Spijkerbroek..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zal ik spijkerbroek aan doen of zwarte
ja denk t ook is best nog warmquote:
Gisteren vond ik het broeierig buitenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja denk t ook is best nog warm
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Klusjes afmaken, en afwisselend ff op FOK posten. Vanochtend keukenblok weer in elkaar gezet, nu verder met wat schilderwerk.quote:
Vooral als je nog een stuk moet lopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso..natte voeten is jakkie bah
Had je die uit elkaar gehaald dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klusjes afmaken, en afwisselend ff op FOK posten. Vanochtend keukenblok weer in elkaar gezet, nu verder met wat schilderwerk.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je die uit elkaar gehaald dan?
O lekker dan, heb je wat aan aan zo loodgieter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Mijn afvoer was verstopt en mijn ontstopveer ging er niet in door een debiele keuze van de loodgieter destijds, heb het zelf maar opnieuw aangelegd en nou gaat ontstoppen veel en veel makkelijkerder. Meteen ook ff 1 en ander aangepakt nu ik toch met keukenblok bezig ben.
Nog 2 weken vakantie
Ja ik ook, ben 1.76quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een kabouter van 1,82 mtrIk kan bij de hoogste rekken van de supermarkt en jij vast niet
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Solidas is wel een handige man denk ik
Is van voor ik hier kwam wonen. En ik doe het liever zelf want dan weet ik dat het goed gedaan wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, heb je wat aan aan zo loodgieter.
Ik altijd te klein op werk.ook.op krukhequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik meestal ook, als iets te ver naar achter staat, ga ik gewoon op de rand staan
Hoelang ben jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik meestal ook, als iets te ver naar achter staat, ga ik gewoon op de rand staan
Krukje alleen als ik iets uit de bovenste keukenkastje wat moet pakken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik altijd te klein op werk.ook.op krukhe
Of je kijkt een langere man lief aan. Ik pak wel vaker iets van hoogste rek voor een vrouw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja vergeleken met jou welquote:
Ook een mooie lengtequote:
Kasten op werk.mega hoog ivm veiligheid we staan allemaal.op krukjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krukje alleen als ik iets uit de bovenste keukenkastje wat moet pakken..
Allemaal ukkies vergeleken bij jouquote:
Doe ik ook wel eens als ik er echt niet bij kan..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of je kijkt een langere man lief aan. Ik pak wel vaker iets van hoogste rek voor een vrouw.
Ja als ik ook hakken draag dan ben ik alsnog langer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vergeleken met jou welscheelt 6 cm maar als ik hakken aan doe ben ik net zo lang
Dan zijn krukjes een goede hulpmiddelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kasten op werk.mega hoog ivm veiligheid we staan allemaal.op krukje
Hoeveel paar hakken heb je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja als ik ook hakken draag dan ben ik alsnog langer.
Was laatst bij gemengde vriendengroep, hadden we het ineens over hoe lang we zijn, ik was de langste van iedereen. En nou noem ik ze allemaal ukkie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal ukkies vergeleken bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |