Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Das waar. Zelf ik hou ook wel van grote mannen, niet van die kleine opneukertjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog geen 1, voorlopig toren ik nog boven jullie uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik draag geen hakken...
liever mooie schoenen en waar mijn poezelige voetjes lekker in zittenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ze is van de snellequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
MrsL : klein maar rap. Dank voor het openen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan, je wilde toch vast dezelfde TTquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
MrsL : klein maar rap. Dank voor het openen![]()
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja ik hou van kleinere vrouwen, knuffelt zo lekker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar. Zelf ik hou ook wel van grote mannen, niet van die kleine opneukertjesAls ze groter zijn voelt het alsof ik mijn mama knuffel toen ik zelf nog ukkie was.
![]()
Ik kan er geen eens op lopen, breek ik gelijk mijn enkelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik draag geen hakken...
liever mooie schoenen en waar mijn poezelige voetjes lekker in zitten
Verstand heeft geregeerd. Ben rechtsaf gegaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goeie TTquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag gedaan, je wilde toch vast dezelfde TT![]()
![]()
Ik zei linksafquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef DJMO het volgende:
Verstand heeft geregeerd. Ben rechtsaf gegaan.
ja joh en zere tenen soms van die schoenen waar je alleen meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kan er geen eens op lopen, breek ik gelijk mijn enkelskan zitten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik hou van kleinere vrouwen, knuffelt zo lekker.Als ze groter zijn voelt het alsof ik mijn mama knuffel toen ik zelf nog ukkie was.
![]()
![]()
Ik heb het liefste een man waar ik naar omhoog moet kijken ook al heb ik hakken aan
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef DJMO het volgende:
Verstand heeft geregeerd. Ben rechtsaf gegaan.Met natte voeten wandelen is ook niet zo lekker
Idd, liever goede en mooie sneakersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja joh en zere tenen soms van die schoenen waar je alleen meekan zitten
![]()
1.82 is benedegemiddeld lang voor een manquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik hou van kleinere vrouwen, knuffelt zo lekker.Als ze groter zijn voelt het alsof ik mijn mama knuffel toen ik zelf nog ukkie was.
![]()
![]()
Veel klusplezier Sol, tot latersquote:
Ik wilde hem in de waan laten dat hij een reus was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:28 schreef mootie het volgende:
[..]
1.82 is benedegemiddeld lang voor een man
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, liever goede en mooie sneakers![]()
![]()
looptwat makkelijker
ou kunnen maar geen haar op mijn hoofd dat ik met zere voeten ga lopen enzoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb er totaal geen moeite mee. Draag ze niet vaak omdat ik lang ben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van die zit schoenen en dan zie je ook vaak dat zenog uit doen![]()
![]()
![]()
Die draag ik dan weer nooitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, liever goede en mooie sneakersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I know, was ook liever 1,95 geweest of zo maar ben blij dat ik toch boven de meeste dames (en mannen) uit kom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:28 schreef mootie het volgende:
[..]
1.82 is benedegemiddeld lang voor een man
Oh, moet nog zeggen: in paspoort staat 1,82 maar HA meette 1,84. Moet eens een keer kijken hoe ik dat gewijzig krijgt en of me dat geld gaat kosten?![]()
Missie gelukt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde hem in de waan laten dat hij een reus was.![]()
![]()
dokter martens![]()
![]()
![]()
Beter laat je het staan, de tijd van krimpen komt er aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
I know, was ook liever 1,95 geweest of zo maar ben blij dat ik toch boven de meeste dames (en mannen) uit kom.
Oh, moet nog zeggen: in paspoort staat 1,82 maar HA meette 1,84. Moet eens een keer kijken hoe ik dat gewijzig krijgt en of me dat geld gaat kosten?
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter laat je het staan, de tijd van krimpen komt er aan![]()
![]()
ja voor werk mooie nikes loopt lekkerstequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan, ieder zijn smaak.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh, op een bepaalde leeftijd vind ik dat toch niet meer staan. Op een enkele uitzondering na.quote:![]()
mooie spijkerbroek erop
Je hebt een voordeel, de rest krimpt met je mee. Ik zal altijd het ukkie blijvenquote:
draag ze in winter altijd op werk... mooie schoenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, op een bepaalde leeftijd vind ik dat toch niet meer staan. Op een enkele uitzondering na.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ligt er aan he wat je er boven draagtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, op een bepaalde leeftijd vind ik dat toch niet meer staan. Op een enkele uitzondering na.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met een jurk of rok er boven vind ik ook niet staan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, op een bepaalde leeftijd vind ik dat toch niet meer staan. Op een enkele uitzondering na.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lichte mooie spijkerbroek
Dquote:
Ja, dat was niet verstandig geweest.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, wat mij betreft niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt er aan he wat je er boven draagt![]()
Ik.vind hakken mooi bij jonge slanke meiden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat ligt aan de persoon, vind ik. Kan heel tof staan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een jurk of rok er boven vind ik ook niet staan.![]()
Dat kan en mag ik heb er tig paar vanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon, vind ik. Kan heel tof staan.
Bij die jonge grietjes heeft het wel wat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon, vind ik. Kan heel tof staan.
Maar zie ze ook wel eens onder een trouwjurk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: