Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nope. Dat is een FA. Geen Admin. Admins zijn rood, niet donkerblauw. #Kenjecrewquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ow ik dacht dat je het daarover had.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Dat is een FA. Geen Admin. Admins zijn rood, niet donkerblauw. #Kenjecrew![]()
![]()
Beetje foute filmAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
zat even in een zak chips te graaien, dus moest eerst even handjes wassen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja ik had bewust het juist wat breder gehouden admin / forum admin.
Forum admins zijn toch ook een soort van admins?Ergens, in de verte?
![]()
![]()
Ja hoi
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
@:murp @:pharkus @:opa.bakkebaard @:ggmm @:straatcommando.Gristus, mens!
![]()
![]()
1 trede eronder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik had bewust het juist wat breder gehouden admin / forum admin.
Forum admins zijn toch ook een soort van admins?Ergens, in de verte?
![]()
Kijkquote:
hey wat een toevalquote:
jij ook hier???!!! toevallig
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij kwam er uit om te plassen. De volgende keer ben jij aan de beurt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu pas?!?!? Dat is we onverantwoord laat op zijn geestelijke leeftijd!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nee, aan een lijst van mods ga ik niet beginnen. Dat zijn me er iets teveelquote:
Ja echt heel erg toevallig, alsof het zo wezen moetquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey wat een toeval
jij ook hier???!!! toevallig![]()
![]()
lang geleden zoveel vrouwen op de avond![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Gezelliequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hey Giz 😘quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het daarover had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zolang hij zijn pyjamabroek maar niet onderspettert!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kwam er uit om te plassen. De volgende keer ben jij aan de beurt.Ik blijf niet aan de gang!
![]()
als de vrouwen arriveren INSTANT gezelligheidquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, gaat het hier ineens gezellig worden of zo?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Eigenlijk had er iets van KUT in de TT moeten staan...quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
Misschien kan @Straatcommando. even de TT aanpassen naar #kutcrew ofzo
Voor jou altijdquote:
Kraam geschud wordenquote:que?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
nee nee geen kraam geschudquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, wel kindertjes die uit bed komen. Doe er wat aan.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nou mijn taak zit er weer op. Jullie hebben wel genoeg toezicht zo he kinders?Ik heb er één en ik ben er trots op
muziekje erbij en we zijn klaar![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar hoort dan ook ff een lekker nummertje bijquote:
en dat issssssssssssss
Hey Borrel 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net iets te veelquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat al snel op z'n knieën.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Daar hoort dan ook ff een lekker nummertje bij
en dat issssssssssssssIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
laatste biertje voor het slapen gaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hey Pharkus.
Alstu.
[ afbeelding ]Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Dat gaat een latertje worden dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
laatste biertje voor het slapen gaan![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat een latertje worden dan.![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pharkus
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Goffer daar is dus mijn tandenborstel.quote:
Goh, geen gejank over dat ik aan het lapohunten was? Het is een wonderquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer daar is dus mijn tandenborstel.
Champagne!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
willen we CHAMPAGNE ERBIJ
jaaaaaaaaa toch
GIRLS FISSAAAAA![]()
![]()
daar kan nog meer bijquote:
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wie wil je er bij hebben?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wel jammer we hebben net nog een glaasje bier voor je ingeschonken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
laatste biertje voor het slapen gaan![]()
![]()
Als nou iedereen bang wegkruipt dan kan ik puntjes krijgen.quote:
schakel ToT en Engine?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je mist @Vivquote:
En ik ken ook nog wel een @Jippie en een @Cobra4 en een @qltel < ook donkerblauw, maar dan Frontpage en geen Forum
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat denk je zelf nu deze invasie gaande is?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als nou iedereen bang wegkruipt dan kan ik puntjes krijgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
@Lavenderrquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mist @:viv
En ik ken ook nog wel een @:jippie en een @:cobra4 en een @:qltel < ook donkerblauw, maar dan Frontpage en geen ForumEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: