quote:
Hij weet het weer leuk te brengenquote:
Hey Mazquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gaat vanzelf over. Lekker laten hangen en zo min mogelijk gebruiken
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef mario390 het volgende:
vrouw will mc donalds klagen om dat zij
selfs eten willt![]()
Ja, ik las de link die je gisteren hier neer zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef mario390 het volgende:
vrouw will mc donalds klagen om dat zij
selfs eten willt![]()
Paardenkusjes zijn fijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
opletten dat dat paard je niet zoent
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet het weer leuk te brengen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
ik gaa niet comazuipenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, comazuipen is verder ook geen groter probleem met of zonder vaccin.
Je weet het schakel, lekker laten hangenquote:
Hey Shiquote:
ik doe hem lekker laten hangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het schakel, lekker laten hangen
liefquote:
Daarom, alles wat hangt staat niet in de wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik doe hem lekker laten hangen
vreselijk hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
tyfus kat zit weer te schreeuwen
Mutti's hoeven ook niet alles te wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:34 schreef mario390 het volgende:
moedder vraag ik niks meer ,de kutet me
vanaf gisteren voll, vandaag also dit dag nu geen
bier
wanneer zij weet ik nehm gelomyrthol zegt zij weer
maar geen bier
Schnupfen heb jij altijd of niet?quote:
ja echt altijd dezelfde. word er beetje moe van. dat moeten ze zelf toch ook wel horen als eigenaar van je kat.quote:
als hij niet bellen beginnt is alles goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
tyfus kat zit weer te schreeuwen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij niet bellen beginnt is alles goed
ja hier ook vooral snachts . en ja die mini katten nu ook al tenminste die twee die er nog zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt altijd dezelfde. word er beetje moe van. dat moeten ze zelf toch ook wel horen als eigenaar van je kat.
hak ze ballen er af ofzo man3
10 min later,ben negativquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schnupfen heb jij altijd of niet?
Je had gisteren ook een test gedaan, wanneer krijg je daar de uitslag van?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt altijd dezelfde. word er beetje moe van. dat moeten ze zelf toch ook wel horen als eigenaar van je kat.
hopelijk dus nietquote:
Nee als je echt wat wil weten bel dan even naar een apotheek of je dokter.quote:
Nee, dat mag ook niet maar ik heb je 2x een link met informatie gegeven.quote:
Of Fok weet iedereen alles. Maar als je wil weten hoe het echt zit bel je naar een arts of je apotheekquote:
Ja maar is moeilijk te beantwoorden en zijn geennarts enzquote:
Nee is gevaarlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef mario390 het volgende:
is toch bij
mind en body ??
hoezo mag op fok geen
gezondheit-topic?
is belangrijk
Het is belangrijk dat je advies krijgt waar je niet zieker van wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef mario390 het volgende:
is toch bij
mind en body ??
hoezo mag op fok geen
gezondheit-topic?
is belangrijk
Je haalt geen brood bij de slager.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Omdat dat geen deskundig advies kan zijn. Maar ik heb je een link gegeven waar je kan zien hoeveel je mag.quote:
O dat is lekker snel, fijn dat het negatief is. Mat je nu stappen dan? Of voetbal kijkenquote:
Voor gezondheids zoenen de dokter bellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of Fok weet iedereen alles. Maar als je wil weten hoe het echt zit bel je naar een arts of je apotheek
omdat we jou niet kennen.quote:
nee ik willt weten of gelomyrthol nach impfung magquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat dat geen deskundig advies kan zijn. Maar ik heb je een link gegeven waar je kan zien hoeveel je mag.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker snel, fijn dat het negatief is. Mat je nu stappen dan? Of voetbal kijken
BEL DAN EVEN NAAR DE APOTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik willt weten of gelomyrthol nach impfung mag
Juist goed in beweging blijvenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dat mag gewoon Mario, als het niet mag hadden ze wel gezegd dit mag niet en dat mag nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gewoon je gezonde verstand gebruiken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Voor het eerst weer sinds corona?quote:
nee niet hier in onzin maar ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat we jou niet kennen.
omdat we geen arts zijn.
jou gezondheid niet kennen..
omdat ik geen risico neem om verkeerd advies te geven bijvb..
want een paracetamol kan al fout advies zijn
Hey Emmer, al weer terug van tuin centrumquote:
Vooral de mond!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet hier in onzin maar ik
dacht bij mond,mind en body
Yep. Kleine net in bed gelegd. Viel daar als bij a in slaap steedsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Emmer, al weer terug van tuin centrum
of je belt apotheek of drogist niet zomaar wat nemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet hier in onzin maar ik
dacht bij mond,mind en body
Edquote:
Heb je nog veel moeten vangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Yep. Kleine net in bed gelegd. Viel daar als bij a in slaap steeds
ik heb de erste thuisspel bevorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het eerst weer sinds corona?
En vooral vertrouwen wat je op fora leestquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je belt apotheek of drogist niet zomaar wat nemen
O dat is jammer, maar vandaag kan je weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de erste thuisspel bevor
2 weken gemist
Magnetische armen met 5g ftw!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En vooral vertrouwen wat je op fora leest
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
in duitsland gevt het wel
gezondheit-forum daar is ook en
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
ben fier op jou dat je niet zomaar slikt maar uit zoektquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:03 schreef mario390 het volgende:
arts ,de antwortet
misschien zoek ik dat
precies en dan wordt er gezegd neem maar magquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je belt apotheek of drogist niet zomaar wat nemen
Daarom gebruik ik het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het niet
Zwangerschap en borstvoeding
Indien u zwanger bent dient u terughoudend te zijn met het gebruik van Gelodurat.
Indien u Gelodurat gebruikt dient u de borstvoeding te staken.
Google geeft ook antwoord, en als je slim was had je het gevraagd toen je de spuit ging halen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag je daar. Je gaat toch.niet op dts medisch advies inwinnen
ik weet maar beter als hier vragenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een drogist hebben alleen de oudere, vaste krachten een beetje basiskennis van wat eenvoudigere zaken. Met dit soort vragen verwijzen ze je wel naar een apotheek of je huisarts.
yep ben bevallen,en heb brostvoetteringquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zwanger bent niet gebruiken zegt de bijsluiter. ook als je borstvoeding geeft mag het niet
Zwangerschap en borstvoeding
Indien u zwanger bent dient u terughoudend te zijn met het gebruik van Gelodurat.
Indien u Gelodurat gebruikt dient u de borstvoeding te staken.
Dan lieve Mario zou ik het maar niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep ben bevallen,en heb brostvoettering
ironie uit
heb ik geslikktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben fier op jou dat je niet zomaar slikt maar uit zoekt
oke maar lieve mario stel dezevraag aan apotheek of huisarts ,,quote:
Idd even de apotheker bellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar lieve mario stel dezevraag aan apotheek of huisarts ,,
niet veel 1 keer in maand misschien bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lieve Mario zou ik het maar niet gebruiken.
Maar ji jgebruikt dit middel toch altijd al?
Of je moet naar een zelfstandige drogist gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een drogist hebben alleen de oudere, vaste krachten een beetje basiskennis van wat eenvoudigere zaken. Met dit soort vragen verwijzen ze je wel naar een apotheek of je huisarts.
yepp weten zijn gezondheid status enz niet en ik ga geen advies geven hoor... al ben ik viggerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd even de apotheker bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |