quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Minder denken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik dacht dat Nederland hier goed in was?
Heel slecht getimed inderdaad. Dat doen ze bij shorttrack toch beterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dat met die wissels op 50 meter van de streep
Maar verspelen ook een hoop energiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:44 schreef TheArt het volgende:
Of Frankrijk nu rondgaat of niet, ze pakken wel een karrenvracht aan punten.
Of twee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland moet alles op alles zetten om een rondje te pakken
Moeten ze er in de finale niet uitgereden wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:44 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf nu alles op alles zetten om elke sprint te winnen.
Dit ja, als ze dit nog 2, 3 sprints kunnen volhouden moet dit genoeg zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:44 schreef TheArt het volgende:
Een van de Britjes ook zo te zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedere keer dat Grondin de honneurs waarneemt, neemt de voorsprong af. Die heeft het redelijk zitten.
De Olympische gedachte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:48 schreef kilon het volgende:
Enige wat ik tot nu toe heb gehoord is dat Nederland het telkens goed probeert, maar altijd net te kort komt.
Tja, deelnemen is belangrijker dan winnen of zo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:48 schreef kilon het volgende:
Enige wat ik tot nu toe heb gehoord is dat Nederland het telkens goed probeert, maar altijd net te kort komt.
Dat lijkt mij ook, maar het kan nog alle kanten op!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit moment zou ik zeggen dat het toch weer voor Morkov en Lasse Norman is.
Boeiend, gewoon een mooie koers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:48 schreef kilon het volgende:
Klopt wel. Ik geloof er niets van dat wanneer ze hier niet winnen ze liever thuis waren gebleven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:48 schreef kilon het volgende:
Die zijn echt vrij matig wel.quote:
Vooral Havik niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:50 schreef Montov het volgende:
Mja, NL heeft gewoon de kwaliteit niet voor een medaille. En andere landen laten ze toch niet gaan. Daar kan geen portie geluk tegenop.
Doping nog niet doorgedrongen tot de benenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:50 schreef Zorro het volgende:
Italiaantjes vallen me nog een beetje tegen
Zal Cavendish nog wel uit zijn wiel komen eerstquote:
Gedeeld vierde met België.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Laten we nu maar gewoon voor de vierde plaats gaan.
Soort Formule 1 dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Godvergeten saaie sport. Het is dat er af en toe nog eentje op zijn plaat gaat
Saai ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Godvergeten saaie sport. Het is dat er af en toe nog eentje op zijn plaat gaat
Ik heb wel het idee dat Denemarken hem alleen kan verliezen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, het is razend spannend.
Geniet nou gewoon.
Gelukkig zijn ze met twee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Denemarken hem alleen kan verliezen.
Ja, kijk maar naar Rio.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
Maar serieus, krijgen de Britten daar geen straf voor? Mag je gewoon iemand uit de baan rijden?
Verdorie, je hebt gelijk.quote:
Tijdstraf van 10 seconden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:54 schreef Zorro het volgende:
Maar serieus, krijgen de Britten daar geen straf voor? Mag je gewoon iemand uit de baan rijden?
Ruimen ze het daarna ook even op?quote:
Niet goed genoeg. Maar dat was tijdens de race al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:56 schreef Szura het volgende:
Als Schip dat gat niet dicht krijg en de Belgen en Denen wel, dan zegt dat ook genoeg over het niveau van Nederland.
Maar dat wisten we van te voren eigenlijk al.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:56 schreef Szura het volgende:
Als Schip dat gat niet dicht krijg en de Belgen en Denen wel, dan zegt dat ook genoeg over het niveau van Nederland.
Eens en niet alleen Renaat. Verdienen het ook gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Belgische medaille is Renaat zeer gegund.
Gaat niet gebeuren zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoef niet eens een medaille, als we maar boven Belgie eindigen.
Ze hebben de fles weer ontkurktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn die Belgen nou weer aan het doen
Valt me ook op ja..mr positivoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kansloos ditTrieste prestatie. En die NOSser gelooft er nog in
Ik ookquote:
Ja da's omdat ze naderen hequote:
Vrees ook dat ze niet rond kunnen gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel mooi zijn als de Belgen het redden, maar ik denk dat dat lastig wordt.
nee. dat heeft die NOSser niet door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:01 schreef franklop het volgende:
Maar als Brit ze voorbij steekt heeft België geen medaille toch
Renaat heeft het ook doorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:01 schreef franklop het volgende:
Maar als Brit ze voorbij steekt heeft België geen medaille toch
Eindsprint.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:03 schreef kilon het volgende:
Zilver voor GD, beide 40 punten. Weet niet wat het verschil maakt, maar het zal wel.
De laatste sprint geloof ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:03 schreef kilon het volgende:
Zilver voor GD, beide 40 punten. Weet niet wat het verschil maakt, maar het zal wel.
En wanneer heeft dat strafje dan voor nut?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:03 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Gelijk met Frankrijk, maar meer punten in de laatste ronde.
De laatste sprint denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:03 schreef kilon het volgende:
2x geel is rood en eruit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer heeft dat strafje dan voor nut?
Strafjes tellen niet voor Britten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer heeft dat strafje dan voor nut?
Dit is een andere manier om te zeggen: Je mag gratis één keer iemand plat rijden.quote:
Net als Menno Vloon dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Montov het volgende:
Ze zaten te goed in de wedstrijd, volgens Scheppie.
Te goed voor hun fiets?quote:
Prima wedstrijd iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef H.Vviv het volgende:
Wel genoten van een prachtige koppelkoers
Hadden een stevigere fiets moeten pakkenquote:
En achtste. Ze krijgen de Zubeldia award.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef kilon het volgende:
Wel knap van Polen. Nul punten. Geen rondje gepakt en ook niet op een rondje gezet.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is een andere manier om te zeggen: Je mag gratis één keer iemand plat rijden.
Ja, omdat die gewonnen is door GB pakken die het zilver.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste sprint is tiebreak voor zilver neem ik aan?
Daar kunnen brommers niet tegenop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef kilon het volgende:
Average speed km/h: 59.690
Goed gerekend
De snelste man van Nederland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:07 schreef Szura het volgende:
Stelling: met Wim Stroetinga had Nederland hier een PLAK gepakt
Samen met Robert Slippensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:07 schreef Szura het volgende:
Stelling: met Wim Stroetinga had Nederland hier een PLAK gepakt
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De snelste man van Nederland.
Morgen ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Breekfast het volgende:
Is dat baanwielrennen niet een keer klaar?
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Breekfast het volgende:
Is dat baanwielrennen niet een keer klaar?
Hoe danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:09 schreef Montov het volgende:
Belgen dachten dat ze een medaille hadden.
Rekenen met Belgen, leuke rubriek.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:10 schreef Nober het volgende:
Hoe gaat Braspennincx dit naar een decider fietsen?
Door te winnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:10 schreef Nober het volgende:
Door Hinze in de volgende heat te verslaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:10 schreef Nober het volgende:
De renners zelf dan? Renaat had het wel doorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:09 schreef Montov het volgende:
Belgen dachten dat ze een medaille hadden.
Sneller zijn aan de finishquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:10 schreef Nober het volgende:
een overwinningquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Door Hinze in de volgende heat te verslaan.
Want? Leuke gozer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:12 schreef Redefine het volgende:
Havik hoef je ook nooit uit te nodigen voor een interview.
Correct.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:13 schreef Montov het volgende:
Havik en Van Schep. Gezamenlijk komen ze wel boven een IQ van 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |