In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt is het ook in Zuid-Frankrijk geen zomer lang 30+.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wtf, een krappe 20 graden in het zuiden van Frankrijk en het noorden van Spanje
Dit zie je toch niet heel vaak in augustus. Zo'n groot verschil.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
Het is in ieder geval niet meer zo dat de warmte irritant dichtbij zit.
[ afbeelding ]
De Atlantische kust is nooit heel warm, dat is wel normaal daar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wtf, een krappe 20 graden in het zuiden van Frankrijk en het noorden van Spanje
Hier alleen amper geweest, dus retour klopt als woord niet helemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:51 schreef Dven het volgende:
Mogen trouwens niet vergeten dat de zomer langzamerhand op z'n retour is. Dat in ogenschouw nemende ziet de lange termijn er niet slecht uit. Al kan dat natuurlijk ook zomaar nog omslaan.
[ afbeelding ]
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier alleen amper geweest, dus retour klopt als woord niet helemaal
In Zuid-Frankrijk valt 20 graden toch echt niet op of rond de normquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De Atlantische kust is nooit heel warm, dat is wel normaal daar.
Allemaal de schuld van die balzak boven Scandinaviquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit zie je toch niet heel vaak in augustus. Zo'n groot verschil.
Wat je niet wil hebben in de zomer is een groot lagedrukgebied boven Scandinavi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die balzak boven Scandinavi
[ afbeelding ]
Trekt na het weekend allemaal weer redelijk recht al blijft de grootste afwijking naar het warme toe aan de oostelijke helft van het continent toebedeeld.
Van de winter hebben we uiteraard weer gewoon westenwind de hele tijd, lekker boven nul en regenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat je niet wil hebben in de zomer is een groot lagedrukgebied boven Scandinavi.
In de winter trouwens ook niet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Van de winter hebben we uiteraard weer gewoon westenwind de hele tijd, lekker boven nul en regen
Laten we daar maar van uitgaan, kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Van de winter hebben we uiteraard weer gewoon westenwind de hele tijd, lekker boven nul en regen
Daar zullen sommigen hier ontzetten blij mee zijn....geen sneeuw en vorstquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Laten we daar maar van uitgaan, kan het alleen maar meevallen
Alles beter dan een west circulatie in de winterquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar zullen sommigen hier ontzetten blij mee zijn....geen sneeuw en vorst![]()
Niet alleen van mij, maar feitelijk ook nog eens juist. Alleen deze week al. Onder de 20, vrijwel geen zon en regenachtig. Geen zomer. En dit is niet de eerste weekquote:
Zomer is zomer. Dat het weerbeeld niet overeenkomt met jouw wensen doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet alleen van mij, maar feitelijk ook nog eens juist. Alleen deze week al. Onder de 20, vrijwel geen zon en regenachtig. Geen zomer. En dit is niet de eerste week
Vertel mij wat, alleen hebben wij het niet voor het zeggen...al denken sommigen van welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:14 schreef aloa het volgende:
Alles beter dan een west circulatie in de winter
Ja, volgens de kalender. Het weerbeeld is verder niet zomers. Dat is niet zozeer "niet aan mijn wensen". Dat is gewoon geen zomerweer, heel simpel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zomer is zomer. Dat het weerbeeld niet overeenkomt met jouw wensen doet daar niets aan af.
Tot zo ver de vermeende opwarming van de aardequote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:19 schreef aloa het volgende:
Augustus is inmiddels een graad onder normaal.
Toen ik in april al voorspelde dat 2021 de boeken zou ingaan als het jaar zonder zomer, werd ik nog door iedereen uitgelachen. Ik haat het als ik gelijk hebquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, weer 1 dag 20-25 graden in 7 dagen tijd.![]()
[ twitter ]
25 graden geen zomer noemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toen ik in april al voorspelde dat 2021 de boeken zou ingaan als het jaar zonder zomer, werd ik nog door iedereen uitgelachen. Ik haat het als ik gelijk heb
Dat riep je ook in 2020 en 2019, en we weten allemaal hoe die twee zomers zijn verlopenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toen ik in april al voorspelde dat 2021 de boeken zou ingaan als het jaar zonder zomer, werd ik nog door iedereen uitgelachen. Ik haat het als ik gelijk heb
Vorig jaar was ook kut andersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat riep je ook in 2020 en 2019, en we weten allemaal hoe die twee zomers zijn verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |