SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 10-08-2021 22:02:46 ]
Dan is mijn TT direct relevantquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:44 schreef Oriente het volgende:
Hoertje
Ik had 'loempia's zijn lekker'
@:Wazaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén van mijn fabelachtige acties vanaf de doellijn naar de goal@FireFox1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=oGwjWNFiOvoquote:What can change the nature of a man?![]()
Gaan we straks nog gezellig een potje spelen?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
open maar een roomquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaan we straks nog gezellig een potje spelen?![]()
Ik wacht even rustig af op antwoord van Cocoquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht even rustig af op antwoord van CocoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vast wel ergens in Polenquote:
HAHAHAHAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
https://www.haxball.com/play?c=VEsRGXQtDMAquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=DXnYptG2k9cquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice Dit is slechts één voorbeeld, maar misschien kan je voortaan iets geconcentreerder spelen, wel zo leuk voor je teamgenoten
@Oriente was woedend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitstekend afgerond @JR-Style-93![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente pass had beter gekund, maar prima goaltje uiteindelijk!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circus @ChevyCaprice![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circus @ChevyCaprice (deel 2)![]()
Normaal geen Rambogifjes, maar voor deze fraaie goal van @3rr0r maak ik graag een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 01:29 schreef GGMM het volgende:
Normaal geen Rambogifjes, maar voor deze fraaie goal van @:3rr0r maak ik graag een uitzonderingEn mijne bij jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@3rr0r tip: als ik keep: maak je dan geen zorgen over zo'n balletje. Je loopt op die manier alleen maar in de weg!SPOILER: ERRORED #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILER: TOTO'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1SPOILER: FRENKIE'DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(al blijft het toch een kutmap)
SPOILER: ERRORED #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- In dit geval had je beter naar voren kunnen lopenSPOILER: JOSSED #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM korte hoek!SPOILER: GMGM'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CHEVY'DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- als ik de bal kan gaan passen, laat mij die bal dan ook passen!SPOILER: JOSSED #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna!SPOILER: WAZZEDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice tip: dit was mokerdomSPOILER: CHEVY'EDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik liep juist weg omdat error die bal hadquote:
Althans, dat had gemoeten. Helaas heeft hij de draai van een olifant![]()
Zou hij het dit keer leren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
@-jos- In dit geval had je beter naar voren kunnen lopen![]()
Dat is precies waar het mis gaatquote:
Je legt een hele hoek openGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja als ik nu op moet rekenen dat zelfs dat al fout gaat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is precies waar het mis gaat
Je legt een hele hoek open
Hij draait te ver door en heeft de draaicircel van een olifant.
Er was ook tijd zat, je ziet dat hij op x drukt maar een centimeter van de bal afstaat![]()
![]()
Het is sowieso riskant om op die plek in het veld de bal breed te leggen, en ik zou als ik op het doel zou staan dan ook niet meteen reageren op die bewegingquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik nu op moet rekenen dat zelfs dat al fout gaat.
Hij draait te ver door en heeft de draaicircel van een olifant.
Er was ook tijd zat, je ziet dat hij op x drukt maar een centimeter van de bal afstaatDie bal had ik ook nooit zo gegeven, ik was sowieso langs de muur gegaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 'schiet' hij
Als hij dat "gewoon normaal" had gedaan was die bal naar jou gegaan en liep ik al onderweg om jou weer rugdekking te geven.
Al begrijp ik dat hij de bal naar mij wilde spelen, het was immers al bijna een minuut CHEVYTIMEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:23 schreef Scrummie het volgende:
Chevy die haxball inhoudelijk post. Hahahahahaha
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit dit soort muurtrucjes zijn schering en inslagquote:
Je zou eens mee moeten doen, dan kijk je je ogen uit![]()
![]()
Ik ga eerst even oefenenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit dit soort muurtrucjes zijn schering en inslag
Je zou eens mee moeten doen, dan kijk je je ogen uit![]()
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel gebandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
A leuk als je meteen geband wordtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wordt jequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel geband
@onlogisch![]()
wordt jequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij ons oefenen maat hier wordt je niet zo snel geband![]()
![]()
![]()
Nee man is juist mooiquote:
Beter dan FIFA omdat dit puur isGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=0_YBtW407-cquote:What can change the nature of a man?![]()
Wtf is dit voor debiele ban?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tegengoal omdat Scrummie typt, ik krijg de schuld? Moet ik verplicht op keep staan? Wat is dit voor onzin zeg, tering
Waarom ban je Toto niet dat hij niet keept? Dit slaat echt nergens op
Moderator DIG
Als je dit werkelijk niet snapt ben je echt een achterlijk varken hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegengoal omdat Scrummie typt, ik krijg de schuld? Moet ik verplicht op keep staan? Wat is dit voor onzin zeg, tering
Waarom ban je Toto niet dat hij niet keept? Dit slaat echt nergens op
[ afbeelding ]![]()
Ik ga toch godverdomme niet verplicht staan keepen op een spelletje? Je bent zelf nogal een debiel dat je niet durft te keepen terwijl als je dat wel doet je gewoon had gewonnenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk niet snapt ben je echt een achterlijk varken hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik keep regelmatig een potje, maar dan wel inclusief overtime. Als jij 5 minuten lang keept ga je je act opvoeren van chevytime op de meest achterlijke momenten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toch godverdomme niet verplicht staan keepen op een spelletje? Je bent zelf nogal een debiel dat je niet durft te keepen terwijl als je dat wel doet je gewoon had gewonnen
Doe gewoon normaal en blijf keepen, of loop aan het begin naar voren zodat je een ander verplicht te keepen.![]()
Een speler zoals ik gaat in een OVERTIME niet als een zoutzak staan keepen als ik denk de aanval naar een hoger plan kan tillen, zelf een idioot kan dat bedenkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik keep regelmatig een potje, maar dan wel inclusief overtime. Als jij 5 minuten lang keept ga je je act opvoeren van chevytime op de meest achterlijke momenten.
Doe gewoon normaal en blijf keepen, of loop aan het begin naar voren zodat je een ander verplicht te keepen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar goed, iemand met een winnaarsmentaliteit en tactisch inzicht is dus blijkbaar niet welkom hier, duidelijk
De triestheidGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben weer blij, de ban is verwijderdquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben weer blij, de ban is verwijderd![]()
![]()
Jammer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben weer blij, de ban is verwijderd![]()
Jij had die ban moeten hebben, je loopt naar voren precies als blauw die bal veroverd. Ontzettende laffe hondquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V dit vond ik wel even een lekkere goal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
![]()
Als het draait tussen mij en @Oriente dan zijn we heel goed samen. (Helaas draait het vaak niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: @Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: @Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: @:Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#1 Klopt, ik ga er vanuit dat jij keept. Doe je ook gewoon dus boeiend.SPOILER: @:Scrummie staat laatste man en loopt naar voren _O- #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.![]()
Nee ik liet jou keepen en je vliegt naar vorenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#1 Klopt, ik ga er vanuit dat jij keept. Doe je ook gewoon dus boeiend.
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.
Daarom ben jij nou een laffe zak hooiGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oké ik zal dan wel nooit meer keepen, ook prima
Als we zo omgaan met de grootste speler van FOK! dan verdienen jullie mijn verdedigende diensten niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
En jij stond laatste man en liep bewust naar vorenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#2 Klopt, dat was het moment dat jij als een debiel besluit naar voren te rennen. Al besproken dus.
En vervolgens werd @Coco mad en trekt die de bankaart
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké ik zal dan wel nooit meer keepen, ook prima
Als we zo omgaan met de grootste speler van FOK! dan verdienen jullie mijn verdedigende diensten niet.
Wat ben je toch ook een totaalidioot.![]()
Vertel dat de bangeile @Coco maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:29 schreef scrupuleus het volgende:
Heeft er hier ooit iemand gezegd dat het maar een spelletje is?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Omdat jij keepte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En jij stond laatste man en liep bewust naar vorenJa, volkomen terecht omdat je voor de zoveelste keer je team in de steek liet. Leer daar nou eens van.quote:En vervolgens werd @:coco mad en trekt die de bankaart![]()
Nee ik had al aangekondigd dat ik ging aanvallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat jij keepte.
[..]
Ja, volkomen terecht omdat je voor de zoveelste keer je team in de steek liet. Leer daar nou eens van.
Als jij laatste man staat dan moet je dat maar accepteren, en dan niet janken dat als je vooruit (EN typt) loopt dat er dan een goal valt
Ga zelf eens leren dat ik niet op doel hoor te staan als we te lang gelijk staanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: