Dit inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:24 schreef AchJa het volgende:
Daarbij gok ik dat de Spaanse Politie nog net wat beter weet hoe er opgetreden/ eerste hulp verleend moet worden dan Maarten de nog niet droog achter de oren "beveiliger" met zijn EHBO...
Dit soort berichten vind ik dan weer net zo weinig toevoegen als een buurman die zegt dat het 'zo'n lieve, vrolijke jongen is'quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Klein klootzakje.
Wat blijft het toch jammer dat dit tuig niet 2 jaar in voorarrest zit in een Spaanse cel. Om vervolgens na een proces 15 jaar te krijgen. Helaas.
Editquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
Godver, weer premium. Kan iemand dat DMen (posten achter spoiler mag zeker niet?)
Mees T., Geen familie van Mieke-Godhebbehaarziel-Telkamp zo te lezenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Klein klootzakje.
Wat blijft het toch jammer dat dit tuig niet 2 jaar in voorarrest zit in een Spaanse cel. Om vervolgens na een proces 15 jaar te krijgen. Helaas.
Je wilt de autoriteiten hun werk laten doen, maar je doet dat door informatie (je eigen getuigenis) achter te houden? Rare vent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog gewacht he...
[..]
Vooral dit stukje doet dat vermoeden:quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 00:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als we vol Roethof modus gaan zie je hier natuurlijk de uitweg naar de fopstraf in.
Het kwam niet door het kopschoppen, het was de schuld van de politie!
"Omdat de rechtbank niet met zekerheid kan vaststellen.."
Dit lijkt verdacht veel op het planten van het zaadje dat het een chaotische, spontane situatie was waarin meer partijen uitdeelden of wilden knokken in plaats van dat die ene groep al dagenlang bezig was met agressief kutgedrag tegen willekeurige medelanders.quote:De vriendengroep van Carlo uit Waddinxveen is een van de betrokken partijen, zegt Maarten. ,,Ik herkende die jongen later toen ik hem buiten op de grond zag liggen. Welke rol hij of zijn groep heeft gespeeld in het conflict, durf ik niet te zeggen. Maar ik weet wel dat veel jongeren opgehitst werden na dat conflict in het café. Meerdere groepen kwamen daarna poolshoogte nemen. Voor het café werd geroepen dat het ergens op de boulevard knokken zou worden. Jongens die wij helemaal niet kenden vroegen of wij mee wilden gaan.”
Al die Zweedse mannen ook altijd...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit soort berichten vind ik dan weer net zo weinig toevoegen als een buurman die zegt dat het 'zo'n lieve, vrolijke jongen is'
Het is bepaald niet het eerste artikel waarin melding gemaakt wordt van groepen die elkaar over en weer aan het uitdagen waren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vooral dit stukje doet dat vermoeden:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op het planten van het zaadje dat het een chaotische, spontane situatie was waarin meer partijen uitdeelden of wilden knokken in plaats van dat die ene groep al dagenlang bezig was met agressief kutgedrag tegen willekeurige medelanders.
Sowieso heel vreemd dat een getuige in een lopend onderzoek zo naar voren komt. Deze heeft zich voor de verdediging gemeld hoor...
Oh ja joh? Het enige artikel dat ik me kan herinneren in die richting was de bewering van de vader van die Sanil die zei dat zijn zoon hem dat had verteld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is bepaald niet het eerste artikel waarin melding gemaakt wordt van groepen die elkaar over en weer aan het uitdagen waren.
Tja. Wat jij je wel of niet weet te herinneren lijkt me niet echt maatgevend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja joh? Het enige artikel dat ik me kan herinneren in die richting was de bewering van de vader van die Sanil die zei dat zijn zoon hem dat had verteld.
In tegenstelling tot jouw beweringen uiteraard.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tja. Wat jij je wel of niet weet te herinneren lijkt me niet echt maatgevend.
Als je de geposte linkjes in deze reeks had gevolgd, had je die artikelen ook kunnen lezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw beweringen uiteraard.
Hij heeft anders wel gelijk. Ik volg dit verhaal vanaf het begin en het enige geluid dat wijst naar de groep van Carlo komt toch echt uit de hoek van de daders. Zo niet, laat maar zien danquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tja. Wat jij je wel of niet weet te herinneren lijkt me niet echt maatgevend.
Dat klopt, het werd aangegeven door (vrienden van) de verdachten en nu wordt die lezing dus bevestigd door iemand anders. Het is geen nieuw element in het verhaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Ik volg dit verhaal vanaf het begin en het enige geluid dat wijst naar de groep van Carlo komt toch echt uit de hoek van de daders. Zo niet, laat maar zien dan
Ik heb ze gelezen, volg dit topic al even. Enige die gewag maakt van iets wat niet eenzijdig zou zijn is die vader van Sanil (en nu dus ineens die "Maarten"). Heb nog even teruggelezen overigens voor het geval je weer iets vaags wil roepen dat het ergens onder een eerder gepost linkje zou staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je de geposte linkjes in deze reeks had gevolgd, had je die artikelen ook kunnen lezen.
Ik kan er niet zoveel mee dat je dat niet hebt gedaan, of het je niet herinnert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |