Helemaal prima. Nieuw dak alles.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon in Alkmaar.
Lekker zo'n klapperding erbij, heerlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helemaal prima. Nieuw dak alles.
je moet iets als je er dan toch staat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een publiek, zelfs bij 0-3 een feestje vieren.
Ik vind het maar zielig, zo van kijk ons eens doen alsof het ons niet boeit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Hebben 1.5 jaar naast een zuur wijf op de bank moeten zittenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, zo van kijk ons eens doen alsof het ons niet boeit.
Walgelijk kut volk is het
Nu gaat iedereen je mad noemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een woede.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je loopt ruim 5 jaar achter. Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker zo'n klapperding erbij, heerlijk.
Madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En als je niet meedoet krijg je klappen van de capo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ze staan ook alleen maar te springen omdat ze maanden binnen hebben moeten zitten ivm de coronaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Deze Zuid-Amerika act is zó indrukwekkend.
Ik doelde meer op het herintroduceren ervan. Nieuw dak, nieuwe klapper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je loopt ruim 5 jaar achter. Geeft niet hoor.
En jij bent Mod. Triest figuur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet in Amsterdam? Veteraan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze staan waarschijnlijk met hun rug naar het veld zodat we hun traantjes niet zien.
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Deze Zuid-Amerika act is zó indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.
Nee, ze doen het om het feestje van de tegenstander minder mooi te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze staan ook alleen maar te springen omdat ze maanden binnen hebben moeten zitten ivm de corona
Al heb ik een paar ballen gezien die bij Mvogo gegarandeerd doelpunt waren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je niet kan scoren tegen Drommel kun je wel spreken van een groot probleem.
Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
heb goede redenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet in Amsterdam? Veteraan.
Wat is jouw probleem met Drommel precies?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je niet kan scoren tegen Drommel kun je wel spreken van een groot probleem.
Supporters van Ajax wonen allemaal in de Pijp en Jordaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vissershoedje op en Argentijntje nadoen maar na de wedstrijd rijdt Sjoerd gewoon weer naar Veenendaal.
Het boeit ze ook niet echt, ze zijn een dagje weg uit de provincie, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:47 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Boos? Ja heel erg, ik kan het niet meer aan.
ff langs de wallen om het af te maken, zonder een druiper is het geen topavond natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef PirE het volgende:
Ach ja, ze hebben vooraf allemaal liedjes ingestudeerd en dan wil je ze ook allemaal zingen.
Straks nog een ranja met een zakje chips en weer naar huis.
Evert klinkt verslagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi dat PSV Evert een trieste avond heeft bezorgdMet z'n afscheidswedstrijd. Lol.
EvertGodquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld
Emmen speelt nu niet hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi dat PSV Evert een trieste avond heeft bezorgdMet z'n afscheidswedstrijd. Lol.
Evert zal toch wel voor Emmen zijn?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
So you think you can dancequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nederlandse inzending voor het ESF?
En morgen wakker worden met een oranje lul.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ff langs de wallen om het af te maken, zonder een druiper is het geen topavond natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef Naesala_1981 het volgende:
Die JC schaal is een mooie herinnering voor PSV dat ze het seizoen daarvoor geen kampioen zijn geworden en de beker niet hadden veroverd. Zet hem maar voorin de prijzenkast.
Jawel!quote:
Dit soort passieve berichten om maar te laten blijken dat het je niks moet maar het enkel duidelijker maaktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef Naesala_1981 het volgende:
Die JC schaal is een mooie herinnering voor PSV dat ze het seizoen daarvoor geen kampioen zijn geworden en de beker niet hadden veroverd. Zet hem maar voorin de prijzenkast.
Ervaring.quote:
Matig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met Drommel precies?
Je moeder is hier wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!
@:haags
Via FOX. Kanaal 11 of 14.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
(ik kijk via een stream)
Kom vechten danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek hè in de laatste wedstrijd
Davy doe normaal of ik noem je een lul
Was niets passiefs aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort passieve berichten om maar te laten blijken dat het je niks moet maar het enkel duidelijker maakt
Wat een klasbak/geweldenaar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Evert heeft deze tekst vooraf bedacht.
Deze had je onder CRTL+V staan hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Deen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
wat zegt Evert nou? Mijn vrienden van de analyse waren het niet eens met de rode kaart ? lol
Perez had ze even niet op een rijtje in de 1 minuut analysequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
wat zegt Evert nou? Mijn vrienden van de analyse waren het niet eens met de rode kaart ? lol
Bogarde is anders wel een zwaargewicht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Bogarde en Reiziger zijn een parodie op een trainer
Zo, nu kan je op #ANONIEM.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Dit komt aan als een mokerslag!
Tsjongejongejongejongejongejongequote:
Noodgedwongen door de fout van @Calandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze had je onder CRTL+V staan hè?
Da's een Deens accent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
Perez klinkt alsof hij teveel gezopen heeft.
Perez heeft alleen goede teksten als het tegen grensrechters is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens heeft Vink altijd wel goede teksten, Perez normaal ook.
stop met deze vervelende actquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Tsjongejongejongejongejongejonge
Na die fluwelen revolutie van een paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff heeft weer niet de moeite genomen om aanwezig te zijn he?
Perez drinkt ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Perez heeft alleen goede teksten als het tegen grensrechters is.
Hij is niet dood hè. Van achter de geraniums zal hij vast nog wel van zich laten horen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga de @:Evert_ten_Napel act wel missen
Uitgenastquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ze zijn geharkt, ze zijn geslepen, ze zijn door de wol geverfd, de verdedigers van PSV.
En wat te denken van Madueke? Zoals Johan Neeskens: gewoon dwars door het midden. Kiezelhard!quote:
Teleurgesteldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
Hier op FOK! hoop ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is niet dood hè. Van achter de geraniums zal hij vast nog wel van zich laten horen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vast wel, hij heeft nu meer tijd over.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit inmiddels in het Oranjezomer topic
Benieuwd wat de mannen van de wedstrijd vonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit inmiddels in het Oranjezomer topic
Joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Onsportief publiek blijft niet zitten voor de winnaar.
TOPSJOWquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd wat de mannen van de wedstrijd vonden.
Feyenoord verliest zelden van PSVquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef hanns het volgende:
[..]
Neemt de Feijenoord vloek mee...prachtig dit.
want? Durven psv-ers hier niet te komen?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Dankje vriendquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:coco
Gefeliciteerd!
@:dj_day-v @:lange_lans @:coco
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hier trappen WE niet inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:11 schreef WethouderHekking het volgende:
PSV is Ajax voorbij, op alle fronten !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |