1986 was het? Ik 6, dan valt het nog meequote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 10 denk ik...dus reken maar uit
Ik ken de andere kant van Hans Klok wel uit het IJmuidense.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef WSobchak het volgende:
Haha, Hans denkt rot ff op met die psychologie van de koude grond en die wroet pogingen.
Nee, dat optreden met Tina was een paar jaar eerder. Dat bedoelde ik, '81 of '82 ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
1986 was het? Ik 6, dan valt het nog mee
Inderdaad, multi-talentquote:
Heb wel eens een docu van hem gezien toen hij nog met zijn vorige vriend was. Inderdaad een beetje groot kind. Maar inderdaad, prima tv avondje zoquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant van Hans Klok wel uit het IJmuidense.
Hans is een simpele ziel die pas laat 'echt volwassen' is geworden.
Hij weet inmiddels dat Hans Klok ook een business en bedrijf is. Dat was vroeger wel anders.![]()
Maar voor nu is het gewoon een heerlijke Zomergasten
Steve Coogan speelde Stan Laurel echt geweldig in deze film.quote:
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:27 schreef golfer het volgende:
Zijn keuzefilm: Stan & Ollie (2018) - IMDb
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:33 schreef Kanaroe het volgende:
Ik haak af, overload aan praten en ik moet er morgen vroeg uit.
Veel plezier nog aan de kijkers!
Bingo!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:32 schreef borisz het volgende:
Hans kon ook in de Zeewegbar behoorlijk wat drank wegtikken.
Als je dit filmpje ziet zal je moeten toegeven dat ze best redelijk kon zingen.quote:
Ze heeft wel een nummer van Agnetha gecoverd: Wrap your arms around me / Sla je arm om me heen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:21 schreef livelink het volgende:
Het is wel een entertainer. Ik heb me niet verveeld deze uren. En ik heb samen met mijn dochter gekeken. Dat was wel grappig. Haar verbazing over Willem Ruis en haar fascinatie voor Olga de Haas. Ze kende Hans Klok niet en is intussen filmpjes van zijn show aan het opzoeken.
En ze dacht dat Bonnie St. Claire Agnetha was. Maar feit is dat dit de eerste zomergasten was die ze met me mee wilde kijken. Dus hij weet toch het wat jongere publiek te trekken kennelijk.
Drunense duinen, zei ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:19 schreef golfer het volgende:
Klassieker van TopPop op de Veluwe opgenomen.
Bonnie komt toch nog buiten spelen...
Huh? Er werd toch alleen in positieve zin gesproken over Bassie en Adriaan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:24 schreef PLAE@ het volgende:
Heerlijke gast. Zij wist soms niet wat ze er mee aan moest. Maar dat is al jaren de standaard.
Edit: walgelijk hoe ze vakmensen die zichzelf opnieuw weten uit te vinden zoals de van Toors niet op waarde weet te schatten.
En hoe ben jij daar vroeger als kind mee omgegaan toen je dat van Hans zag?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken de andere kant van Hans Klok wel uit het IJmuidense.
Hans is een simpele ziel die pas laat 'echt volwassen' is geworden.
Hij weet inmiddels dat Hans Klok ook een business en bedrijf is. Dat was vroeger wel anders.![]()
Maar voor nu is het gewoon een heerlijke Zomergasten
Tjee... die recensie van Angela de Jong zegt wat mij betreft meer over haar dan over de uitzending. Er moet meteen weer een of andere ranzige anecdote bij gesleept worden, die niets met de uitzending van doen heeft. Als dit haar niveau is, dan snap ik wel dat ze aangeeft Zomergasten normaal gesproken te intellectueel te vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:09 schreef golfer het volgende:
613.000 kijkers en daarmee (zoals verwacht) de best bekeken uitzending van dit seizoen.
Klok belandt echter niet in de top drie met best bekeken uitzendingen van Zomergasten ooit. De gesprekken met cabaretier Youp van 't Hek (2001, 1,3 miljoen kijkers), presentatrice Mies Bouwman (2002, 1,1 miljoen) en de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan (2017, eveneens 1,1 miljoen kijkers) blijven standvastig bovenaan staan.
Een paar recensies:
De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)e-optimist~b550d4d2/
NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-geen-ander-a4055700
Sargasso: https://sargasso.nl/recensie-zomergasten-met-hans-klok/
Het Parool: https://www.parool.nl/kun(...)tje-tappen~b3b52f47/
Metro: https://www.metronieuws.n(...)g-nooit-naar-school/
AD: https://www.ad.nl/show/ha(...)-hotelzaal~a7980686/
Humo: https://www.humo.be/tv/ha(...)te-blijven~bea71003/
Gelukkig zit ze achter de betaalmuur.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:03 schreef Sodemieters het volgende:
Tjee... die recensie van Angela de Jong zegt wat mij betreft meer over haar dan over de uitzending. Er moet meteen weer een of andere ranzige anecdote bij gesleept worden, die niets met de uitzending van doen heeft. Als dit haar niveau is, dan snap ik wel dat ze aangeeft Zomergasten normaal gesproken te intellectueel te vinden.
Ik werd ooit gestalkt door het AD of ik geen abo wilde (had ooit een een paar gratis zaterdag edities gehad) ik wimpelde ze altijd af met kan niet, wil niet, komt niet uit... Ze hebben zelfs een keer gezegd dat ik een digibeet zou zijn omdat ik geen tablet had toen ze me een tablet abo wilden aansmeren. Maar de laaste keer toen ze vroegen waarom wilt u het niet heb ik geantwoord "omdat ik het gewoon een hele hele slechte krant vind" Toen hebben ze me nooit meer gebeld.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze achter de betaalmuur.
Angela de Jong is een ordinaire troela die schrijft voor de slechtste krant van Nederland, een eer die het clickbaitprul AD van de Telegraaf heeft overgenomen (daar werken tenminste nog echte journalisten).
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik werd ooit gestalkt door het AD of ik geen abo wilde (had ooit een een paar gratis zaterdag edities gehad) ik wimpelde ze altijd af met kan niet, wil niet, komt niet uit... Ze hebben zelfs een keer gezegd dat ik een digibeet zou zijn omdat ik geen tablet had toen ze me een tablet abo wilden aansmeren. Maar de laaste keer toen ze vroegen waarom wilt u het niet heb ik geantwoord "omdat ik het gewoon een hele hele slechte krant vind" Toen hebben ze me nooit meer gebeld.
Ik denk dat ze dachten ja daar valt niets tegen in te brengen.
Zij moet de stem van het volk verwoorden. Maar het volk is veel te hoog gegrepen voor haar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tjee... die recensie van Angela de Jong zegt wat mij betreft meer over haar dan over de uitzending. Er moet meteen weer een of andere ranzige anecdote bij gesleept worden, die niets met de uitzending van doen heeft. Als dit haar niveau is, dan snap ik wel dat ze aangeeft Zomergasten normaal gesproken te intellectueel te vinden.
Spannende strijd om de titel slechtste krant, maar mbt de Telegraaf: zolang ene meneer hoogland daar nog zijn tekst mag inleveren en dat die tekst daarna ook nog daadwerkelijk gepubliceerd wordt mag die krant wat mij betreft nog steeds de rode lantaarn van “journalistiek” Nederland dragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze achter de betaalmuur.
Angela de Jong is een ordinaire troela die schrijft voor de slechtste krant van Nederland, een eer die het clickbaitprul AD van de Telegraaf heeft overgenomen (daar werken tenminste nog echte journalisten).
Ik kan van alles lelijks over De Telegraaf zeggen, het is een ranzig clubblad van foutrechts en mij zul je er niet mee in de trein zien zitten, maar het is een krant met een stempel en een identiteit, ze nemen hun eigen journalisten nog serieus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:46 schreef manny het volgende:
Spannende strijd om de titel slechtste krant, maar mbt de Telegraaf: zolang ene meneer hoogland daar nog zijn tekst mag inleveren en dat die tekst daarna ook nog daadwerkelijk gepubliceerd wordt mag die krant wat mij betreft nog steeds de rode lantaarn van “journalistiek” Nederland dragen.
Heerlijke post. Hulde.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kan van alles lelijks over De Telegraaf zeggen, het is een ranzig clubblad van foutrechts en mij zul je er niet mee in de trein zien zitten, maar het is een krant met een stempel en een identiteit, ze nemen hun eigen journalisten nog serieus.
Het AD is geen krant, het is wat er van een krant overblijft wanneer je cynische investeerders hun goddelijke gang laat gaan op de redactie en het dagelijks bestuur overdraagt aan de afdeling sales en marketing. Een walmende clickbaitpulpfabriek aan de rand van de polder.
De Telegraaf kun je oprecht haten, het AD verdient alleen nog onze minachting.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef golfer het volgende:
Kan het hier nu weer gaan over Zomergasten?
Dat lijkt me niet het probleem; als je een serie kunt bingewatchen, kun je ook Zomergasten kijken. Het geduld vinden is denk ik veeleer een opgave.quote:Op maandag 22 november 2021 14:14 schreef Tyranoesauroes het volgende:
De tijd vinden om 3 uur lang naar een programma te kijken is best wel een opgave!
Daar zijn al meerdere topics over geweest.quote:Op maandag 22 november 2021 14:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wie zou Janine Abbring mogen vervangen volgens jullie?
En vooral ook de dynamiek tussen de presentator en de gast. Weet nog wel dat die kale voetbalpresentator presentator was voor een tijdje, had best wel interessante gasten, en die kale is een prima kerel, maar er was nauwelijks een klik bij de gasten. En zo ook met Jelle Brandt Corstius, intelligente kerel maar als je hem niet kan uitstaan is het eigenlijk gewoon kut.quote:Op maandag 22 november 2021 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het geduld vinden is denk ik veeleer een opgave.
Sorryquote:Op maandag 22 november 2021 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn al meerdere topics over geweest.
Bijvoorbeeld deze: TV / Wie moet volgend jaar Zomergasten presenteren ?
Let niet op Golfert.quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Sorry![]()
Edit: 2011 ja, jezus, lekker courant![]()
Wintergasten was al op televisie tussen 2005 tot 2012. Het programma werd toen onder anderen gepresenteerd door Joris Luyendijk, Raoul Heertje en Leon Verdonschot. Het rijtje gasten van destijds liegt er niet om: Iggy Pop, Garri Kasparov, David Lynch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:14 schreef Nadinarama het volgende:
Verhip! Er bestaat zoiets als Wintergasten...nog steeds met Janine https://www.npostart.nl/v(...)2-2021/VPWON_1330342
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Het rijtje gasten van destijds liegt er niet om: Iggy Pop, Garri Kasparov, David Lynch.
En leuke interactie tussen de 2...quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Die uitzending met Harari was heel interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |