Da's een Deens accent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
Perez klinkt alsof hij teveel gezopen heeft.
Perez heeft alleen goede teksten als het tegen grensrechters is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens heeft Vink altijd wel goede teksten, Perez normaal ook.
stop met deze vervelende actquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Tsjongejongejongejongejongejonge
Na die fluwelen revolutie van een paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff heeft weer niet de moeite genomen om aanwezig te zijn he?
Perez drinkt ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Perez heeft alleen goede teksten als het tegen grensrechters is.
Hij is niet dood hè. Van achter de geraniums zal hij vast nog wel van zich laten horen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga de @:Evert_ten_Napel act wel missen
Uitgenastquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ze zijn geharkt, ze zijn geslepen, ze zijn door de wol geverfd, de verdedigers van PSV.
En wat te denken van Madueke? Zoals Johan Neeskens: gewoon dwars door het midden. Kiezelhard!quote:
Teleurgesteldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef PirE het volgende:
Hier op FOK! hoop ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is niet dood hè. Van achter de geraniums zal hij vast nog wel van zich laten horen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vast wel, hij heeft nu meer tijd over.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit inmiddels in het Oranjezomer topic
Benieuwd wat de mannen van de wedstrijd vonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit inmiddels in het Oranjezomer topic
Joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Onsportief publiek blijft niet zitten voor de winnaar.
TOPSJOWquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd wat de mannen van de wedstrijd vonden.
Feyenoord verliest zelden van PSVquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef hanns het volgende:
[..]
Neemt de Feijenoord vloek mee...prachtig dit.
want? Durven psv-ers hier niet te komen?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Dankje vriendquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:coco
Gefeliciteerd!
@:dj_day-v @:lange_lans @:coco
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hier trappen WE niet inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:11 schreef WethouderHekking het volgende:
PSV is Ajax voorbij, op alle fronten !
Daar werd ik ook van beschuldigd. Al had ik dit nou ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, 0-4. Ik mag nooit meer indekken. @:maxi-mus
Op zich is de wedstrijd wel voorbij na die rode kaart van Tagliafico natuurlijk, dat vertekent ook wel weer iets.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar werd ik ook van beschuldigd. Al had ik dit nou ook weer niet verwacht.
Toen was het wel klaar ja, ik vond Ajax tot de 0-2 niet eens onaardig.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich is de wedstrijd wel voorbij na die rode kaart van Tagliafico natuurlijk, dat vertekent ook wel weer iets.
Wel een klassieke meltdown van Nico hoor, jeetje.
Op basis van de (ontbijt)bord-op-schoot beelden die ik net zag was het allemaal wel redelijk gelijkwaardig ja. Maar goed, geeft wel hoop voor tegen Benfica ofzo. Dan moet je daar toch ook van kunnen winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was het wel klaar ja, ik vond Ajax tot de 0-2 niet eens onaardig.
Dat verwacht je ook niet zeg. Voor mijn gevoel is hij in het begin van het seizoen altijd nog meer gefrustreerd dan anders sinds hij al een aantal seizoenen op een transfer zit te azen. Volledig terechte rode kaart ook natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |