Kom vechten danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek hè in de laatste wedstrijd
Davy doe normaal of ik noem je een lul
Was niets passiefs aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort passieve berichten om maar te laten blijken dat het je niks moet maar het enkel duidelijker maakt
Wat een klasbak/geweldenaar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Evert heeft deze tekst vooraf bedacht.
Deze had je onder CRTL+V staan hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Deen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
wat zegt Evert nou? Mijn vrienden van de analyse waren het niet eens met de rode kaart ? lol
Perez had ze even niet op een rijtje in de 1 minuut analysequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
wat zegt Evert nou? Mijn vrienden van de analyse waren het niet eens met de rode kaart ? lol
Bogarde is anders wel een zwaargewicht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Bogarde en Reiziger zijn een parodie op een trainer
Zo, nu kan je op #ANONIEM.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Dit komt aan als een mokerslag!
Tsjongejongejongejongejongejongequote:
Noodgedwongen door de fout van @Calandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze had je onder CRTL+V staan hè?
Da's een Deens accent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
Perez klinkt alsof hij teveel gezopen heeft.
Perez heeft alleen goede teksten als het tegen grensrechters is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens heeft Vink altijd wel goede teksten, Perez normaal ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |