Oooooh die zou ik ook wel graag willen. Leuk!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in ons budget
[..]
Een bijna nieuwe Kia Niro!
Bakhuijzen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Hamlapjes het volgende:
HENK DE DJ
HENK DE DJ
HENK DE DJ
Goedemorgen!
Een prettig idee dat ik vandaag gewoon elke matige grap kan maken die in me opkomt, en dan naar deze kan verwijzenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht ie het worden en je wil hem een bijnaam geven, dan stel ik Robert voor
Graag gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een prettig idee dat ik vandaag gewoon elke matige grap kan maken die in me opkomt, en dan naar deze kan verwijzen
Dat klinkt wel als een goed plan, jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht ie het worden en je wil hem een bijnaam geven, dan stel ik Robert voor
Schlagerversie van The Smiths?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Hamlapjes het volgende:
HENK DE DJ
HENK DE DJ
HENK DE DJ
Goedemorgen!
Devil wears Prada.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zo in de Teams meeting:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:58 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanmiddag kijken voor een andere auto. Straks ben ik geen Volvomoeder meer![]()
Dan moet de Labrador natuurlijk ook de deur uit. Het is het één of het ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
JB is maar drie jaar jonger... WAT.quote:
Zoiets, ja!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Schlagerversie van The Smiths?
Nope.quote:
Ik voelde me oud toen in Riverdale Luke Perry de VADER van de hottie speeldequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nope.![]()
Door dit soort feitenlijstjes voel ik me eigenlijk nooit oud. Met foto's heb ik dat wel een beetje.
Dit helemaal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Yesse het volgende:
Ja dito. Maar binnenkort nog de paralympics. Al wordt daar niet zo intensief aandacht aan besteed. Al vind ik dat zelf ook altijd leuk om naar te kijken. Zo bijzonder hoe mensen met geen armen en 1 been toch kunnen zwemmen. Ik heb al mijn ledematen en faal alsnog in veel sporten
Wat je daar eigenlijk zegt is dat zij, met missende ledematen, die sporten kunnen uitvoeren terwijl jij volledig gezond bent en niet eens in staat bent om goed naar die sporten te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NOS zegt wel dat ze dat ook weer 'allemaal' gaan uitzenden. Maar op de een of andere manier trekt het mij niet zo eigenlijk. Wellicht omdat de al die verschillende gradaties niet snap waardoor het lijkt alsof iedereen sowieso goud wint.
Verder is wel het knap inderdaad dat zij vaak sneller zijn met zwemmen zonder armen en benen dan dat ik het ben.
Niks hiervan zegt mij iets, sorry.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voelde me oud toen in Riverdale Luke Perry de VADER van de hottie speelde![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je daar eigenlijk zegt is dat zij, met missende ledematen, die sporten kunnen uitvoeren terwijl jij volledig gezond bent en niet eens in staat bent om goed naar die sporten te kijken.![]()
En ik kan me daar eigenlijk alleen maar bij aansluiten.
Luke Perry was de hottie in Bevrrly Hills 90210, dé tienerserie toen ik jong was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks hiervan zegt mij iets, sorry.
90210 ken ik wel qua naam, maar nooit gezien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luke Perry was de hottie in Bevrrly Hills 90210, dé tienerserie toen ik jong was.
Riverdale is een tienerserie van nu.
En de opvolger kwam uit in 2008, dat is ook alweer 13 jaar geledenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luke Perry was de hottie in Bevrrly Hills 90210, dé tienerserie toen ik jong was.
Riverdale is een tienerserie van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |