Ha ha kon het even niet laten hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Ik bedoelde dat ik dan een opleiding tot nanny was begonnen
Hihahootjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha kon het even niet laten hoor
Correct en tevens juistquote:
Uitsmijterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat at je? Hier helaas een simpel broodje.
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.quote:
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik al een tijd niet meer gegeten. Meestal eet ik dat op zondag voor lunch met wat zalm maar sinds de staf op vakantie is niet meer.
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mijn privekok is ook aardig de hort op.....
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb trek in een ijscoupe maar ik zit nog vol van het diner...
Ai aiiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even laten zakken en dan blokje om naar de ijsboer
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig zit er hier alleen een snackbar die alleen softijs en zit de echte ijsspeciaalzaak totaal niet in de buurt
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders zou ik nu ijstonnetjesrond zijn
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo nu en dan een ijsje is best lekker met warm weer
Dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True maar deze ijszaak heeft eindeloos veel smaken en heb nog lang niet alles geproefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |