Denk dat dat wel gaat gebeuren. Er zijn best veel loopsters van begin tot midden 20 die zich enorm hebben verbeterd dit seizoen op de 400. Er lijkt zowaar in de breedte wat te ontstaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor Parijs zullen voor beide zussen betere loopsters nodig zijn als je mee wilt doen voor een medaille
Boodschappenquote:
Bedankt, ziet er wel akelig echt uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is een green screen studio, alleen de tafel en de mensen zijn echt.
Mee eens ja, gewoon in de series rustiger aan doen en dan lukt het vast!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:47 schreef kilon het volgende:
Polen is gewoon 2,5 seconde sneller dan in de serie. Canada ook bijna. VS 4 seconden (goh). Daar ligt de grootste winst die we zouden kunnen boeken.
Hoe haar sprong ging. Ze geeft ze ook allemaal een cijfer.quote:
Toe geloofden we nog in de 4x100 mannenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een PLAK moet echter mogelijk zijn in de toekomst op dit onderdeel, je 3e en 4e loopster moeten echter dichter naar die 50.5-51.0.
Sowieso, als je 10 jaar terug zei dat NL in beide 4x400m finales zou staan was je afgevoerd.
Volgend jaar het WK.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer is het volgende grote atletiektoernooi? Ik wil het veel meer volgen, want ik vind het spectaculairder dan F1 en tennis.
Wk's in 2022 en 2023, die in 2022 is alleen wel in Oregon dus alles midden in de nacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer is het volgende grote atletiektoernooi? Ik wil het veel meer volgen, want ik vind het spectaculairder dan F1 en tennis.
Volgend jaar achtereenvolgens WK, Commonwealth Games en EK.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
WK volgend jaar in Eudjien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |