Ja. Dat was een stuk leuker dan het meeste van de sluitingsceremonie zelf.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Filmpje gisteren tijdens de sluitingsceremonie was ook erg gaaf
Veel plezierquote:
Fijne huwelijksreis, geniet ervanquote:
Let's shake handsquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb last van een langzaamaandagen een post-OS-dip.
Oh kak, nu gaan we er aanquote:
Gaan we weer minimaal voor drie maanden volledig in lockdown.quote:
Ja dito. Maar binnenkort nog de paralympics. Al wordt daar niet zo intensief aandacht aan besteed. Al vind ik dat zelf ook altijd leuk om naar te kijken. Zo bijzonder hoe mensen met geen armen en 1 been toch kunnen zwemmen. Ik heb al mijn ledematen en faal alsnog in veel sportenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm maar jij bent ook wel een beetje een verdachte omstandigheid hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Yesse het volgende:
Pfff haat aan spotify. Gisteren log ik in op mijn PC, krijg ik een e-mail "Nieuwe login, was jij dit? Doe dan niks. Was je dit niet? Druk op deze knop". Nou prima, ik was het dus ik doe niets. Een paar uur later krijg ik een mail dat ze mijn wachtwoord hebben gewijzigd vanwege "verdachte omstandigheden".... Stuur dan een mail waarin ik kan aangeven dat ik het wel ben...
[..]
Ja dito. Maar binnenkort nog de paralympics. Al wordt daar niet zo intensief aandacht aan besteed. Al vind ik dat zelf ook altijd leuk om naar te kijken. Zo bijzonder hoe mensen met geen armen en 1 been toch kunnen zwemmen. Ik heb al mijn ledematen en faal alsnog in veel sporten
Zo stom is dat. Dat heb ik ook wel eens wanneer ik ergens anders ben geweest en dan niet via mijn thuisnetwerk daar ben ingelogd. Dat ik dan even moet nadenken dat ik het wel zelf was inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Yesse het volgende:
Pfff haat aan spotify. Gisteren log ik in op mijn PC, krijg ik een e-mail "Nieuwe login, was jij dit? Doe dan niks. Was je dit niet? Druk op deze knop". Nou prima, ik was het dus ik doe niets. Een paar uur later krijg ik een mail dat ze mijn wachtwoord hebben gewijzigd vanwege "verdachte omstandigheden".... Stuur dan een mail waarin ik kan aangeven dat ik het wel ben...
[..]
NOS zegt wel dat ze dat ook weer 'allemaal' gaan uitzenden. Maar op de een of andere manier trekt het mij niet zo eigenlijk. Wellicht omdat de al die verschillende gradaties niet snap waardoor het lijkt alsof iedereen sowieso goud wint.quote:Ja dito. Maar binnenkort nog de paralympics. Al wordt daar niet zo intensief aandacht aan besteed. Al vind ik dat zelf ook altijd leuk om naar te kijken. Zo bijzonder hoe mensen met geen armen en 1 been toch kunnen zwemmen. Ik heb al mijn ledematen en faal alsnog in veel sporten
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm maar jij bent ook wel een beetje een verdachte omstandigheid hoor
Extra aandacht benodigd bij het kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NOS zegt wel dat ze dat ook weer 'allemaal' gaan uitzenden. Maar op de een of andere manier trekt het mij niet zo eigenlijk. Wellicht omdat de al die verschillende gradaties niet snap waardoor het lijkt alsof iedereen sowieso goud wint.
Verder is wel het knap inderdaad dat zij vaak sneller zijn met zwemmen zonder armen en benen dan dat ik het ben.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Elleboogboks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:58 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanmiddag kijken voor een andere auto. Straks ben ik geen Volvomoeder meer![]()
Heeft Volvo geen hybrides?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:58 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan vanmiddag kijken voor een andere auto. Straks ben ik geen Volvomoeder meer![]()
Welke auto gaan jullie naar kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Jawel, maar niet in ons budgetquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Volvo geen hybrides?
Een bijna nieuwe Kia Niro!quote:
Oh ja, dat is ook wel vrij belangrijk.quote:
Mocht ie het worden en je wil hem een bijnaam geven, dan stel ik Robert voorquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in ons budget
[..]
Een bijna nieuwe Kia Niro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |