SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 08-08-2021 14:32:47 ]![]()
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mwa, mwa.. zucht. speelden bij vlagen vrij goed, maar werk aan de winkel en duidelijk te zien dat het verdedigend nog niet goed stond bij aanvallend balbezit. Erik zijn kladblokje zal propvol staan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Een flink aantal nog wel? Dit lijkt mij wat overdreven. Ajax is niet compleet van de mat getikt of zo. Men is met tien man een paar in het mes gelopen op de counter. Iets waarvan je weet dat dit kan gebeuren als je aan de ene kant een ploeg hebt die altijd wil aanvallen en graag de bal heeft en aan de andere kant een ploeg die juist de bal niet wil maar enkel reactievoetbal wil spelen met een paar snelle aanvallers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:20 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld) en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot. Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Die kans zit er zeker in. Maar het lijkt mij niet dat Benfica zo aanvallend speelt als Ajax, dat is toch altijd meer een ploeg die zelf ook wat meer afwachtend spel hanteert in de grote wedstrijden. En als Benfica enigszins in staat is twee redelijke potten op de mat te leggen waarbij men niet op een vroege achterstand komt, dan zal PSV toch ook uit een ander vaatje moeten tappen dan simpelweg wat terugzakken en in de omschakeling Madueke trachten te lanceren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat wel CL halen. Dat is wel jammer.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld)
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wtf? Buitenspel is buitenspel, en als je tante een piemel heeft is het je oom. Ga je nu verwachtingen scheppen op basis van een terecht afgekeurde goal?quote:en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot.PSV stond voor en liet Ajax gewoon voetballen, wat voor enorme kansen heeft Ajax gekregen dan? Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).quote:Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.![]()
Op basis van 1 potje tegen psvquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.weer een tering domme post van jou kant.
![]()
Zijn hele houding is gif voor de sfeer in je ploeg. Feijenoord lijkt juist verlost van deze sfeerverprutser.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.![]()
Hahaha mad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op basis van 1 potje tegen psvweer een tering domme post van jou kant.
![]()
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Welke grote kansen had Ajax dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax er niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.
[..]
Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken, en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.
Madueke en van Ginkel konden er in de 2e helft ook nog eentje bij maken, dus hoezo geflatteerd? Blijf je jezelf blindstaren op balbezit? Het gaat er toch echt om wat je met de bal doet.
Ajax zal echt nog wel stappen zetten de komende weken, dus die komen er wel. Maar er was niks geflatteerd aan deze overwinning.![]()
dat beste moeten we nog even afwachten maar hij is goed begonnen, zou jammer zijn als hij deze maand nog vertrekt, selectie is sowieso al te smal naar mijn mening voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.![]()
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimtequote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
wat ik al zei heb alleen de goals gezien maar als de tegenstander er binnen 2 minuten een bal inlegt heeft dat weinig met trainingsachterstand te maken maar gewoon met scherpte, dat het na het rood niets meer ging worden was te verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimte
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: