Doe anders ff normaal ofzo… sjezus.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan kun je DTS net zo goed in de vuilnisbak gooien
https://www.youtube.com/watch?v=Ckg3byPznbk[quote]quote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2617161/9/25#p200820232]zondag 8 augustus 2021 21:14[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/28442]Celestien[/url] het volgende:
Paul kan het hier allemaal niet meer aan; hij kan alle hulp hier gebruiken die hij kan krijgen!quote:
Sodastream is echt de beste uitvinding ooitquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook zonder bubbels? Want daar ga je zo van boeren.
U is van het vrouwelijk geslacht, en u bent blauw, dus uw aanwezigheid was hier gewenst.quote:
🤪🤣quote:
Dan drink ik liever gewoon druivensap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst alcohol vrije wijn. Nou echt niet lekker.
Gefermenteerd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan drink ik liever gewoon druivensap.
Bij wijn is het juist de alcohol die het lekker maakt. Bij Mojito is het echt heerlijk alcoholvrij.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst alcohol vrije wijn. Nou echt niet lekker.
Hey Celestien 🖐🏻quote:
gefermenteerde druivensap is eigenlijk beste lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Serieus, gewone druivensap.quote:
Dank u!quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:13 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gooit een handvol graan en mais DTS in
Succes dames.
Dit was net verdunde azijn. Bah bahquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
meestal geven de hanen de problemenquote:
Zal het eens proberenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij wijn is het juist de alcohol die het lekker maakt. Bij Mojito is het echt heerlijk alcoholvrij.
Je bent zelf een amateur. Je vergeet @iteejer en @knorretje en @Breulsquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
Amateurs... Roep gewoon de grote bazen gelijk @:danny @:yvonne @:paul
al lang gebeurdquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
Amateurs... Roep gewoon de grote bazen gelijk @:danny @:yvonne @:paul
Dat kan ook prima, met water en cola (om te boeren)quote:
Nope, dat is een FA, geen Admin.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
al lang gebeurd
je vergeet @:Murp
Paul heeft achter de schermen alle touwtjes in handen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent zelf een amateur. Je vergeet @:iteejer en @:knorretje en @:breuls
Oh, en paul is geen admin.
Zoals water bedoeld isquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou niet van bubbelwater. Ik drink het puur
ben toch een echte damequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, met water en cola (om te boeren)
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Wel jammer als je een
[..]
Paul heeft achter de schermen alle touwtjes in handen.
Proest. Ik heb meer touwtjes dan hij denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Wel jammer als je een
[..]
Paul heeft achter de schermen alle touwtjes in handen.
@Danny Paul vind de mentions niet mooiquote:
Als je van boeren bubbels houdt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sodastream is echt de beste uitvinding ooit
De rode inderdaad. Wit heb ik nooit ongefermenteerd op.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel de rode, die witte daar klappen mijn oren van naar binnen.
Proestquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Proest. Ik heb meer touwtjes dan hij denk ik
Ik wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De rode inderdaad. Wit heb ik nooit ongefermenteerd op.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |