SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Programma
*Stand
*SpelersstatistiekenU MAD?
Waarschijnlijk twee magere pagina's volgende week.quote:
Sorry!quote:
Choken zoals PSV?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb graag dat NAC dit jaar hetzelfde doet als vorig jaar of hetzelfde als De Graafschap vorig jaar
Wanneer heeft PSV gechoket?quote:
Dan moet deze dus ook volquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de lapo omdat ik een stuk ga tikken deze week.
Zo even de buitenlucht opzoeken en dan straks FEY-ATM kijken!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de definitie van choken, voor meer informatie verwijs ik je naar @:Tja77
Erg spijtig dat Suarez er niet bij zal zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo even de buitenlucht opzoeken en dan straks FEY-ATM kijken!!!
Ik ga hetzelfde doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo even de buitenlucht opzoeken en dan straks FEY-ATM kijken!!!
Zonde, ja. Daardoor is die oefenpot eigenlijk meteen niet meer leuk om de entourage zelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg spijtig dat Suarez er niet bij zal zijn.
Ik ook niet. Vind Atlético een stuk minder als Trippier niet speelt. Koke en Llorente maken hun eerste minuten pas.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen. Veel plezier alvast, ik verwacht er he-le-maal niets van.
En anders flikkert een van ons jouw tekst wel in de OP.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet dit wel echt een knotsgek duel worden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En anders flikkert een van ons jouw tekst wel in de OP.
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt een kolderieke eigen goal gemist.
Gelukkig staat de JcvD marathon alweer bijna op het punt van beginnen op rtl7quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met dank aan @:RensAjacied
Jeugdigheid moet eruit je debuteert maar lekker in een ander seizoen/club.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ralf moet altijd mensen affakkelen in zijn interviews.
Zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we morgen voor de buis bij de terugkeer van de vermakelijke hork?
Bij ESPN durven ze hen niet expliciet te callen, maar lijkt me gewoon een vrij goede selectie.quote:
Ja die gaan gewoon meedoen voor de eerste 5 plekjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij ESPN durven ze hen niet expliciet te callen, maar lijkt me gewoon een vrij goede selectie.
Dat is echt een topzender.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig staat de JcvD marathon alweer bijna op het punt van beginnen op rtl7
Backs ken ik niet zo, maar centrale duo/middenveld/aanval lijkt me een top-2 strijd wel waard.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die gaan gewoon meedoen voor de eerste 5 plekjes.
Almere lijkt me niet de ultieme plek om een blokhut te bouwen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we morgen voor de buis bij de terugkeer van de vermakelijke hork?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Almere lijkt me niet de ultieme plek om een blokhut te bouwen.
Tip: vooral het schakelkanaal/voetbal op vrijdag kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ondanks de diverse huurlingen vorig seizoen ik maar weinig heb gekeken. Na een helft FC Dordrecht werd ik spontaan depressief.
Ja dat is het vervelende, dan heb ik meestal wat anders te doen. Maar desondanks wel een goede tipquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tip: vooral het schakelkanaal/voetbal op vrijdag kijken.
Hij doet bijzonder vervelend dus ik help hem nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
(ik doe net alsof ik die post van @:El-Stinho niet heb gezien zodat het topic sneller vol raakt voor de nieuwe OP van @:maxi-mus)
(maar mochten jullie likes willen geven, geef die dan maar aan @:El-Stinho)
Wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet bijzonder vervelend dus ik help hem niet
@maxi-mus kan een bijzonder vervelend etterbakje zijn inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blezure. Zat op de tribune met z'n meisje. Als je goed kijkt op de hoogste rij van de triib net rechts van de middellijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
De spelers van Almere mogen na thuiskomst nog een straftraining afwerken.
Waar is Jorrit Smeets trouwens?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blezure. Zat op de tribune met z'n meisje. Als je goed kijkt op de hoogste rij van de triib net rechts van de middellijn.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jong Utrecht v MVV na 84 minuten nog altijd 0-1, overigens. Klaas Kloppgod.
Ben benieuwd. Wels heeft zich bij TOP Oss wel bewezen, maar het is niet dat deze selectie van MVV snel en top tot sstan is gekomen. Ken alleen Dzepar van dit team.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]vrijdag de Graafschap oprollen
Hebben Leroy Labylle vandaag aangetrokken, staat er inmiddels al in. Keulen was talent bij Roda maar vaak blessa. En Nijhuis oud keeper jong Utrecht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wels heeft zich bij TOP Oss wel bewezen, maar het is niet dat deze selectie van MVV snel en top tot sstan is gekomen. Ken alleen Dzepar van dit team.
Blummel komt me nog bekend voor maar die zat niet bij de selectie vandaag zie ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben Leroy Labylle vandaag aangetrokken, staat er inmiddels al in. Keulen was talent bij Roda maar vaak blessa. En Nijhuis oud keeper jong Utrecht.
Maar wel weer een vreemdelingenlegioen ja. Geen geld hé dus dan moet je wat spelers van Luik en Eupen gaan huren. Zo jammer. Kunnen ieder jaar opnieuw beginnen.
nee ook apart ja. Geen idee wat daar mee was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blummel komt me nog bekend voor maar die zat niet bij de selectie vandaag zie ik.
Het is vooral de bedoeling dat Kalezic de ingeslagen weg bij Jong FC Utrecht vervolgt. Het gaat om veel meer dan alleen het ontwikkelen van talenten. ,,We willen een nog betere structuur neerzetten. Mijn doelstellingen en taken zijn zeer uitdagend en dat maakt mijn werk ook interessant. Het zijn jonge gasten en die moeten de omslag maken van leuk en plezierig naar zakelijk en professioneel. Ik twijfel er niet aan dat ik dat kan overbrengen. Dat zit in mijn karakter, mensen leren winnen. Eigenlijk is er sprake van een DNA-match tussen FC Utrecht en mij. Vechten, alles geven voor de winst, hard werken. Dat hoort bij FC Utrecht en ook bij mij.”quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee ook apart ja. Geen idee wat daar mee was.
Overigens mooi dat Kalezic, die MVV ineens in de steek liet, een pak op de broek heeft gehad.
Niet heel gek toch in zoverre die jong teams normaal zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is vooral de bedoeling dat Kalezic de ingeslagen weg bij Jong FC Utrecht vervolgt. Het gaat om veel meer dan alleen het ontwikkelen van talenten. ,,We willen een nog betere structuur neerzetten. Mijn doelstellingen en taken zijn zeer uitdagend en dat maakt mijn werk ook interessant. Het zijn jonge gasten en die moeten de omslag maken van leuk en plezierig naar zakelijk en professioneel. Ik twijfel er niet aan dat ik dat kan overbrengen. Dat zit in mijn karakter, mensen leren winnen. Eigenlijk is er sprake van een DNA-match tussen FC Utrecht en mij. Vechten, alles geven voor de winst, hard werken. Dat hoort bij FC Utrecht en ook bij mij.”
datzelfde verhaal stak hij ook zo ongeveer af in Maastricht een jaar geleden. Deed het prima, lag goed bij de fans en poef ineens was hij weg. Koos hij voor Utrecht want dat was makkelijker qua reistijd. Lamlul. Heb je niets aan aan dat soort types.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is vooral de bedoeling dat Kalezic de ingeslagen weg bij Jong FC Utrecht vervolgt. Het gaat om veel meer dan alleen het ontwikkelen van talenten. ,,We willen een nog betere structuur neerzetten. Mijn doelstellingen en taken zijn zeer uitdagend en dat maakt mijn werk ook interessant. Het zijn jonge gasten en die moeten de omslag maken van leuk en plezierig naar zakelijk en professioneel. Ik twijfel er niet aan dat ik dat kan overbrengen. Dat zit in mijn karakter, mensen leren winnen. Eigenlijk is er sprake van een DNA-match tussen FC Utrecht en mij. Vechten, alles geven voor de winst, hard werken. Dat hoort bij FC Utrecht en ook bij mij.”
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:maxi-mus kan een bijzonder vervelend etterbakje zijn inderdaad.
Bij Roda was ie ook binnen een jaar weg, terwijl de meeste mensen best tevreden waren over de resultaten en zijn aanpak. Hij lijkt het toch zelf aan te trekken..quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
jaar geleden. Deed het prima, lag goed bij de fans en poef ineens was hij weg. Koos hij voor Utrecht want dat was makkel
Mooi.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Schakelen ze bij het schakelkanaal ook naar die eredivisie pot?
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Ja, ook de bundesliga pot om 20:30quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Ja altijd alles wat op ESPN is, zit ook wel eens een Duitse pot bij of zelfs 2e bundesliga.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ook de bundesliga pot om 20:30
Misschien dat er ooit nog een potje uit de Mexicaanse competitie langs komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, dan gaat mijn post niet op.
En daar betaal ik 17,50 voor per maand. Ach, eerlijk gezegd behalve een sporadische Dortmund Bayern ofzo keek ik er toch nooit naar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien dat er ooit nog een potje uit de Mexicaanse competitie langs komt.
Wel een fantastische lijst aan competities die ESPN beschikbaar heeft!
Zeer zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat aanbod van Louis om een wedstrijdje van Telstar te coachen nog door?
Die gaan weer voor een mooie vierde plaats.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Over de 2. bundesliga, HSV gaat ook nooit meer promoveren hé?
En dan ook nog het vuurwerk er omheen, genieten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ernstig vervelend zonnetje bij wel sympathieke Volendam
Misschien niet de juiste plaats om dit te vragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Remco2021 het volgende:
Is de persconferentie van vanmiddag met v Gaal al op internet te vinden? Of was die er niet?
Die was er niet, is ook nooit bij een voorselectie geleuf ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Remco2021 het volgende:
Is de persconferentie van vanmiddag met v Gaal al op internet te vinden? Of was die er niet?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Remco2021 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Remco2021 het volgende:
We hebben net na zwaar overleg besloten dat we hier ook ouwehoeren over de eredivisie pot, maar je kan ook te ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Remco2021 het volgende:
Nouja, Louis is natuurlijk wel de trainer van Telstar!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben net na zwaar overleg besloten dat we hier ook ouwehoeren over de eredivisie pot, maar je kan ook te ver gaan hoor.
HEL-JAZ één schotje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat we nog niet alle keuken kampioen wedstrijden al in beeld hebben gehad op de een of andere manier.
Jawel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat we nog niet alle keuken kampioen wedstrijden al in beeld hebben gehad op de een of andere manier.
Volgens mij heb ik alleen van Helmond-Jong AZ nog niks gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja die dacht ik aan ja.quote:
Dat niet alleen, het is te veel geluid voor wat er aan publiek is, ik herken ook geen clubliederen. Volgens mij is het gewoon een bandje waarbij er knopjes zijn om te juichen, "oehhh-en enzulks. Maar het idee is leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik raak in de war van het supportersgeluid, alsof er 1 geluidsband constant hetzelfde is en daaroverheen het geluid van de wedstrijd die je op dat moment ziet.
Dat heeeeeey elke 10 seconden ofzo.
Laat dat aan het worden maar weg hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Nu niet meer. Ik zal wel gek aan het worden zijn.
Ik dacht al dat deze opmerking zou komen toen ik de post nog aan het typen was. Daarom krijg je van mij geen like.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat dat aan het worden maar weg hoor
SPOILER: BundesligaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: BundesligaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn maar zes ADO-supporters bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Had iemand al geconstateerd dat ADO een ongelooflijke tokkieclub is
Waren ook 6 bierbekers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er zijn maar zes ADO-supporters bij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adi HutterGod.SPOILER: BundesligaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik hoorde het beroep van de moeder van de scheidsrechter alweer langskomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
Maar klopt wel, de tokkies komen in dit geval uit Volendam.
Dit gaat wel redelijk continu door jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde het beroep van de moeder van de scheidsrechter alweer langskomen.
Die hadden we toch maar anderhalf jaar niet gehoord. Stond gek genoeg niet op de bandjes met achtergrondgeluid.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gaat wel redelijk continu door ja
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Bier pakken en dan ga ik Bordalas tegen Oud-Bordalas kijken. Dat wordt genieten.
Tot ziens.
Dat geldt wel vaker bij entertainers in de muziekwereld he, anders scoort het niet.quote:
Behalve Henk Dissel. Die heeft gewoon lekker orders staan pickenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt wel vaker bij entertainers in de muziekwereld he, anders scoort het niet.
Wij gunnen het sympathieke GAE 2 goals.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij GAE hebben ze ook lekker aantal vakken leeg gelaten en de rest bij elkaar gepropt.
Mark R. is hier verrast om
Dat doen ze echt overal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij GAE hebben ze ook lekker aantal vakken leeg gelaten en de rest bij elkaar gepropt.
Mark R. is hier verrast om
Zal wel voor oktober ontslagen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
Verbeek draait nog niet echt lekker.
Overal geflopt maar wat kan die hard werkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
Verbeek draait nog niet echt lekker.
Gewoon juichen, je scoort voor je club.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:59 schreef borrepus het volgende:
[ twitter ]
De tour van Ralf lang zijn oude clubs gaat door en zoals het hoort gewoon juichen als je scoort.
Met deze selectie zeker, ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
PEC mag van mij wel een keertje degraderen
Volgende vraag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Is er iemand die wel wat heeft met het intens lelijke PEC (nee, fans tellen niet mee)?
Opzich is het wel altijd leuk zuipen daar. En als je bij de wok een paar maanden van tevoren reserveert hoef je niet eens een kaartje te kopen (je hebt daar uitzicht op het veld)quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Is er iemand die wel wat heeft met het intens lelijke PEC (nee, fans tellen niet mee)?
Paar jaar geleden speelden ze best leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds de denderende eerste seizoenshelft onder Ship is het een barre aftocht naar de grijzer dan grijze middenmoot.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paar jaar geleden speelden ze best leuk.
Ik ken mijn plaats wat deze debatten betreft. Maar dan kom je al op de randvoorzieningen terecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich is het wel altijd leuk zuipen daar. En als je bij de wok een paar maanden van tevoren reserveert hoef je niet eens een kaartje te kopen (je hebt daar uitzicht op het veld)
Wat randvoorzieningen betreft: ik heb daar de meest walgelijke bal gehakt ooit op. Zo groot als een mango en niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ken mijn plaats wat deze debatten betreft. Maar dan kom je al op de randvoorzieningen terecht.
Die vier mannen hebben maar pech hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:26 schreef Caland het volgende:
En die supporters uit Emmen moeten dat hele teringeind nog terug
Het is daar nog steeds best druk qua seizoenskaarthouders begreep ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vier mannen hebben maar pech hoor.
Stukje belevingquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom mogen Driessen en Oldenburger verslag doen van hun favoriete clubs?
Daarom staat Twan dus ook nog bij Willem II?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje beleving
Zijtvelt mag ook altijd Azzenal doen als die EL spelen
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom staat Twan dus ook nog bij Willem II?
Net als NAC inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |