Op de Playerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:06 schreef Aguero het volgende:
De ontknoping van het speerwerpen is nergens live?
zou haar wel weer op de zevenkamp willen zienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze er nu spontaan van genezen lijkt nu ze minder loopt. Nu die dopingkaak nog.
MADquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Ga jij je maar bezatten aan alcoholvrij Jacques Brinkman-bier. Ook zo'n insinuerende oude hoer, die wat uit de publiciteit leek te zijn verdwenen maar de laatste tijd weer 'goede sier' maakt met maf gezwets bij VI.
Schippers had al acne voordat ze 'beroemd' werd, en haar moeder heeft er tot aan haar 40e last van gehad.
Jammer dat jij niet spontaan kunt genezen van je dopingbrein.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze er nu spontaan van genezen lijkt nu ze minder loopt. Nu die dopingkaak nog.
Dat lijkt mij wat teveel van het goede. Verspringen zou nog wel een optie zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef riazop het volgende:
[..]
zou haar wel weer op de zevenkamp willen zien
Ik wou maar dat ze er nooit mee gestopt was. Ik vrees dat haar lijf het nu niet meer aankan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef riazop het volgende:
[..]
zou haar wel weer op de zevenkamp willen zien
waarom? Behalve op de 800, heeft ze met dat hulkenfiguur een voordeelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat teveel van het goede. Verspringen zou nog wel een optie zijn.
Je hoeft niet meteen te jij-bakken als er iemand iets over Dafne zegt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet spontaan kunt genezen van je dopingbrein.
Dan was ze wel wat dunner geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd cokeverslaving met die kaak en die dj-vriend.
Verspringen was ze altijd wel goed in. En dat is nog wat minder belastend dan de andere nummers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:09 schreef riazop het volgende:
[..]
waarom? Behalve op de 800, heeft ze met dat hulkenfiguur een voordeel
Of koken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan Schippuuurrs zich weer toeleggen op meerkamp
Dat is wel vaker zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Stelling: dit atletiektoernooi kent ráre uitslagen
Dan heb je de stream 'atletiekbaan' en niet 'avondsessie'quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Montov het volgende:
Waarom heeft de atletiek stream van D+ nu alleen een overzichtsbeeld van het stadion?
D+quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk geen ENKELE zender zendt live het atletiek uit, dus nu heb ik de speerwerpen en hoogspringen finale nauwelijks gezien![]()
![]()
Iedereen in India die wil of kan sporten gaat cricket spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Je zou zeggen dat een land met zoveel inwoners wel wat meer beter sporters heeft.
Tiende goud pas, ooit.
Haar bordje werd volledig leeg gegeten. En de omstandigheden lieten ook niet echt toe dat ze een WR liep...quote:
Dit is echt van goudwaarde voor dat land.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Aguero het volgende:
Atletiek goud voor India!
Historisch goud![]()
Omdat je naar de trackstream aan het kijken bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Montov het volgende:
Waarom heeft de atletiek stream van D+ nu alleen een overzichtsbeeld van het stadion?
Moet je de andere stream hebben. Dat is die van de baan denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Montov het volgende:
Zijn inderdaad al eerder genoemd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef Idisrom het volgende:
Lasse Viren uit Finland kan ik mij nog herinneren.
En uit de toenmalige encyclopedie heb ik gelezen over de Tsjech Zatopek, die in 1952 de 5 en de 10 kilometer won, en daarna ook nog eventjes de marathon.
In 2036 de Spelen maar naar India. Dat zou een keer tijd worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Aguero het volgende:
Historisch goud![]()
daar zit ook het grote geldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen in India die wil of kan sporten gaat cricket spelen.
SPOILER: VOETBALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broer van Dafne gespot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Ga jij je maar bezatten aan alcoholvrij Jacques Brinkman-bier. Ook zo'n insinuerende oude hoer, die wat uit de publiciteit leek te zijn verdwenen maar de laatste tijd weer 'goede sier' maakt met maf gezwets bij VI.
Schippers had al acne voordat ze 'beroemd' werd, en haar moeder heeft er tot aan haar 40e last van gehad.
Ah, bedankt. Die stream stond bovenaan als je op OS klikt daar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je de stream 'atletiekbaan' en niet 'avondsessie'
En dan cricket Olympisch zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In 2036 de Spelen maar naar India. Dat zou een keer tijd worden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je loopt flink achter zie ikSPOILER: VOETBALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Mooi ditquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef Aguero het volgende:
Historisch goud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |