Lekker man, lekker blijven posten op Fok! Ik waardeer het.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:51 schreef Helikopterpilootje het volgende:
[..]
Maurice de Hond is een data-analist met een enorme hoeveelheid kennis op gebied van statistiek en wiskunde, die zelf universitair docent was en al sinds de jaren '60 aan de wieg heeft gestaan van de moderne data-analyse. Hij beschikt over alle benodigde kennis om verbanden in grote hoeveelheden data te zien en ook redeneerfouten en grove statistische blunders, die bij het RIVM bijvoorbeeld aan de lopende band gemaakt worden, te herkennen.
Ik zit hier godverdomme geen scriptie te schrijven, dus ik ben jou geen wetenschappelijk niveau literatuurvermelding schuldig. Nogmaals, zoek de Q&A van Maurice en Vincent van vorige week woensdag maar zelf op op Youtube, en kijk bij de hoofdstukken in de videobeschrijving, verrekte luiwammes!
M'n post heeft niks met 'anti-wetenschap' zijn te maken, maar met kritiek op hoe eenzijdige informatiestromen en starheid onder ambtenaren (per definitie de meest conventioneel denkende en in de regel minst ambitieuze en minst capabele mensen in hun vakgebied - anders ga je wel voor de hogere status en verdienste in de vrije markt) het gezond functioneren van uitwisseling van ideeën dwars zitten. Het is dus een sterk pro-wetenschappelijk standpunt, omdat ik kritiek uit op tendensen die het gezond functioneren van voortschrijdend inzicht en een open uitwisseling van ideeën ernstig ondermijnen.
Het door mij genoemde voorbeeld van hoe een aan alle kanten rammelend onderzoekje van niks met een kleine steekproefpopulatie naar de effectiviteit van ivermectine door alle media van de daken wordt geschreeuwd terwijl men vergelijkingen tussen Indiase deelstaten met en zonder profylaxe met ivermectine, waaruit het tegenovergestelde blijkt en je een steekproefpopulatie van tientallen miljoenen mensen per groep hebt, negeert, is daar keihard bewijs van.
Voor de rest zal het me echt een rotzorg zijn wat je denkt. Natuurlijke selectie straft hen af die hun fitheid ondermijnen en beloont hen die hun fitheid verbeteren en zal vanzelf wel uitwijzen wie op lange termijn het beste af is: herstelden die zich al dan niet laten vaccineren of mensen die zonder besmet te zijn geweest via vaccinatie antistoffen hebben opgedaan.
We weten trouwens niet alleen uit data uit Israel dat herbesmettingen zeldzamer zijn relatief aan populatiegrootte dan doorbraakbesmettingen, we weten zelfs waaróm dat zo is - je immuunsysteem wordt dan niet enkel getraind op het spike-eiwit maar op talloze andere structuren van het virus, waardoor het het virus langs meerdere wegen kan aanvallen - en hebben exact hetzelfde kunnen waarnemen bij bijvoorbeeld alle kinderziektes. Een mazelenprik biedt jarenlange immuniteit, mazelen hebben gehad biedt levenslange immuniteit. Idem voor de bof, rode hond, et cetera, en voor de seizoensgriep geldt hetzelfde. Influenza oplopen maakt je immuun voor die stam, effectiviteit van het griepvaccin tegen dezelfde stam is maar ongeveer 60%.
Als dat je niet overtuigt, dan steek je je stompzinnige geneuzel maar daar waar geen licht schijnt.
Dat is lastig als ze aandacht willen.quote:
Gewoon vriendelijk aangeven dat je het niet over dat onderwerp wil hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is lastig als ze aandacht willen.
In het echte leven doe ik dat maar online wil ik het er juist wel over hebben, anders zoek ik het niet op.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gewoon vriendelijk aangeven dat je het niet over dat onderwerp wil hebben
Er liggen 212 mensen op de IC, DANKZIJ de prik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.
Welke vrijheden heb je nu eigenlijk met je prik? Je mag in sommige landen binnen zitten ipv buiten nou woehoe wat een vrijheid.
Ik vind dat soort morele kwalificaties niet zo interessant. Zodra iedereen die gevaccineerd wil worden de kans heeft gehad, mag de boel van mij open.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus als de ziekenhuizen straks NIET overlopen is er geen enkele reden meer om de mensen die er voor kiezen om op een natuurlijke manier immuniteit op te bouwen weg te zetten als dom/wappie?
Waarvoor dankquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Er liggen 212 mensen op de IC, DANKZIJ de prik.
De stomheid van sommige mensen...
Grappig, hadden ze hun Wappie-Badge opgenaaid? Anders zijn ze lastig te herkennen...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
De wappies die ik gesproken heb ga je niet overtuigen.. Het is bijna religie voor ze. Dus worden ze alleen wakker zodra ze Covid19 hebben...
Je kan eerder spreken van dat TS in een religie/sekte zit, omdat hij zijn keuze wil opdringen aan anderen die dat niet willen (waar hij ook nog eens denigrerend over spreekt, zoals jij). Dat (het opdringen van je geloof en denigrerend spreken over anderen die anders denken) getuigt eerder van dat je zelf in een religie of zelfs sekte zit dan andersom.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
De wappies die ik gesproken heb ga je niet overtuigen.. Het is bijna religie voor ze. Dus worden ze alleen wakker zodra ze Covid19 hebben...
Hij heeft met ze gesproken, dan blijkt meestal al heel snel of je met wappies te maken hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig, hadden ze hun Wappie-Badge opgenaaid? Anders zijn ze lastig te herkennen...
Zozo, en dat moet ik allemaal maar aannemen? Ik neem zoiezo al van jou niet veel aan.. laat staan van die ehh "Wappie Kenner"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft met ze gesproken, dan blijkt meestal al heel snel of je met wappies te maken hebt.
Dat stond in de post die jij quotte. Mischien eens beginnen met lezen voor je reageert? Ik zal het nog even voor je quoten, het was ook zo'n lange zin:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo, en dat moet ik allemaal maar aannemen? Ik neem zoiezo al van jou niet veel aan.. laat staan van die ehh "Wappie Kenner"
quote:De wappies die ik gesproken heb ga je niet overtuigen.
Ja én? Ben jij nu ook ineens een Wappie-Kenner? Ga es snel ophouden met die flauwekul.. pleasequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat stond in de post die jij quotte. Mischien eens beginnen met lezen voor je reageert? Ik zal het nog even voor je quoten, het was ook zo'n lange zin:
[..]
Je hebt aan beide kanten sektarische lui zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef ZoonVan het volgende:
[..]
Je kan eerder spreken van dat TS in een religie/sekte zit, omdat hij zijn keuze wil opdringen aan anderen die dat niet willen (waar hij ook nog eens denigrerend over spreekt, zoals jij). Dat (het opdringen van je geloof en denigrerend spreken over anderen die anders denken) getuigt eerder van dat je zelf in een religie of zelfs sekte zit dan andersom.
Hey man ... hij heeft er mee gesproken ... hoeveel meer onweerlegbaar bewijs had je gewild? 😅 lolquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ja én? Ben jij nu ook ineens een Wappie-Kenner? Ga es snel ophouden met die flauwekul.. please
Dus er zijn échte Wappie-Kenners.. ze bestaan, hoe dan? Ik ben echt verbijsterdquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey man ... hij heeft er mee gesproken ... hoeveel meer onweerlegbaar bewijs had je gewild? 😅 lol
En ja de manier van communicatie laat hier nogal dikwijls te wensen over 😑
Ja, vooral door mensen die niet kunnen lezen wat er voorafgegaan is, zo te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey man ... hij heeft er mee gesproken ... hoeveel meer onweerlegbaar bewijs had je gewild? 😅 lol
En ja de manier van communicatie laat hier nogal dikwijls te wensen over 😑
Dat gaat zeker niet aan mij liggen, maar als er malloten dingen gaan posten die totaal van het padje zijn, mag je enige pittige reacties verwachten...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:25 schreef miss_sly het volgende:
En nu verder zonder schelden en termen als vaccinazi en wel met een beetje respect naar elkaar.
Schelden is maar aan 1 partij gegeven blijkbaar ...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:25 schreef miss_sly het volgende:
En nu verder zonder schelden en termen als vaccinazi en wel met een beetje respect naar elkaar.
De suggestie dat schelden en je werkelijk ongezouten menig geven in BNW wél zou mogen slaat werkelijk nergens op...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Pittig reageren mag. Wel netjes. En het is hier geen BNW, maar COR. Dat zijn de spelregels.
Dat gaat niet over schelden, maar over bepaalde zaken die niet in COR thuishoren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie dat schelden en je werkelijk ongezouten menig geven in BNW wél zou mogen slaat werkelijk nergens op...
Doe nog eens een poging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |