überhaupt VI ga kijken, mocht Coco gaan hosten om 22:00 en ik ben aanwezig dan kom ik vast wel.quote:![]()
Oh ja je kijkt maar hoor, ik kijk ook geen VI dus wat zou mij dat verrottenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even serieus; ik twijfel of ik überhaupt VI ga kijken, mocht Coco gaan hosten om 22:00 en ik ben aanwezig dan kom ik vast wel.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef Oriente het volgende:
@:maxi-mus busstation Dokkum, 15:45. Je mag al je vrienden meenemen![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=UT9VvJHhLjkquote:What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: