En ook niet zolang ik wakker ben 😉quote:
Leuke vrouw. Kwam eerst nog wel eens hier. Lang niet gezien. Veel met haar gelachen.quote:
inb4 En Vogue.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lekker heerlijk VROUWEN POWER NUMMER
Sjakiequote:
Die Tagiatelle of zo?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
Er is er toch ook 1 die spaghetti heet of zo
Das een klein glaasjequote:
@capricia @trein2000 @Plompzakker @miss_sly @heywoodu @Celestien @Ama @Ole @Frutselquote:
of toni braxton - he wasnt man enough for mequote:
Bedoel je Tagliano iemand noemde hem ooit tagliatellequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
Proostquote:
is plompzakker een vrouw???quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:capricia @:trein2000 @:plompzakker @:miss_sly @:heywoodu @:celestien @:ama @:ole @:Frutsel
Moet ik nog even doorgaan of kan ik naar bed?
des te meer des te beterquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:capricia @:trein2000 @:plompzakker @:miss_sly @:heywoodu @:celestien @:ama @:ole @:Frutsel
Ja ik doe rustig aan vanavond, want ik moet morgen weer werken.quote:
Hey Mikeytt lang niet gezien.quote:
Neuh, ik heb er random wat uit de index gevistquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is plompzakker een vrouw???![]()
4 real???
hou es op zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bedoel je Tagliano iemand noemde hem ooit tagliatelle
quote:
Amelia met d'r grote meid!quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of toni braxton - he wasnt man enough for me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk heb je 😉quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik doe rustig aan vanavond, want ik moet morgen weer werken.
Hey Niz.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke vrouw. Kwam eerst nog wel eens hier. Lang niet gezien. Veel met haar gelachen.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er random wat uit de index gevist
Bijna goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef mazaru het volgende:
quote:
Ja, de admins en FA's ken ik wel uit m'n hoofd. (hoewel ik er vaak altijd wel één vergeet te taggen als ik die laatste nodig heb), maar de lijst met mods is me iets te lang om uit m'n hoofd te leren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |